sziasztok. nemreg boldog tulajdonosa lettem egy opel astra jnek
az lenne a problemam,hogy nem tudom parositaani a telefont a gepjarmuvel,mindenhol ugy lattam,olvstam hogy a CONFIG menube van egy olyan opcio hogy phone settings,de en nem talalom.Segitsetek kerlek.Elore is koszonom
Sziasztok van egy nagy problemam vettem egy opel vektrat cdr 500 as rádió van benne. A probléma a következő kaptam hozza kódot is csak nem lehet beírni mert azt írja kijelző hogy 0 safe ezért nem enged kódot írni meg semmit:-( Ha tudnátok segíteni az nagyon jó lenne mert tul nagy a csend Előre is köszönöm!!!!
sziasztok.érdeklödnék, kicsit laikus vagyok ebben a kérdésben,mégpedig abban hogy vásároltam egy b vectrát,nem voltbenn rádió.és szeretnék veni bele de probálnám az eredeti rádiót meg venni hozzá.nézegettem és car tipusu illetve cdr tipusu rádiókat ajánják ebbölis a 400 ill 500 számozást.
na mármost én probáltam utánna járni hogy mekora teljesitményel birnak és amit találtam nem tünt nagy számoknak.érdeklödnék menyire szolnak ezek jól a saját gyári hangszoroival. ésaz autóban hátul is és elöl is 4 hangszóró van a kicsikkel együtt összesen mindegyikfog szólni ha modjuk vennék car 400 tipust? köszönöm ha válaszoltok.bocs a sok kérdésért.
1995-ös gyártású Opel Astra F 1.4 SI gépjárművemhez keresek Blaupunkt CAR300 beépített rádió helyre CAR300 rádió magnót, vagy, ha van lehetőség akkor esetleg CDR500 rádiót (ami már CD lejátszóval is rendelkezik). Mellékelem a készülékről készített képet.
Kérdésem, ha Blaupunkt CDR500 rádiót vennék (ami azt hiszem, hogy a "G" Astrákba került beépítésre), vagy akármilyen más rádiót, akkor a középső kijelző nem fog világítani, vagy a dátum mindig ki lesz jelezve (amikor a rádió kikapcsolt állapotban van, akkor nekem a dátumot mutatja a kijelző), illetve mi a helyzet a bal oldalon található óra kijelzéssel, valamint a jobb oldali hőmérséklet jelzéssel? Magyarul, a CDR500 beépíthető, és kompatibilis a CAR300-assal?
1993-as f astrámba visszaraknám a blaupunkt sc 202 (c) típusú autórádiómat, de a kódot nem tudom és akitől vettem a kocsit, ő sem tudja! Meg volt neki, de már nem találja! GM 0202 P6850649 a számsor az oldalán! Esetleg tudna nekem valaki kódot szerezni? Megköszönném!
Sziasztok ilyen rádiós magnóm van az autóban szól meg minden viszont nem tudom hogy a rádióban új állomást hogyan tudok menteni meilyen gomb kombináció kell hozzá vagy mit kell vele csinálni hogy egy adott gombon egy adott adás jöljön be válaszokat előre is nagyon köszönöm
Egy CAR 300-as rádiósmagnó helyébe minden további nélkül betehető egy Siemens-VDO CAR 400-as? A kód beírásán kívül kell valami mást csinálni, hogy működjön egy 2001-es évjáratú F Astrában?
Nekem olyan problémám lenne, hogy a Blau car 300-as magnóm az akkumlátor kivételekor valamit elfelejthetett, ugyanis a gyújtás ráadásakor nem kapcsolt be, de ha én bekapcsoltam, akkor működött. Legutóbi akkusaru levételekor már kiírta a SAFE-t és a megadott jelszóbevitel már nem működik, ( gyújtás rá, magnó kikapcsol, AS+bekapcs gomb, kód kijönn, pötyög megint AS gomb). Tehát ez így nem jó. Ötlet valakinek?
