2005-ös Focus II-esem van. Az lenne a kérdésem, hogy rendszám fölé emelt hátsó ajtóra szerelhető biciklitartó esetén mennyire takarják el a biciklik a féklámpát? Ami ugye a 2-es fókán fent van függőlegesen elhelyezve.
Van-e valakinek tapasztalata? Konkrétan egy Menabo Steelbike 2 megvételén gondolkodom.
Üdv mindenkinek. Most regisztráltam. Okkal fordulok hozzátok a 2008 -as focus 1,6 tdci 109 LE-s autóm miatt. A hiba a következő. Alapjáraton remeg az egész karosszériám. Kettős tömegűnek semmi hangja a szerelőm szerint. Átlagfogyasztásom félig városban félig közúton használva 5,1 liter . A gép megy mint golyó . Néha a motor beszaggat . Befecskendezés Probléma? Akkor regenerálna a részecskeszűrő , és emiatt lehet? Lehet összefüggés ? Lehet mégis a kettős tömegűvel baj? Ja, minimális rázkódás menet közben is érezhető, de csak akkor ha direkt figyelsz rá.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott ilyen problémával:
Ford focus 1.6B 2001 évjárat. Hibajelenség a kilométer óra, menetközben leesik és a számláló csak vízszintes vonalat mutat minden szám jegynél, aztán rángat egy kicsit és minden jól működik. Csak rövidtávon mutatkozik a jelenség. Egy ismerősöm szerint a központi számítógép lehet a gyanús. Képet is tudok csatolni. Tud valaki segíteni? Előre is köszönöm.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.A problémám tárgya 2003 foka 1,8 benzin .Eddig alapjárat problémám volt -van lássan esik le. Tisztítottam a folytószelepházat nem nagyon javul.Nézetm az alapjárati szelepet ki nem vettem csak a csatit húztam le úgy nagyon le esett a fordulat így vissza raktam.Végül járó motornál a folytószelepnél adtam gáz és furcsa sziszegő hangot hallottam.nagy nehezen megtaláltam honnan jön.A fotón bekarikáztam,piros bilincses cső az,Tudtam mozgatni ha megfeszítettem abbamaradt a sziszegés.A másik cső meg sem mozdul az jónak tűnik.Mi ez a cső ,mi a neve ki lehet váltani valamivel.
Van egy utólagosan beszerelt, Gepard CA-112R riasztó az autóban ( 1.6 benzin 2004 évjárat, most vettem) Azt szeretném megoldani, hogy a riasztó vezérelje a központizár nyitást - zárást. 1. kérdés : van-e valakinek bekötési rajza a fent említett riasztóhoz , 2. A jobb oldali ajtó is vezérli az összes többi ajtót és nem csak a bal első. Viszont a motoron van 3+5 szál vezeték : 3 vastag és 5 vékonyabb. Gondolom, hogy a 3 vastag szál a sárga : állandó test, sárga-fekete + zárás, fehér-fekete + nyitás. Ezt szerintetek úgy kell bekötni, hogy elvágom a sárga-feketét és a fehér-feketét, majd mindkettőt megrelézem egy 5 lábú relével és a riasztóval hol az egyik, hol a másik relét kapcsolgatva, működni fog a dolog ? Ugye azért kell 5 lábú, mert alapból a relé nyugalmi állapotában összeköti a sárga-feketét, a másik relé meg a fehér-feketét és amikor zárás következik, akkor az egyik relé bontja az alap kapcsolatot és ad a kérdéses szálnak egy pozitívot. Vagy van ennél egyszerűbb megoldás is ? Jobb oldalon lent lábnál van ugye a komfort elektronika és gondolom, arra is rá lehetne kötni a riasztó vezérlését, csak azon van egy halom vezeték és nem szeretnék elrontani semmit a kocsin :) Esetleg tud valaki vezetékszínt, hogy ott mire lehetne rákötni ? Köszi !
