eladó egy 1984 ford sierra laser automata.korát meghazudtoló jó állaozban.
magyar papiros,törzskönyv,lejárt műszakival.az autó üzemképes,jó induló,szép hangú motorral.a forgalomból ideiglenesen kivonva.üzembehelyezhető,alkatrésznek. az autó budapesten található
sziasztok fordos betyárok! van egy 87-es évjáratú sierrához komplett belsö részem, kárpitok, tetökárpit, gyári napfénytető, ülések, müszerfalak, kapcsolók, és még sok apróság. a legjobb ajánlatért odaadnám. ha érdekel híyj. 20/9802717
Köszönöm! Majd továbbítom a telefonszámot, aztán a tulaj eldönti hogy mit akar (nem akarnék nagyon belemélyedni, mert hezitálós tipus, csak tippel segítenék, de magam inkább nem folynék bele, megvan a magam autó-baja:-(((
Én mégis javasolnám a www.sierracorner.net -et. Egyszerű a folyamat, viszont ide már nemigen jár onnan senki. Ha semmiképpen nem akarsz, akkor hívd fel Bontós Petyát, hátha nála akad: 0630-5656667
Én sem szeretnék csak ezért regelni a másik fórumba, de hátha innen is tud valaki segíteni:
Egy ismerősömnek lenne szüksége egy használható turbóra az LT-s (??? - nem tudtam, hogy van ilyen) motorkódú 1.8TD Sierrához, mert már annyira kivan, hogy gyújtás levétele után tovább jár a motor a turbón át bekerülő motorolajjal:-(
Értelemszerűen felújítás kellene, de pangó praxisú kényszervállalkozó, nem tud egyszerre sokat költeni a gépre, de meglenni sem tud anélkül (munka)...
Ha valaki tud megoldást, a nevemhez tartozó mail-ra írjon lécci... Köszönöm!
Egy 89'-es Sierra Ghia-hoz megvásárolt, de már fel nem használt 5-ös váltó és egy félig lebontott 2.8-as motor eladó. Van még 4-es váltóhoz is elég sok alkatrész.
Ja,ha nem mén az "imél",20-571-4081 a telóm,de inkább SMS-t várok,mert a munkám miatt nem mindig vagyok bekapcsolva... Azt majd visszahivom az illetékest!!!
Üdv. 1994-2003-g 2 külömböző Sierra tulaja voltam,az első 1 2.0 EFI 115 LE-s gép volt ferdehátú kivitelben/EPR-779/,grafitmetálszinű,s az 1ütt töltött időben csak a szelepdeknitömitést kellett cserélni,+vagy 3 akksit,ami sztem az általam utólagosan beszereltetett "Moss" riasztó számlájára irható...1999.08hónapban csetéltem el 1 2.0 DOHC Sierárra,ami sedan kivitel volt kékmetál szinben./GYU-245/Ez volt életem legjobb autója!Ment mint állat,1 bal első lengőkar csere volt+1szer a vezérmű-lánc feszitő patron lett cserélve,bő 4év alatt. Igaz ugyan,hogy én általában kb.10 000km-et megyek évente!!! 2003.10 hónapban a 2. sierrát béka scorpióra cseréltem,de ez már közel sem volt megbizhatóságban a Sierrákhoz....Pláne az elektromos gondok nehezitették a dolgomat, Aztán tavaly júniusban +vettem az R75-öt...Szép,elegáns,stb...,de nemlehet vele cementeszsákot hordani! Úgyhogy 7év után ismét veszek 1 Sierrát,olcsó pénzért,lehetőleg kombit!!!! Azt mondják,mindenki visszatér a gyökereihez! Ha ez igaz /autóknál is/,MEGÉRKEZTEM....
Van egy eladó Sachs kuplungszettem (vadonat új, rossz rendelés miatt megmaradt). 87-93 között gyártott Sierra-khoz és Scorpio-khoz jó, de nem az MT75-ös váltókhoz. Sachs száma: 3000 120 001 Ebben a nyomócsapágy, kuplungtárcsa és kuplungszerkezet van benne, új ára 72.600, én 51000-ért odaadnám. Válaszokat ide vagy a megadott email címemre kérném.
Szerintem karbi lesz. Bár jó lenne tudni melyik karbi van rajta. Javaslom, hogy a www.sierracorner.net-en regelj (bár rémlik, mintha már regeltél volna) és ott is tedd fel a kérdést, bár mostanában több téma foglalkozik karbigondokkal. Ott biztosan lesz olyan, aki tud segíteni.
Akadt némi problémám, ugyanis az alapjáratom eltűnt, és kis gáznál/alacsony ford. számnál rángat meg akadozik a moci. Valakinek, akad valami tippje, hogy mi a tosz lehet ez esetleg? Ilyen már volt máskor is, csak úgy elment az alapjárat, tehát ugyanezt produkálta, de pár Km után helyreállt, most meg már egy hete/kb. 100 Km óta szar. Azon agyaltam, hogy a karbi szívhatott fel valami szutyit, vagy esetleg az előgyújtás-szabályzóm hülyült meg?