2011.május -tól használom az 5M-es akciós Konfort ADSL csomagot.
Az internetkapcsolat kielégítő, de a telefonálás borsos.
Most rendeltem meg a Skype VoIP telefont.
Meglepődtem, amikor a napokban megtudtam, hogy az Invitel területén létezik már az externet.hu Lakossági Internet (VoIP) Telefonja elfogadható árakkal : http://www.externet.hu/voip-home-90.html
Ki tud ebben a zavaros helyzetben tanácsot adni?
Ha az externet.hu az Invitel hálózatát használja, akkor az invitel.hu miért nem szólt az előző kínálatáról?
A szüleim decemberben váltottak Invitel ADSL-re, és azóta semmi probléma nincs vele, gyors megbízható. Hal jól emlékszem 2,3 Mb/s a letöltés sebessége: akciós csomagban 1990 Ft/hó.volt.
Én volt Dunawebes vagyok és a Wifis internettem vannak már gondok hetek hónapok óta és nagyon remélem hogy utána tudsz ennek nézni vagy kivizsgálni. Előre is köszönöm
Megszűntettem velük a szerződést még július elején. Fennmaradt 1200 ft hátralékom. Erről viszont nem küldtek csekket. Azt befizettem volna, mint a korábbi időszakban mindig minden csekket, amit küldtek.
Októberben küldtek egy ajánlott levelet, gondolom a tartozás rendezéséről, de azt mire a postára eljutottam már visszaküldte a posta. Erre most átadták az ügyet egy behajtó cégnek, aki már 5000 ft-ot követel, a tartozásomat + a saját költségeit.
Nem vitatom, hogy mindent a törvények szerint csináltak.
- eszükbe sem jutott, hogy felhívjanak, pedeg előtte havonta-kéthavonta hívogattak a remek ajánlataikkal.
Ez utóbbi is megér egy pár szót. Felhív, meg sem kérdi, hogy alkalmas-e az időpont, és azt mondja, hogy vállalják, hogy nem emelik a díjamat, ha most aláírok még egy évre. Meg hasonló nagy ívű ajánlatok...
Szóval köszi, Invitel soha többé. És másnak sem ajánlom... mindezt 1200 ft miatt... talán belátják majd, hogy érdemes lenne a részletekre is odafigyelni.
(Ja, hétvégén már nincs ügyfélszolgálat, sőt értékesítési vonal sincs. Spórolni próbálnak.)
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és azért íok neked, mert olvastam ezt a bejegyzésedet és szeretnék segíteni a hiba okának a megvizsgálásában.
Ha privát üzenetben elküldöd nekem az előfizetésed adatait (szerződő neve, bekötési cím és telefonszám) akkor munkatársaim meg tudják nézni, hogy a vonaladdal minden rendben van-e.
Amennyiben nem akarod ezeket a bizalmas információkat ezen a fórumon keresztül velem megosztani, akkor e-mailben is megírhatod az online kukac invitel.co.hu címünkre. Segíségedet és türelmedet előre is köszönöm!
Az a problémám lenne hogy Invitelnél vagyok. A netem türhető...
... lenne letöltéssel semmi gond a weboldalak is elég gyorsan bejönnek, de amint online tv-t akarok nézni, elkezd akadozni az egész közvetítés. Most már nagyon az Invitelre gyanakszom. Egyszer már volt ilyen akkor hétig volt ez, majd helyre állt. Most viszont több mint 1 hete van ez. Nem csak az én gépemen akadozik. Megnéztem a másik gépen is és ott is akad :S Mi a véleményetek mit lehet tenni ilyenkor?
Sziasztok.Ha van itt még valaki adhatna tanácsot.Inviteles adsl vezetékes internetem mellé vettem havi 1800ft-ért 1GB net&go mobil netet is.A kérdésem az lenne hogy lehet esetleg nokia telefonhoz( a mostani C3) csatlakoztatni ezt a USB Sticket.Ugye gyárilag notbook és aztali gépnél használatos USB csatlakozója van a telefonomnak meg a kissebb USB csatlakozója.Van valami adapter, átalakító??Egy helyen azt mondták hogy szerezzek telnoros telefont( a mostani vodás) és tegyem bele a kártyát a stick-ből.Ezt nem akarom egyenlőre erőltetni .Köszönöm a tippeket ha lesznek.:)))
Üdv! Olyan embert keresek, akinek szintén van Net & Go Komfort | 5M csomagja, amiben 5 megás ADSL, havi 1 GB forgalmú mobil internet és Telefon van. Engem még aug.végén palizott be egy hülye picsa telefonon keresztül, azt mondta, hogy havi 7490-ért kapom ezt a 3 szolgáltatást, és a telefonból 2000 Ft lebeszélhető. Most, hogy jöttek a szlák, látszik, hogy semmi lebeszélhetőség nincs benne és a havi díj is 7990 Ft, plusz amit pofázunk telón, annak a percdíja. Mást is vert így át ez a geci cég? Hogy lehet bekérni a telefonbeszélgetést, amit folytattam a nővel? Köszi!
