Sziasztok! Adott egy lucas adagolós 1.9 d clio 2 a gondom az lenne hogy,minden hiba előzmény ellenére nehezen indul hidegen és ha kezd bemelegedin felmegy az alapjárat 1500 ig kicsit furcsállom nem csepeg nem folyik nem levegős.mi okozhatja a hibát köszönöm
Minden működik.... szivattyű immo, motorvezérlő.... szóval nem lett még megoldva.... jelenleg szerelőnél van aki szintén nem tudja mi lehet a probléma... ennek már egy hete
2-es clió középső kijelzője-óra rádióállomás elkezdett olyat produkálni,hogy gyújtás levétel után kialszik majd visszakapcsol,többszöri kulccsal kapcsolgatás után marad csak sötét.
Ééés üzemanyag benzinszűrő volt e valaha cserélve??Most hogy minuszok vannak ,akár a vizzel is telitődött,igy belefagyott.Nem nagy tétel...érdemes ledobni.Persze szikrának még lennie kell enélkül.Aláfekvős,alul van .
Sziasztok!!! Adott egy 2001-es Clio 2-es béka lámpás 1.2 benzines..... az autó eddig (amig nem csökkent a hömérséklet nulla fok alá) szépen pöccre indult. Viszont már nem, gyújtás rámegy benzimpuma nem indul be, gyertyáknál nincs szikra..... ha sokszor próbálkozom egyszercsak pumpa elindul és az autó is.... holtpont jeladó cserélve gyujtó trafó gyertya és a kábelek cserélve, 3om szerelő már ránézett az egyik biztos a vezérlőtől a gyujtótrafóig valamelyik kábel szakadt, megtört.... hát nem villamossági szerelő kimérte az összes kábel benne jó... valakinek valami ötlet??? elviekben minden meg lett mérve.. a villamossági szerelő tanácstalan volt azt mondta ilyet nem látott még... hozzáteszem nem az első clio, renault amit csinált már eddig!!!!
egy új dolgot hallottam... üzemanyag szivattyú relé.... ez hol található? lehetséges h kontaktos a relé és a szivattyú közötti kábel
2006-os 1500 Diesel Renault clió alkatrészei eladóak.Kárpit,elektromos tűkör,kormányszerkezet,szélvédő,bajuszkapcsoló és még sok más.Helyileg Bp-en van.T:06209702552
Hátha tudtok segíteni! A Páromé, de én gyógyítgatom a kicsikét picit laikusként!
Tárgy: Renault clio 1.4 RT benzin 55 kw 1997.
Hidegen alapjárat döcög, majd lefullad! Kb. 10°C felett semmi baja! Ha kis gáz pedálra taposás van, akkor 1 perc múlva elmúlik a "gondja"!
Az alapjárati szabályozóra (vagy üresjárati) gondolok, hogy esetleg már el öregedett, mert nem nagyon akarja kitolni a pöckét! :) Olvastam valahol ha jól emlékszem hogy van benne 1 tekercs, ami "elfáradhat", ezért nincs ereje kitolni!
Hogy is van ez az egész folyamat ennél a típusnál?
Ha hideg a motor, akkor van egy termosztát (érzékelő), ami jelet küld a vezérlésnek, ami jelet küld az alapjárati szabályozónak??? 4 érintkezős a csatlakozója!
Arra gondoltam, hogy ha ezt kicserélem, akkor minden fain lesz!
Illetve, hogy simán kiszerelem (hogy elvigyem a boltba mintának), és úgy is fog működni dadogva, míg megjön a másik!
Hali. 1 kérdés. 2000-es Clio 1,4 75 lovassal az a gondom hogy a vízhőmérő műszer sz@rakodik. Már cseréltek termosztátot, jeladó gombát, /Szakszerviz/ de ennek ellenére hol max-on van a mutató hol normális. Néha ha maxon bekapcsolom a hűtőventilátort lemegy a helyes állásra hol nem. A víz 90 fokos azzal nem igen van gond, de zavar nagyon. Köszi a segítséget.
Az ora kozepen van a muszerfal tetejen a kulso homerseklet kijelzese mellett. Az a kijelzo csak az krat es a homersekletet mutatja, az ktt talalhato gombokkal csak az idot lehet beallitani. De a konyveben azt irjak, hogy a kilometeroran is tudja mutatni az idot, a nullazo gomb nyomkodasaval lehet oda valtani, hosszan nyomva beallitani
Tudom, de a kijelzon az osszkilometer, a tankolasok kozott megtett nullazhato kilometerek es az ora kozott akkor is kellene tudni valtani a nullazo gombbal. A fogyasztasi adatok stb. nem is erdekelnek, tudom hogy ezekhez kell a fedkomp. De a nullazhato kilometer szamlalo nagyon hianyzik, azt tudna mutatni ankijelzo, de nem tudok oda valtani.
Egy 2002-es 1.6 16v Clio II tulajdonosa lettem, es a kovetkezo kisebb, am annal bosszantobb problemat tapasztaltam: bajuszkapcsolo vegen levo gombocska hijan a kilometerora kozepen talalhato nullazo gombbal tudnek a kijelzon megjeleno ossz kilometer, trip es ora kozott valtani, ami nem mukodik. Maga a gomb viszont nincs eltorve, ugyanis amikor raadom a gyujtast es megjelenik az Oil Ok uzenet, a gombot megnyomva megjelenik az olajszintet jelzo kis karika sor. Ha ilyenkor megegyszer megnyomom a gombot, vagy ahogy az olajszint jelzese magatol eltunik kb 20-30 mp mulva, az ossz kilometer allas jelenik meg a kijelzon. Viszont ha ilyenkor nyomkodom a gombot, sajnos nem valt at a tripre vagy az orara. A gombbal a muszerfal tesztet sem sikerul elinditani. Talalkozott esetleg valaki hasonlo hibaval? Mi lehet a problema? A valaszokat elore is koszonom.
