MIért van ez a nagy örömujongás a Logan miatt ? Nem is ötezer euró, nem is szép, mindenben elavult, 900 kilós mint egy szuzuki ...
Miért nem ír senki az igazságról ???
Valószínű,hogy a drágább tce-be való olajat akarta rád mérni.Nem mindenhol raktároznak minden fajta motorhoz valót. A szívó motornál milyen minőség lenne már?Keverés-kavarás = szerviz elkerülés.
Köszönöm a válaszokat! Nem lehet mégis, hogy történt valami vízválasztó a 2019-es évben? A szervízben nem csak az 50.000-rel riogattak, hanem arra is utalt, hogy itt valami új minőség lépett be. Lehetséges ez?
Kedves Attila! Az első éves szervíz pollenszűrő cseréből és "átvizsgálásból" áll. Csak a gari kedvéért kell elmenni. Begurultak, kigurultak, okoskodtak. Ezt mármelyik márkaszervíz megcsinálja, ügyesen!
Kedves hozzáértő szakik! Meg tudja valaki mondani, Logan II , 1.0 sce 2019 utáni(!!!) motorhoz milyen motorolaj kell?
Egy napja böngészem a netet, de autentikus adatot nem találok. Gyanús a dolog. Most volt első szervízen a gép, (egy éves)
Kérdeztem, lecserélik-e az olajat. Kiröhögtek, hogy nem kell. Mondom, én régi figura vagyok, egy év után lecserélném. Azt mondta, jól gondoljam meg, mert kb. 50.000 Ft az olaj ára. Az összes olajkereső a neten pongyola, egyedül a Valvoline-nál volt egy nagy felkiáltójel a z 1.0 sce, 2019 utáni(!) változatoknál, hogy vegyem fel a distributorral a kapcsolatot. Ezt Renault-nál is eljátssza a 2019 utáni 1.0sce motoroknál. Gyanússs... Felettéb gyanússs...!!
Minden barátnak, ismerősnek, ügyfélnek boldog új évet kívánok! Köszönöm azoknak akik gondoltak rám és köszöntöttek.4.-én nyit a műhely, és teljes erőbedobással kezdem a már lefoglalt időpontokra érkezők kiszolgálását. Akik a zárva tartás alatt kerestek, őket próbálom majd visszakeresni emailben/messengeren/telefonon. Biztosan nem fog sikerülni mindenkit, ezért kérem írjanak rám ismét majd 4.-től.
Azt hittem ilyen csak a Youtube-on létezik, meg a kandi kamerás felvételeken. De nem :) Még 2 munkanap van hátra az idei évből a műhelyben, de az egész éves ,,prímet" garantáltan ez az autó viszi, pedig sok érdekes dolgot látok év közben. Kereskedőtől vásárolt kintről behozott autó, aminek a gyári Bluetooth rádióját korábban szétflexelték, és belenyomtak egy hagyományos 1DIN-es fejegységet. Be volt kötve és szólt :) Szóval kitalálhatjátok, az új tulaj egy új gyári rádióért jött. Feladat teljesítve, szerencsére az autón nem volt szétcseszve semmi más.
Korábban általam beszerelt, ,,okosított" Medianavhoz kért a tulaj Renault elektronikát. Autóhoz konfigurálva, a legújabb szoftver verzióval került beépítésre, így már tudja azokat a funkciókat, amiket a jobban felszerelt Duster2, Clio4 és Captur típusokban.-Ajtónyitásra kezd el bebootolni a készülék, nem gyújtás ráadásra mint korábban. Így 15 másodperccel kevesebb időbe telik.-Mutatja a Medianav a külső hőmérsékletet.-DrvingEco2 menüben mutatja a fogyasztási adatokat, motorfékkel megtett távolságot, stb. , és innen is lehet nullázni is egyben a km óra műszeregységet.
Fogjuk rá, meggyógyult. Kapott egy új főtengely/felsőholtponti jeladót, az megoldotta az indítási parákat. Meg egy új trafóblokkot, 3as henger égéskimaradásának az volt az oka.
