Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lajos Molnár-Székely Creative Commons License 2017.12.10 0 0 151

Allitolag az Ignis jo de meg kell merni!

Előzmény: judgenyoo (149)
Lajos Molnár-Székely Creative Commons License 2017.12.10 0 0 150

Sziasztok.

Lenne egy kerdesem. Az 1.3i 102lovas 4x4 Sironnak (2000-es) a hatsokereke nem igen huzni csak 6-7000fordulaton de ott is olyan gyengen... mi lehet a baj?

Koszi elore is a segitseget...

judgenyoo Creative Commons License 2017.11.14 0 0 149

Üdv! Valaki tudna segíteni, hogy Sirion 1.0 4x4 2000-hez valamilyen más autó első spirálrugója jó e? Nem találok hozzá újat, legyártani meg 15e/db. előre is köszi

hatsu' Creative Commons License 2017.10.18 -1 0 148

Sziasztok. Kicsit off, de talán mégsem. Nemrégiben vettem egy Daihatsu Applause-t, 1.6 16V, 105Le. Megvétel után tökéletesen működött egy ideig, utána egyik reggelről a másikra elkezdte a következő hibát produkálni: reggeli indításnál normális, emelt fordulatszám, de ahogy melegszik nem esik vissza. Melegen is magas, 1200-1300 körüli. Használat közben, váltás előtt kikuplungolásnál felkúszik 2500-ig egy pillanatra, aztán visszaesik 1300-ra. Van egy függőleges csavar a pillangószelep mellett, most az teljesen be van csavarva, az szabályozza az alapjáti levegőt, igaz? Már a fojtószelep házat kitakarítottam, vákuumcsöveket lecseréltem, de semmi változás. Elvétve olyat is csinál, hogy felpörög, befullad, rászabályoz és megint befullad, ezt ismételgeti, körülbelül 3 másodpercenként. Vákuumcsöveket is kicseréltem már. Valakinek esetleg van valami tippje, mi lehet a probléma? Köszönöm előre is.

halfnote2 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 147

eladtuk

halfnote2 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 146

ezt találtam még róla... ez a szín... megosztó... nézegettem, az Ignis sport fehér Enkei felnijével(jó rá) még jól is nézne ki. lemezfelnivel be kell vállalni a bámuló szemeket :DDD

halfnote2 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 145

sziasztok!

 

nem tudom, jó helyen vagyok e, de szeretnénk eladni egy Daihatsu Gran Move 1.5 16V autót, de egyszerűbb ott kezdeni,ahol ismerik. Plüss belső, elektromos tükrök,ablakok,de klíma nincs.

Második autónak használtuk, főleg kerékpárszállításra, ha mentünk fel a bükkbe edzeni. Gondolom itt nem kell bemutatni,hogy befér 2 bicaj hátra kényelmesen. Persze tiszta bicajok,egyébként szobában tartjuk őket.

120.000km van benne, 80-90, néha autópályán 100al mentnük vele. 5liter körül eszik,ha nincs nagy szembeszél. ha van,vagy 80al mégy,vagy bekap akár 6litert is :)

valóban egy idős házaspártól vettük Szombathelyen, ahol szintén garázsban tartották. Tavaly nekiálltam, pénz nem számít alapon és totál átnézettem. Fékek tárcsa-betét cserélve lettek. hátsó teleszkóp fennakadt a műszaki vizsgán, cseréltük. szíjak,olajak nyilván cserések, akksi is új lett véve tavaly. Idén első kerékcsapágy,... meg nem emlékszem.  3-4-5éve vettük, már nem tudom fejből, 8ezret raktunk bele. a kipufogó középrésze kezd rohadni, ezt a szerelő félreértette és csak dobot cserélt és most azt mondták a Suzuki szervízben, hogy az első teló nemsoká cserés,de csak 16ezer a pár. Bár én nem érzek semmi rosszat benne és műszakin is átment(nem ismerős rugdosta át,hisz a hátsó megbukott). rohadni nem rohad,de itt-ott fel van már pörsenve a festék. Téligumi van most rajta. a Nyári már annyira fel volt keményedve,kidobtam. Aztán mivel állt, eltelt úgy a nyár,hogy nem került rá új gumma. néha mentem vele kcisit,hogy ne rohadjon le az állstól, de azt elbíírta téligumin. Türkiz,ami azt jelenti,többen megnézik,mint egy ferrádit :DDD előtte volt már Caharde-unk és innen jött a bizalom a Gran Move irámnyába és valóban nem csalódtunk.

 

nincs zsákmacska, 380-ért vettem elköltöttem rá 200-at, 400körül szeretném eladni. Nincs vele bajunk, csak a bringaversenyzést abbahagytuk, áll a garázsban, ráadásul most akarunk egy új Balenot kirándulóautónak,így 3autó már sok lenne egy jogsira. 400-at szeretnénk érte kapni, cserébe adjuk a családtagként kezelt autót és nem rejtjük el,hova kell majd nyúlni egyszer, valamikor... ja,nyilván még sose állt meg,de azt gondolom,ez nem újdonság egy Daihatsu fórumon.

