1990-es évjáratú 2literes dízelem van, az normális ennél a típusnál, hogy a kartergáz vissza van vezetve a szűrőn keresztül az égéstérbe? Vagy ez valami utólagos gányolás?
1992-es 1.8 automata a kicsikém.Következőkben szeretném a segítségeteket kérni ,tapasztalat vagy hozzáértő szervíz ajánlása révén.
Fogyasztás egy éve 2-3 literrel megugrott, az alapjárat jelentősen hullámzik hidegen és melegen is de csak amikor nem adok gázt.Alapjáraton motorféknél a legszembetűnőbb a rángatásszerű fordulatszám különbség.
Mindezt üresben és sebességben is produkálja.Hidegben kb 10 másodperc múlva elejti a szivatót,utána szinte fulladásig esik az alapjárat amit magas fordulatú emelkedés követ,így hullámzik gyors egymásutánban.
Lambdaszonda széthúzás után is ez van.
Kicserélve hűtövíz hőmérséklet jelző,kartellcső mert törött volt,pillangószelep tiszta.
Egy helyen találtam vákumcső csatlakozót törötten,javítva. A többit nem néztem át,utcán parkolok,nem sok lehetőségem van a szerelésre.
Szerintetek a légtömegmérő, alapjárati motor tisztítása és az összes vákumcső cseréje megoldás lehet,vagy más a problémák gyökere???
igen, erre a következtetésre jutottam, minután szétszedte. Bár a keret alján fut egy fém keret, tehát az némiképp merevíti. Egyébként én már így vásároltam, nem nálam tört el. A kardánbox is még igényel egy kis munkát, mert azt részben műanyag fülek tartják a helyükön és azok sem állnak már úgy, mint újkorában. De valahogy megerösítem.
én is ilyen középső levegőkeverő keretet keresek. Amíg nem találok-ami van az meg aranyárban-addig megoldottam. Egy műanyagdarabból kivágtam a hiányzó rész kontúrját, majd "összehegesztettem" a kt darabot. Nem állítom, hogy hibátlan lett vagy, hogy nem feltűnő a javítás, de sokkal jobb, mint volt.