Sziasztok!2.3 motor hirtelen gázadásra rángat,alapjárat ingadozik.Ha komótosan gyorsítok,viszonylag szépen emelkedik a fordulat.Valami ötlet,hogy merre keresgéljek?Köszi.
na végre visszataláltam:) látom nem maradtam le sok mindenről:) Nekem még mindig meg van a 94'-es 3,8-as lumina. Napi használat, néha Rick meghoz valamit hozzá de egyébként ennyi:)
hello! Pontiac trans sport2.3 kocsiba kellene vezérműláncot cserélnünk, hol találok hozzá leírást a munkamenetről? vagy ha itt esetleg segítene valaki hogy legfőképpen mire kell figyelni a szét és összeszerelés közben.
Vissza olvastam a forumot, és az keltett gyanut. De adtam egy eséjt és rákérdeztem, nem -e tévedek. :-D. De a gyanum ezek szerint beigazolódott. Most megsporolt nekem a forum egy csomó bosszúságot, köszönöm!
Ha ilyet szeretnél venni, tudok egyet eladót, az alkatrészeket én hoztam hozzá, képben vagyok azzal, mi minden lett cserélve, azt az egyet merném ajánlani.
Olvass vissza, írtunk már róla többször, fórumtárs volt is megnézni, persze nem vette meg, nyilván nem véletlenül árulja az autót évek óta. az "állítólagos" állapot az évekkel ezelőtt is messze volt a valóságtól.
Bocsánat a hírdető közben törölte a hírdetését, pedig még nem adta el, mert levelezünk, és telefonon is beszéltünk. Nagypeterden van az autó egy ezüst színű Pontiac 2.3 12V 1994-es modell, állítólag szalon állapotú és 100000 Km van benne. Komolyan érdekel mert ezek a paraméterek nekem jónak tűnnek, és csütörtökön mennék megnézni. Ha addig valaki visszajelezne azt megköszönöm.
Én két éve cseréltem autót, akkor egy 2003-as 1.9 pd tdi Seat Alhambra lett tiptronic váltóval, xenonnal, minden földi jóval, igaz, hogy az 1M-s vételár mellé még odakerült azóta 1.5M, tehát nem kevésben van, viszont egy elég jól összerakott, kisfogyasztású autó, sajnos a magyarországi kínálat akkor nem tudta ugyanezt produkálni pl Voyagerből, a 2.5 dízelek kiesnek, a benzinesek még gázból is sokat esznek, és a karosszéria töréstesztje ott is gengusz, így maradtam ennél, nem bántam meg. Ha lett volna épkézláb lehetőség amerikai vonalon, azt választottam volna, ismerve az itteni karbantartási- szerelési szokásokat nem mertem bevállalni egyet sem, amiken már látható jelei voltak a kókányolásnak, olyan, mai meg jó lett volna, egyszerűen nem volt.
Köszönöm a gyors és kimerítő választ. Egy kicsit megrendített a véleményed, de valami ilyesmire számítottam, miután kb 1 évig voltam egy 3.0 Ford Windstar tulaja, és ott elég hasonló tapasztalatokat gyűjtöttem legalábbis a motort illetően. Irtózatos volt szerelni, a szervizek el se akarták vállalni, de a betegségei kb ugyan ezek voltak annak is.
Akkor még nézelődök tovább. Van esetleg ebben a kategóriában ajánlott típus aminek kevesebb nyűgje van? A Voyager, Trans Sport, Windstar stb vonalon értem.
Amerikai autók alkatrészeiel foglalkozom, volt több ilyen a látókörömben, csak néhány mondat róla: A váltó egész jó, minden más közepesen szar. A karosszéria itt-ott megindul, küszöbcsere, alja javítás nem lesz olcsó, a motor nem egy jól sikerült darab, nemrég érkezett egy törött vezértengely helyére új, telerakja olajsárral az olajteknőt, tönkremennek a csapágyak, olajpumpa csere 200 ezer km előtt már reális. A hengerfejtömítés a hátsó hengersornál valószínű a melegedés, rossz szellőzés miatt hamarabb tönkremegy, a bal első kerék mögött szépen csorgatja ki a hűtőfolyadékot. A töréstesztje egy borzalmas valami, az egész hátulja rányomódik a sofőrre, törik össze- vissza az egész.Előbb- utóbb mindenki eladta, sehol sem maradt meg évekig, még ott sem, ahol hétvégi kirándulósnak használták. Volt aki a 600 ezres autóra 1.5M-t költött, majd ezután el tudta adni 600-ért....
Ennek ellenére nagy, jól megy, kényelmes, alkatrész van hozzá, még csak nem is túl drágán. Meg kell nézni, a javításokról, beépített alkatrészekről a számlákat, bejegyzéseket megnézni, ha nincs papír, alkudni. Gyakorlatilag eladhatatlan a gép, nem igazán keresik, nincs is sok belőle az országban.
Nem találtam az autóhoz a topikot, gondoltam ide írok,hátha.
Kinéztem egy Chevrolet Trans Sportot (3,4L V6, 2001), külföldről. Ismeri valaki a típust? Elég ritkának tűnik, ami kicsit aggaszt, főleg alkatrész ellátás szempontból. Van valakinek tapasztalata vele?
Mire kell figyelni a vásárláskor, a szokásos dolgokon kívül? Remélem valaki ismeri ezt az autótípust!
én a kereket le vettem sajnos teljesen zsír hiányos volt tettem bele de csak csillapította a zörgést.
a teljes feszítős hogyan kell cserélni? Ha nem bonyolult akkor kompletten kellene mert a határolója ki van törve és ha leveszem a szíjat teljesen rá ül a szervó ékszíjtárcsára
Sziasztok ! köszönöm a segítséget , közel 5 éves állás után sikerült életet lehelni a vasba .
hasznos volt a hibakeresési útmutató. A főtengely jeladó hibátlan , csak az állás alatt 3db báb költözött bele , kilett tíztítva . A gyujtás modullal volt baj , a hiba megállapítását a leírás alapján elvégeztük, megtatláltuk. Nem volt test , teljesen elvolt oxidálódva . Miután megszüntettük a hibát már indult is
Most következik a fék és futómű átvizsgálása olaj csere a fékben.
A hosszbordás szíj feszítője elkezdett zörögni , sajnos cserélni kell . 5-let hol tudom beszerezni ?
Köszi még írok a feltámasztás folyamatáról lesz még mit
Persze. Abban a hozzászólásban leírta, ahol magáról az autóról is ír. Ha visszanézed, te mire írtál és ő mire írt, kb 5 tekerés a középső gombbal, és ott is vagy. :-))