G Astrámban gyári CDR500-as cd-s rádió van. Ha beteszek egy cd-t hangos "kerregő/kerepelő" hangot ad amíg be nem olvassa. Ugyanez a helyzet, ha cd-ről hallgatok zenét, utána simán gyújtást leveszem ismét egy ideig kerregő hang, majd elhallgat. Gondolom, hogy az olvasófejjel lehet a probléma, de egyáltalán nem értek hozzá mit is lehetne tenni. Egyáltalán valaki tapasztalt már ilyet? Javítható ez nem túl drágán valahogy? Köszönöm előre is a válaszokat.
Nem biztos, hogy kéri a kódot. Azt ki be lehet kapcsolni, és a te esetedben ezt nem lehet tudni, hogy kéri e. Ha vetted már ki az akksit és nem kérte a kódot akkor nagyon valószínű hogy most sem fogja. Viszont lehet rá embereket találni, akik kikódolják 4-5 ezer forintért, vagy 15-ért le lehet kérni, az opeltől is ha minden igaz, de annyit nem ér......
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2002es vectra c-m amit most akarok eladni, van benne egy szépen szóló már átalakított fejegységem. Vettem egy 2005-ös szintén c-s vectrát, amiben még az eredeti cd30as magnó van, de Car pass kártyám nincs meg hozzá, jelen pillanatban működik a rádió, de ha kiveszem akkor a leírásból kiderült, hogy nem fog működni. Mit tudok tenni? A lényeg, hogy szeretném megcserélni a két magnót, vagyis, hogy a régibe menne a cd30as az újba meg átraknám az én kis szettem. A réginek megvan még a car pass kártyája, de szerintem az nekem nem jó kód, ha átrakom az újból, de javítsd ki, ha nem így van. Válaszod köszönöm előre is. Norbert
Szerintem attól függ, hogy van e a zeneszámokhoz tag-adva. Gondolom a fájlnevet nem jeleníti meg, és ha rendesen taggolva van a zene akkor ott kiírm mindent. A legtöbb zenelejátszó programnál tudod szerkeszteni ezeket, szám tulajdonságai és akkor beírod normálisan előadót albumot ami megvan... azt utána kiírja rendesen. Habár még az is lehet hogy az ékezetes karaktereket nem szereti...... Ki kell tapasztalni
És még valami, addig a kódot nem tudod beírni, amíg a kijelző nem jelez ki. Azt meg a 3mas 5ös AS gomb egyszerre nyomvatartásával tudod ahogy már leírtam egyszer, de ez is csak akkor működik, ha úgy csinálod mint ahogy a kódbeírást leírtam: gyújtás rá, nyomod őket miközben megnyomod a bekapcs gombot, és addig el nem engeded amig a kijelzőn meg nem jelenik valami, 5-10másodperc. tovább nem érdemes próbálkozni mert nem ha nem történik semmi akkor valmi nem ok.
Hát hogy lengyel összeszerelésű e, azt apróságokból lehet észrevenni. Pl: ha kinyitod valamelyik ajtót, a német összeszerelésűnél a küszöb felső részén is van egy védőgumi, ami a sár felverődését akadályozza meg, ez a lengyeleknél nincs, valamint a kábelezésnél van még különbség, olyanokra gondolj, hogy ha gyárilag nem kérsz hozzá multikormányt, akkor nincs bekábelezve, tehát ha veszel bontóban olcsó pénzért akkor nincs dugasz mire rádugod a rádió vezérlőit stb. Amíg a kódot nem írod be addig nincs semmi aminek történnie kéne. Tehát be kell írni a kódot. Fontos az is hogy a gyujtás rá legyen adva. Szóval ha ráadod a gyújtást akkor a bekapcsol autómatikusan a készülék is, ilyenkor a központi kijelzőn nem látsz mást csak az órát, meg esetleg a külső hőfokot. Szóval kapcsold ki a rádiót. Ekkor megjelenik a dátum. Leveszed a gyújtást. Utána ráadod a gyújtást, de mivel előtte ki volt kapcsolva a rádió ezért most már nem kapcsol be magától, tehát a dátumot kell látnod. És most kezded el ezt: Nyomd az AS-gombot, ezt folyamatosan nyomod, és megnyomod a bekapcs gombot, közben folyamatosan nyomod az AS gombot, ekkor egy sípolást kell hallanod, kiírja hogy code és kéri a biztonsági kódot, ekkor elengeded az AS-t, majd oda értelem szerűen beírod a kódot, majd ismét az As-el fogadod el. Innéttől mennie kell. Ha még mindig semmi, akkor hiába is hívnál telefonon. Lehet hogy a lejátszóval van gond... Bontós ismerősöm van, onnan tudom ezeket.
