Keresés

Részletes keresés

T1OK3 Creative Commons License 2024.01.31 0 0 229365

Igen, én már cseréltem! Behúzó szerszámmal, kalapálás nélkül, utána valószínűleg dörzsárazni kell.

 

Előzmény: Joleszta Joleszta (229364)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2024.01.31 0 0 229364

Pannonia hajtókar perselyt kilehet sajtolni a karból?Újjat pedig vissza bele erőszakolni.Nagyon kopott.

Vagy itt már kompletten hengerfúrás dugattyúcsere ajánlatos?

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229363

Tulajdonkeppen az egyik proto újra gyartása?

 

Előzmény: bervas (229362)
bervas Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229362

500cc, két henger, rendszám, műszaki vizsga.

Előzmény: Törölt nick (229360)
Bandiaba Creative Commons License 2024.01.30 0 0 229361

Jó reggelt Mindenkinek!

 

Új vagyok az oldalon.Ritkán beleolvastam a fórumba.Van egy 1961-es TLF gépem.2011-ben vásároltam üzemképtelen állapotban.Akkor nagy lendülettel nekiálltam és darabokra szedtem,megcsináltattam a festését.Tavaly meg lett fúrva a henger és felújítva a főtengely.

Azóta áll a folyamat,egyéb (családi,anyagi) tényezők miatt.Most azonban szeretném megcsinálni,ehhez kérnék segítséget,tippet.

Sajnos nem tudom végig olvasni a fórumot,gondolom páran már kértek hasonló segítséget

 

Elég rossz körülmények között volt a masina,ezért krómozás,csikozás mindent meg kell csinálni.

 

 

Adás-vételivel vettem,rendszámom nincs (az előző és eddig egyetlen tulaj elmondása szerint leadta a rendőrségen kb 40 éve) alváz és motorszám egyezik,valamint van egy igazolásom (még 2011-ben kértem) a KEKKH-tól hogy a mai napig az eladó nevén van a jármű.

Gondolom,illetve remélem,hogy így majd forgalomba tudom helyezni a felújítás után.

 

Köszönöm,hogy elolvastátok és szívesen fogadom a segítséget a fórumozóktól.

 

Köszönöm!

 

Szép napot!

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229360

Mi lett volna a valós cél amit el akartál vele érni? 

Előzmény: bervas (229359)
bervas Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229359

Érdeklődés és finanszírozás híján hamvába hullt.

Az elképzeléseket végigszámolva bőven túllépte a tervezhető költség egy új 1000-es japán motor árát, azt meg nem futotta önmegvalósításra költeni. Megcsinálni meg tudtam volna.

Előzmény: Törölt nick (229358)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.29 0 0 229358

Üdv! 

 

https://t1projekt.blog.hu/page/4

Ezzel a projektel mi lett? Lett valami eredmény? Mert elég érdekesnek indult.

Előzmény: bervas (229328)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.28 0 0 229357

Nem tudom miért épp ezt a típust választotta. 

Előzmény: Törölt nick (229353)
TopJoeT5 Creative Commons License 2024.01.27 0 0 229356

Üdv ! Át akartam szerelni az első kereket nagyfékdobosra. Viszont a tengely rövid. Amit kaptam a nagyfékdobhoz az is ua. Ezek szerint a nagyfékdoboshoz hosszabb tengely kell v az első villa mérete más ? kösz.

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.24 0 1 229355

Igen, sajnos nagyon gyorsan szalad az idő. Emlekszem még, hogy a versenytopik valaha jobban pörgött mint ez. Oriási koponyák voltak ott is, sajnos az altalános elentétek is felütöttek a fejüket és az is lassan elhalt. Persze részben a facebooknak is köszönhető.  Én akkor csak olvastam a szakik tuningjait a kethengereshez. Mert szerelni tudok, de a teljesítmeny nőveléshez nem értek. Csodák voltak ott is

Előzmény: CsA (229354)
CsA Creative Commons License 2024.01.24 0 2 229354

Igen, tanultam belőle, azóta nem szaladok bele önként az igazoltatásba arra gondolva, hogy mi baj lehet... :-)

Utána egyszer megállítottak a céges Passattal, és lányos zavaromban a nálam lévő forgalmik közül az egyik motorom forgalmiját adtam oda a rendőrnek. Hümmögve nézegette, elsétált a kocsi hátuljához, majd lassan visszasétált és megszólalt: Akárhogy is nézem, ez nem egy Suzuki GS500... :-)

