Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sure Creative Commons License 2020.08.06 0 0 1600

Picanto triplán 3D-ben (1:34 méretarányú "matchbox", hivatalos androidos Kia Picanto alkalmazás és a valóság)

sure Creative Commons License 2020.07.12 0 0 1599

Neeeem, imádom, bár nyilván az újautó-láz még tart, hiszen még az újautó-szag se múlt el :), de vannak azért apró negatív észrevételeim is, amelyeket remélem, legalább részben orvosolnak majd az első szerviznél.

 

Amúgy rengeteg Kia fut az utakon, viszont Picantót nagyon keveset látok a harmadik generációsból. Az első generációsból látok legtöbbet, és használtan is meglepően drágák, a második generációs már ritkább madár, és ezek is jól tartják az árukat. A JA generációból itt Prágában talán kettőt láttam ezidáig, aztán egyet a januári drezdai kirándulásomon, magyarban most a júniusi hazautamon láttam kettőt is.

Előzmény: R. Scherbotsky (1598)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2020.07.12 0 0 1598

Oh, hát én azt hittem, visszavitted a boltba még karácsony elött és teljes erövel próbálod elfelejteni, azért tüntél el innen. Megvarrattad bele az egyedi börbelsöt?
Hónap végén viszem a sajátomat 60 ezres szervizre, a tapasztalataimat pedig úgy tudnám összefoglalni: vagy Picanto, vagy semmi :)
A facelifttel kapcsolatos hírek közül engem leginkább a kettös befecskendezésü motorokkal kapcsolatosak hozták lázba, eddig ugye ilyet csak a Suzuki csinált (DualJet) és az övéké durvajó.

Előzmény: sure (1597)
sure Creative Commons License 2020.07.11 0 0 1597

Jön a facelift

https://youtu.be/xmV0E0WvuqA

 

Kicsit modernebb dizájn, a fake exhaust sajnos elérte ezt a kategóriát is. A cseh Kia konfigurátorban néztem, listaárak felmentek, de legalább már lehet tempomatot meg piros belsőt kérni nálunk is :D

 

Ha nem zárják le a határokat, jövő hétvégén túl leszek a tízezredik kilométeren, írok majd egy kis összefoglalót az eddigi tapasztalatokról.

 

Iván Balázs Creative Commons License 2020.05.03 0 0 1596

Egy kis lemez darab volt a probléma , ami a lambda-szondát takarta .

laszlo.38 Creative Commons License 2020.04.22 0 0 1595

Nagyon szépen köszönöm, igy már megjött:)

Előzmény: prs (1594)
prs Creative Commons License 2020.04.22 0 0 1594

Elküldtem reggel.

Előzmény: laszlo.38 (1593)
laszlo.38 Creative Commons License 2020.04.21 0 0 1593

Igazad lehet, mert most sem jött meg:), de adok egy másik email cimet

fregulanci@gmail.com             hátha igy sikarül.

Előzmény: prs (1592)
prs Creative Commons License 2020.04.20 0 0 1592

Citromail-es címre nem csoda. :-)

Nézd meg a spamben...

Előzmény: laszlo.38 (1591)
laszlo.38 Creative Commons License 2020.04.20 0 0 1591

Sajnos valami történhetett, mert nem kaptam még meg.

Előzmény: prs (1590)
prs Creative Commons License 2020.04.19 0 0 1590

Elküldtem tegnap az itt megadott email címedre.

Előzmény: laszlo.38 (1589)
laszlo.38 Creative Commons License 2020.04.17 0 0 1589

Ez a leirás engem is érdekelne.

Előzmény: prs (1585)
Iván Balázs Creative Commons License 2020.04.13 0 0 1588

Szia/Sziasztok !
Egy 2004 Kia picanti 1.1 benzinesről lenne szó. Egyik szerelő nem tudja meg csinálni , másik azt mondja normális.
Probléma: 2000-3000 fordulat között a motortérből vagy a motorból olyan hang jön mintha valami lemez meg lenne lazulva. (zaj , zörej ) DE csak is ennél a fordulat számnál ennél magasabb vagy éppenséggel alacsonyabb fordulatnál nem csinálja ezt a jelenséget . Esetleg valakivel megtörtént jelezzen vissza ,mi lehet a probléma ..
Köszönöm előre is .

Jutkus1 Creative Commons License 2020.03.04 0 0 1587

Nagyon szépen köszönöm! Az e-mailt is átállítottam.

Előzmény: prs (1586)
prs Creative Commons License 2020.03.04 0 0 1586

Ez van a biztosítéktábláról benne.

 

Előzmény: Jutkus1 (1584)
prs Creative Commons License 2020.03.04 0 0 1585

Kezelési kézikönyv alatt azt érted, amit az autóhoz szoktak adni? (És nem a service manualt?)

