Az időjárással együtt kicsit mi is el vagyunk havazva... :((
De kész az új teszt, csak a fotók hiányoznak. Reményeim szerint holnap-holnapután felkerül az oldalra
A BMW tesztben még az is hibádzik, hogy nincs 1.6 karbis. A régi 316osok 1.8as karbis motorral voltak szerelve.
És 4 hengeres 320as létezik: 320is. Ez is S14 motor, 192Le-vel. Az M3as kisebb testvére, elsősorban az olasz piacra készült az ottani magas adók miatt amik a 2 liter fölöttieket súlytják.
De a 2.0as blokkok 99%-a soros hathengeres M20-as.
Megfordult a fejünkben, de a prioritási sorrendben nincs első helyen. Egyenlőre a dizájnfejlesztés, és a folyamatos frissíés ( egyre több autó tesztje ) van napirenden. Majd ha lediplomáztam ( április környéke ), akkor több időm lesz a karbantartásra, és körbenézek állandó domain és szerver-ügyben.
A dizájn az valóban olyan, amilyen. Azt szeretnénk, hogy inkább a tartalom, és ne a forma miatt olvassák. Mondjuk tervezzük kicsit csinosítani, főleg a színvilágot, de az egyszerű használhatóság az megmarad. Nem lesz semmi olyan rajta, ami felesleges, és esetleg lassabban jönne le tőle az oldal.
legnagyobb meglepetésemre nekem tetszett az oldal!
Hogy az adatok és infok helytállóak e, arról fogalmam sincs, de az irományok stílusa szerintem igen jó, ráadáásul sokkal részletezőbb mint az újságok infói. (beltér leírása stb.)
Engem a no design sem zavar, pedig webdesigner vagyok... elegem van a csicsás de használhatatlanabb oldalakból!
gratula!
Sok helyen olvastam már,hogy a japánok nem az Európai átlagember súlyának megfelelő üléseket készítettek.Mert náluk nem hiszem,hogy gyakori lenne az 1.80-190cm magas polgár.
De most már Ők is sokkal strapabírobbat csinálnak!
ÜDV!!
Üdv!
Igazad van, valóban sok függ a tulajtól is, de a kurrens Toyota gazdája sem az a "lelakós" fajta. Mint írtam, nekem ( pontosabban: nekünk, de főleg a volt csajom használta, és valamivel - nem sokkal - kevesebb km. volt benne ) volt egy 3 ajtós 1,3B, vigyázva volt rá mindig, össze sem volt törve soha, de a belseje ugyanezen tendencia szerint használódott el. Valószínűleg ez a típus így bírja....
Köszi az bíztatást, továbbra is igyekezni fogunk! :)
Üdv Mindenkinek!!!!
Gerry! Teszt:Toyota Corolla 1,8D kombi(91).
"A belsejében a megtett 250000km már mély nyomot hagyott".
Azt azért hozzáfűzném,hogy nem minden autót visel meg,kívül-belül ez a kevés kilóméter.
Nem kevés,de nem éppen sok!Általában a tulajtól függ az állapota.
Én mentem már többet egy autóval,azon nem látszott se kívül főleg belül a megtett 276000km.
Ez csak egy véleménynyilvánítás!Amúgy csak így tovább!!!!Sok Tesztautót!!!!!ÜDVÖZLET!!!
Tetszik az oldalatok!
Csak így tovább!
Eddig csak a bömit olvastam el
1. ,mert nekem is "ilyen" van(M40-et úgy tudom csak 88-tól tették be)
2. ,mert ez az első cikk;)
Van egy-két helyesírási (inkább elgépelési;),hiba amit érdemes lenne kijavítani,hogy a cikk is olyan precíz legyen,mint egy BMW ;)
Pld: elérhatő rajta majdenem , stb.
Valamint szerintem a 20-as blokkok is csak 6 hengeresek voltak,nem tudok 4 hengeresről.
Haveri körben van jópár érdeklődésre számot tartható verda! Megkérdezem a srácokat,hogy van-e kedvük "szerepeltetni" a gépeiket és ,ha igen,akkor jelentkezem majd.
Mentem tovább olvasni az oldalt;)