Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MIKIATI Creative Commons License 2003.02.01 0 0 54
Az időjárással együtt kicsit mi is el vagyunk havazva... :((
De kész az új teszt, csak a fotók hiányoznak. Reményeim szerint holnap-holnapután felkerül az oldalra

Üdv!!!

G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.21 0 0 53
Sorry, bővölt=bővült :)
Előzmény: G.e.r.r.y. (52)
G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.21 0 0 52
Helló Mindenkinek!

Frissítettünk újra, bővölt a lista!

Használtautó-tesztek

G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.14 0 0 51
Köszi! :)))

Én több helyről is azt az infót kaptam, hogy a svédek akkoriban a dízelmotorokat a VW-től vették... De lehet, hogy Neked van igazad!

Dolgozunk a következő frissítésen is, a héten remélem felkerül az oldalra

Előzmény: BLASIUS (50)
BLASIUS Creative Commons License 2003.01.12 0 0 50
Gratula a 343-as Volvo tesztjéhez. Nagyon korrekt. Csak annyi, ha jól tudom, a hármas széria dízelei is Renault fejlsztésűek voltak.

Mindegy, örülök, hogy sikerült egy öreg Volvót tesztelnetek és hogy tetszett is.;-))

G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.11 0 0 49
Köszi! Nem fogjuk!!! :)))
Előzmény: hamvasat (48)
hamvasat Creative Commons License 2003.01.10 0 0 48
Szintén Gratula! Így tovább!!!!! Ne hagyjátok abba!
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 47
Akkor a 2,0 blokkról először jól írtuk a dolgokat...
Köszi az észrevételt, korrigálva!
Előzmény: -Shelby- (46)
-Shelby- Creative Commons License 2003.01.10 0 0 46
A BMW tesztben még az is hibádzik, hogy nincs 1.6 karbis. A régi 316osok 1.8as karbis motorral voltak szerelve.
És 4 hengeres 320as létezik: 320is. Ez is S14 motor, 192Le-vel. Az M3as kisebb testvére, elsősorban az olasz piacra készült az ottani magas adók miatt amik a 2 liter fölöttieket súlytják.
De a 2.0as blokkok 99%-a soros hathengeres M20-as.
Előzmény: E30M40 (26)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 45
OK, előre is köszi! :))
Előzmény: grego (44)
grego Creative Commons License 2003.01.10 0 0 44
Ebben én tudok segiteni, majd beszéljünk:))
Előzmény: MIKIATI (43)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 43
Megfordult a fejünkben, de a prioritási sorrendben nincs első helyen. Egyenlőre a dizájnfejlesztés, és a folyamatos frissíés ( egyre több autó tesztje ) van napirenden. Majd ha lediplomáztam ( április környéke ), akkor több időm lesz a karbantartásra, és körbenézek állandó domain és szerver-ügyben.
Előzmény: grego (42)
grego Creative Commons License 2003.01.10 0 0 42
MIKATI!

Nem gondolkoztok rendes szerver elhelyezésen?
pl: www.autoteszt.hu vagy ilyesni?

Előzmény: MIKIATI (41)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 41
Köszi a véleményezést! :))

A dizájn az valóban olyan, amilyen. Azt szeretnénk, hogy inkább a tartalom, és ne a forma miatt olvassák. Mondjuk tervezzük kicsit csinosítani, főleg a színvilágot, de az egyszerű használhatóság az megmarad. Nem lesz semmi olyan rajta, ami felesleges, és esetleg lassabban jönne le tőle az oldal.

Előzmény: sidespin (38)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 40
Ja éértem.......! :)
Előzmény: grego (39)
grego Creative Commons License 2003.01.10 0 0 39
Karaj = király:))
Előzmény: MIKIATI (37)
sidespin Creative Commons License 2003.01.10 0 0 38
legnagyobb meglepetésemre nekem tetszett az oldal!

Hogy az adatok és infok helytállóak e, arról fogalmam sincs, de az irományok stílusa szerintem igen jó, ráadáásul sokkal részletezőbb mint az újságok infói. (beltér leírása stb.)

Engem a no design sem zavar, pedig webdesigner vagyok... elegem van a csicsás de használhatatlanabb oldalakból!
gratula!