Szia én is jártam így a kaszni és a motor közt van egy test kábel az volt elérve szakadás nem volt rajta műszerrel mérve jónak tűnt mindensokat szarakodtam vele de a cseréjével megoldódott.
Segítségetek szeretném kérni. A lányom 2003 1.2 16v Clioja makacskodik. Indítaná az autót, de az önindító nem teker, közben világít a stop visszajelző, valamint folyamatosan világít az immo piros ledje. Ha bezárja a központi zárral akkor az immo led normálisan (ahogy szokott) villog. Előzmény egy piros lámpánál történő lefulladás amit a kuplung gyors kiengedése okozott. Azóta nem indul. Mi lelhette? Ötleteitek előre is köszönöm!
Sziasztok! Van egy 2000-es évjáratú Clio II-őm. Ma este munkából jövet arra lettem figyelmes, hogy 2000-es fordulatszám felett gázadásra ,,sziszegő" hang jött a motortérből. Kicsit meghajtottam és utána már nem jött ez a hang belőle. Mi lehet ilyenkor a probléma vele? :)
Beirasodbol ítélve nem messziről szemléled a szakmát így kérlek segíts:
2007 es 1.5 dci cliom van
Azt kezdte csinálni hogy ráadom a gyújtást és nem villan fel az izzitas ikon és felette valamilyen mas melegites ikon és hiába fordítom tovább a kulcsot nincs inditozas!
Amit megfigyeltem meg hogy az immo piros ledje ilyenkor bent marad nem alszik el.
Üdv a csoport társaknak! Meg tudnátok mondani merre találom, keressem az olajnyomás érzékelőjét? Kuplung, szűrők, olajok cseréje volt az autón viszont azóta amint az "OIL OK" felirat átvált napi km-re felgyulladnak a STOP/Olajnyomás ikonok! Olajnyomás van mert a "fröcsög" a szelepfedélben. Motor típus: 1.4 16V K4J
Sziasztok! Dacia típus specifikus szerelő vagyok (autószerelés, elektronika, softver) így a régebbi Renaultokkal nem vagyok tisztában. Feleségemnek azonban egy 2004-es évjáratú 1.5DCI Clio2 Ph2-je van. Ehhez kérnék segítséget, vagy UCH (Sagem, P8200311989 21675905-2A) csatlakozók lábkiosztást ha valaki tud. Sajnos neten nem találtam, vagy nem jó helyen keresgéltem. Problémák a következők: -Elment a beltéri és csomagtartó világítás. Sem fixen, sem ajtó nyitásra nem világít. Ezen még nem késleltetős kikapcsolós fajta van. -1 gombos gyári távirányítós kulcs van. Bezárni be lehet vele gombnyomásra az autót, ki viszont nem nyitja. Hallani, hogy nyöszörög az összes központi zár motor, de nem nyitja ki őket. Ekkor megnyomva a műszerfali kapcsolót sem nyithatóak ki. Ha azonban kulccsal kinyitom az első ajtót, utána beltéri kapcsolóval nyitható az összes ajtó, csomagér ajtó.
Előtte nem vacakolt semmi, az autón semmi gányolás nincs, minden gyári, újszerű állapotú. Annyi előzménye van, hogy egyik este szereltem bele egy komfort index modult. Ehhez azonban nem piszkáltam bele semmibe, a bajuszkapcsoló stekkerét húztam csak le, és oda kötöttem be, levettem róla egy +12V-ot, testet a műszerfal alatti fém szerkezetről, az index vezérlő test szálait pedig elvágtam, közé iktattam. (így működik amúgy Logan1-ekben is) Munka végeztével még rátettem csepptöltőre a műhelyben az akkut (nem vettem ki, ennél a töltőnél nem kell). Sajnos közben nem néztem/nem emlékszem, hogy a beltéri világítás ment e közben, mert a műhelyben elve világos van, rajtam meg munka közben szinte mindig fejtámla. Reggel munkába indulva feleségem lekötötte a töltőt, kinyitva az ajtót már akkor nem ment a beltéri világítás. Munkából hazafelé jövet vette észre, hogy a központi zár sem nyit. Van esetleg valami ötletetek rá, vagy szokott ilyen hiba előfordulni? Én ennél a típusnál ismeretségi körben eddig csak immo hibákkal találkoztam (szerencsére ezen az autón az rendben) Amit eddig megtettem a javítás érdekében, de nem vezetett eredményre: -összes biztosíték kicsipogva, aljazatból kivéve, jók -gyári Clip diagnosztikával tüzetesen átnézve a multiplex hálózat, és az UCH funkciói. Egy sebesség jel hiba volt benne mindössze tárolva (pedig a műszerfal mindig mutatott sosem hagyott ki). Kivezérléssel sem működik a beltéri világítás, és a központi zár nyitás (bezárás igen). Ekkor kezdtem az UCH-ra gyanakodni, mert a kapcsolóval megy. Kivezérelve működik amúgy a beltéri kapcsoló visszajelző Led-je is. -ajtótónyitás érzékelő kapcsolók átvizsgálása -bal első ajtó stekkerének széthúzása az A oszlopnál, nem e az ajtó kavar be -másik kulcs kipróbálása, azzal is csak zár, tehát a kulcs jó -Az UCH elektronika kiszerelése, majd az összes csatlakozó pont, relé lábak, és minden ami nem smd alkatrész átforrasztása hőfokszabályzós pákával. Ez sem vezetett eredményre :(