Keresés

Részletes keresés

ZotyaJ Creative Commons License 2014.02.15 0 0 53223

Ez ugye azért van, mert a 31/32 rezsibe ment ki a Doberdó utcára a belváros felől...

Előzmény: norbertos (53221)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 53222

Na már korrigálták is. Nem volt annyira bonyolult feladat.

Kellene egy ember, aki átnézi, hogy mit tesznek fel.

Előzmény: ZotyaJ (53217)
norbertos Creative Commons License 2014.02.15 0 0 53221

Az azért tetszik a 2-es villamos menetrendjében, hogy az első jármű már 3:24-kor indul a Nagyállomásról, míg a 31-es csak 4:40-től, a 32-es busz csak 4:30.kor indult először. Azért persz én még jó szemmel venném, ha az utolsó 0:30 körül indulna, vagy lenne végre már valami értelmes éjszakai busz is!

marky-511 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53220

Gondolom a visszaszámlálók is ezért kergültek meg.

Előzmény: Chapadj (53218)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53219

Ez a rohanás speciel az 5-ös trolit nem érintette, azt hetek óta lehet tudni, milyen viszonylatszámot kap. Az indulási idők pedig nem változtak, ez sima hozzá nemértés volt.

A 11-es busz dettó, már a múltkor is észrevettük, hogy a 11A megállói bennemaradtak.

 

Vannak persze olyan hibák, amik betudhatóak a sietségnek, de ez a kettő nem.

Előzmény: ZotyaJ (53217)
Chapadj Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53218

Talán mégis lesz valami a zöldút kérésből. A nap folyamán sorban szerelték fel a 2-es villamos vonalán az antennákat a jelzőlámpákhoz (a kiegészítő jelzőkre). Tehát valószínűleg nem a GPS koordináta alapján hanem közvetlenül a helyszínen jelentkezik majd be a villamos. Plusz még új programot töltöttek fel a vezérlőkre (sokadjára).

Előzmény: Chapadj (53213)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53217

Egy kicsit, most had védjem meg most a DKV-t. Tekintve, hogy az utolsó utáni pillanatban született meg a döntés, hogy mely változat kerül bevezetésre, ezért most rohamtempóban kell elkészíteni mindent. Ennél sokkal súlyosabb gondok is vannak ... 

Előzmény: marky-511 (53216)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53216

Egyetértek.

 

És gondolom, nem ingyen csinálják meg ezeket a menetrendeket, ergo valaki pénzt keres azzal, hogy ilyeneket produkál.

 

Szerintem publikálás előtt ide kéne feltegye a DKV a tervezeteket, mi ingyen átnézzük, és legalább nem csinálnának hülyét magukból.

Előzmény: ckg471 (53215)
ckg471 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53215

Egy szánalomkupac ez a cég.

Előzmény: marky-511 (53214)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 53214

 

Imádom őket! :D

Chapadj Creative Commons License 2014.02.12 0 0 53213

Egy érdekesség még. Ha évek óta nem képesek a jelzőlámpák összehangolását (zöldhullám) megoldani, akkor a 2-es villamos zöldútkérése hogyan fog működni? Gyanítom hogy sehogy, esetleg a protokoll utazás idejére valami barkácsolással (telefonon szólnak a közút diszpécserének a villamosról).

norbertos Creative Commons License 2014.02.12 0 0 53212

Egyébként észrevettétek, hogy az új menetrendeken (értsd március 1-től) már nincs rajta a DKV kedves szlogenje a pontos közlekedésről és a kiszámítható szolgáltatásról!? Végre rájöttek, hogy ennek a szlogennek a valóságohz semmi köze. Ez pozitívum a DKV részéről.

Chapadj Creative Commons License 2014.02.10 0 0 53211

Valószínűleg az aszfalt keverő üzemek rendszeres téli leállása előtti maradék (hulladék) aszfaltból dolgoztak a végén. 