Az ilyen kellemetlen élményekre jó példa a katonaság. Annó elég nagy szívás volt, mára már sokat szépültek az emlékek... :-)

 

Azért már messze nem olyan sűrűn nézem a fórumot mint régen. A régi, alapító kemény mag egy részével privátban tartjuk a kapcsolatot a Facebookon, illetve évente személyesen is találkozunk. Megváltoztak a körülményeink, szokásaink. A fórum létrehozásakor 25-30 éves volt a társaság zöme, ma pedig a fiatalabbak is közelítik az 50-et...

Előzmény: Törölt nick (229352)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229353

Annak van valami törtenete, hogy miért ezt a tipust választotta? Persze 1970-ben nem volt akkora választék. De mégis azért a P20-as nem a legolcsobb volt. Szeretett talán sportossan motorozni az egyszerű helyváltoztatáson kívűl? Vagy a külalak miatt lett ez a nyerő a T5/H val szemben? 

Előzmény: p21-feri-tb2 (229346)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.23 0 2 229352

Kellemetlen az ilyen, de egy idő után csak derűsen emlekszik az ember még a büntetésre is. 

Az is dicseretes, hogy ennyi ideje folyamatossan forgalomban van! Jó hallani ezekről a Pannoniákról!

Plusz extra, hogy látom te vagy a topik nyitó és még mindig "tolod" a fkrumokat. Gratula ezert is :)

Előzmény: CsA (229350)
CsA Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229351

Egyébként mivel mindig vizsgáztattam a motort, viszont keveset használtam, tökre elfelejtettem, hogy lejárt a műszaki, abban a tudatban voltam, hogy pár hónap múlva esedékes. Már messziről láttam a rendőröket, hogy igazoltatnak, még simán elkanyarodhattam volna más irányba, úgy voltam vele, hogy papírok rendben, motor rendben, mi baj lehet...? :-) Ez már vagy 10 éve volt, akkor kaptam egy szép 20 vagy 30 ezerr forintos bírságot. Azóta ha igazoltatást látok, inkább más irányba fordulok, nem vállalok fölösleges kockázatot... :-)

 

Előzmény: CsA (229350)
CsA Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229350

Nekem a 74.04. havi T5-H 1999-ig volt vizsgáztatva az első tulajnál, én 2003-ban vettem meg, és 1-2 éven belül levizsgáztattam, 2005-ben már azzal voltam Bodrogkeresztúrban. Azóta talán egy év kihagyás volt, amikor nem volt rajta műszaki, de az alatt is használtam, sajnos a rendőr szólt, hogy 9 hónapja lejárt a műszaki. Nem volt olcsó... :-(

Előzmény: Törölt nick (229338)
vti00 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229349

Pwk van felrakni, nincs pontos fúvóka meret, neked kell végig járni a karburátor beállítás lépéseit, ha ezeket nem tudod a neten rengeteg videó van róla!

Előzmény: garagge (229348)
garagge Creative Commons License 2024.01.23 0 0 229348

Sziasztok! Dellorto phbh28 -as karburátort rakott már fel valaki T1-re? Mik a tapasztalatok? Pontosan miket kell alakítani? Fúvókaméretek stb? Köszönöm 

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.22 0 0 229347

Jók az ilyen törtenetek. Ráadasul egy P20-as, nem mintha a többi alacsonyabb ertekű lenne de na.. mégis egy állandóan mozgó kéthengeres.

Évekig kerestem amugy ilyen patinans darabot, főleg 21-est. Aztán már bármilyen jó lett volna. Az a baj kesőn kezdtem a keresét olyan 2017 körül, elötte persze csináltam magamnak, felujítottakat. De ma már inkább az ilyen gepekben látom az ertéket. Csak szinte felllelhetetlen, pedig 2-3 éve még adtam volna értük 1-1,3 milliót is. Ma már nem tudom nekem érne-e annyit. Kicsit akkor belefáradtam a keresésbe.

 

Előzmény: p21-feri-tb2 (229346)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.22 0 2 229346

Köszönöm. Második. 

