Bármikor csinálhattál volna az elmúlt 10-15 évben honlapot, képtárat, oldalt vagy bármit katalogizálva, tematikusan, időrendi formában a saját képeknek a cikkekből, TV riportokból kiszedett képeknek és nem kellene indexelned folyamatosan :))
Gondolom én voltam hozzá a hülye, de azért ahhoz rendesen kellett szervezni és ismerni a vasutat, elég volt egy olyan túra Kunság+Somogy+Sümeg-Tapolca-Pápa-Cell vonalon. Bár azóta is emlegetem néha, annyi rendszámot olyan rövid idő alatt soha nem lőttem, és ismerősnél meg tudtam aludni. :D
Ja, bár én már a vármegye 24-nek is örülök, ezresből egy egész megyét bejársz, vagy ugye az országos napijegy 5 ezerért. Ha lett volna ilyen tíz éve, akkor Baranyát, Békést meg Szabolcsot is végigcsengettem volna... :D
A nyolcvanas évek Csau-időszaka nem a racionális országépítésről szólt. Az erőszakkal telepített villamosüzemek java 1990-től napjainkig meg is szűnt. Ellenben az is érdekes volt, hogy a tíz évnél is fiatalabb Timiseket lazán leváltották a 90-es évek derekán akkor 30-40 éves, általában DÜWAG-okkal.
A villamosflottája is "pöpec" volt 2005-ben. Bár az akkori Brassót látva fogott el az az érzés, hogy az az „ország” ily formában soha az életben nem lesz "Európa". Aztán jól elhúztak. Mármint a látványosabb részeken, pl. Brassóban is.
Azokat elektromos buszok váltják, amik már a városban vannak egy december végi poszt szerint, de az üzembe helyezésük talán még tart. Szóval van még ott 412, de nem sokáig.
Sprinter/Crafter/Boxer hasonló kategóriás járgányokkal elgurulnak a kis falvakba, hogy Rozi néninek ne kelljen buszoznia az ügyintézéshez a városba, ha lejárt a személyije.