Előzmény: norbertos (53210)
norbertos Creative Commons License 2014.02.10 0 0 53210

http://civishir.hu/hajdu-bihari-hirek/botranyos-munkak-a-2-es-villamos-palyajan/0209211113 jo munkához ido kell, ideje volt a pályaépítésre a kivitelezőnek, aztán mégis érdekes a minőség.

balazs2008 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 53209

2-es villamos: február végéig kell kijavítani a hibákat (Dehir.hu)

 

Egyre inkább jönne előre az indulás időpontja, még ha az csak utasforgalmi próbaüzem is lenne... :)

marky-511 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 53208

Na basszus... Letiltották a márciustól érvényes menetrendet a DKV menetrendkeresőn. Gratulálok! Tényleg az lesz, hogy valamikor február 20 körül megtudhatja a tisztelt utas, mire számíthat.

 

Nos, amíg nem kell melózni menjek, összefoglalom a lényeget:

 

- 10-es csoport: Piac utca helyett nagykörút. Csoda, hogy a 42/42A maradhatott. Semmiképpen nem jó megoldás. Most, hogy a Bethlen utcáról a Rákóczi fele is lehet kanyarodni, talán ki kellene használni. A Kossuth utca - Nagyállomás kapcsolat úgy is tönkre lett téve.

- 11-es: káosz. Senki nem akar a Széna térről a Borzán Gáspár - Hétvezér - Veres Péter utca - Sámsoni - Acsádi - Kassai út kerülőn keresztül a városba jutni. Értelmesebb javaslatom is van, ami a rövidesen meglévő L*dl-t is kiszolgálná: a Sámsoni úttól Mátyás Király utca - Kincseshegy utca - Mák utca - Vámospércsi út - Létai út - Lahner utca - Diószegi út.

- 12-es: pozitívum, hogy a 40 perces közlekedés megszűnne, de hogy ne csesszünk ki a Tevás dolgozókkal, én az útvonalon is változtatnék: Bolyai utca - Dóczy utca - Móricz Zsigmond út - Pallagi út - Teva. Így az Auguszta és a Teva is érintve lenne mindkét irányban, és nem áll elő az az abszurd helyzet, hogy a több tucat Tevás lekési a buszt, mert a vezető siet, majd az Augusztánál áll a sofőr percekig.

- 13-as: rég megérett volna a hosszabbításra (István út - Vincellér utca)

- 15/15Y: Ebből nagy felháborodás lesz még. Nem csak a Széna tér és a Lahner utca miatt, hanem a zsibogó miatt is.

- józsai buszok: nevetséges. Még a hurok jó ötlet is lehetne, ha fordítva tenné meg (a Nyugati utca felé), és nem keresztezné egymást az útvonal, nem érintené duplán a Segner teret.

Én legalább a 36-ost meghagynám a Nagyállomásig (a jelenlegi útvonalon), a 34-35 pedig indulhat a Segnerről.

- 41Y: Észrevette valaki, hogy hétvégén nem közlekedik? Mivel 15Y sincs, hétvégén NEM LESZ közlekedés a Lahner utcán! Ezért is javaslom a 11-es általam vázolt útvonalát.

- 45: Hétvégén 13:35-kor elmegy az utolsó, onnantól kezdve az István úton csak a 22-24 csoport marad, tehát egy irányba lehet majd közlekedni.

A 45-ösnem is új útvonalat javasolnék: a Kossuth utca után Klaipeda utca - Szent Anna utca - Vágóhíd utca - Diószegi út - Borzán Gáspár utca - Cseresznye utca - Széna tér.

Ez pótolná a 15-ös szinte összes hiányzó szakaszát. Azt gondolom elfelejtette a DKV, hogy a 15-ös hiánya miatt a Klaipeda utca - Dószegi út szakasz is kimarad...

LoLkA Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53207

 

A mai nyílt levélre adott válaszában a DKV már valamivel szűkebb határidőt ígért:

 

"A változásokról terveink szerint néhány napon belül részletes tájékoztatást adunk, addig kérjük utasaink türelmét és megértését."

 

Illetve a haon szerint is ezen a héten lesz sajtótájékoztató. Igaz ez már legalább a 3. alkalom.

Előzmény: norbertos (53201)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53206

De a viszonylatok sincsenek ott :)

Csak 10-től fölfele.

Előzmény: norbertos (53205)
norbertos Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53205

mert CSAK troli- és villamospótlók lesznek csak!!! (szarkasztikus voltam ?!)