Pista barátom (volt kollegám) vásárolta a Tatai Keravillban. De évente minimum egyszer el kell mennem a géppel hozzá szemrevételezésre. Azt mondta ha nem jól viselem dolgát visszakell adom és szíjat hasít a hátamból :-) 

Előzmény: Törölt nick (229344)
cbx Creative Commons License 2024.01.21 0 0 229345

Előzmény: p21-feri-tb2 (229343)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.21 0 0 229344

Az azert szép idő! Gratulálok hozzá! Hányadik tulajdonosa vagy?

Előzmény: p21-feri-tb2 (229341)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.20 0 1 229343

100  hat ezer.

Előzmény: abes (229342)
abes Creative Commons License 2024.01.19 0 0 229342

Kilométer állás mennyi?

Előzmény: p21-feri-tb2 (229341)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 229341

A "szódás" 70 május 07.-én lett forgalomba helyezve azóta szolgálatban van.

Előzmény: Törölt nick (229338)
T1OK3 Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229340

Az enyém 64-es, 1994-ig volt 1 tulaja. A második tulajnál 1 évig, a harmadiknál 3 évig volt, én vagyok a negyedik tulajdonosa 1998-óta. Szürke forgalmiba még bekerült a nevem átíratáskor.

Mindvégig forgalomban volt tartva, jelenleg műszakija lejárt. Idén lesz a 60. szülinapja.

Sajnos egyre kevesebbet használom már!

Előzmény: Törölt nick (229338)
Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229339

En egyszer vettem egy olyan 69-es P10-es Pannoniat, ha jol emlekszem 2003-ban, aminek meg a regi szurke forgalmijaban volt ervenyes muszakija, elotte is folyamatosan vizsgazott (hogy volt-e esetleg kozben nagyobb kihagyas, arra sajna nem emlekszem). En is kb. 6-7 evig hasznaltam, mentem vele kb. 40ezer km-t. 60-parezer korul mutatott az oraja mikor hozzam kerult es nalam fordult at, sanszos, hogy nem eloszor. Megis kulsore tok jo borben volt, persze latszottak rajta hasznalati nyomok, de nem volt lelakva. Szerintem pont azert, mert folyamatosan hasznaltak, azok a gepek, amiket letamasztottak hosszu idore, azok ennyi idos korukra altalaban sokkal jobban lepusztultak.

Előzmény: Törölt nick (229338)
Törölt nick Creative Commons License 2024.01.17 0 0 229338

Ki milyen Pannoniaról tud ami a legtovább volt használatban az ismerettségi körében. 

Ezt úgy értem, hogy első tulaj megvette és használta karbantartásokkal a motort amig szüksége volt rá. De meddig?

Vagy a másik lehetőség, hogy több tulajdonos használta de folyamatossan, tehát nem merült a motor  soha " Csipke Rozsika álomba" hanem a gyartásától/ első vásarlástól folyamatossan hasznalatban volt. 

Tudunk jó pár motorrol amiket akar 1-2 év után nyugdíjaztak, sokból lett kistraktor, sokat megtalaltak, restauraltak. De most nem ez érdekelne. 90-es évek elején kezdtek nagyon kikopni a Pannoniák az utakról. Te tudok olyanról aki első tulajdonosként 72 es 96 között folyamatossan használta a Pannoniaját.

 

 

Zoli_t5H Creative Commons License 2024.01.14 0 1 229337

Siman elofordulhatott, nekem is volt egy 57-es gyari feketem, sajna nagyon lepusztult volt, akkoriban (1998 kornyeken) nagyon dragan, kerek 20 ezerert vettem az elso tulajtol. Sajna nagyon lelakta az oreg, meg szet is bontotta, az akkori lehetosegeimhez kepest igen nagy falat volt. De megvettem, mert megvolt nagyjabol mindene, meg ugye a papirok, adasveteli a tulajjal mar akkor is ertek volt. Beszereztem hozza par cuccot, par evig kerulgettem, vegul nem lett belole semmi, ugy ahogy volt, darabokban, "kemeny haszonnal", ha jol emlekszem talan harminc ezer korul tovabbadtam valakinek, akinel nagyobb eselye volt, hogy lesz belole valami. 

Előzmény: szilard80 (229335)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2024.01.13 0 1 229336

Lehetett simán fekete, nekem van fekete 57 februári vázam

Előzmény: szilard80 (229333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!