Az email címedet publikusra kéne állítani.

 

(33 MB amúgy.)

Előzmény: Jutkus1 (1584)
Jutkus1 Creative Commons License 2020.03.04 0 0 1584

Sziasztok! 

Új vagyok ebben a fórumban és segítséget szeretnék kérni 2006-os Kia Picanto LX-hez. Ha lenne valakinek kézikönyve és megkaphatnám valamilyen formában, vagy tud internetes hozzáférést nagyon megköszönném. Kerestem, de csak németül találtam, ami éppen nem lenne tragédia, de magyarul jobb lenne. Jelenleg elsősorban a biztosítéktábla érdekelne, hogy mi mihez tartozik. Köszönöm előre is!

barbipicanto Creative Commons License 2020.02.28 0 0 1583

Sziasztok!

Az alábbi, sajátos problémában szeretnék segítséget kérni, találkozott-e már valaki ezzel a "jelenséggel"?

2007-es Kia Picanto EX 999cm3 autóról van szó, mely röviden tömören összefoglalva 2000-3000 fordulatszám között elveszti - az amúgy sem hatalmas - erejét, az autó mintha megtorpanna, vagy "hátulról húzná vissza" valami, mindemellett ezzel egyidejűleg "ömlik a motorba az üzemanyag" és rengeteget fogyaszt. Gyertyák cserélve, gyújtótrafó, computer csere nem megoldás, valamint a főtengellyel kapcsolatos problémák is orvosolva...

Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat!

prs Creative Commons License 2020.02.18 0 0 1582

Kézikönyvet nézted?

 

 

 

DUD-554 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 1581

Üdvözletem mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni hogyan tudom kicserélni a rendszámtábla világítás izzóját. 2007-es évjárat az autó. Képtelenség hozzáférni,bármilyen eszközzel próbálkozom. Minden segítséget előre is köszönök. Üdv  István

sure Creative Commons License 2019.12.12 0 0 1580

Ma már rendszámot is kapott meg forgalmit, a két oda-vissza úttal a kereskedésből meg egy Teszkós bevásárlással együtt már túl vagyok a századik kilométeren :) , egyelőre öröm-bódottá, minden műxik rajta és kézre esik, ma már az ablaktörlőt is kellett használnom! Jól harap kettesben meg hármasban már egész alacsony fordulattatól is (és egyelőre igyekszem nem is pörgetni 3000-3500 fölé), ebben a tartományban nem is hangos, a fékekkel is az első párszáz kilométeren igyekszem csínján bánni, de fogni jól fognak, a precíz adagolást azért még szokni kell, de mér most így ahogy van is tök jó vezetni.

 

Tegnap óriási dugóban araszoltam hazafelé több mint egy órát, 9.9 l/100km-t mutatott a fedélzeti kompjuter (a dugóból szabaduláskor 11.5-ön állt...), ma inkább másfele, bár hosszabb úton jöttem haza, ez mostanra lement 6.4-re :)

 

 

Előzmény: R. Scherbotsky (1579)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.12.11 0 0 1579

Wooow... gratulálok!

Előzmény: sure (1578)
sure Creative Commons License 2019.12.11 0 0 1578

Megérkezett, ma már itthon alszik a garázsban :)

 

Előzmény: sure (1577)
sure Creative Commons License 2019.12.09 0 0 1577

Szerdán veszem át :)

Előzmény: sure (1572)
sure Creative Commons License 2019.11.05 0 0 1576

LOL, nem találtam eddig rá a Platinum Cup-ra, valami magyar youtube GT Line tesztben láttam, hogy a srác említett valami kupát, ahol ilyen motorral hajtanak, de nem néztem alaposabban utána, ilyen célokra nem szándékozom használni a gépjárművet, mert garanciavesztéssel jár :) Az LFS-ben az XFG hasonló élményt ad, kockázatok (de nem feltétlenül mellékhatások) nélkül.

 

Nem siránkozom, ha itt elérhető is volna 1200 eurós felárért a piros-fekete beltér, annyiért nem rendelném meg hozzá...teljesen jó lesz az a beltér a szürke-fekete ülésekkel/váltószoknya varratokkal is. Hja, Móricka, ahogy benyalta a marketing fotókat a hivatalos oldalról, végül is működött nekik... :D

 

A tempomat retrofitet meg majd megint körüljárom jövő tavasszal, valahol megértem, hogy a magyar szerviz nem volt túl lelkes úgy, hogy még meg sincs a kocsi (kapásból VIN-t kérdeztek telefonon), szerintem a szlovákok kevésbé lesznek szívbajosak cseh kocsival.