 

ha van érdeklősé, aart kukac freemail pont hu címre írjatok, mert lövésem sincs,nem felejtem e el,hogy felírtam ide.

 

 

 

figaroo92 Creative Commons License 2017.08.06 0 1 144

Sziasztok keresek Daihatsu Cuore L60 hoz donor autót 

TAndre Creative Commons License 2017.06.15 0 0 143

Hello Daihatsu Maniacs!

 

Eladó sorba rakom a mi kis fekete Daiunkat. Cuore és automata a kedves. Középkorú a drága és a feleségem használta, meg a 2 baba, meg amikor ő vezetett akkor én is beleültem. 2004-es évjárat. Jól megy és nagyjából mindene működik (anyósülési ablakemelő nem). 190.000 kiló van benne és 490.000,- az irányár. Tel: 06305388132 (András) 

mjani68 Creative Commons License 2017.02.05 0 0 142

Sziasztok! 

Daihatsu Applause 1993 A101  1.6  77KW

Merre található a hűtőventillátor kapcsoló gomba? Illetve hogyan működik ezen a típuson a rendszer (relés vagy közvetlenül kapcsol).

Biztosítékja vagy reléje hol van elhelyezve?

Köszi a Segítséget!

 

 

Tommy7703 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 141

Sziasztok! Érdeklődnék profiktól, hogy az Applause 1.6Zi 4wd az állandó, vagy kapcsolható összkerék hajtású? Továbbá "néha" kidobja az 5-ik sebességet, ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalat hogy mi lehet a hibája? Nagyobb baj előjele, vagy csak valami apróság lehet? Előre is köszönöm!

Appla92 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 140

Üdv! Van egy 92-es, ráncfelvarrás előtti 1.6 Xi Applám, két éve használom. Most van benne 112.000km. 88.000-el vettem. Évekig állt az autó, garázsban. Törve nem volt, rozsda szinte semmi. Viszont van vele egy érdekes gondom, mióta megvettem. Alapjárata nem stabil, néha ingadozik kb 100-150-et mikor üzemmeleg. A hiba a következő.... Jár alapjáraton, és gázfröccsre beremeg-bedadog 1-2 másodpercig mielőtt felpörög. Néztem sok videót Youtube-on, hogy hirtelen-intenzív gázfröccsökre is úgy pendül a motor a videón, mint a gitárhúr.Na ez a motor nem így reagál. Menet közben, terhelésre van egy olyan furcsa hang, mint amikor csak három henger megy, de ez a "háromhengeres hang itt nagyon halkan hallható. Kompresszió megmérve, szelephézagok megmérve. Alapjáraton a kipufogónál hallgatva sem egyenletes sima duruzsolás hallható, hanem be-be pofázik a kipufogó is. Injektorok, komplett gyújtás vezérműtől, trafóval, kábelekkel együtt kicserélve, új elosztófedél+rotor. Még marad a benzinszűrő, hátha az zavar be valamit, egyébként az autó fogyasztása is több a kelleténél. Check engine hibajelzés nincs üzem közben. Gyertyák szépek, kiégve. Motorolajszint jó, nem habos, hűtővíz nem fogy, és nem olajos. Már fogalmam sincs mi okozhatja ezt a hibajelenséget, de az autó menetdinamikája is lehetne jobb, illetve senki nem jött még rá a bedadogós hiba okára. Volt aki azt mondta, hogy kipufogó-szelep beégés, és 100.000-ért akart motorgenerált csinálni. Vicc. Már arra is gondoltam hátha a vezérműszíj van eltéve egy foggal, és ezért lenne a hiba.... Szerintetek ha úgy lenne, hogy a vezérműszíj van eltéve, az tud ilyen hibajelenséget okozni? Kérek mindenkit, aki tud segítsen véleményével-tanácsával. Ez egy baromi jó autó (lenne). Üdv.

Mr.Robert Creative Commons License 2016.09.28 0 0 139

Köszönöm.

Előzmény: vidi313 (138)
vidi313 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 138

Nekem az L251-es típus van, és pl. a vezérműszíj+ feszítőgörgő Suzuki. Más alkatrészeknél is lehet ilyen átfedés, elvégre un. katalógus cikkekről van szó, csak a boltosok cikkszám alapján dolgoznak, és kevesen ismerik magát az alkatrészt. Sajnos ilyen kifutott típusoknál, különösen Európában, ahol mostohagyerek a Daihatsu alkatrész, muszáj ilyenhez folyamodni. Kár, mert frappáns, eredeti japán kisautókról van szó. Azért sok minden van hozzá, csak nem Daihatsu alkatrészként kell keresni. :-)

Előzmény: Mr.Robert (137)
Mr.Robert Creative Commons License 2016.09.26 0 0 137

Rendben köszönöm szépen!

