Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.12.27 0 0 5446

Elbontották mind, vagy a románok (székelyek?) kihordták, mert most erősebb a román lei (vagy euró?), mint a magyar forint.

Előzmény: csííbe (5433)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.27 0 0 5445

Tél van, mindenki fronterázik (szerel, vagy használja a vasat).

Előzmény: csííbe (5442)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.27 0 0 5444

Ac pumpa, egr szelep,gázolajszűrő ?

Előzmény: Nagytomi97 (5443)
Nagytomi97 Creative Commons License 2021.12.27 0 0 5443

Sziasztok !! 

 

Előre is szeretném megköszönni hogyha valaki időt fordít rám :D

Van egy 2001es X22DTH Frontera B-m.

Az egész problémám kb 2 héttel ezelőtt kezdődött,menet közben megtorpant agép,mint amikor benzines motornál gyujtáskimaradás van,azóta már majdnem folytonossá vált ez a dolog,tehát nem tudok vele közlekedni,"kenguru benzines" rángat,erőtlen,de füst nincs...

195ezer kilóméter van benne,adagoló kb 90 ezer kilóméterrel ezelőtt felújítva,most cseréltem légtömegmérőt,nem tudok egyszerűen mire gondolni,nincs ötletem milyen úton induljak el...

 

Előre is köszönet !! :) 

 

csííbe Creative Commons License 2021.12.22 0 0 5442

Sejtettem...jellemző a belterjes"közösségekre".

Előzmény: csííbe (5433)
Rumcice Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5441

Elnézésedet kérem, de nem emlékszem rád. Mondjuk nem is csoda, mert E30-ból E34-be ültem át, E36-om sose volt. De az E36 fórumban mindig volt mozgás, találkozók szerveződtek, ezért gyakran előfordulok ott is. Személyesen is találkoztunk? :)

Előzmény: WSS-666 (5440)
WSS-666 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5440

Rájöttem! A "BMW e36 fanatics" Topicban találkoztunk 2005-ben! :))

(Csak akkoriban PRIMATISTzsolt ként írtam, de azzal sajnos nem engedett bejelentkezni az Index.hu/Fórum....)

Előzmény: Rumcice (5435)
WSS-666 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5439

Egy kérdés.

Rumcice mi nem találkozhatunk korábban, kb. 15-16 éve a Maserati az Olasz luszus nevezetű Topicban?

Előzmény: Rumcice (5435)
WSS-666 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5438

WSS-666 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5437

ZC és Rumcice!

 

Köszönöm a segítségeteket.

Mint ahogyan írtam fűtő radiátor most lett cserélve az autóba, mert szivárgót a gyári. Után gyártott került bele. Azóta vettük észre ezt a hibát. Ahogyan a képen látjátok ha elszorítjuk egy kicsit a T elágazásnál a víz útját, abban a pillanatban makulátlan lesz a fűtés. Nagy valószínűséggel ellenállási probléma van a vízrendszer azon körében. (Lehet, hogy az utángyártott hűtőnek nagyobb az ellenállása és így a víz inkább elmegy a képen látható T elágazás másik csövébe, mert ott kisebb, vagy egyáltalán nem ütközik ellenállásba?)

 

Üdv.

ZC Creative Commons License 2021.12.18 0 1 5436

Automata a hőmérséklet szabályozó vagy manuális? Előbbi esetben lehet, hogy az nem működök megfelelően, és bekeveri a hideg levegőt. Ha az utóbbi, akkor a fűtés radiátorról a motor felé visszamenő cső is meleg?

Esetleg még lehet, hogy el van tömődve a fűtőradiátor és amikor a termosztát még zárva van, akkor több vizet tud átnyomni a radiátoron, míg mikor kinyit, akkor a hűtő felé kisebb lesz az 'ellenállás' és arra megy inkább a melegvíz.

Előzmény: WSS-666 (5434)
Rumcice Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5435

Hátha mégis levegő? Kapcsold be üzemmeleg motornál a fűtést mindenhol a maximumra, és menj egy pár perces kört úgy, hogy alacsony sebességi fokozatban folyamatosan 6000-es fordulaton bőgjön a motor. Ha van is levegő valahol a fűtésrendszerben, akkor ez tuti kikergeti belőle.

Előzmény: WSS-666 (5434)
WSS-666 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 5434

Sziasztok!

Ismét egy probléma amivel szembesültem a 2000-es évjáratú 2,2-es benzines Frontera-nál.

