Hogy férnék hozzá, hogy meg tudjam tisztítani a fülkében a klíma hűtőjének külső oldalát? Nincs szaga, meg ilyenek, csak ránéznék, hogy milyen az állapota.
Mellékelt képen szereplő alkatrészt szeretném beazonosítani aztán jó állapotú használtként megvásárolni Magyarországon (most épp Csángóföldről írok, oszt nekem csak románul van meg neve). Amúgy 2003-as dízel Freelanderhez szükségeltetik.
Sziasztok! Indítómotor probléma miatt írok: néha előfordul, hogy a kulcs elfordításakor a mágnes behúz, de nem teker. Ha ezt többször megcsinálom, egyszercsak elkapja és fél fordulatra be is indul. Az akksi vadi új, egy hónapja vettem. Test baja lehet a motornak, vagy simán döglődik?
Sziasztok! Jól sejtem, hogy ennek az egykor piros most csíkos D3-nak az egykori tulaja(i) jelen vannak itt? Vagy van bármi infó erről az autóról? (Tudom: kérdezzem a tulajt, ez logikus is - de ő éppen el akarja adni :-)
Köszönöm a segítséget - örülnék ha megint egy Disco kormánya mögött vigyorognék (és nem bosszankodnék).
Ismételten megrendezésre kerül a már hagyományos Karitatív autóztatás Tapolcán Veszprém megyében. A dátum Április 22.-e reggel 9 óra. Gyülekező a város szomszédságában Hegymagas község piac terén, ahol előző éjszaka is meg lehet szálni, WC, víz a helyszínen. A program reggel 10 óra körül indul a tapolcai tavasbarlang előtti parkolóból. Felveszünk annyi ételmi fogyatékos fiatalt, amennyi ülőhelyünk van, vezetett konvojban megyünk egy erdei útvonalra. Az erdei túra közben lesz egy rövid pihenő, és onnanvissza Hegymagas község piacterére. A korábbi ilyen eseményeken a fiatalokat támogató ÉFOÉSZ Veszprém megyei szervezete köszönetképpen egy tál ételt készített számunkra. Ismerve az ilyen és hasonló szervezetek szűkös anyagi helyzetét, úgy gondoltuk hogy most mi is hozzájárulunk a közösen elköltendő ebédhez. Egy márkatársunk közbenjárására a falu piacterén lesz lehetőség egy gulyáslevesre, és a térítés a Landrover-rel érkező márkatárs és utasa esetében 3500 Ft/fő lenne, ebből lehet majd fedezni a gyerekek ételét is. Őszintén remélem hogy lesznek közöttetek olyanok, akik érzik és megértik ennek a rendezvénynek a célját, és részvételükkel támogatják azt. Idáig kizárólag a COVID tudta megakadályozni hogy menjünk. Jó látni ezeknek a fiataloknak a lelkesedését és örömét, hogy egy kis változatosságot és barátkozást kapnak tőlünk. Nem egy fiatallal már baráti viszony is kialakult. Ők nem betegek, csak ilyenek. De nagyon hálásak és aranyosak. Ez a rendezvény a FB-on is meg van hirdetve, és akit érdekel, ideje van hozzá jöjjön ! Sok régi ismerős ott lesz, és új kapcsolatokra és márkatársi barátságra is kiváló lesz az alkalom. A rendezvénnyel kapcsolatos és felmerülő kérdésekre szívesen válaszolok, a 06209779988 telefonon, vagy írásban az info@landyservice.hu mail címen. Köszönöm a türelmeteket hogy olvassátok !
Sziasztok. Discovery td5 nincs se féklámpa, se index, nem lehet leengedni az ablakokat. A motortérben még a biztositéknél van áram. Az összes biztositékot megnéztem ( motortér, kormány alatt) mi okozza? Hol keresem a hibát? Másik a kilométer mutató nem működik megoldás erre? Köszönöm előre is a segítséget!
Tempomat problémával fordulnék hozzátok, hátha valaki tud segíteni!
Az autóm egy 2000-es évjáratú D2 Td5 manuális váltóval. Szereztem bele utólag gyári tempomat kapcsolókat (óracsoport, kormánykapcs.), mert az az infóm volt, hogy csak be kell szerelni és működik is. Hát nálam nem.. Az előválasztó bekapcsolásakor a kis piros LED világít, de a SET gombra nem veszi fel a kívánt sebességet.
Amit azóta diaggal kiderítettek, hogy be sem volt kapcsolva a rendszer, most ez is megtörtént de nem segített rajta. Háth a valakinek van esetleg további ötlete, amiket előre is köszönök.
Tanult barátom jól írta az előző bejegyzésben de némi kiegészítés. Jó a váltóba az automata olaj, de lehet kapni kifejezetten ebbe a váltóba való olajat, nagyjából ugyan annyiért . A hidakba inkább a Hykomol K - t javaslom. Váltó olajban tudok segíteni ha kell.
Sziasztok! Külföldről szereztem egy 300Tdi 1-es discoveryt, manual váltóval. Szeretnék benne egy teljes olajcserét csinálni, osztómű, két difi, motor, esetleg váltó.
Kérdésem az lenne, hogy milyen olaj való ezekbe hivatalosan, illetve a váltó feltöltése hol történik? Csőrös flakonnal megoldható, vagy mindenképp kell hozzá valami spéci töltőberendezés? A többi viszonylag normálisan adja magát ahogy látom, és legtöbbször elég egy sima fix krovaszár is hozzá. Köszönöm előre is.
ez már a 2 literes, ingenium dízel, ami a JLR saját fejlesztése. Jó kis motor, finomabban jár mint az előző 2.2-es, kevesebbet is eszik. Ami gond lehet vele, az a vezérlés, ami láncos, elvileg nem kéne cserélni sokáig, de néha már 100e km-nél cserélni kell. Mivel a vezérlés a váltó oldalán van, ki kell venni a motort vagy a váltót, ezért ez drágább művelet. Ilyenkor érdemes leellenőrizni az olajpumpa meghajtását is - ez a másik oldalon van, de le kell venni a kartert, és ilyenkor egyszerűbb mindent egyszerre megoldani. A kiegyenítő tengelyekkel szokott még gond lenni.
Ha rendben van, jó kis motor, ha gond van, zsebbenyúlós, de ma már gyakorlatilag mi nem?
Az automatában érdemes rendszeresen olajat cserélni. Szerintem 60-80ezrenként. Belül a szűrő, csak úgy cserélhető, ha szétszeded a váltót, a gyakori olajcserét meghálálja.
Maga a kocsi egyéneként változhat. Nekem mindig is tetszett, helyes kis autó. Nagy Range-ből átülve (pl. légrugó :-) ) azonban érezni hogy kicsi, főleg a rövid tengelytáv miatt rossz úton nagyon tud rázni - rövid tengelytáv + nagy kerekek ...
De ez csak annyi, hogy a jót könnyű megszokni, a nagyon jót (nagy Range) pedig még könnyebb ... :-)