Én is így jártam kb. 3-4 éve. Nekem egy hüvelyt és egy dugattyút cseréltek, plusz a hengerfejet újították fel Pápán. Nem volt olcsó már akkor sem. Azóta is hasít a vas. :-)
Ha lemondtok a motorról, akkor engem érdekelne a hosszbordás szíjfeszító patronnal együtt. Hol vagytok helyileg?
Egyenlőre ennyi képem van. Talán látszik,va néhány tartalék alkatrész. Valószínű még van amit kifelejtettem de szerintem sok cucc van még. Ez a fiam autója idő hiányában én vagyok a közvetítő.
Ha gondolod, +36302293262 szívesen válaszolok inden kérdésre.
Kettes henger szeleptányér leszakadt bele állt a dugattyúba ami szétrepedt. Aztán még a hengerfejből potyognak ki az apróságok. Gyálon érdeklődtem de motor nincs. Mostmár jó lenne ha valaki látna benne fantáziát. Itt áll a garázsom elött és nagyon szúrja a szememet. Gyermekem is bele egyezett és hirdeti a hahun. 500 ezer körűl már viheti is akinek kell.Még két év műszaki van rá. Plusz első és hátsó lökös gyári is megvan küszöb spoiler is.Új sport kipufogó Magnaflow .https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/celica/toyota_celica_1_8_ts-17157987?fbclid=IwAR2a5y_S7s-tadx8WUIZqhXHuCl5L94Qve24kBooyWLkuGyL_IBJtgCu2gA
Ha valaki találkozott az alábbi problémával vagy segíteni tud honnan induljak ki, kérem ne fogja vissza magát.
2ZZGE motor, alapjárat felére 400-450 rpm-re esik pl. lámpánál amikor fék-kuplungot benyomom teljesen random, nem állandóan, a motor már meleg, ha gázfröccsöt adok abbahagyja, ha nem akkor indulásig alacsony a fordulat de nem fullad le.
Nem tudom ha van összefüggés de ma első indításnál (kb egy hetet állt) a kuplungom nagyon lágy volt kb 5 km és váltások után keményedett vissza a megszokottra, lehetett váltani amúgy nem éreztem különbséget csak a pedálon és persze az első lámpánál már a fordulatszám is felére csökkent. Hibakód nincs. Köszönöm a segítséget.
Ha szép állapotú az autó, akkor inkább hagyd meg gyárira...
Sajnos a szívómotor tuningja alapjában véve gazdaságtalan. Fajlagosan sokkal többe kerül egy-egy paci méneshez adása, mint egy feltöltöttnél. Tehát a meglévő motor tuningját én elengedném... (A nyomaték az elégetett üzemanyagból és a főtengelyből adódó löketből adódik, a teljesítmény meg fordulatszámmal nő...)
Az első értelmes szívó lehetőség az egy ún. REDTOP Beams motor belehekkelése a járműbe. Szívó, 200le, gyári, 3S-GE az is... váltóval együtt meg maga a tökély.
A második szívó egy BLACKTOP Beams ... ennél kényelmetlen, hogy hosszában volt eredetileg beépítve, tehát faragni kell sok mindent... viszont ez is 3S-GE és már 220le körüli.
Japán belpiacon létezett egy első kerekes, turbós 2literes 3S-GTE motoros autó ST215 (Caldina)... na annak a motorja és váltója pont finom lenne a maga közel 250 lóerejével.
Aztán még lehet építeni a jelenlegi motort turbósra, de ez csak a fajlagos árban olcsóbb, mint egy szívó tuning... itt 1-2 millióért +50-70% minimum kapsz. Szívó esetben max. 20-25% az érkező pacimennyiség.
Eladó egy szett 16-os Momo Winter Black alufelni. 2012-es Michelin 205/55‐ös nyári gumi van rajta jelenleg. Nyári szezonban volt használva, T23-as Celicán. Csavarokkal.
Egyébként sokszor olvastam erről. Barátomnak többször szereltem is. Egyszer a dugulás, egyszer meg kilyukadás miatt. Amit nem értek, hogy az én TS-embe belegurult több, mint 550ekm a 21 év alatt és nem volt ilyen gondja. Remélem az új gazdájának sem lesz. Valami a hűtőfolyadékkal lesz a gond, mert alumínium tartalmú iszaptól dugul el.
Bont mostanában valaki T20-at (kereklámpás) Budapesten / Pest megyében vagy Miskolc környékén?
Azt a műanyag dekor elemet keresem ami a sebességváltó körül van és nincsennek letörve a kis patentjai amik a váltószoknyát tartják. kman kukac freemail pont hu köszönöm