Előzmény: R. Scherbotsky (1575)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.11.04 0 0 1575

Ja, a GT-Line jól néz ki fehérben. Ne siránkozz már annyit azon a beltéren, a meg nem vásárolt felesleges extrákon megspórolt pénzböl egy agilis kárpitos simán elkészíti neked :)

A Kia Platinum Cupra rátaláltál már? Azok az autók pont azzal a motorral futnak, mint ami a tiédben is lesz.

Előzmény: sure (1574)
sure Creative Commons License 2019.11.04 0 0 1574

Nem pirosat, a fehér+piros oldalcsíkos színű kasznit rendeltem, ez tetszik a legjobban; még a szürke-piros meg a fekete-piros néz ki szintén jól, de azokra 5-6 hónap várás volna. A a piros-fekete belteret nálunk egyáltalán nem lehet rendelni, több dealert is kérdeztem.

Előzmény: R. Scherbotsky (1573)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.11.04 0 0 1573

Remek, gratulálok tehát.

Ha közben esetleg meggondolod magad az egyszerü kis piros pontmátrixos rádióval kapcsolatban, az Aliról teljesen épeszü áron lehet az autóba való típusspecifikus, a gyári helyére tökéletesen illeszkedö, de annál összehasonlíthatatlanul többet tudó Androidos fejegységet venni, amihez kamera is csatlakoztatható. Meg persze a hangszórók is cserélhetöek az ajtókban, szmájli.

A legfontosabbat elfelejtetted megírni: ugye pirosat rendeltél?

Előzmény: sure (1572)
sure Creative Commons License 2019.10.31 0 1 1572

Tegnap megrendeltem, 30-60 napot jósoltak kiszállításra. 1.25 CVVT, navi/tolatókamera nélkül - nekem TÉNYLEG jobban tetszik az az egyszerű kis piros dotmátrixos rádió, telefonom Nokia 3310 (2017), szóval az Android meg az ApplePlay hidegen hagy, evvel a Bluetooth, az USB és AUX funkciókat tökéletesen (akár egyidejűleg mindhármat) le tudom fedni :), és ahogy eddig, ezentúl sem fogok napi szinten városban parkolni, amikor meg kell, ha egy Almera mérettel boldogultam, egy feleakkora jószággal is fogok. A navi biztos használható, ha semmi más nincs, de én 100% elégedett vagyok a szélvédőre cuppantható alap TomTommal, ami Commodore 64 képernyővel bootol be, Outrun "GOAL" képernyővel kapcsol ki, a 100+ gyári hang/nyelv mellett akár Yoda vagy Ozzy Osbourne hangján beszél hozzám, lifetime map update-el.

 

Nem a "turbópara", hanem tényleg a váltója miatt lett a szívómotor, meg hogy annyira hasonlóan ment a mostani kocsimhoz, ott volt meg a "wov ez kell" érzés jobban. 

Előzmény: R. Scherbotsky (1571)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.10.30 0 0 1571
Jajjj... a nyugati civilizáció alapélménye az egyéni motorizációval kapcsolatban a T-Ford volt, bő 15 millió gurult belőle szerte a világon. Visszafogott, stabil gép volt, 20 lóerőt tudott majd' 3 literes lökettérfogatból. El tudod képzelni, milyen fejcsóválás meg homlokráncolás ment, amikor alig 20 évvel a gyártásának a befejezése után megjelent a VW bogár, aminél elképesztő 25 lóerős teljesítményt facsartak ki egy alig harmadakkora, 1100-as blokkból? Hát meddig fog az tartani!? Alig 5 évvel később az 1,2-esre növelt motor már 30 lóerőt tudott, '60-ban meg már 34-et! Elképesztő, biztos hogy szét fog esni ötéves korára! Egy rakat ilyen ezres turbó fut a látókörömben, az égvilágon semmi bajuk nincsen. A Picantónál sokkal nagyobb és nehezebb autók is futnak vele, a kisautóba ráadásul a legvisszafogottabb teljesítményű verzió kerül (a hollandok pár hónapja mérőpadra tettek egy új proceed-et, a 120 lovasra specifikált motor gyári állapotában 136 lóerőt tudott). A Kia 7 év/150 ezer km garanciát ad rá, a Hyundai ugyanerre a motorra km-korlátozás nélkül 5 évet, náluk egy rakat autó még garanciaidőn belül megfutja a 200 ezer kilométert. A hátsó tárcsafék sem speciálalkatrész, nekem a putri ezresen is az van, sőt az előző szériának a legolcsóbb alapkivitele is körben tárcsás volt. Ekkora tömegnél semmi szükség rá, a Kia a műszaki színvonalat akarta demonstrálni vele, ezért tették rá.
Előzmény: sure (1569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!