Az Invitel 2001. január 1-e óta hivatalos kommunikációs partnere a Hungaroring Zrt-nek. Az elmúlt 10 évben rendkívül nagy fejlesztésekre volt szükség ahhoz, hogy az ugrásszerűen növekvő infokommunikációs igényeket a versenyek, így a Formula 1TM idején is zavartalanul ki lehessen elégíteni. Az Invitel a többi között külön optikai kábelt telepített a versenypályához és gyakorlatilag bármilyen távközlési igényt képes megoldani. A verseny alatt több mint 40 inviteles szakember dolgozik majd azon, hogy idén is tökéletesen működjön az infokommunikációs hálózat.
„A hétvégén a Hungaroringen csak egy dolog lesz gyorsabb, mint a Formula 1TM: az információáramlás. Ezt pedig nekünk kell biztosítani, és nem lehet hibázni. Több száz tudósító, több ezer híranyaga kerül majd továbbításra azon a hálózaton, amit az Invitel kezel és üzemeltet. Az igények évről évre nőnek, de folyamatos fejlesztésekkel képesek vagyunk megfelelni a Formula 1TM elvárásainak is” – mondta Zsembery György, az Invitel üzleti működéséért felelős vezérigazgató-helyettese. „Büszkék vagyunk rá, hogy idén már 10. éve partnerei lehetünk a Hungaroring-nek és infokommunikációs megoldásainkkal hozzájárulunk Magyarország legnagyobb sporteseményének sikeréhez” – tette hozzá Zsembery György.
„A Hungaroring kiemelt partnerének tekinti az Invitelt, mivel a Formula 1TM versenyek meghatározó eleme a kommunikáció. Külön öröm, hogy az Invitel nyomon követi a technológia fejlődését és szolgáltatásait évről-évre fejlesztve, a legmodernebb infokommunikációs hátteret, illetve az ahhoz kapcsolódó optimális megoldásokat nyújtva folyamatosan megfelel a Formula 1TM növekvő elvárásainak” – nyilatkozta Dancsó Pál, a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgatója.
Nem lehet hibázni
A Formula 1TM ideje alatt komoly szakmai kihívást jelent az infokommunikációs hálózat üzemeltetése. A „száguldó cirkuszt” kétszáz millió ember nézi világszerte, így nem fordulhat elő, hogy akár csak egy pillanatra is megszakad az internet, vagy a telefon a pályán. Folyamatosan biztosítani kell, hogy akár több ezer felhasználó is egyszerre használja az internet vagy telefon hálózatot. A feladat megoldásához a legmodernebb technika mellett, komoly szakértelemre, pontos, gyors és megbízható munkára is szükség van.
Az Invitel olyan hálózatot épített ki, amely képes minden felmerülő tele- és infokommunikációs igényt megoldani. Többek között 200 db különböző technológiájú internetszolgáltatás (ADSL, SDSL, bérelt vonal, WiFi), 170 db hangszolgáltatás (ISDN és analóg), 2 db – nagy sávszélességű igények kielégítésére szolgáló – 155 Mb/s sebességű STM-1 és több 100 méter optikai kábel biztosítja a közvetítés kifogástalan működését. Forrás: OrientPress Hírügynökség
gyatra egy szervezet. apósomnak invitel a szolgáltatója. rásóztak egy internet+telefont. 2 hónapja nincs vonala és az internet is 5-10% -ban műkodik. eddig legalább 10 bejelentése volt, amire a válasz mindig ua.: intézés alatt áll. meddig?
Invitel serverhostingra 99,99%-os rendelkezésre állású, duplikált, szünetmenetes áramforrásos rendszert ígér, ennek ellenére csak 2008.08.07-én 208 percet állt a hálózatuk.
2008.08.28-án pedig 2 perc áramszünetjük volt az Ilka utcában, amit frankón elsunnyogtak.
Persze ezek független mérési eredményekkel is alátámaszthatóak:
Jan. ota aposomek invitel ADSL elofizetok, egesz jol mukodik az invitel altal adott modemmel.