 

Hűtő és fűtő radiátor új, termosztát új.  Hűtő víz felmelegszik rendesek és elég gyorsan is. Adatokat menetközben obd-ről nézem, minden OK-nak tűnik, vízhőfok és a termosztát nyitása és zárása tökéletes. Fűtés az elején ahogy kezd a rendszer melegedni szintén melegszik. Elér egy viszonylag melegnek mondható hőmérsékletet és egyszer csak visszahűl szinte hidegre. A rendszerben közben teljesen jó a Vízhőfok minden cső  olyan meleg, hogy szinte alig lehet  megfogni még a ventilátor is kapcsol. Levegő nem kurtyog benne. Olyan mintha amikor a termosztát elkezd nyitni akkor menne el a meleg.  Teljesen  abszurd.

Valaki tudna nekem segíteni, hogy merre keresem a hibát, vagy ez normális jelenség a 2,2 benzines Frontera-nál?

 

Üdv.

csííbe Creative Commons License 2021.12.17 0 0 5433

Jó napokat.

Keresek megvásárlásra Olpel Frontera benzines 5 ajtós terepjárót.

Működő,papíros magyar okmányokkal,saját,családi használatra.

Ebben kérném tisztes segítségüket,mert nagyon keveset találtam csak,megfelelőt pedég egyáltalán.

Hol érdemes keresgélni,a használtautón sincs...tényleg nincs az országban eladó típus?

Tudom hogy nem az a keresős fórum,de sejtem hogy itt vannak hozzáértők.

ZC Creative Commons License 2021.12.07 0 0 5432

Nos, ez egy jó kérdés! :)

Előzmény: CanosusLulu8_666 (5431)
CanosusLulu8_666 Creative Commons License 2021.12.05 0 0 5431

Köszi a választ. Szerinted a szervizes megtudja csinálni a kábelezést ?

Előzmény: ZC (5430)
ZC Creative Commons License 2021.12.03 0 0 5430

Illetve alacsonyabb hőmérsékleten kapcsolók: https://zsu.hu/termeklap/int_50228_br

Előzmény: CanosusLulu8_666 (5428)
ZC Creative Commons License 2021.12.03 0 0 5429

Elméletileg talán ezek közül is jó lehet valamelyik, csak a kábelezést kell átalakítani: https://alkatreszek.hu/v40_99_1082_i

Előzmény: CanosusLulu8_666 (5428)
CanosusLulu8_666 Creative Commons License 2021.12.03 0 0 5428

Üdv. Mindenkinek hőmérséklet érzékelőt keresek vásárolnék OP Frontera 2.2 dti 999-hez. Tel.:06709309754

WSS-666 Creative Commons License 2021.12.02 0 0 5427

ZC!

Segítőkész válaszodat köszönöm szépen!

Előzmény: ZC (5426)
ZC Creative Commons License 2021.12.02 0 0 5426

Szerintem csak addig villog, míg be nem kapcsolja az elsőkerék hajtást, vagyis pontosabban ,amíg azt nem érzékeli, hogy összezárt a féltengellyel a kihajtás (ez általában 1-2 sec). Ha villogva marad, akkor ez nem sikerült neki. Kikapcsolásnál fordított a helyzet, de terhelés alatt (pl. gyorsítás) általában nem tudja szétválasztani ezt az összekapcsolódást, ezért addig villoghat, amíg pl. meg nem áll az autó vagy csak pl. gázelvétellel nem csökken a terhelés, és ilyenkor szét tud kapcsolódni (legalábbis én ezt tapasztaltam dízelnél).

Gyári adat szerint 96 km/h-ig lehet bekapcsolni a 4x4-et, én még nem próbáltam ilyen sebességnél, csak vagy sokkal lassabban föld úton, vagy álló helyzetben.

Műszerfal: típushiba az elöregedő forrasztások, ilyenkor bekapcsolt világításnál kelnek csak életre a műszerek. ABS szerintem független tőle, csak 1 db izzó van a műszerfalban, de ki tudja. Inkább v.melyik ABS jeladó, vagy a 'kocka' okozhatja, vagy csak menni kellene vele egy kicsit, mert resetelődött az ABS vezérlő a hosszú akku nélküli állásban, és emiatt öntesztet akarna végezni, amihez valamekkora utat lassan (~ 10-15 km/h?) kell menni. Légzsák, olvadóbiztosító passz.

Előzmény: WSS-666 (5425)
WSS-666 Creative Commons License 2021.11.30 0 0 5425

Sziasztok!

Segítség és tanácskérés!

