Sziasztok! Van egy jó állapotú dupla lámpás hűtőrácsom Ritmóhoz eladó- lámpák nélkül- jelképes összegért elvihető ha valakit érdekel, én Lanciás vagyok, szóval nincs szükségem rá.
Hogy mikor tudom megnézni a verdát azt sajnos nem tudom!
De ha jól emlékszem Budapest környékén laksz.
Sajnos nekem időből és pénzből elég kevés jut,de majd sort kerítek rá mindenképpen meg akarok nézni élőben egy ritmo abarth-ot kiváncsi vagyok a műszaki megoldásokra.
Szia Robi! Minosites siman megvolt, a kocsi 100-szazalek eredeti, Varok egy papirt es azzal tudok menni a Mozaikba. Azt nem ertem, hogy hogy nem lehet autopalyara menni? Kulfoldre sem?Eleg furi..es ha talalkozora menne az ember? Videot Koszonom..nezem majd viszont 5 evente ujra vannak a veteran minositesek hacsak nem megyek a nemzetkozire..na majd meglatjuk! ;) Ugy gondoltam nem a lokoshoz rogzul a Carello de csekkolom!!! Koszonom!!
Szép nagyon a verda biztos hogy sima ügy lesz az OT vizsga.
Egyébként úgy tudom 75%-ban kell eredetinek lennie pici rozsda sem gond.Viszont még a csavarok fejét is megnézik hogy gyárii-e A kalaptartónak pedig szűznek kell lennie mert nem lehet semiféle hangszóró benne.
A ködlámpát a lökhárító felső rész 1/3-ára szereld fel.Úgy hogy a ködlámpa teteje a fényszóró közepéig érjen.Legalábbis én igy szereltem fel még az első szériás ritmomra Jól nézett ki de a műszaki vizsgáknál leszereltem nehogy belekössenek.
Vannak a neten képek plusz ködlámpás 105 tc-kről nézd meg.
Nekem a négy ködlámpa is tetszik igaz azt annak idején rallyban használták.
Az OT vizsgán kívűl van még plusz vizsga azzal uniós és nem uniós országokba is elmehetsz.
Meg azt hiszem sima OT vizsgával autópályán nem közlekedhetsz meg persze csak Magyarországon használhatod az autót.
Korábban szó volt arról is hogy csak veterán találkozókra lehet vele menni útvonal engedély de ebből szerencsére nem lett semmi sem!
Hali mindenki! a heten viszem a dragat OT-szemlere ujpestre! Drukkoljatok, bar minden eredeti szoval szerintem menni fog magatol..
Lenne egy kerdesem, Szereztem a 70-es evekbol carello kodlampat csak nem tudom hova lett annak idejen rogzitve.. ha van otletetek, kerem jelezzetek!! koszonom... ;)
Igen rátudod rakni hiszen ugyan az a hengerfej! Csak a vezérműtengelyek nagyobbak benne egy picit!
Szerintem nem nagyon fogsz észrevenni nagyobb teljesítményt!
Ahoz, hogy nagyobb teljesítményt hozzál ki a 105 tc motorból jobban bele kéne nyúlni a hengerfejbe(bővíteni a járatokat,csináltatni bele egy nagyobb tengelyt,nagyobb szelepeket bele rakni,és rápattintani 2 db fekvő porlasztót...
Olyan műanyagom volt de el volt törve meg a fülek nagyrésze sem volt már rajta ezért kidobtam.
Azt a fajta légterelőt én is szeretnék az is nagyon ritka,meg van a hátsó ajtóra felülre árnyékoló na olyat is szeretnék de eddig sehol nem találtam egyiket sem.
Próbáld meg fiat bontóban talán sikerrel jársz!,vagy a Miskolci ritmo gurut!
Szia! Nem az ablak köré keresek hanem az ajtó aljára van feltéve. Másik autót nem nagyon vennék mert ami az enyémen rossz az a másikon is elfáradt+ vagy barna. Csom. ajtóra légterelőd nincs véletlen?,
Egyébként Mogyoródon van agy eladó ritmó ha még megvan egy fiat bontóban egyben is eladják ha valakinek kell azt hiszem 1.3-as 75cl négyzetes kilincses
Ha nem találsz ködlámpát akkor jó rá a regata ködlámpa is a felfogatása és a csatlakozója is ugyanaz.