Van egy 1,6 Ford focus benzines combi autóm. 2003 kiadású. Azt szeretném megkérdezni, hogy történik a fékmunkahengerek gumicsöveinek a cseréje, illetve mi a légtelenítés módja ? Köszönöm a segítő válaszokat.
2006-os Focus II-mel (1.6 benzin) küzdök egy makacs és rejtőzködő villamossági problémával, amire eddig 2 szervízben sem találtak megoldást: random módon teljesen lemerül az akku, a zárak nyitására sem marad elég töltés. Bikázva indul.
Ezt próbálták eddig:
- szokatlanul nagy áramfelvételű (megmérték) riasztó cseréje
- akku csere
- óracsoport javítás ("újraforrasztgatás")
- biztosíték tábla csere
A teljesen új akkumulátor is lemerült 1 hét alatt. A generátor tölt, 10 perces járás után többször rendesen indul (majd másnap reggelre bikázni kell). A szervízben természetesen nem jelentkezik a probléma, nálam pedig akár egy éjszaka alatt lemerül.
A közelmúltban lettem egy új ford focus st-line 1.5 benzines, 182 le autó tulajdonosa. Szeretném kérni a tapasztaltabb focus tulajdonosok véleményét a következő észrevételemhez:
Üzemmeleg motor alapjáraton enyhe kopogó hangot ad, ami gázadáskor eltűnik. (A "kopogó" hang olyan, mint egy Lada motor egyik hengerének nagyobb a szelephézag értéke miatt adott himba-hang.) Ezt jól megfogalmaztam. Ha mégis lenne valakinek ötlete, azt megköszönném.
Olyan kérdésem lenne hogy a focusom valamiért mostanában nehezen indul garázsban tartom igaz nem fűtött de minden oldalról határolja fal illetve tető és reggelente 4 szer vagy 5 ször kell rá indítanom hogy utána beinduljon szerintetek ez normális vagy van valami baja az autónak , valakinek valami tapasztalat vagy észrevétel ha van szívesen meghallgatom . Én arra vettek hogy este éjszaka fagyvan már de azért szerintem ennyit nem kellene indítgatnom és izzítanom . A válaszokat előre is köszönöm .
A kb. 8 éves Ford Focus-om csomagtartójában (a garázs félhomályában) nem találom a szivargyújtó-csatlakozást, pedig a leírás szerint kellene, hogy legyen. Tud valaki segíteni?
Sziasztok, Ford Focus 2003-as, nem indul csak megy az önindító az az forgat. Nem eladás és hirdetés. De találkozott már az alábbi hibával ? Milyen hiba ez : P0103 kód : Légtömeg- vagy légmennyiség mérő magas bemeneti jel...... Köszönöm..
Tudna valaki segíteni, vagy rendelkezik infóval ebben a kérdésben? A Sync 2-es verziójú 8"-os érintő kijelzőre létezik megoldás, hogy egy androidos mobiltelefon kijelzőjét (screen mirror) klónozva megjelenítsem?
Hello mindenkinek! mondjatok valamit a kovetkezo problemara. 2001 focus tdi 9 eve van nalam ,tavaly volt elosszor egy kis baja csopogott a szervo pumpa. Most nehany hete van egy masik bibi ,neha geppisztoly szeru suru kopogas hallatszik a motor felol.Utoljara mikor a kulcsot bedugtam ,elforditottam es vartam hogy elaludjanak a kis egok mar akkor elmezdte aszapora kopogast.Mire a szerelohoz ertem elhallgatott igy o sem tudott semmit mondani. Elore is koszi.
Sziasztok! A mai nap tulajdonosa lettem egy 2001 1,4-es Focusnak. Mível még nem volt Fordom szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen márkájú olaj, vezéműszíj, ékszíj, szűrőket (olaj, levegő, pollen) érdemes venni, mert kiszeretném cserélni. Előre is köszönöm
35 éve autózom, messze túl vagyok az 1 Mill.Km-en.