2000-es évjáratú mechanikus váltós Opel Frontera 2.2i RS sportnál álló helyzetben járó motornál bekapcsolom a gombbal a négykerék-hajtást és csak villog a kis ikon a műszerfalon. Ez normális, vagy egyből működésbe kellene lépni-e? Azt tudom (mert korábban 2003-ban volt Frontera B dieselem), hogy amikor kikapcsolom először villog egy darabig aztán kialszik a visszajelző. De emlékeim szerint a bekapcsolásnál egyből működésbe kell lépnie. Vagy csak elindulás után? Illetve hogy vélekedtek róla? Mekkora sebességig ajánlott a menet közben történő őszkerék rákapcsolás? A kapcsolóval működtetett 4x4 egységnek van a biztosíték táblában biztosítéka és reléje? Ha igen, akkor melyik az. Az autómban világít az ABS visszajelző, és a légzsák lámpa ennek lehet hozzá köze? Illetve, 4 éve állt az autó, abból 2 évet aksi nélkül, a műszerfalon is ki vannak akadva a műszerek.

 Ezeknek esetleg ennek lehet köze a 4x4 villogáshoz? A váltón stekker, vezeték? Ha igen melyiket nézzem meg?

Megtisztelő válaszotokat előre is köszönöm!

 

Kecsó86 Creative Commons License 2021.11.24 0 0 5424

Sziasztok! 
Gyári felnit keresnék  2000es évjáratú Fronterámhoz!

ZC Creative Commons License 2021.11.24 0 0 5423

Üdv, nekem lesz egy 95-ös A Sport (hardtop) 2.0i (C20NE) benzines, foglalkozós (főként fényezés hibák) eladó, ha egyszer visszakapom a szerelőtől némi karosszéria javítás és műszaki vizsga után.

Előzmény: forgione1 (5421)
PISZUKETT Creative Commons License 2021.11.22 0 0 5422

Sziasztok. Kicseréltem a traverz gyűrűket, összeraktam de utána éles kalapálást hallok a bütykösnél. Mi lehet az oka? A hidrotőke nem müködik rendesen? köszi a válaszokat

forgione1 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 5421

Reális áron vennék Fronterát. Lényeg hogy ár/érték arányban álljon. Lehet foglalkozós de full extrás is.

 

Vonóhorog előny.

 

2.2 D vagy benzinest, lehetőleg 5 ajtósat, de Hard top is szóba jöhet.

gromek77 Creative Commons License 2021.11.11 0 0 5420

Szia Józsi!

 

Bocs, hogy csak most jelentkezem, nem nagyon jártam errefelé.

Nem akarok hülyeséget mondani, majd a nálam hozzáértőbbek megmondják a tutit. Amilyen kapcsolóról te írsz, ilyet én csak automata-váltós kocsiban láttam, és emlékeim szerint kipörgésgátló-kapcsoló az egyik kerek piktogram, a másik ultrahang-jel pedig a tolatóradar. Ebben az időszakban sok autón ez még külön bekapcsolható volt, az akkori Range Roverben - L322 - is.

Amit viszont a terepváltódról írtál - érdekes. Biztos, hogy bekapcsolja a teljes összkerékhajtást, amikor beváltod? Ezt ellenőrizted? Mert ha igen, akkor üresben gurulva olyan érzésed van, mintha lassan fékeznél, lassú gurulásból meg úgy áll meg, hogy "bólint" egy kicsit. Kanyarodásnál meg kimondottan érezhető, hogy a bekapcsolt első tengely hajtása "ellen akar állni" az ívnek.

Nekem volt terepváltó-bajom, de akkor nem lehetett azt bekapcsolni. Ha Nálad bekapcsol, de nem felez, akkor a belsejében van valami. Kérdés, hogy esetleg direkt csinálták így, hogy automata váltó esetén lehetett ilyen opciót rendelni, felező nélkül, csak a központi difit zárja hozzá... Nem tudom. Elviekben le kellene feleznie az áttételt - inkább harmadolni - és olyan vehemenciával indul meg a Vas, hogy a falon is felmászik ilyenkor...

Sokkal nem vagy beljebb a válaszomtól, de remélem, hogy működik Neked a Vas, és megoldódnak a dolgok.

Szép Napot & Minden YOt!

 

Üdw!

 

Gromek

 

Előzmény: József Horog (5397)
ZC Creative Commons License 2021.11.09 0 0 5419

Ha jól látom, nem túl bonyolult a vezetékezés:

Motortér 100A-es bizt. -> K-37 (vagy I34?) hátsó lámpa relé -> utastér C4 10/15A bizt. -> fényerő potméter -> izzók felé.

 

 

Meg kellene pl. mérni, hogy a potméterről lejön-e a feszültség, ill. hogy változik-e, aztán, ha igen, akkor haladni tovább, ha nem, akkor pedig az előtte lévő dolgokat ellenőrizni.

Előzmény: Noro23 (5418)
Noro23 Creative Commons License 2021.11.08 0 0 5418

Az jó.  Próbáltam egy másik Frontibol...🤷‍♂️

Előzmény: ZC (5417)
ZC Creative Commons License 2021.11.08 0 0 5417

Fényerősség állító?!

Előzmény: Noro23 (5416)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!