Pl nekem a kilincsek egy regatáról vannak meg az ablakmosó tartály is elől meg volt gyárilag a helye,pedig ezen a típuson hátul van beépítve
Nem hiába mondják azt hogy a regata a ritmo sedan változata.
Köszi a felajánlást, de előbb még megpróbálnék keríteni feketét. El ablakemelő kapcsolóhoz keresnék csatlakozót. ill 5a-hoz jh ajtó díszlécet, előre ködlámpákat. Helyileg te merre vagy mert ha nem vagyunk messze egymástól személyesen is találkozhatunk én Székesfehérváron lakom.
Egy kárpitos műhely általában vállal autó ülés újrahúzását.Ha korhű akarsz lenni,vagy pont olyan kárpit anyag kell mint a meglevő az kicsit nehezebb dolog.vannak retro kárpitok de hogy pont ugyanolyan?Esetleg Itáliából egy használt ritmo áráért.A legolcsóbb megoldás az üléscsere ha találsz olyat és épet egy bontóban.Az ülések 5-10 ezerért mennek.Persze abarthba jóval drágább,amit bontóban nem is találni!
Meg kell kérdezni a hozzád legközelebbi műhelyt tudnak e ilyet vállalni azonos anyaggal.
Egy régi autó helyrepofozása idő pénz még több idő és még több pénz.
Én is lemaradtam a taliról mikor is hol is????
Tavaly próbálkoztam egyet összehozni a balcsi körül de nem lett belőle semmi!
Szerintem az a baj hogy elég ritkásan vannak ritmo szerelmesek az országban meg hát mindenkinek megvan a dolga meg baja,így nehéz összehozni egy maréknyi embert!!
De személy szerint én szivesen megnézném más ritmóját akár milyen állapotban van én szeretem ezt a típusú autót már régóta van ritmóm és sokáig meg is szeretném tartani még akkor is ha nyúlkatroc is lesz a végén belőle!!!!
A műszerblokk alatti műanyag egybe van építve a műszer egységgel de szétszedhető nekem van olyanom barna színű de festhető ha más színű kell.Hogy hogy jut el hozzád még megbeszéljük ha konkrétan kell még valami írd meg megnézem hátha van!
Szia! A kocsi papíron 105 db pacival rendelkezik, de szeretnék rá egy négyes leömlőt hátha jobb lesz. A kaszni nagyjából jó két hátsó sárvédőívet cseréltek rajta, az ajtók alja picit rozsdásodik. A két első ülés helyére szeretnék valami kagylósabbat nem zavar ha nem gyári lesz. A fő gondom a műszerfal, a km óra előtti műanyag kritikán aluli, ill. egy két helyen a borítás sérült ezeket kellene még kicserélni ill a be. ajtókárpitot. Ha esetleg tudsz valahol ilyet a segítséget szívesen venném. Nekem fél éve van meg pont a motorja miatt vettem meg nem bántam meg. A kilincs már a téglalap alakú. A felajánlásodat köszönöm élnék is vele bár az idén a műszakin és a belső tér helyreállításán kívül nem tervezek mást. Üdv.B. Kari
Az én verdám a ritmo paletta legkisebb motorjával van szerelve 58-le-ős,de a korához meg a teljesítményéhez mérten jól megy.
Festés előtt jól nézd át a kasznit a ritmo híres sok helyen elporladni
Főleg a hátsó része kerékjárati ívek a csomagtartó sarkai meg a küszöb éle a küszöb belső lemeze az első ülések rögzítésének környéke. Ezt csak akkor látod meg ha teljesen lebontod a kárpitot.
Na meg persze az ajtók alsó élei is hamar rozsdásodnak.
A belső tér na az kemény menet sok sok utánajárás ,főleg ha eredeti állapotba akarod hozni.
Az üléseket érdemes újra huzatni mert ritka az épp üléshuzat.Ha nem hiányos a belső tér meg ha nincs lelekva alapos tisztítás meg kis festés csodákra képes
Sok sikert a felújításhoz esetleg ha valami kérdésed lenne ezzel kapcsolatban írd meg ide lehet hogy tudok segíteni,én már vagy 15 éve ritmozom!
Az én gépem 86-os 100S . Kicsit le van harcolva a gép de majd feltámasztom. A legnagyobb gondom a belseje: műszerfal, ajtókárpit ülések. Meg kellene egy jó festő a külsőre ráfér egy új kabát.