Előzmény: vidi313 (136)
vidi313 Creative Commons License 2016.09.26 0 0 136

Autóalkatrész forgalmazó cégeknél érdemes először körbenézni, van e nekik listán. Pl. Bárdi Autó, Kovács autó, Unix, Zsu, stb. Ha egyik sem forgalmazza, akkor érdemes megnézni, melyik Daihatsu típuséhoz hasonlít a legjobban a motortartó bak, vagy még a Toyota Yaris, Suzuki is szóba jöhet, stb. és legfeljebb azt beépíthetővé tenni, mert legyártatni aránytalanul drága lenne.

Előzmény: Mr.Robert (135)
Mr.Robert Creative Commons License 2016.09.26 0 0 135

Jó napot! Vettem egy dai cuore l201-t. Érdeklődni szeretnék cserélt-e valaki motortartó bakokat mert nem tudom,hogy érdemes keresnem vagy úgy kell legyártatnom?

Nobri82 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 134

Sziasztok!

Valakit esetleg érdekelhet?

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/daihatsu/charade/daihatsu_charade_1.3_cx-10620366

 

nobri82@gmail.com - 20/538-9871

Norbi

 

vidi313 Creative Commons License 2016.09.10 0 0 133

Azt írja a tulaj: "féltengely külső részek/szerelés: 90.000 Ft." Komlett új féltengely van 15.000 Ft/db.

Igen csak átvágták az illetőt.

Előzmény: vidi313 (132)
vidi313 Creative Commons License 2016.09.10 0 0 132

Látom a Totalcar Népítéleten, hogy a "Válnánk Drágám" címszó alatt a 2004-es Daihtsu Coure tulajdonosnak 45.000 Ft-ért cserélték ki a jobb első kerékcsapágyat. Ne vicceljünk már! 3.200 Ft-os alkatrészről van szó, a munka pedig össz - vissz nem több 3 óránál.

E9Matyi Creative Commons License 2016.06.29 0 0 131

Kedves Fórumozók!

(remélem nem veszitek tolakodásnak)

 

Tízen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor. 

 

Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.

A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.

A korabeli Daihatsuk szerintem büszkén állhatnak a korabeli japán tervezésű és összeszerelésű autók közt!

Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület. 

 

Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERS közösséget.

 

Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fontosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.

Ezért jött létre a Japtimers FÓRUMa:

http://japtimers.hu

 

Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a Japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.

Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.

 

Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.

(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)

 

Köszönjük!

 

Toyota (Lexus), Nissan (Datsun, Infiniti), Honda (Acura), Mazda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki, Daihatsu, Isuzu. Honda, Yamaha, Kawasaki, Fukuya, Fuji, Kofu, Katakura, Miyata…

szofivagyok Creative Commons License 2016.05.06 0 0 130

Sziasztok! 

Szeretném eladni az autóm..Sajnos Decemberben összetörtek vele,és nekem nincs rá kapacitásom rendberakni.
Az bal eleje sérült az ütközés során,s a légzsákok kinyíltak. Az autón ezenkívül  nagyobb gondja nincs,a motor jár December óta 3 hete lett beindítva! 
Személyes megtekintés előre megbeszélt időpontban lehetséges ! Az autó donornak teljesen megfelel! 
NEM automata.
1999 évjáratú 1.0 motor.
Érdeklődni a hirdetésben megadott telefonszámon vagy pedig a +36305697456 telefonszámon.


http://www.jofogas.hu/pest/Daihatsu_Sirion_1999_Elado__47241142.htm

-stukker- Creative Commons License 2016.02.21 0 0 129

Üdv!

Kínáltak egy 800as benzines Cuore-t,(Lemon edition) 120-ért...kb 97-98-as kiadás.

2.tulajtól.Van hozzá alkatrész rendesen?Illetve más tipushoz képest milyen árakon?

Suzuki Altoval mennyire csereszabatosak a cuccai?

M:Kari Creative Commons License 2015.09.04 0 0 128

daihatsu applause awd alkatrészek nálam.most utoljára.jövőhéten a méhtelepre kerül... 06202320971 k.majer90@gmail.com

KopaszPeti Creative Commons License 2015.08.17 0 0 127

budapesten vagy környékén keresek 1.0 i motorhoz értő szerelőt

Leria Creative Commons License 2015.06.27 0 0 126

Daihatsu move autót vásárolnék, max. 280.000-300.000 Ft-ig.

Előre is köszönöm!

gabigull Creative Commons License 2015.05.25 0 0 125

Sziasztok

Csongrád megyében keresek daihatsu-hoz értő szerelőt.

Üdv

real_geri Creative Commons License 2012.08.12 0 0 124

üdv

gondolkozok egy gran move-on.

tudtok + - mesélni róluk? szerviz igény? élettartam? minőség? szerelőknek fejfájás? bontó vagy új alkatrész?

előreis köszi

Trotter66 Creative Commons License 2012.06.25 0 0 123

Igaz nem 100%-ban Toyota, de nagyrész igen, ezért várjuk a Dai-os tulajokat is!

263.1 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 122

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!