látszólag nekem is rendben volt, de az egyik oldala szorosabb volt, nem állt vissza alaphelyzetbe, emiatt fogott a fék, meg amikor kéziféket használtam, az sem volt túl acélos
A bal hátsó féktárcsa melegszik, valamiért fog a fék. Vezetők lettek cserélve, a dugattyú megjáratva. Valakinek esetleg hasonló problémája volt már? 5-6 km után amíg a többi szinte csak langyos, addig ez már meleg. Pár éve túlmelegedett olyannyira, hogy szaga is volt. Aztán ki lett takarítva egy darabig működött. Lehetséges, hogy akkor a tárcsa deformálódhatott és ez okozza a gondot?
Egy olyan problémám van, hogy a duda nem működik járó motorlnál. Ha nincs rajta gyújtás akkor működik. Volt már hasonló problémája másnak is?
Meg lenne egy másik kérdésem.
Szeretnék kihangosítót az autóba. De a gyárit! A bluetooth modulon, illetve a kormányon kívűl kikell cserélni még valamit ( kábel )? A gyári fejegységet szeretném megtartani!
Csak valóban tényleg ennyi bajuk volt, hogy rozsdásak voltak? Semmilyen más mechanikai sérülés, repedés, stb. nem volt rajtuk? Ha még megvannak, nem lenne értelmesebb lekezeltetni azokat újból? Valami komoly lepucolás, pl. szemcse- vagy homokszórással, aztán szintereztetés vagy bármilyen komolyabb vegyi eljárás.
Ezekben az ínséges időkben, meg amikor mindent arany árban adnak, lehet érdemes elgondolkozni ilyeneken. Nem viccelek.
Helyileg merrefelé vagy? Budapest környékén (Gödöllő vagy Bp. 10. ker.) rá tudnék neked nézni egy alkalmas időpontban, ha gondolod. E-mail-emet megtalálod az adatlapomon.
Remélem nem köveztek meg már a kérdésért is.... de teljesen megoszló tényeket olvasok akár merre nézegetem az oldalakat.
Legyen az USA vagy itthoni fórumok... A kérdés pedig a rozsdásodás lenne.
Sosem volt Mazdám de nagyon tetszenek és mindenképpen szívó de erősebb benzinest szeretnék, mert nagyon rövid távon használnám néha ritkán pálya és hosszabb táv.
3 modellt néztünk , mind 3 2018 utániak. A CX-5 a 6-os és a 3-as is nagyon tetszik nekünk. Leginkább a 6-os felé húzz a szívünk.
Nyilván nem attól tartok hogy 2 év alatt kirohad alólam , de én nehezen válok meg az autóimtól ( anyagi és más okok miatt is :D ) így legalább 10 évet szeretném használni.
Persze folyamatos szervizelés mellet.
Mi a véleményetek akármit veszek , egy alvázvédelemre vigyem azért ? Kell ettől tartani ha hosszabb távon akarod tartani ?
Sziasztok, 2014 évi automata váltós, amerikai modellhez keresek már bevált fejegység márkát és szervizet ahol beszerelik. Segítségeteket előre is köszönöm.
Milyen márkájú rugót szabad venni, ha a komfort a lényeg?
Sajnos ki kellett cserélni a gyári rugókat az elsőtengelyen, mert rozsdásak voltak, és eddig 2 utángyártott márka se jött be, vállalhatatlanul kemények. Semmi ültetést nem csináltam, helyettesítő termékek elvileg.
Kyb és Suplex márkákat próbáltam. Gyári horror áron van, alig lehet beszerezni.
Szerintem egy 12 V-os kisebb akkuval kipróbálhatod bátran. Nyilván vigyázva arra, hogy ne tartsd rajta hosszú ideig, kb. 2 mp-ig max. a feszültséget, annyi idő alatt ki kéne nyitnia, vagyis meg kéne mozdulnia mindenképp. Egyik polaritással nyit, fordított polaritással pedig zár, ez az általános elv. Egyébként igen, előfordul az ilyesmi, hogy ezek a szerkezetek egy idő után elfáradnak belülről. Legtöbbször a mozgatást végző kis DC-motor adja fel a harcot.
Mazda 6 GH kombin lecsukom a csomagtérajtót, és bezáródik magától.
Nem is tudom kinyitni távirányítóval és manuálisan sem.
Csak úgy tudom nyitni, ha bemászok hátra a csomagtérbe és a kis takarót lepattintva csavarhúzóval kinyitom.
Miután a csomagtérajtót szétszedtem,láttam hogy a zárszerkezet elektromos csatlakozójánál van némi zöldes oxidáció. Azt megtakarítottam, befújkáltam elektromos kontakt tisztítóval,stb , de a helyzet ugyanaz.
Mi lehet a gond, elromlott a zárszerkezet?
Fölöslegesen nem akarok venni, mert nem annyira olcsó.
Eladtam 2011-es GH kombimat, amiben a gyári fejegység helyett egy Pioneer AVIC-Z620BT teljesített szolgálatot kitűnően. Az új tulaj nem tartott erre igényt, ezért visszaszereltem eladás előtt az eredeti fejegységet.
Meghirdettem a kiszerelt fejegységet, egy érdeklődő azt kérdezi, vajon beépíthető-e BOSE rendszerrel szerelt GH-ba (az eladott autóm nem BOSE volt)?
Vajon a fejegység kábelkészlete, ami non-BOSE autóban működött, kompatibilis-e BOSE GH-val? Köszi a választ előre is!