Aztán lett egy szelephézag állítás is, ami az 1es henger kipufogószelepére újkorában ráfért volna, az összes többi tökéletes volt. Az is, csak épp szívóra volt állítva. Most már jó. Ilyen halk még nem volt, mint azóta.
Szia! Szelep hézag, alapjárati szabályzó motor, kikopott fojtó szelep ház, első lambda szonda, gázpedál érzékelő potméter (fojtószelep ház elején) vízhőfok jeladó. Bármelyik lehet ezek közül.
Loganos, első szériás 1,4-es loganom a jelek szerint elvesztette hideg alapjáratát. Elindul, ketyeg, de ahogy elindul vele az ember, megállásoknál, kuplungolásoknál áll le a motor. Ha már 2csíkios a hűtővíz, megy rendesen, fordulatot veszi. Csak így hidegben használhatatlan városban. Mit kotlik meg ezekben? :(
Múlt héten feltettem a Medianavomra a legfrisebb 2020.Q2 full Európa térképcsomagot. Továbbra is van bővített POI (hasznos helyek) adatbázis, VÉDA és fixen telepített traffipax-okra figyelmeztető, Bp.-i buszsáv kamerára figyelmeztető. Tudja a gyárilag nem elérhető magyar TMC útinfó szolgáltatást is. Van rajt GPS alapú sebesség és tengerszint feletti magasság kijelzés. 1 ikonos navigáció használat és színes Renault menü. Azonnali GPS koordinátához ikon, stb. stb.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudjátok a megoldást. Visszaolvastam kicsit, de nem találtam hozzászólást ezzel a problémával kapcsolatban.
Van egy 2011-es benzines 1,6 16v Logan MCV-m, és az a gondom, hogy minden egyes gázadásnál először egy pillanatra megtorpan és püffen egyet a motor, csak utána kezd el húzni. Rendkívül idegesítő. A püffenés csak nyitott motorháznál hallható, valahol hengerfej és az első szélvédő közötti rész környékéről (bocs, nem vagyok műszaki ember, nem tudom, milyen alkatrész van ott).
Továbbá hidegen remeg az alapjárat, és emiatt az egész kocsi, de ez kb. 2 perc után abbamarad. Lehet hogy összefügg a két probléma.
2018 februárban vettem használtan, 68 ezer km-rel, Renault márkakereskedésből. Utána rögtön cseréltettem vezérlést, gyertyákat, szíjakat, szűrőket, folyadékokat. A cserék előtt és utána is ugyanezeket produkálta. Most 92 ezer van benne.
Még egy furcsa dolog van, ami a megvétel óta idegesít: nem tudom, hogy az normális-e ennél a típusnál, hogy a gázpedál lenyomása után nem azonnal, hanem egy kis késéssel pörög csak fel a motor. A korábbi 2005-ös 1.4 MPI Logan-emnél nem volt ilyen, ott azonnal reagált a motor a gázpedál lenyomására, ezért is volt fura, amikor átültem az 1,6 16v MCV-be.
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, bármi ötlet vagy konkrétum jól jön.
Még friss Logan tulaj vagyok, de azt már tudom - mert tapasztaltam - hogy a tükrök kézzel behajthatók minden gond nélkül, még csak különösebb erő sem kell hozzá.Majd holnap teszek fel képet róla.
Szerintem is így van, ezért kérdeztem meg, hogy hátha valaki meg tudná ezt cáfolni. Egy akkora rugó van benne, hogy egy ágyat megtartana. Behajlik de rögtön vissza is csapódik. Úgy tudom elképzelni, hogy mondjuk ha 2 tükör súrlódik, nem törik le hanem behajlik és utána visszapattan. De rögzítve behajtani, mint más autóknál nekem nem sikerült, nem mertem tovább feszíteni főleg a bazi nagy rugó miatt.
Van. A Logané 99%, hogy nem hajlik be. Befeszül, és vagy törik, vagy letöri azt, ami befeszítette. Ha nem így van, kérem prezentálja az állítója a saját Loganján :(