Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.17 0 0 5
Állíts már le magad öcsém az idiótázással! Ki a fasz mondta hogy írjál ide véleményt? Normálisan kérdeztem az indítóban, elvárom, hogy így is válaszoljatok bazmeg!!! Amúgy meg vezeték én olyan sportosan, hogy ha előttem állsz inkább átugrok fölötted, mint megkerüljelek de egyszerűen utálom amikor pörög a motor habókra, mint a hülyepicsáknak százezerrel vezeg! És nem a spórolás miatt lökött barátom, mert h abelesel az olajos topicba láthatod, hogy egy héten harmadszor csrélek nem kevés pénzért olajat, mert keresem a tutit.

Úgy hogy a hülye dumára nem vagyok kiváncsi!

Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.17 0 0 4
Állíts már le magad öcsém az idiótázással! Ki a fasz mondta hogy írjál ide véleményt? Normálisan kérdeztem az indítóban, elvárom, hogy így is válaszoljatok bazmeg!!! Amúgy meg vezeték én olyan sportosan, hogy ha előttem állsz inkább átugrok fölötted, mint megkerüljelek de egyszerűen utálom amikor pörög a motor habókra, mint a hülyepicsáknak százezerrel vezeg! És nem a spórolás miatt lökött barátom, mert h abelesel az olajos topicba láthatod, hogy egy héten harmadszor csrélek nem kevés pénzért olajat, mert keresem a tutit.

Úgy hogy a hülye dumára nem vagyok kiváncsi!

Előzmény: Janibacsi (2)
puha Creative Commons License 2003.09.17 0 0 3
Sziasztok!

Amikor ennyire lehúzod az alapjáratot alig forog a vízpumpa, olajpumpa. Szerinted az jó? A gumibakok, főtengely sem szereti ha néha rángat.

Janibacsi Creative Commons License 2003.09.17 0 0 2
Mondok en meg jobbat! Hagyd a fenebe a hutoventillatort es jarj gyalog! Azzal lehet a legtobbet sporolni!

A masik az, ha megiscsak kocsival mesz, mer muszaj, akkor csak nappal kozlekedj es csak lakott teruleten belul, mert az izzok is beterhelnek am szegeny 1/2 alapjaraton szenvedtetett motorodnak es raadasul a fogyasztast is megnovelik! Radiora ne is gondolj!

De hogy a kerdesedre is valaszoljak: Igen.

JAno

p.s: Idiota:o( Mindig hanyok az olyanoktol, akik ilyen alapjaratcsavargatassal meg egyebekkel akarnak sporolni, az ilyenek mennek kigurulassal es tartanak fel kilometeres kocsisorokat, csak hogy megsporoljanak 1 dl benzint...

Előzmény: Törőlt_nick (-)
Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.17 0 0 1
hát én azér egy kicsit túlzásnak tartom azt a 30 ampert, mer akkor miér csak 1.5 vezetékkel van bekötve a ventilátor? A másik meg, hogy nem megy az olyan marha sűrűn, hogy megfektetné az akkut. Az alapjáratról meg: nos lehet, hogy rossz szokásam levenni iylen alacsonyra, de igen tudom utálni, amikor linkre dübörög és fölöslegesen zabál a motor ácsorgás közben. Egyébként magasabb fordulatszámon is megfogja a motort a generátor, csak akkor nem olyan feltűnő, mert marad még rpm bőven.
A másik meg amit nem csípek - bár ennek átlagos vezetés közben nincs jelentősége -, hogy minél magasabb az alapjárat, annál nehezebben áll vissza oda a motor amikor pöckölgeti a pedált az ember.
Előzmény: LanciasEmber (0)
LanciasEmber Creative Commons License 2003.09.17 0 0 0
Az.

Még szép, hogy behorpad a homloka a motornak, ha egy 25-30Amperes fogyasztó (a hütöventi) bekapcsol, és ezen közben "nincs" fordulatszám.(energiaképzés)

"mi lenne ha a hűtőventilátort közvetlenül az akkumulátorra kötném,"
Keletkezne egy nagy esély, a kocsi felgyújtására, menet közben. :(

Ha akksit akarsz dolgoztatni, vegyél autóhifit, az mindent le*sz*p. Ezért szoktak a Pro kategóriában kondit v. külön akkut betenni hozzá. Vagy mindkettöt.

Előzmény: Törőlt_nick (-)
Törőlt_nick Creative Commons License 2003.09.17 0 0 topiknyitó
Ha belegondolunk, az aksinak tkp. indulás után és menet közben alig van dolga. Arra lennk kiváncsi, hogy mi lenne ha a hűtőventilátort közvetlenül az akkumulátorra kötném, persze a hőpatron vezérlés meghagyása mellett? Megmondom miért érdekelne a dolog? Én az alapjáratot nem 800-900 körül szoktam beállítani hanem leviszem egészem 500-ig, illetve addig amíg nyugodtan és finoman jár a motor. Na ezzel csak az a gond, hogy amikor bekapcsol a ventilátor, akkor a generátor beakaszt a motornak, ami büntetésül nem ritkán akár 100-al is csökkentheti a fordulatszámot, és ilyenkor már rendesen el kezd bologatni a motor. Ezért jutott eszembe, hogy dolgoztassuk már meg egy kicsit az aksit ha egyszer ott van! Az egyik érv mellette, hogy az áram az autóba nsincs ingyen, így amikor terheljük a generátort az benzint kér érte cserébe. Az akku meg folymatos csepptöltés alatt áll így is, úgy is, úgy hogy lehetne szipolyozni egy kicsit.

Ökörség ez így szerintetek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!