Köszi! Volna még valami: 40-60 km/óra között 3-as 4-es sebességben gyakran előfordul, főleg gyorsításnál, hogy eléggé remeg az autó. Nem kell nagyon taposni a gázt, elég csak enyhén gyorsítani, akkor is előjön. Jól sejtem hogy a motortartó bakot lenne érdemes cserélni? Vagy esetleg a motorba lenne érdemes belenézni?
1996-os Seat Cordobával lenne olyan gondom, hogy nem mindig indul ha elfordítom a kulcsot. Valami elektromos hiba lehet. Indítanék és nem történik semmi. Ha ég a fényszóró, annyi van hogy elalszik a fény amíg teljesen be van fordítva a kulcs, de ezen kívül nem történik semmi. Aztán többszöri tekergetésre végül beindul. Azt nem tudom, hogy a zárszerkezeten belül lehet-e a hiba vagy valahol ez elektromos áramkörben.
Ugyanazokról a konstrukciokról van szó. Persze teljesen érthető hogy a gumi és műanyag alkatrészeket bánthatja az e10 benzin, de ezekben a listákban nagy a gubanc.
A 2018 as ACEA lista nem ugynaz sok vw terméknél mint az az évjárat beütögetős.
Javasolt e az új E10 jelű benzin tankolása egy 1996-os 1.4 motorral szerelt Cordobába ?Tud valaki segíteni?A magyar oldon nem találtam rá választ.Viszont a német nyelvű ezt hozta ki:Ihr Seat Cordoba verträgt nicht SUPER E10.
Sziasztok! Van tippetek, hogy 2003-as évjáratú, hátsó csomagtartó zárbetétet honnan tudnék beszerezni? Utángyártott nem létezik állítólag. Bontókban nincs. Marad a méreg drága eredeti? :o
tapasztaltam.menet közbe tört el az egyik ékszíjtartó tárcsa.elment a töltés és alig bírtam befordulni egy közeli benzinkútra hogy megforduljak hazafelé.szinte beállt a kormány csak nagyívben tudtam kanyarodni hogy letérjek a főútról.csak bal fordulokat kellett csinálnom,jobbra csak egy fordulom volt csak azért sikerült mert olyan nagyívben mentem hogy átmentem a szembejövő sávba.de ez már egy falusi utca volt.még haza vitt egy 10km re otthon láttam hogy semmi nem fogta az ékszíjat,félig lent volt.
2003 Seat Cordoba 1.4 16v Stella 55kW/75 Le (motorkód nem ugrik be)
Olyan problémája van, hogy a központizár biztosítékot kivágja (15 A). Hella biztosítékot tettem bele, azzal jó volt egy darabig. Tegnap megint elszállt, ma a maradék 3 db is oda lett.
Valakinek esetleg tipp vagy tapasztalt már ilyet?? Valószínű villamossági szerelő lesz, de hátha "megúszható" valahogy.
Előre is köszönön a válaszokat, tippeket! További szép napot!
Seat cordoba 1.4 98 evj.autom van.a problema a kovetkezo .utkozben gondol egyet es leall.a fordulatszam leesik a visszaj lampak vilagitanak.(a kormanyt alig lehet tekerni . szervos.) Aztan utanna vagy elindul rogton vagy par perc utan nehezen elindul azt mondtak trafo hiba .vettem bele sokat mentem vele eltunt.megint elojott.azt mondtak szivattyu vagy rele hiba a szivattyut hallom mukodik..uj relet vettem bele.megint eltunt a leallas .aztan most megint elojott de egyre surubben.az eloszto fedelnel ugy latom repedt a belseje meg a kalapacs kopott.benzinszuro nem tudom mikor volt cserelve.es a kormanynak mi koze hozza ha leall a motor miert nehez tekerni! Megkoszonnem ha valaki tudna segiteni!
Nekem is Roy777-hez hasonló problémám van, csak az autóm nem rángat, nem köhög, nem fulladozik, de sima indítás után esőben eljutok bárhová, de utána nem biztos, hogy haza is.
Azaz biztosan valamilyen beázásos gond van, csak a sok lehetséges ok közül vajon melyik?
Gyújtáselosztó? Trafó?
Egy permetező flakonnál tudnám indikálni, hogy melyik? Elindítanám a ház előtt, majd rövid idő után leállítanám. Aztán a flakonnal vízpermetet fújnék egymás után a lehetségesen beázó alkatrészekre, és amelyik a vizes állapotban károsodik (azaz nem indítható el a motor), az a hunyó?
1996-os 1.6-os benzines Cordobáról beszélek.
Az eddigi esős napokon bekövetkezett 1-2 hiba megszünt, 1-3 óra állás után simán beindult a motor, azaz viszonylag gyorsan kiszárad a hibás alkatrész.