Köszi a segítséget!Az Ikarus hang kerékcsapágy lesz, elvittem szerelőhöz, elhiszem neki.🙂
A motorfék akkor hangos.Igazából erre lettem volna kíváncsi mik az alap zörejek, hangok, hallottam, h nem egy halk autó azért nem akarok szerelőhöz rohangálni minden neszre, a többit meg majd megszokom 😀
Sziasztok!Újdonsült 2000.évjáratú 1.1 sporting tulajdonosként a segítségeteket szeretném kérni néhány kérdés erejéig.Tapasztalok néhány fura hangot ami lehet akár természetes is, soha nem volt még Seicento-m. -Kétezres fordulat fölött hallani valami fura kopogó, "szelephangot".Háromezernél megszűnik, vagy csak elnyomja a motorhang 😀 Alapjáraton, vagy üresben pörgetve nem hallani csak terhelés alatt -Alapból olyan hangja van menet közben mint egy Ikarus és Zsiguli keverékének, gondolok itt a búgásra és a motorfék hangjára./remélem ez csak egy új gumiszettet kíván és a kis köbcentis benzines sajátja/ -Ha jól sejtem az ablaktörlő lapát alap állása sem a szélvédő alsó harmadán van 😀 -Üzemanyag szintjelző ugrál gyorsításkor, kanyarodáskor.Ezen csak egy új szintjelző segít? Elég hülyén fogalmaztam de így tudtam a legjobban körbe írni, videót nem tudok mellékelni, nem engedi feltölteni. Ja és most volt összes szűrő,olaj,hűtő,vezérlés,gyertya cserélve. Előre is köszönöm a segítséget!
Adott egy 2000. évi 900-as Seicento. A szélvédő mosó szivattyú/motor (egybe épített) cserére szorult. Misem egyszerűbb, gondoltam. Miután leszereltem a tartályt és nem kis munkával a szivattyút, ami az első és a hátsó szélvédőre is spriccelt,irány a webáruház. Minden adat beírva és kiadott három gyártmányt, de egyik sem kétirányú szivattyú. A debreceni Fékmester-t sikerült felhívni, az ügyintéző nagyon sgítőkész volt, szóban is egyeztettünk, még az alvázszámot is, de elmondta, hogy csak egy irányba nyomó, ún. egyszeres szivattyút ajánl a rendszer. Megrendeltem, nem lett jó, mert mértanilag sem egyeztek a méretek a régivel, tehát nem lehetett a helyére beszerelni. Aztán próbálkoztam az autoalkatrészonline24.hu fővárosi webáruházzal, itt is nagyon segítőkészek voltak, de nem jutottunk dűlőre, pedig a régi szivattyút lefényképezve, a beépítési méreteket feltüntetve elküldtem azonosítás végett. Irány a helyi KB Autoteam kft, ami pár éve még FIAT márkakereskedő és márkaszervíz volt, tehát van háttér. Bevittem a mosóvizes tartályt, hogy ehhez kérek kettős szivattyút. Ők is csak egyszeres szivattyút tudtak rendelni, ami ugyan beépíthető volt, meg be is lett szerelve, de a hátsó szélvédő felé ez a fajta nem nyom. Próbálkoztam egy kettéosztó "Y" elosztót beépíteni, de ez meg zavaró, mert bármelyik irányú kapcsolót működtetem akkor meg elöl-hátul spriccel, ami borzasztó zavaró, balesetveszélyes. Az "Y" elosztót kiiktattam, így csak előre spriccel, viszont akkor is ha a hátsó kapcsolóját működtetem. Érdekes még, hogy alkatrész rendelésnél a webáruházak felhívják a figyelmet, hogy ellenőrizni kell az "OE" (originál equipment), vagy "OEM" (originál equipment manufactured) számokat, ami nem szószerinti fordításban eredetit, vagy eredetivel megegyezőt jelenti. Ezzel semmire sem lehet menni, mert nem találok olyan listát, ami egy adott évjárat, adott járművére vonatkozó fenti jelöléseket tartalmazná. Valakinek van-e valami ötlete?
900-as secentóm van.. Nem rég vásáróltam.. A mai nap leáltam vele parkolni, leállítottan majd újra elindítottam a,, lámpa,, kigyulladása után.. Csőrgés halottam...hangosabb lett... A kipufogónál hallatszik!
Laikus vagyok, nem tudtam jobban megfogalmazni, de szerintetek mi lehet a baja!??