Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kandur_bando Creative Commons License 2003.11.20 0 0 283
az hogy ár-érték arány mond neked valamit?

(azt azért ne várd tőlem hogy egy Béjemvét megvédjek :-)) )

Előzmény: SzaboZE (282)
SzaboZE Creative Commons License 2003.11.20 0 0 282
Nemtom, akkor a BMW hogy jutott be a 7-be? Ott is ránéztek az árcédulára? ;)
Előzmény: kandur_bando (281)
kandur_bando Creative Commons License 2003.11.19 0 0 281
de de belenéztek aztán az árcédulára aztán megint a motor aztán megint az árcédula...hmm
Előzmény: SzaboZE (275)
thomee Creative Commons License 2003.11.19 0 0 280
hat ja: a BMW az hulladek /vazz :-( /... mondjuk a Micra legalabb randa,mint allat,igy megerdemli,hogy utolso legyen szvsz :o)

durva az egesz :-/

de mint mondottam, "nincsenek az autoiparban osszeeskuves elmeletek" - idezet mas topicbol... :-/

Előzmény: kneissl (279)
kneissl Creative Commons License 2003.11.19 0 0 279
nekem ez tetszett különösen:
"A hét autóból álló mezőny végére az ötös BMW (144 pont) és a Nissan Micra (111 pont) szorult. "
Előzmény: thomee (278)
thomee Creative Commons License 2003.11.18 0 0 278
Vuk megmondta a JnV-ben,hogy nincsenek osszeeskuves elmeletek ...R-GO a Panda volt a legjobb a jeloltek kozul,na :-)
Előzmény: SzaboZE (275)
SzaboZE Creative Commons License 2003.11.18 0 0 277
Nem, az 1.1-el...
Előzmény: Varshi (276)
Varshi Creative Commons License 2003.11.18 0 0 276
Talán az új 1.3-as M-Jet (vagy a hamarosan belekerülő 1.4-es FIRE) motorral van bajod?
Előzmény: SzaboZE (275)
SzaboZE Creative Commons License 2003.11.18 0 0 275
Ennyit erről. Ismét szakértő gárdát láthattunk :) A motorházba már nem néztek bele?

SzaboZE

Előzmény: kneissl (273)
kneissl Creative Commons License 2003.11.18 0 0 274
nagyon kellett a Fiatnak már valami "reklám" hogy ki tudjanak mászni a szószból.
Kíváncsi vagyok ez a cím mit fog eredményezni...
kneissl Creative Commons License 2003.11.18 0 0 273
A Mazda3 és a VW Golf elöl halászta el a díjat a Fiat kisautója. Az idei év szoros befutót hozott, az első öt autó mindegyike több mint kétszáz pontot kapott. Az 58 zsűritag által kiosztott 1450 pontból a Panda 281-et gyűjtött, míg a második és harmadik helyen a kompakt kategória két nagyágyúja, a Mazda3 és a VW Golf osztozhat 241-241 ponttal. A negyedik és ötödik hely sorsáról szintén csak néhány pont döntött: a Toyota Avensis 219 pontot kapott, az Opel Meriva pedig mindössze hattal kevesebbet. A hét autóból álló mezőny végére az ötös BMW (144 pont) és a Nissan Micra (111 pont) szorult. A Panda idei győzelmével az Év Autója történetében először diadalmaskodott a szupermini kategória egyik képviselője. A Fiat csoport azonban nem először mondhatja magáénak a díjat: csak az elmúlt tíz évben öt alkalommal szerezték meg az elsőséget a Fiat és az Alfa Romeo márkák révén. Az Év Autója díjak számát tekintve is a Fiat vezet: a márka 8, a cégcsoport 11 címet hozott el 1964 óta.
kneissl Creative Commons License 2003.11.14 0 0 272
SzaboZE Creative Commons License 2003.11.13 0 0 271
Szerintem európai autó lesz a nyerő, nagy érvágás lenne egy japánt megtenni. Ezt minden évben eljátszák.