Előzmény: marky-511 (53204)
marky-511 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53204

Az a hab a tortán, hogy a márciusi menetrendben CSAK autóbusz útvonalak szerepelnek. Se troli, se villamos.

Előzmény: hajdubus (53202)
balazs2008 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53203

Azért azt nem nevezném felkerülésnek, hogy egy kis ügyeskedéssel érhetőek el a menetrendek és az útvonalak, azért nem így illene megtudnunk... Amúgy meg milyen marhaság, hogy február utolsó heteiben. Látszik, hogy Debrecenben leszarják a társadalmi egyeztetést, az utas meg dögöljön meg ott, ahol tud... Undorító a DKV válasza...

Előzmény: hajdubus (53202)
hajdubus Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53202

Elég későn, de közben már felkerült a honlapra a menetrend.

Előzmény: norbertos (53201)
norbertos Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53201

"pontos közlekedés, kiszámítható szolgáltatás"

 igen igen...

 

Megkérdeztem mikor lesz publikus az új menetrend a 2-es villamos beindulása után, a válasz:

 

vonalhálózatunk 2014. március 1. napjától várhatóan átszervezésre kerül és  erről várhatóan február utolsó heteiben járműveinken, honlapunkon és a helyi médián keresztül is tájékoztatni fogjuk Utasainkat.

 

Tehát minden csak várható, pontosan ők sem tudják!?

 

tehát a szlogen helyesen:

"várható közlekedés = valamikor jön a busz/troli/villamos

kiszámíthatatlan szolgáltatás = utazz velünk várhatóan jövünk!

 

Köszönöm DKV, várhatóan majd utazok veletek! Miért is képzeltem hogy pontos választ kapok :(

 

és a levél végére a csattanó:

"Addig is kérjük szíves türelmét és tájékoztatásunk elfogadását."

 

Kinek miből van több??? türelem vagy megértés???

ZotyaJ Creative Commons License 2014.02.03 0 0 53200
balazs2008 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 53199

Ezt valaki hozzáértő elmagyarázza nekem, hogy mi ez, miért lehet ezt csinálni és hogyan??? Na és persze ez jelent csúszást a villamos indulásában???

Többletköltség (vagy.hu)

balazs2008 Creative Commons License 2014.01.25 0 0 53198

Érdekes újdonság, hogy a délután folyamán legalább két kék Cívisbusz is közlekedett józsai viszonylatokon!!!

 

 

(a két kép kb. 10 perc különbséggel készült, tehát tuti, hogy kettő közlekedett ebbe az irányba mostanság...)

marky-511 Creative Commons License 2014.01.25 0 0 53197

Vagy egyszerűen legyenek körjáratok azon viszonylatok, amelyek nem ugyanazt az utat teszik meg oda, mint vissza.

Érdekes, hogy pár hete az egyik esti 19-es nem akart megállni a Sámsoni úti fordulóban, mert nem volt jelezve, és egyből indult vissza a Júlia-telep felé; a sofőr szerint azért, mert körjárat.

Ezek szerint még a DKV-n belül sem tudják, mi számít körjáratnak, és mi nem.

Előzmény: hajdubus (53195)
balazs2008 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 53196

Járt ma valaki a Doberdó utcai végállomásnál? Lehet tudni, hogy akkor végül a Doberdóra, mint végállomásra érkező buszok hol teszik le az utasokat? És a 10-es buszok, egyik-másik irányban hol állnak meg? És a Doberdóról, mint kezdő állomásról induló buszok, hol veszik fel az utasokat? :)

hajdubus Creative Commons License 2014.01.24 0 0 53195

Ebben az esetben nem a viszonylatokkal van a gond, hanem a "földhözragadt" üzletszabályzattal.

Előzmény: marky-511 (53194)
marky-511 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 53194

Ha viszont ilyen az üzletszabályzat, akkor ehhez kéne igazítani a viszonylatok útvonalát. P. a 19-essel a Júlia-telepre ne úgy kelljen utazni, hogy a Sámsoninál új jegyet kelljen kezelni. Vagy aki a TEVA-ból utazna jeggyel a városba, annak az Augusztánál.

Előzmény: hajdubus (53193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!