Szia! Próbáltam így is,de sajnos ebben a formában sem reagát rá. Bár a kijelzőhöz programozás után a kód beadása nem egyértelmű számomra,mert ugye már be van kapcsolva a készülék. De gondolom valaminek történnie kellett volna a kijelzőn is a hozzáprogramozás következtében. Máskülönben minden tökéletesen működik a kijelzőn,tehát nincs semmi hibája. Azt lehet tudni valamiből ha lenygyel összeszerelésű az autó? pl alvázszám,vagy alkatrészeken látható matricák..
Opel szervízben dolgoztál te is? Meg tudnád adni a mobilszámodat? Esetleg így jobban el tudnád nekem mondani a dolgokat. Üdv.
Helló, Ne siessed el a szervízt. Legyen kikapcsolva a rádió, a gyujtás legyen rajta és: tartsad nyomva a 3-mas és 5-ös gombot, valamint az AS-gombot és így kapcsold be. Ezzel hozzáprogramozod a kijelzőhöz. Már csináltunk ilyent itthon is. Utána írod a kódot és a többi. Ez azért van mert a lengyelben gyártott Astrákhoz kenwood rádiót adtak gyárilag, és a kijelző ilyenkor dátumot mutat, mert ugye az nem kezeli a gyári opelt...... Sok sikert, írd meg ha sikerült.
Köszönöm a választ,de ezen a gyári beüzemelési vonalon már túl vagyok,és sajnos nem reagál rá. Az Olasz egy utólagos Kenwood rádiót tett be,de korrekten ahogy kell,tehát egyszerű ISO átalakító csatlakoztatásával. Ezt kivettem,így maradt a gyári 3 soros Opel csatlakozó amit a gyári CDR500 készülékházába lehet csatlakoztatni. Minden gyári tehát,csak a készülék nem jelentkezik fel a fő információs kijelzőre sehogy.Azt hiszem beviszem a szervizbe hátha ott tudják az okosságot. Azért köszi a választ. Üdv.
Próbáld meg hogy: Ráteszed a gyújtást és úgy nyomd az AS gombot miközben bekapcsolod a rádiót, akkor megjelenik a kód kérés és ott be tudod ütni a security kódot az 1,2,3,4 gombokkal ha beírtad a kódot akkor újból AS-gomb. Ez után menni kell, esetleg ha a kenwooddal jött ki a szalonból akkor még lehet más is, de nem valószínű.
2002 Astra G be vettem egy VDO CDR500 fejegységet,ezt szeretném üzembehelyezni,de nem sikerül. Az AS gombot lenyomva tartva,majd bekapcsolva már próbáltam,de nem reagál rá,csak egy hallható csipogó hangot ad kb 2 másodperc után. Az információs kijelzőn pedig csak a dátum,és a szokásos adatok jelennek meg semmi más. A CD bekapcsolásakor világítanak a gombok,és hallható,hogy a cd-t is megpörgeti. Kikapcsolásakor pedig a security led elkezd pislogni. Egy régi Kenwood magnó volt előtte az autóban, azt vettem ki,és szeretném helyére a CDR500 at.