SzaboZE

Előzmény: kneissl (270)
kneissl Creative Commons License 2003.11.13 0 0 270
Totalcarról:

Hét típust jelöltek az Év Autója címre
2003. november 13. 11:01

Hírszerkesztő

Az 58 tagú nemzetközi zsűri az idén 35 autóból választhatott, amelyek közül hetet talált alkalmasnak a döntőben való részvételre. A végső szavazáson a BMW 5-ös sorozata, a Fiat Panda, a Mazda3, a Nissan Micra, az Opel Meriva, a Toyota Avensis és a Volkswagen Golf V vehetett részt. Érdekes, hogy az idén az egyes kategóriák képviselői az idén többé-kevésbé egyenletes arányban vannak jelen a jelöltek között: két kisautó, két kompakt modell, két középkategóriás típus és egy mini-egyterű vesz részt a versengésben. Az elmúlt három évben kompakt autókat választottak, az Alfa 147-es, a Peugeot 307-es és a Renault Mégane pedig meg is szolgálta a zsűri bizalmát: mindhárom típus jelentős sikereket ért el saját szegmenségen. Most azonban úgy hírlik, a Fiat Panda a legesélyesebb a címre, amellyel a Fiat a kisautók között szeretné újból magához ragadni az elsőséget. Az idei jelölt modellek gyártói közül egyébként a Fiat rendelkezik a legtöbb Év Autója címmel, szám szerint héttel, míg az Opel kétszer, a VW, a Nissan és a Toyota egyszer, a BMW és a Mazda pedig egyszer sem kapta meg a díjat. Az eredményhirdetést november 18-án tartják, így akkor kiderül, hogy a hét típus közül melyiket értékelte a legjobbnak a zsűri.

SzaboZE Creative Commons License 2003.07.26 0 0 269
A vectráé nemtom mekkora, de kategóriaátlag mostanában az 500 liter :)))

SzaboZE

Előzmény: kneissl (267)
minimal Creative Commons License 2003.07.25 0 0 268
Az a másik. Micsoda ökörség...

What car-t idáig sem olvastam, ezentúl pláne nem fogok.

Viszont idegesítő, hogy Autocar-t nem lehet sehol kapni!

Előzmény: SzaboZE (266)
kneissl Creative Commons License 2003.07.25 0 0 267
Én legutóbb amikor egy mazda6 ba beültem illetve a csomagtartót megnéztem, meglepően nagynak találtam. Szóval legyen limunzin nyugodtan.
Előzmény: SzaboZE (266)
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.25 0 0 266
Azé figyeled, a Mazda6 az limuzin, mig a Vectra családi autó :)))

SzaboZE

Előzmény: minimal (265)
minimal Creative Commons License 2003.07.25 0 0 265
Ezt a fasságot!

Hah, Vectra mint legjobb családi autó...

Előzmény: candle (254)
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.25 0 0 264
Bocsánat, több :)

A 2002. májusi, japán piaci bevezetése óta eltelt egy év során a Mazda6 huszonkét országban és régióban összesen ötven díjat gyűjtött be világszerte

SzaboZE

Előzmény: SzaboZE (263)
SzaboZE Creative Commons License 2003.07.25 0 0 263
A Mazda6 is kapott még vagy 25 díjat :))

SzaboZE

Előzmény: kneissl (262)
kneissl Creative Commons License 2003.07.25 0 0 262
"A Volvo nagyobbik szabadidő terepjárója nyerte a brit Auto Express magazin 2003-as Év Autója díját. A legnagyobb elismerés mellett az XC90-es vitte haza a legjobb négykerekesenek járó díjat is a tegnapelőtt megtartott díjkiosztóról.
Az XC90-es mellett még négy másik Volvo harcolhatott díjakért, az S80 a vezetői,a V70 a kombi, az S60 a kompakt vezetői, az S60 D5 pedig a vezetői dízelautók fináléjába jutott, de a végelszámolásnál nem nyertek.
A díj átadásakor David Johns, az Auto Express szerkesztője így kommentálta a döntést:
Az autó sziklaszilárd építésével, kifinomult kezelhetőségével és innovatív belterével győzött meg minket. Hatalmas, gyönyörű és tele van ötletekkel, amelyek az autózást sokkal kellemesebbé teszik. Nagyon ritka az ennyire különleges autó.

