Nagyon sok apró hiba lehet az oka. Pár infó ami hátha segít.
Gondolom gyertya és légszűrő volt cserélve. Az önintító koszos. Az aksi gyengélkedik. A testkábelt ellenőrizd. A légtömegmérő legyen tiszta. A szívosor tömítés is szokott ilyen hibát okozni. Ne szívjon sehol falsot. A benzinpumpa mindíg zúgjon, nyomja a naftát amikor először gyujtáyra teszed. Hirtel ennyi jutott az esuembe.
2005-ös Corollám van, 1,4 benzin. Azt tapasztalatom mostanában (pár hónapja), hogy mintha picit nehezebben indulna, azaz többet teker az önindító, mire beindul. Az aksi új (az előzőt 6,5 év után cseréltem le, tehát a töltés vélhetően jó, ha eddig bíta). Mindig beindul elsőre, csak picit tovább kell indítoznom. Korábban is előfordult már, de mostanában úgy veszem észre, hogy mindig így indul. Szerintetek mit lenne érdemes ellenőrizni? Teljesen gyári a generátor és az önindító is. Csak hosszabb távokra (min. 30 km) használom az autót.
Olyan kérdésem lenne, hogy család bővülés miatt le kell cserélnem a Suzuki Vitara-ám, mert kicsi a csomagtartó és egy Toyota corolla kombi a kiszemelt a 4. generációból. 2018-tól gyártják, de a 18-19-es kiadásokban ritkán írják csak, hogy van Androidautó/Carplay. Nekem CP-re mindenképpen szükségem van, hisz egy szoftverfrissítés után kb már 2016-ban tudta a vitara is. Az igaz, hogy a 2018-as modellbe már szervizbe meg lehet venni ezt a frissítést, vagy valahonnan leszedni és feltenni rá? Szervizbe mennyi kerül ez, ha működik. Legszívesebben Suzuki Swace-t vennék, de az csak 21-től van és pár millióval drágább. Olyan 6-6,5 m lenne rá kb, ha elviszik a vitarát. :D
Adott egy 2005-ös évjáratú 1.4-es corolla kombi. Előjött az a baja hogy haladás közben 2600 és 3200 fordulatszám közt elkezd remegni a kocsi. A padlólemezen venni észre a legjobban. Üresben nem venni észre. Voltam vele futómű szervízben, de ott azt mondta a szerelő hogy nem futómű baja van. Hallja, illetve érzi is a problémát, de nem tudja mi lehet.... de nem futómű. Valami ötlet?????
Van valakinek 4wd E11 Corollája? Milyenek a tapasztalatok vele? Nagyon gondolkozom rajta, hogy Nemetországbol hozok egyet. Igaz eleg ritka, nem sok eladó van és az arukat is megkérik.
A 2003-as Corollámban a linkelt képen látható módon fúj meleget, langyosat, illetve hideget a fűtésrendszerem. Légáramlás mindenhol van rendesen. Esetleg találkozott már valaki a jelenséggel?
A szerelő igencsak felment 22 Nm is. sőt az utolsónál 25Nm ig, lehet tudja, hogy ott szokott elsősorban falslevegőt szívni .
Hát' ehhez tényleg rutin kell, a szerelő sztem gyakorlatból tudja, hogy jobban jár, ha túlhúzza, mert úgy is kibírja és a felületi egyenetlenség következtében kisebb az esély a felslevegőre. Én ilyen setben tuti a kisebb nyomatékot (20Nm) választanám, és ha nem ok csak akkor mernék még ráhúzni egy kicsit. Persze ehhez jó állapotú csavarok kellenek. Játram már úgy, hogy a vadi új olajleeresztő csavar az első húzásra szakadt.
A levegőszelep(alapjárati) és pillangószelep tömítés csere macerás lehet, szinte tabu az országban. Autósboltban majd egy hét a beszerzése, ebayon is amerikából jönne.
Üdv. Szerintem nem fér bele a teljesértékű pótkerék,sőt,úgy tudom,a vékony kerék is problémás. Esetleg itt olvasd el a leírást,mit írnak,milyen módszerrel lehet ezt valamennyire orvosolni.A hirdetés nem aktív,de olvasható,és van ott telószám is,ha úgy érzed.
Hallottam ilyesmiről,de nem tudom megmondani,ott a trafókat emlegették,de hogy mi az igaz belőle,nem tudom. Facebook csoportban találkoztam vele,vagy a Corolla Club Hungary,vagy a Toyota Klub Magyarország csoportban,esetleg ott is nézz szét a bejegyzések közt,de vigyázz,mert sok az olyan emberke,aki mindenhez is ért.Tisztelet a kivételnek.
E12 Corolla (2002es) az utóbbi időben azt kezdte el produkálni, hogy a műszerfal(műszeregység-km óra és tsai) ki-kihagy, 1 pillanatra, elsötétül, leesnek a mutatók, ill indításkor késve kezdenek működni. Ezt jellemzően reggel, hidegben produkálja.
Ötlet? Egyszer, még 2016ban csinált ilyet, akkor egy gyújtótrafó is kiment (nem tudom, volt-e összefüggés..). Akkor az akksi alatti testcsatlakozást csiszolgattam-tisztogattam meg, és aztán nem volt gond.
