Én egy benzines HR-V-t használok és van egy 1,6 dízel CR-V családi autónak.
A dízel a nagyobb kasztni ellenére egy literrel kevesebbet fogyaszt és jelentősen nyomatékosabb.
A fogyasztáskülönbség miatt ne válasszad a dízelt, de ha nyomaték kell, akkor igen.
Nekem a benzinessel ez az egy bajom van, és még pörgetve sem érzem benne azt a 130 lovat amit ígér a katalógus.
Az automata váltó talán a dízel "hegyes" nyomatékgörbéjét is tudja kezelni (1600 alatt semmi, aztán nagyot tol 2500-ig, majd lecseng a nyomaték).
Elsőre nagyon furcsa mindig a dízelbe átülni, de meg lehet szokni, hogy gyorsítás közben vissza kell engedni a gázt különben még magasabb fokozatban is képes meglepni a hirtelen nyomaték.
A CR-V 5 éves, 75 e km-el, de semmi baja se volt eddig. Sok a város, az akksit javasolták időnként töltőre tenni, de ez más start-stoppos autókkal is így van.
A HR-V csak 5 hónapos 8 ekm-el, de annak sincs semmi baja (bár ha tudom, hogy belerakják a benzines 1,5 turbót akkor megvártam volna).
A fogyasztása ennek se rossz, de a katalógusadatot ne hidd el, nyugodtan adj hozzá 1-1,5 litert.
Menj egy próbát mindkettővel, és ha teheted, akkor próbálj előzni is 70-80-ról gyorsítva.
Honda H-rv vásárlásán töröm a fejemet. 2016-tól felfelé, 30000 km-ig. Van pár jelöltem, csak azt nem tudom eldönteni, hogy benzines legyen, vagy diesel.
Havi kb 1500-2000 km-t utazok, hosszabb autópályás utak is vannak benne. Ezek alapján akár diesel is lehetne. A kérdés csak az, hogy a dieseles motor karbantartásától, meghibásodásától kell-e félnem. Az egyik jelöltem például egy 26000 km-es, automata 1,6 i-DTEC. (2016.03.) (Németországi honda-kereskedésben találtam.)
Vagy ajánlott inkább az 1,5-ös VTEC motorral keresgélnem, sima váltóval? (Örökélet+1 nap?)
Vezérműláncot mennyi időnként ellenörzik (a nyúlását) ill mennyi időnként kell cserélni?
A szervízköltségek hogyan alakulnak? pl. olajcsere szűrővel, légszűrőcsere, pollenszürő üzemanyagszűrő csere mennyibe kerül nagyságrendileg márkaszervízben?
Itt is nagyok a különbségek márkaszervíz és márkaszervíz között?
Én április 13. óta használok egy Executive, benzines új HR-V-t üvegtetővel.
193 cm magas és 115 kg vagyok.
Azt gondolom, hogy méretre éppen jó, de terpeszkedni már nem tudok benne.
Ha a sínek kicsit hosszabbak lennének, akkor még 5 cm-t hátrébb tolnám az űlést, de így viszont magam mögé is be tudok ülni és ez nagy szó, csak a Skoda Superbben és a hosszított A8 Audiban találtam ennyi helyet.
Az űlés deréktámasza nem állítható és nekem kicsit máshol kanyarodik a gerincem. Eleinte zavart, de mostanra megszoktam, hogy hol nyom, elviselhető.
Eredetileg Skodás voltam, de lassan áttért a család a Hondára, Anyósom a 2. Jazzt "fogyasztja", volt új Civic a családban, és a nagy, családi kocsink egy 2014-es CR-V.
Ez a HR-V céges, de én javasoltam a cégnek :-)
Szerintem 180 cm magassággal kényelmes és tágas kocsinak fogod találni, pláne a Jazz után.
Átvette annak a trükkös hátsó űlését, de magasabban ülsz benne, kevésbé kell felhúzni a lábad, emiatt kényelmesebb lesz.
A benzines motort azért választottuk, mert az 1,6 D van a CR-V-ben és ott nagyon zavar az erős turbólyuk ill. a túl hegyes nyomatékgörbe (2000 fordulat alatt alig van erő aztán belép a turbó, még 3.-ban is képes kipörgetni a kereket, 3.500-ig húz, mint a barom és utána elfogy). Én azt a kocsit emiatt szinte nem is tudom finoman vezetni.
Ez az 1,5 benzines 130 LE, de még új, nem húzattam ki, nem tudom milyen a karaktere.
140-ig mindenesetre nem túl hangos, de jóval kevésbé rugalmas, mint a dízel (nem csoda, a nyomatékkülönbséget ismerve), de ezt nem is vártam tőle. Pörgetni még nem akarom, majd meglátjuk 2-3 ekm múlva, addigra bejáratódik.
A fejegység gyárilag navis, kicsit érdekes a rádiója és a Honda logikáját még nem látom át (mikor melyik gombcsoporttal melyik kijelzőn kell variálni), de a navi jó és a rádióval sincs bajom.
