Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bUddy Creative Commons License 2022.08.16 0 0 5383

Sziasztok,

Elado az autom: C6 2.7 HDI, 2007/11, 196e km.
Munchen kozeleben elek, de idonkent Magyarorszagra is megyek vele, idozites fuggvenyeben megszervezheto egy otthoni megtekintes is.
Reszletek itt (nemetul - szukseg eseten a google biztos segit): https://www.andre-citroen-club.de/forums/topic/154153-c6-27-hdi-112007-196tkm-zu-verkaufen/
Kepek pedig itt: https://www.flickr.com/photos/balazshornok/albums/72177720301293762

Udv,

b

KazyGyuri Creative Commons License 2022.01.21 0 0 5382

Sziasztok!

Citroen c3 1.1-nél tapasztalt már valaki olyat, hogy menet közben nem méri a sebességet és elmegy a szervó? Mi lehet a hiba oka?

-g00sman- Creative Commons License 2022.01.02 0 0 5381

gyms megyében van türelmes és rutinos autóvillanyász aki bele tudna túrni egy 2007-es picasso agyába és belátható időn belül rendbetenni pár villamos anomáliát? 

Dexter83 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5380

Dexter83 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5379

Sziasztok. Egy 2007 es c3 1.1  benzines autóhoz kérnék segítséget. Reggeli hidegíndításkor az történik hogy szépen elindul majd 8-10 mp múlva le is áll. Be is dob kódot p0130 és p0132. Lambdaszonda áramkör hibás illetve lambdaszonda túl nagy feszültség. Innentől kezdve elindul újra, viszont alapjáraton már meleg motorján is többször befullad. Menet közben nincs gond, csak alapjáraton, vagy annak közelében.  Pumpálni kell a gázpedált és akkor lassan életre kell, de van hogy nem segít és leáll. Vettem új lambdaszondát amit ehhez az autóhoz írták bosch 0 258 006 027 . Ezzel még rosszabb, ha bemelegszik olyan mintha nem lenne egy henger. Új akksi van benne, töltés jó,  új gyertyák, folytószelep tisztítva, új légszűrő, főtengely jeladó tisztítva, vezérlés nem régi, jelen van. Csak mert néha jön p0008 hiba is illetve p0131. Ha valakinek van ötlete írjon lêgyszi.

 

kazi30 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 5378

Vagy ha vki megcsinalja Pesten, nekem az is jó. 😃

Előzmény: kazi30 (5377)
kazi30 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 5377

Saxo 1,5d-n kellene szelephézagot állítanom. Vki tudja, hogy lehet kicserélni a lapkákat. Milyen célszersztám kell hozzá? Vagy anélkül is megoldható, Természetesen vezérműtengellyel a helyén akarom beállítani..

FeZ_ Creative Commons License 2021.09.26 0 0 5376

A minimálisan alkuképes ár lemaradt a posztból.

 

Előzmény: Anti59 (5374)
Fábri Dávid Creative Commons License 2021.09.26 0 0 5375

Sziasztok olyan problémával fordulnák hozzátok hogy mi okozhatja hogy a motortérben kipufogó gáz van azt ki derítettük hogy a turbó környékén jön ki a kipufogó gáz de ha adunk egy kis gázt neki jobban füstöl és egy sziszegő hangot ad ki ebben szeretnék segítséget kérni !

Anti59 Creative Commons License 2021.05.29 0 0 5374

Ritkaság ilyen jó állapotban találni egy ilyen kocsit! Minden eredeti a kocsin, nem lett javítva és felújítva sem, a festék eredeti (gyári) Az ülések is nagyon szépek és jó állapotban vannak, az állapot látható a képeken, A fotózás előtt az autót csak le lett mosva, nem lett kisminkelve, még arra sem volt időm hogy az üléseket kiporszívóztam, a képeken is látszik. Az autó az én nevemen van, a kocsi az első tulajdonostól eladó, (én vagyok a második, örököltem a kocsit, de nem használtam! A kocsi Vajdasági (Szerbia-i) származású, vám és adó KI VAN FIZETVE, a kocsi forgalomba helyezhető, az ár minimálisan alkuképes. 

joci49 Creative Commons License 2021.05.19 0 0 5373

Sziasztok!2003-as Sara picassom van.Megszünt a hangvissza jelzésem.Index,szluszkulcs benhagyás......

