Fiam használja az autót, meg néha én, mikor javítani kell - mostanság gyakran. Napi kapcsolatban vagyunk, mindent tudok, ami az autóval történik.
4 éve náunk, az előtt 6 évig egy barátomnál. Tudok minnden javításról (igazából csak ezért vettük meg)
Továbbra sem értem, mit karbantartasz egy zárt alkatrészen. Szemrevételezni lehet, megrángatni is, de úgy jónak tűnt. Vagy cseréled szó nélkül kétévente? Aha...
Volt már sok xar autóm, ennél öregebbek is, Wartburg, LADA, BMW, Opel is. Egyiknek sem tört le gömbfeje.
Hát keressünk itt letört gömbfej kifejezésre, lássuk, hány találat lesz :)) mennyire gyakori eset? Hány válasz lett rá adva?
Te tényleg élvezed, hogy szénné égeted magad? Ez nem facebook, hogy letörlöd, meg átszerkeszted, amit egyszer leírsz! Itt minden megmarad!
Még nem néztem meg személyesen, csak beszámolóból tudom. Kíváncsi is vagyok...
Mikor semmi előzménye sem volt? nem szorult, nem kopogott?
Nem nálad és veled történt az eset, de tudod, hogy nem volt előzménye. Pedig biztosan volt, mert véletlenek nincsenek...
Mit kell egy gömbfejen karbantartani?
Az ucsó 10 évben biztos nem volt cserélve, addig ismerjük az előéletét.
Nem konkrétan a gömbfejet, hanem a futóművet illik karban tartatni, évente, vagy kétévente megnézetni és akkor nem valószínű, hogy történik ilyen. Persze ez is csak veled történik meg...
Nem használ már ilyen autót a nép :(
Tévedsz! Sokan használják a régiek közül, csak nem itt sírdogálnak és írogatnak baromságokat...
Más kérdésére sem ment válasz, nem csak az enyémre.
Mert megint olyan kérdés került elő, melyre már rengetegszer válasz lett adva...
Mit kell egy gömbfejen karbantartani? Teljesen zárt, még a képről is látszik, hogy ép a porvédő gumija... de tegyük fel, trehány voltam, és bement víz, por, hó (megfelelő aláhúzandó) akkor úgy kell reagálnia, hogy kettétörik a 11 mm vastag acél csap? Mikor semmi előzménye sem volt? nem szorult, nem kopogott?
A kormányműben van még ezen kívül 5, mind jó (ill. működik, nem szorul, nem kotyog, de hogy jó, ezek után...)
Ha leveszem, majd látszik a törés másik fele is, és az is, hogy eredeti GM, vagy valami utángyártott vacak. Az ucsó 10 évben biztos nem volt cserélve, addig ismerjük az előéletét.
...és ezt a fórumot nem olvassa már senki, nem használ már ilyen autót a nép :( más kérdésére sem ment válasz, nem csak az enyémre.
Bajom? Veled?!? Semmi!!! Amint látod senki sem reagál a hozzászólásokra, jól elvagy magadban. Csak amikor felteszel egy elhasználódott gömbfejet, amin egyértelműen látszik a karbantartás hiánya, az kissé vicces. Aztán még az Opelnél akarsz reklamálni. Egy 20-25 éves ismeretlen előéletű és km-t futott autó, amelyen ki tudja mikor cseréltek gömbfejet...
Neked mi a fax bajod van? Mi a fax bajod van velem? Miért kötekszel állandóan?
Ha nem tudsz, vagy nem akarsz segíteni, akkor nem kell az építő kritikád, és pont leszarom, mennyire vagy régi öreg - vagy mennyire tartod magad annak.
Okulásképp. Ezért nem lehetett kormányozni. Elküldöm az Opelnek, kíváncsi vagyok, baxnak-e rá valamit, hogy egy ilyen szó szerint létfontosságú alkatrész hogyan tud így eltörni...
Egyúttal keresnék ilyen kormány összekötőt, ha tud valaki... a gömbfej úgy látom, nem cserélhető külön.
Sziasztok. Segítséget kérnék, hátha vkinek már volt hasonló.
Az autó 2001-es 2.5dti. Kb 3500/min-nél erős "pukkanás" a motortérből, torpanás, erő kb 60%, viszont cserébe van koromfüst rendesen. Nincs semmi kontroll lámpa kigyulladás, motor ketyeg. Talán vmelyik turbócső kapitulált? Tippek??? Köszi
Egy 2.0 16v omegában szeretnék vezérlést cserélni és nem tudom merre kellene állni a jelöléseknek..... Nem indítható állapotban vettem az autót és valószínű el van rakva, ezért nem indul.