MIKIATI Creative Commons License 2003.01.10 0 0 37
Karaj...? :)
Előzmény: grego (36)
grego Creative Commons License 2003.01.09 0 0 36
Karaj hajrá!!
Előzmény: MIKIATI (35)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.09 0 0 35
És most már a fotókat is cserélgetjük, mert sok borzalmas minőségű volt közülük. A hét végére szerintem mindegyikről lesz jó kép.
G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.09 0 0 34
Üdv Mindenkinek!

Frissítve lett az oldal, új páciens került fel, továbbra is gőzerővel hajkurásszuk az autókat!

Használtautó-tesztek

MIKIATI Creative Commons License 2003.01.06 0 0 33
Na, nem jött össze a linkelés... :(

Akkor a főoldalról.....

Előzmény: MIKIATI (32)
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.06 0 0 32
Jaja!
Ez már érezhető volt a Nissan Primeránál is, mondjuk abban csak 110E van még, de majdhogynem újszerűek az ülései.

Dolgozunk továbbra is! :))

May the Force be with you! ;)

Előzmény: saválló (31)
saválló Creative Commons License 2003.01.04 0 0 31
Sok helyen olvastam már,hogy a japánok nem az Európai átlagember súlyának megfelelő üléseket készítettek.Mert náluk nem hiszem,hogy gyakori lenne az 1.80-190cm magas polgár.
De most már Ők is sokkal strapabírobbat csinálnak!
ÜDV!!
Előzmény: G.e.r.r.y. (30)
G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.04 0 0 30
Üdv!
Igazad van, valóban sok függ a tulajtól is, de a kurrens Toyota gazdája sem az a "lelakós" fajta. Mint írtam, nekem ( pontosabban: nekünk, de főleg a volt csajom használta, és valamivel - nem sokkal - kevesebb km. volt benne ) volt egy 3 ajtós 1,3B, vigyázva volt rá mindig, össze sem volt törve soha, de a belseje ugyanezen tendencia szerint használódott el. Valószínűleg ez a típus így bírja....

Köszi az bíztatást, továbbra is igyekezni fogunk! :)

Előzmény: saválló (29)
saválló Creative Commons License 2003.01.03 0 0 29
Üdv Mindenkinek!!!!
Gerry! Teszt:Toyota Corolla 1,8D kombi(91).
"A belsejében a megtett 250000km már mély nyomot hagyott".
Azt azért hozzáfűzném,hogy nem minden autót visel meg,kívül-belül ez a kevés kilóméter.
Nem kevés,de nem éppen sok!Általában a tulajtól függ az állapota.
Én mentem már többet egy autóval,azon nem látszott se kívül főleg belül a megtett 276000km.
Ez csak egy véleménynyilvánítás!Amúgy csak így tovább!!!!Sok Tesztautót!!!!!ÜDVÖZLET!!!
MIKIATI Creative Commons License 2003.01.03 0 0 28
Újabb frissítésen van túl az oldal:

Használtautó-tesztek

MIKIATI Creative Commons License 2003.01.03 0 0 27
Köszi az észrevételt, javítani fogjuk! ;)
BUÉK Neked is!
Előzmény: E30M40 (26)
E30M40 Creative Commons License 2003.01.02 0 0 26
Szia G.e.r.r.y.!

Tetszik az oldalatok!
Csak így tovább!
Eddig csak a bömit olvastam el
1. ,mert nekem is "ilyen" van(M40-et úgy tudom csak 88-tól tették be)
2. ,mert ez az első cikk;)
Van egy-két helyesírási (inkább elgépelési;),hiba amit érdemes lenne kijavítani,hogy a cikk is olyan precíz legyen,mint egy BMW ;)
Pld: elérhatő rajta majdenem , stb.
Valamint szerintem a 20-as blokkok is csak 6 hengeresek voltak,nem tudok 4 hengeresről.
Haveri körben van jópár érdeklődésre számot tartható verda! Megkérdezem a srácokat,hogy van-e kedvük "szerepeltetni" a gépeiket és ,ha igen,akkor jelentkezem majd.
Mentem tovább olvasni az oldalt;)

Üdv: Bálna
BUÉK!

G.e.r.r.y. Creative Commons License 2003.01.02 0 0 25
Köszönjük szépen, hasonló jókivánságaink Neked is! :)
Előzmény: saválló (24)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!