Köszi a segítséget

Captain-Balu28 Creative Commons License 2021.05.11 0 0 5372

Sziasztok!!! Segítséget szeretnék kérni egy 2002-es citroen C3 1.4 HDI-vel kapcsolatban. A hiba jelenség az hogy lassításkor amikor pl 3.-ból 2.-ba kapcsolok vagy üresbe rakom az autót akkor kivillan az aksit jelző lámpa a műszarfalon és leáll az autó majd egyből utána újra lehet indítani. Hiba olvasás még ezután jön, csak kíváncsi vagyok hogy valakinél is volt-e hasonló hiba.

Richárd Szerényi Creative Commons License 2021.05.09 0 0 5371

Sziasztok

 

Én is autóvillamossági szakembert keresek aki házhoz jön Budapesten. Sajnos régebben volt egy ilyen szerelő és nagyon jól dolgozott mind a két citroenemet javította, de sajnos már nincs meg a telefon száma 

Nagyon megköszönném a sagítséget

 

Üdv

 

Ricsi

bpityi76 Creative Commons License 2021.04.23 0 0 5370

Sziasztok! Tudtok-e ajánlani Pécs-Budapest vonalon, Székesfehérvár, Kecskemét szélességben autóvillamossági szerelőt, aki a diagnosztizálás mellett akár pepecselős javítást is vállal.

C4 Grand II Picasso 2.0 BLUEHDI 2015-ös, elektromos parkoló/kézifék nem működik, adblue nyomásprobléma, kommunikációs hibák.

Ha esetleg valalmelyikőtök találkozott már fék, adblue problémával szívesen veszem a tapasztalatát is .

Előre is köszönöm!  

bzolee2 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 5369

Sziasztok!

 

Van egy problémám, amivel hátha találkozott már valaki és tud tanácsot adni.

 

Az autó egy Citroen C4 (B7) 2015-ös. 1.6 HDI (120 HP) automata.

 

Kb. másfélv éve jött ki a P20E8 hibakód, az adblue pumpa hibájára gyanakodtunk (a vákumot okozó tartály-kupak visszahívás után ki lett cserélve, de simán lehet, hogy addigra már károsodott az adblue pumpa - hallottam olyat is, hogy a pumpa mástól károsodik, nem ettől). Mivel horror árban lehetne csak cserélni a pumpát, ezzel a kóddal nem nagyon foglalkoztam, mindig kiütöttem egy sima OBD-vel és héha idővel visszajött (ami így utólag lehet, hogy nem volt jó ötlet...).

 

Aztán kb. 3 hónapja megjelent egy új hibakód (U029E), amire azt írta, hogy nem kommunikál a NOx szenzorral. Ezt már nem tudtuk kiütni, ugyhogy kicseréltük a szenzort, de sajnos az új szenzorral még iniciálizálások után is marad a hibakód. A látható kábeleken sérülést nem látni.

 

A hibajelzéseken (és emiatti km korlátozásokon) kívül más probléma nincs. Ugyanolyan erős a motor és nem fogyaszt többet sem.

 

Az a bajom, hogy a legtöbb szerelő nem tud már mit mondani rá, de hátha itt valakinek van megbízható ismerőse megfelelő szaktudással, aki vállalja a hiba felderítésést.

 

Előre is köszi a tippeket!

Zoli

szraga.g Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5368

Bocs az aláhúzásért, nem szándékos. 

szraga.g Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5367

Sikerült a mechanika gumiharmonikája alá befújni a WD-t. A toló-húzórúd kenése meghozta a sikert. Háromkezes munka volt, tükörből dolgozva, némelyiket félig meg kellett bontanom. De sikerült!!! Közben sokat öregedtem.

vidi313 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5366

Szó volt erről itt a fórumon. Nem lehet mindenütt odaférni a WD 40-el. A zár belsejébe nem, ami zsírozva van. Egy idő után a zsír megkeményedik benne, és nem működik a zárszerkezet, ajtó nem záródik be, vagy nem nyílik ki. Ez főleg télen, hidegben, mikor még keményebb lesz a zsír. Nyáron megjavul a melegben. A 4 új zár ára közel az autó árának fele lett volna. Már nem kívántam rá áldozni. A torziós hátsó híd is hamarosan felújításra szorult volna.