Most hoztam nekik egy VOIP routert (AVM Fritz!Box) ami nalam es az en szuleimnel is (T-COM) teruleten siman mukodik/mukodott. Itt a DSL szinronizacio elvileg sikeres (LED kizoldul), de az invitelhez belepni nem tud = sose megy online-ba (PPP* error).
Felh. nev + jelszo szerintem jol van megadva, kicsit furcsa ugyan, hogy a nev csak a nev, semmi @invitel.hu utotag nincs benne, de az inviteles szaki szerint ez nem kell inviteles teruleten (88-as korzet).
Passz. Nem találkoztam még olyan ADSL hibával, amely a letöltést egyáltalán nem, ellenben a böngészést teljes mértékben korlátozná. Hibabejelentőnél kell kérni helyszíni laptopos vizsgálatot. ( Ez a problémádat nem biztos, hogy megoldja, de ha a szerelő laptopján sem megy a böngészés, akkor biztos nem nálad van a hiba. )
Persze, tudom, hogy a letöltés lefoglalná a böngésző elől :) Ha semmi más nem megy, még más program sem, akkor is produkálja a 0 adatforgalmat. Bár már azt is észrevettem, hogy visszafelé megy :D Tehát mondjuk elkezdi 125B/sec-ről, és szépen lassan lemegy, az oldal persze nem töltődik be... Bár mondom, tisztára olyan, mintha hullámzana, v.mikor fél mp alatt betölti a kívánt oldalt, aztán hirtelen semmi...
Egyik sem, bár most mintha egy kicsit javult volna. Ami szintén érdekes, hogy nem szimplán kicsi a sebesség egy oldal betöltésekor, hanem 0 byte, tehát semmilyen adatforgalom nincs ^^
2 spyware irtót (adaware és spyware terminátor), és egy vírusírtót (avast, eddig mindent megfogott, minden ok a neten kívül). Másik böngészővel ugyanez a helyzet, és minden letöltés max sebeséggel jön.
Én is azt hiszem szolgáltatót fogok váltani, egyszerűen hihetetlen, egyik napról a másikra olyan szinten lelassult a netem, hogy perceket kell néha várni, míg behoz egy KÉPET. Először arra gondoltam, vírus, vagy hasonló de miután 3 keresőt is lefutattam, kezdem kizárni ezt a lehetőséget. Ami érdekes, hogy a letöltés maximális, de oldalaknál kell nagyon sokat várni. Esetleg valami ötlet, hogy ez mitől lehet?
Nézd meg a szerződésedet. Amit írsz, szerintem simán szerződésszegés. Bontsd fel a szerződést a céggel, ha pedig hűségszerződésed van, keress egy ügyvédet, és beszéld meg a további teendőket vele.
Szerintem próbálj meg panaszt benyújtani írásban. Írd meg nekik, mivel lennél elégedett. (Mármint a kompenzációval kapcsolatban, amúgy nyilván gyors nettel :-)
Én teljesen kivagyok az inviteltől! 2007 május óta folyamatosan rosszabbodó ADSL kapcsolatot egyszerűen nem hajlandóak megjavítani! Az egész településünket érintő technikai hibájuk van, amit levélben is elismertek, meg persze telefonos hibabejelentés alkalmával is! Állítólag Uplink cserére szorul a település. De november óta brutálisan használhatatlanná vált, délelőtt talán elérhető a duplasávos ISDN sebesség, késő délután este pedig az analog 33.6 -os modem sebesség körül megy :( Sokszor még ezt a sebességet sem éri el, 10-20 kbits/s csak a mérhető sebesség! 3 Megás előfizetésem van 11500-ért! Nem kaptuk meg a 2007 június végéig a másutt mindenhol megemelt sávszélességet sem! Persze díjat sem csökkentettek, ez egyszerűen diszkrimináció a számunkra! Októberben kaptam tőlük levelet amiben a sok hiba bejelentésem után 2 hónapra 15 % díjcsökkentést állapítottak meg, ami a novemberi és decemberi számlában megkellett volna jelenni, de még a mai napig ezt sem adták meg! A januári számlám is az eredeti összeget tartalmazza. Felhívtam őket, voltam ügyfélszolgálaton személyesen, csak annyit mondtak elfelejtették. Próbáltam a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál is tenni valamit de onnat is csak annyit mondtak intézzem az invitellel! Mit lehetne tenni? Mondjatok valami tippet! Egyeduralkodó a településünkön, csak az ő vonalukon jön be internet :( Szolgáltató váltásnak nincs értelme, ugyan ilyen lassú maradna.