2017-es Honda HR-V-hez keresek 8 colos érintő kijelzős beépíthető GPS-t. Ismeri valaki a Dasaita temékeit? $400 körül lehetne megvenni Kínából, de vannak fenntartásaim. Köszönöm
Köszi de engem a benzines érdekel,és én 180 cm- es vagyok, vajon nekem is kényelmes-e?
Főleg Budapest és Budakeszi irányában használnám,hosszabb ut csak egy évben egyszer,régebben a Balatonra jártunk többször egy évben de már nincs meg a családi házunk.Bocs a magáninformácioért!
Tulajdonképpen erre a jazz is megteszi,de az első üléssel nem vagyok kibékülve,meg még utoljára egy kicsit nagyobb autót szeretnék venni.
Néztem Opel mokkát, 9 liter körül fogyasztott odaadták kettő napra.Néztem Ford Ecosportot,kettő napig teszteltem,de potkerék nincs csak a hátranyiló csomagtartóra lehetett volna felszerelni a potkereket stb.Még probáltam Opel Crosslandot Isten örizz meg tőle.
Rájöttem hogy akinek Hondája volt,az ne vegyen más tipust!
Alig több mint 1 hónapja vettünk egy 2015-ös HR-t.
Nem írtad benzines, vagy dízel érdekel, a mienk dízel.
A kiválasztás úgy történt, hogy az autószalonokban az új kocsikat nézegettük, és amikor a Honda mellett döntöttünk, éppen találtam egy alig használt HR-V a használtautón.
173 cm vagyok, mindenhol kényelmesen érzem magam benne.
Az üvegtető miatt hátul 180 cm fölöttieknek a tetőkárpit majdnem éri a fejet. Az úthibákra érzékeny, autópályán lehetne csendesebb, de 130-körül még nem zavaró. Pálya nélkül eddig max. 5.5 liter, pályán tempósan+1-1.5 liter.
Lehet hogy így utólag elég lett volna a benzines, de már 27 éve csak dízeleket használtunk. Nehezen szoknánk meg benzinest, és a költséges meghibásodásokat is megúsztuk.
Nekem egy kicsit sok az elektronika benne, de a mai kocsik már mind erről szólnak.
Egy 2016.februári Honda Jazzal rendelkezem.Sajnos a jobb térdembe protézist ültettek be és valahogy nem tudom a Jazz ülését megfelelően hátratolni, mert egyszerüen nem lehet.Megbüvöltem az ülést hogy a hátratolást megoldjam, de hát ez szabálytalan.Ugy döntöttem hogy átnyergelek egy másik autóra,és a honda HRV re gondoltam.
Akinek a legujabb tipusu autója van,kérem adjon véleményt az autoról.PL:
Üléskényelem elsösorban
Menetdinamika
Uttartás
Fogyasztás
Rugózás
Meg minden ami esetleg érdekes az autó szempontjábol,Én még nem vezettem!
Én már 72 éves vagyok igy sürün már nem cserélgethetek autót,igy várom szives válaszotokat!
Sziasztok! Újdonsült FR-V tulajdonos lettem.Itt, és máshol is igyekeztem minden infót begyűjteni erről a típusról. Sajnos, tényleg úgy van ahogy többen is írják,nagyon hajlamosak a rozsdásodásra. Nem,,..! egyáltalán nem a rosszat szettném,írni róla.Több kocsit is megtekintettem,és mondhatom alig találtam olyat amire ezt,vagy azt, ne kellene költeni. Használt autó lévén ez köz tudott. Executive 2.0-es benzinesre esett a választás,németből behozott. Majdnem,de, majdnem mindet jó, sok választék ebből a motorosból nem adatott.Ám a kötelező szervizen túl,egy nagyon de, nagyon alapos alváz,és üreg védelemért kiált.
Sajnálom,és egyben némiképp értetlenül állok az előtt, hogy mi az oka a gyengécske korrózió elleni védelemnek?!.Hiszen köz tudott a Honda apjába véve egy remek márka, évtizedek óta. Az FR-V-véve miért kivételeztek?.Nem is gyártották sokáig.Naponta munkám során nem is sok jön szembe velem Bp,és környékén. 1-3/db tehető..Pedig nagyon élvezetes vezetni,első látásra beleszerettem,megbabonázott,remélem a keserű leves minél később,és minél ritkábban fordul elő.
Akinek már régebb óta birtokában van, több éve kerget ilyen kocsit, örömmel,és köszönettel venném a hasznos információkat.
Végezetül de, nem utolsó sorban mindenkinek örömteli,balesetmentes,probléma mentes,autózást és BOLDOG ÚJ ESZTENDŐ KÍVÁNOK!!
2000- es évjáratú 1.6-os autómon néha minden előzmény nélkül folyamatosan világítani kezd a jobb oldali irányjelző, ami nem is akar megszűnni. Találkozott valaki ezzel a problémával?
Én is most cseréltem CVT olajat, eredeti Honda olaj ment bele. Sajnos a jelenség, hogy a váltó nyomatéknál elkapar megmaradt. Nem tudom mit lehetne vele kezdeni, vagy hogy akarok-e egyáltalán. Falubanrohangálós, kisbevásárlós autónak vettük, nem szeretnék százezreket rákölteni.