Első körben, felcseréltem a 4. és az 1.! Hiba maradt ott, nem mászott. Találkoztam már befecskendező hibával, de inkább 1,4-es benzinesnél. Ahogy néztem, nem is nagyon tart senki befecskendezőt, úgyhogy ezt elvetettem. Tegnap este visszaraktam a régi trafót, ami eredetileg is a 4es volt, meg borítottam bele egy kis üzemanyag adalékot. Mentem vele egy rövidet, de elég dinamikusat, és olyan érzésem van, hogy jobb mint valaha... de ez persze lehet pszihé is! :) Nem jött vissza egyenlőre a hiba, de ez se jelent semmit.
Élő adatot is néztem, igaz alapjárati tartományban. Ott a 3. hengernél volt egy kimaradás, az nem probléma még.
És ha a trafót átcseréled,még ha ki is cserélted újra,nem ,,mászik" el a hiba? Élő adatban menet közben kellene nézni a gyújtáskimaradásokat,mert nem mindjárt dobja be a check lámpát,hátha a hiba többször előfordul,de csak akkor van észrevéve,ha már világít a motorlámpa.
Ha mindezeken túl vagy,akkor szerintem a befecskendezőket cseréld át,és ott is nézd meg,nem e megy át a hiba másik hengerre.
Utána kompresszió mérés,de nem szokott nagy gond lenni ezekkel,trafóval viszont már találkoztam.
Van egy Corolla 1,6 Dual-VVTi, 117000km van benne. Pár napja 1-2 percre, leállt egy hengerem. Gyújtotta a check lámpát. Gépre dugva, négyes henger gyújtás hibát irt ki. Gyertya 7000km-el ezelőtt volt cserélve, igy dobtam bele egy trafót, aztán mentem vele. Kb 100km után újra hibakódot adott az ECU. Újra négyes henger, újra gyújtás hiba. Töröltem, mentem vele, 1-2 nap és megint hiba. Csak pár másodperc, percre sántúl le a 4., de fenáll a hiba. Mikor nem ment a henger, mértem befecskendező szelep ellenállást, ami a gyári 15 Ohm volt. Ekkor megbirizgálva a trafóhoz menő köteget megmozdítva, újra belépett a 4es henger. Így kibontottam a köteget, és újra vezetékeltem, csatiban rögzítettem a vezetékeket, stb... 2 nap, kb 70km, újra lesántult... :) Valami ötlet? Találkozott már vki ilyen hibával?
Nálam is előjött a hidegindítási probléma, 0 fok alatt erősen benzinszagú a füst, dadog majdnem leáll, dadog. Gyujtás le, újraindítás, fordulatszám 3000, lassan áll vissza.
Először légtömegmérő tisztítás, csere, -semmi. Pillangószelep tisztítás, -semmi. Tegnap rátettem egy obd szutykot, -1, fok kint, az obd szerint 10 fok a víz... hőfokjeladó csere, -semmi.Illetve annyi, hogy első indításkor ma -2-ben szintén ingadozik az alapjárat, de pár perc mulva észhez tér. -Gondolom nagyobb hidegben tovább bohóckodik-.
Amíg teljesen nem hűl le, nincs gond.
Légszűrő-olaj nyár végén volt cserélve, gyertyák tavaly.
Visszagondolva, nyáron dögmelegben üzemmelegen nehezebben indult 1szer2szer.
Az autón kívül mit cseréljek ? :-D
Mit nézzek még?
Jó régóta molE5-el jártam, most kb 3/4 tank molE10-es került bele. Tán az a baja?
Kb 2 hónapja vettem egy Corolla 1.6 vvti 4 ajtós gépet barátnőmnek. Elvégeztük rajta a használt autó vásárlása után SOS feladatokat. vezérlés, olajok és szűrők cseréjét. Ekkor láttam, hogy a motor eleje és alja csupa olaj. a vezérlőszelep szétesett onnan folyt. Kicseréltem, azóta teljesen száraz a motor. Ami nagyon aggaszt, hogy a vezérlés csere elött kigyulladt a sheck lámpa. A vezérlés csere után a kiolvasás P0012 kódot és "A" vezérműtengely - az időzítés túlcsökkentett szöveget ír ki. cseréltem egy másik vezérlésszelepet de nem segített rajta. már olajat és szűrőt is cseréltem MOBIL-ról TOYOTA -ra eredménytelenül. Ha valakinek van más ötlete segítsetek.
Toyota TS 2023 nem gyári 16-os acélfelnihez (ALCAR STAHLRAD 8683, 7x16" 5x114.3 ET40 ) milyen kerékanyát vegyek és hol, mert az amivel az alufelni fent van az nem jó...valószínűleg...
Tudom-tudom csavart a csavarboltból, de zavarbaejtő a méretválaszték.... képtelenség (nekem) eligazodni...
Ha gyári szíj van rajta,akkor mi anno a 105ezres szerviznél cseréltük. Ha nem gyári,akkor viszont a szíj gyártója is megmondhatja elvileg,ha közlik,vagyis a gyári csereperiódustól eltérhet.Amúgy 100ezer km.