Sziasztok nem tudja valaki megmondani véletlenül hogy a 2008as 9-3 saabnak hogyan lehet a tükrök burkolatait levenni? (a kis fényezett elemröl lenne szó)
Végül is a hetvenes években egy cég voltak; ezek szerint mégiscsak tanultak valamit az autóépítésről a Citrónennél. Bár a kivitelezés elég béna, de értékelem az igyekezetet.
(Ménem hívtál? Vittem volna egy kanna benzint segítségül.)
Apropó. Ha jól emlékszem, anno azzal védted meg a tűzpiros mazerátidat, hogy egy rendes olasz autót nem kell felgyújtani, mert megoldja azt önerőből is. Én meg gyújtsam fel az ikszemet amíg nem késő, mert az még arra se képes magától.
Nos, hát meg kell hogy hazudtoljalak, igenis képes. Bár szerencsére/sajnos* sikerült időben eloltanom, így nem láttam, hogy milyen az, amikor a 10 cm-es lángnyelvek kikezdik az olajhűtő fémfonatos csövét 8-)
állítólag a talin a Korz volt csak az Aksza Első Titkár Elvtárssal kettesben?
Még szép annyira ők sem lehetnek hülyék, hogy téged is meghívjanak.
Bár egy citrojánistáról soha nem lehet ilyet biztosra mondani. Aki képes francia autót venni, meg egyáltalán, a háza százötven méteres körzetében ilyet megtűrni, annál minden előfordulhat. Még az is lehet, hogy köszönne neked, ha találkoztok, ahelyett, hogy rendes ember módjára tarkón baszna egy nyesttel.
ez a pandaklubb szadomazó szekciója: a képen elrejtett szábot meg persze nem vette észre. (állítólag a talin a Korz volt csak az Aksza Első Titkár Elvtárssal kettesben? Csak azért kérdezem, mert valahogy csak megnyerte a Legszebb Citorjános Nézőnek járó nagy plecsnit, amit a Rejtő szerint azon frissiben szereztek a helyi "Kincsem MGTSZ" tenyészmén-múzeumának kirablása útján)
Elgondolkodtam, egy jobbkormányos SAAB 9-3-as (2001-es) balkormányossá átépítésén. Van valakinek tapasztalata ilyesmiben? Most egy '97-es 900-asom van, de sajnos rommá törte az elejét egy jobbkezes utcában, így alkatrész lenne az átépítésre, csak a munkát kéne befektetni.