Előzmény: szraga.g (5365)
szraga.g Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5365

Nekem is volt gondom a zárakkal: gyakran nem nyitott vagy nem zárt a központi zár. Két körben, két délután még nyár végi melegben ajtópanelek le, és nagy szopka árán, de mind a négy elektromágnes  mechanika be lett kenve WD40-nel, azóta hibátlan (egyelőre, mert tuti be fog ez még jelentkezni). Hozzávalók: WD, hosszú vékony műanyag cső, kb 10 db kárpitpatent. A végén jöhet a jutalomsör.

vidi313 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5364

Az agyamra mentek az ajtózárak. 160.000 km-nél az unokaöcsémnek adtam oda. Nagyon klassz autó volt 2-3-10 éves koráig, nagyon szerettem, nagyon elégedett voltam vele, a WC-re is azzal jártam. :-)

Audi A2 Dízelt vettem helyette. Alu karosszéria, jó kidolgozás, jó menettulajdonságok különösen 100-150 km/h között nagyon dinamikus. Jó futómű, kényelmes vezetési körülmények, és finom vezetéssel még takarékosabb is, mint a Saxo, pedig virágkorában az is nagyon takarékos volt.

Előzmény: szraga.g (5363)
szraga.g Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5363

Köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. Saxot miért engedted el? 

Előzmény: vidi313 (5361)
mbw169 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 5362

Sziasztok!

 

2005os 1,4 benzines C4 témában aki elektronikaban otthon van lenne két kérdésem.Van olyan itt közöttünk? Köszönöm a segítséget!

vidi313 Creative Commons License 2020.12.20 0 0 5361

Sajnos arra már nem tudom pontosan megmondani, hogy a ventilátornak volt e háttérvilágitása, mert a Saxot 7 évvel ezelőtt lecseréltem.

Előzmény: szraga.g (5360)
szraga.g Creative Commons License 2020.12.20 0 0 5360

Elég nyomós ok, hogy nekem sem legyen. Még egy kérdés foglalkoztat. Azt már felfogtam, hogy a helyzetjelzőnek nincs külön visszajelzője, de azt nem tudom, hogy a ventillátor kapcsolónak van-e háttérvilágítása. Sötétben meg sem talàlom a kapcsolót, meg az aktuálisan beállított fokozat sem làtható. 

vidi313 Creative Commons License 2020.12.20 0 0 5359

Nálam a távirányító nyomógombjai mentek tönkre. Nincs külön ház, amibe át lehetne szerelni a belsőt, (Audi, Meercedes, BMW stb. van) csak a Saxohoz nincs. Kompletten lehetett volna kapni, (10 évvel ezelőtt) 45.000 Ft-ért.

Előzmény: szraga.g (5358)
szraga.g Creative Commons License 2020.12.19 0 0 5358

Nos, munka elvégezve. Gyorsulás tűrhető, hangerő korrekt. Kíváncsi leszek a fogyasztásra meg arra, hogy miként alakul a végsebesség, legalábbis hogy eléri-e majdan egyszer az óra szerinti 130-at, ami persze jóval kevesebb, mint amit mondtatok. Még egy kérdés: Kettő darab kulcsot kaptam az autóhoz, mindkettővel indul. Sima egyszerű tömör fejű kulcs. Nem kellett volna távirányítót IS kapnom hozzá? Létezik, hogy nem minden felszereltséghez járt? Tudok eseteg gazdaságosan szerezni ilyet és feltanítani valahogy, vagy felejtsem el ezt az úri dolgot, mert gazdaságilag nem életrevaló? A kulcsokhoz való kódkártya megvan, mint kiindulási pont.

szraga.g Creative Commons License 2020.12.16 0 0 5357

Akkor meglehetősen egy kottára mennek itt a dolgok. Pénteken a dobot szétvágják, "kiborítják" a kerámia hordozót és üresen összehegesztik a dobot. Egyelőre ennyit tudtam intézni, állítólag ez is jó lesz. Majd meglátjuk (hang, teljesítmény, környezetvédelmi mérés...) a következő műszaki vizsgán.

vidi313 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 5356

Még annyit, hogy nálam a katalizátor eltömődés valós 130.000 km-nél volt. Az autót másfél évesen vettem 9000-e km-el.

Előzmény: szraga.g (5355)
szraga.g Creative Commons License 2020.12.13 0 0 5355

Időközben meg is néztem a dolgot. A hátsõ dobot leszedve, a lyukat nem tudtam sem beragasztani, de még lefogni sem. Gondolom egyszerű fizika, hogy az àramló közeg a kisebb ellenállás felé mozdul. Valószínűleg ilyen mértékű az elzáródás.

 

vidi313 Creative Commons License 2020.12.13 0 0 5354

Mint korábban írtam, nálam a Saxo katalizátort a Fordéval helyettesítettük. A csatlakozó cső átmérők nem voltak azonosak, de csőszűkítéssel megoldottuk.

Előzmény: szraga.g (5353)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!