Tavalyi bemutatása óta az XC90-es a további díjakat nyerte:
Legjobb 4x4-es Nagy-Britannia, What Car?
Az év szabadidő-terepjárója, Nagy-Britannia The Sun
Az év autója 2002, Nagy-Britannia Aberdeen Press & Journal
A világ legstílusosabb multifunkciós járműve, Olaszország Mondo (Automobile)
Texas teherautója, USA, Texas Auto Writers Association
Az év szabadidő-terepjárója 2003, USA Motor Trend
Az év szabadidő-terepjárója, Kanada, Guide L'Auto"

kneissl Creative Commons License 2003.02.03 0 0 261
Hát én sem utálnám nagyon!
Csak félteném!
De hogy kényelmes családi autó, az tuti.
Egy 4maticcal elmennék síelni is.
Előzmény: moPPom (260)
moPPom Creative Commons License 2003.02.03 0 0 260
Valóban, idővel mindent meg lehet szokni,csak mennyi ez az idő.Van akinek tetszik ez a forma.Majd az idő igazolja.

Mit szólsz a MERCEDES E új kombihoz?(nekem nagyon bejön)
Pom

Előzmény: kneissl (259)
kneissl Creative Commons License 2003.02.01 0 0 259
Azt hallottam a rádióban az okosoktól, hogy a megane2 sokkal nagyobb tömegek számára hozzáférhető mint egy nagyobb autó, Mercedes E vagy a Velsatis, ami szerintem is a "próbája" volt ennek a formának, és nekem ugyanúgy nem tetszik.
De az emberi szemem sok mindenhez hozzászokik.
Előzmény: moPPom (258)
moPPom Creative Commons License 2003.01.28 0 0 258
izé
Mind a 2őt élőben.Az az igazság hogy KOKO elszállt 1 kicsit magától,ellenben MADÁRral.KOKO
1 nagy fülest kapott ami sok lett neki.

De miért is kérdezed,hiszen az országban mindenki
látta ezeket a meccseket

Ahogyan te Peugeot párti vagy én Madár.

Szerinted miért nem a Vel satis-t vagy az avantime-t kapta????????
Pom

Előzmény: Bihus (257)
Bihus Creative Commons License 2003.01.26 0 0 257
Izé...

Te láttad már Kokot meg Madárt is bokszolni, vagy csak a Blikket olvasod? :)

Most Alfától, Renault-tól meg a Kossuth tértől függetlenül.

Előzmény: moPPom (250)
kneissl Creative Commons License 2003.01.26 0 0 256
zetecR Creative Commons License 2003.01.16 0 0 255
Az a Scorpio, ami év autója díjat kapott, az népszerű és elég sikeres autó volt a maga idejében.
A béka már kevésbé, de nem is volt Car of the Year sehol. Tudtommal.
Előzmény: moPPom (240)
candle Creative Commons License 2003.01.16 0 0 254
"Ismét összesítette az év termését a What Car? brit autósmagazin. A 18 kategóriagyőztes közül a Seat Ibiza háromhengeres 1,2 literes motorral szerelt modelljét választották az Év Autójának, a londoni Hilton Hotelben rendezett ceremónián.
A zsűri elsősorban fiatalos és sportos külseje miatt választotta az autót, de az autó kis fogyasztását, a négy csillagos EuroNCAP töréstesztet és az alacsony biztosítási besorolást számításba vették.
A további nyertesek:
Legjobb olcsó autó: Hyundai Getz 1,1
Legjobb szupermini: Seat Ibiza 1,2
Legjobb kis csapotthátú: Toyota Corolla
Legjobb családi autó: Opel/Vauxhall Vectra
Legjobb limuzin: Mazda6 2,0 dízel
Legjobb buszlimuzin: Opel/Vauxhall Zafira 1,6
Legjobb hot hatch: Honda Civic Type-R
Legjobb kabrió: VW Beetle 1,6 Convertible
Legjobb kupé: Audi TT Quattro 1,8T (225 LE)
Legjobb sportautó: BMW M3
Legjobb roadster: Vauxhall VX 220 (Opel Speedster)
Legjobb szupersportautó: Porsche 911 Turbo
Legjobb 4x4-es autó: Volvo XC90 D5 Geartronic
Legjobb kompakt prémium autó: Audi A4 1,9 TDI
Legjobb prémium autó: Mercedes E270 CDI automata
Legjobb luxusautó: Mercedes S320 CDI
Törésbiztonsági díj: Renault
Betörésbiztonsági díj: Lexus "

http://totalcar.hu/rhirek/?main:2003.01.16&115863

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!