Ráadásul jellemzően benzines autóim voltak (1980. óta 8, ebből csak 1 dízel, de az rég volt, más világ volt...).
A mostani egy új 1.6 TDCI (115 LE) Technology kombi.
Nagyon szeretem.
Szeptember 3. óta kicsit több, mint 11.000 km-t tettem meg vele.
A kombi-sága és a mérete nekem nem újdonság (volt Opel Omega 2,4 i aut. kombim, meg Citroen XM 3.0 ötajtósom is, a legutóbbiak is Daewoo Nubira és Chevrolet Lacetti kombik), de a vezethetősége kifejezetten élmény-szerű.
A fogyasztás meg összehasonlíthatatlan - még az 1,6-os Nubirával és Lacettivel is, Opelt és Citroent meg hagyjuk ebben a nézetben... .
Kormányzás, futómű, váltó, fék, ülés-kényelem egyaránt nagyon rendben, az 1.6 TDCI ezzel a 115 LE-vel és 270 Nm nyomatékkal bőséges.
Ha mégis szeretnék valami/bármi negatívat mondani: 1. Nem olcsó autó, igazán rakhatnának már ebbe kapaszkodót hátra is (az öltönyömet és ingeimet szoktam oda aksztani, az odarakott aksztó meg kicsi nekem a 4-5 vállfámhoz - haha...) 2. Hátul valahogy kicsi a lábtér az autó méretéhez képest (és még jó, hogy eddig 1x ült valaki mögöttem - haha...)
1.8 DI Focus elektromos gázpedál hibát jelez / villog az izzitás jelző / a motor alapjáratra áll . Leállitást követően ismét működik a gázpedál . Nem találom a hiba okát !!! Minden szerelő mást mond .
Történt egy kis baleset, garázsból kifele álláskor egyik visszapillantó tükör kerete eltört. Neten csak komplett tükröket találok és érdeklődnék, hogy valakinek nincsen-e bontva véletlenül? Pontosan ami eltört az index burkolatot tartó keret ami a tükör körülfut és még a tükör alján. Maga a motor és a tükörlap nem sérült, ezért nem szeretnék komplett tükröt venni, az index burkolat még jól jönne. Jah és bal oldali tükör. Köszönöm, ha tudtok segíteni.
Nekem az életem autója 2002ben egy Focus Combi volt. Megbizható volt, tágas, kényelmes, az egész család bele fért gyerekszobástól mindenestől és bármikor lerucanhattunk vele egy jó kis üdülésre. Akkor fogadtam meg hogy vagy Ford vagy semmi :) Utána az Escort kicsit fájdalmas választás lett de aztán megnyugtatott minket a férjem egy Fiestával. Azóta is az gurul alattunk, bár nem olyan mámoritóan mint a Focus tette de nem panaszkodom. Én amúgy is lecsapok minden facebookos nyereményjátékra, mert kicsit beszippantott a közösségi érzés :D De sajna eddig csak koncertjegyet nyertem. De most egy Focussal majd kiegyezek :)
Nekem egy transitom van személyszállitó kivitel nyagyon meg vagyok elégedve vele nem döglik be mindig pöcre indul, igaz már van vagy 8 éves szóval nem egy uj autó és van már bennne 110000 km er is, de nekem nagyon ott van. A családban van még egy focus is nagybátyámé és ő is csak olajcserére szokta szervizbe vinni, ja meg egyszer túltöltötte az akkut. HAverok engem is megdobtak a facen két transittal, vajon miért, meg egy ford ka val. Azért a csöpségnek is tudnék örülni ha megnyerném, persze a barátnőm még jobban örülne biztos egyből elkérné a kulcsait hogy felvághasson a barátnői előtt, kicsit hiú a szentem de nem baj.
Ha valalaki leszólna hogy miért vagyok ennnyire oda a transitért itt van rá a motivációs segédlet: