16-osból a 215/70 vagy esetleg még a 215/75 férhet alá, de pontosan meg tudom neked kérdezni ha sort akarsz keríteni rá (a srác 7 évig járt megpakolva vele). Az enyémen 215/65 15" van.
Ha 14" kerekeid vannak, akkor szerintem 4.11 a difid, nekem 15"-al nem sokkal megy többet ezen a fordulaton. A kérdés csak az hogy más váltó híján, ezek a 3.akármilyen (58) alkatrészek a 2,9 v6 benzin transit-ból és esetleg Capri-ból jöhetnek? Na meg persze a 16" kerék.. nekem a difi tuning sokkal jobban teszene, amúgyis szét kell borítani. Egy ismerősöm járt sokáig 16" kerékkel, neki bevált, de nekem pl műanyag dobívek kizárják ez ta lehetőséget.
Kopogott is szépen de hát így,fülre nem tudtam meghatározni mi jó mi nem.
Most jó meg vagyok elégedve vele.
Csak tippelem hogy 4.11 van benne mert eddig mindegyik 9 személyes transitomba az volt(de egyikbe se volt ford szám mérő se turbó így nehez összehasonlítani
Ford szam merős abs es 99 es transit gyárilag 9 szemelyes.
Sajnos a lemezke nincs a diffin.
A gepkonyv azt irja van 3.9 es áttétel is kocka hídhoz.
Hogyan tudnám meghatározni hogy milyen a diffi benne szetszedés nélkül.
Sikerült-e megoldani a hibát?? Az enyémnél az is gond volt ,hogy alámpatest tetején az összegyült viz hétrafelé folyt és bejutott az égöcsere nyiláson,ezért a fent lévö merevitökre kis lyukat furtam,és az égöcsre nyilászároját körbe bezyiroztam,ugy szereltm fel,jopárhonapja már de megszünt a probéma.
Nem gondoltam volna, ez így sokkal egszerűbb lehet mint gondoltam. A fűtésboxomat is utolérte a kór, szélvédőre és lábra lehet állítani, de a kart lefelé irányba, vagyis szemköztre nem. Talán ez is hozzáférhető lesz nagyobb bontás nélkül, bár igazat megvallva nem tudom mi a feladat, mi "tűződik meg" benne ilyenkor -> erőltetve nem volt egy pillanatig sem, egyszerűen csak arra nem mozdul. Egy utolsó gondolat: Anno Uniksz programjában alvázszám alapján az is látszott hogy 5 alufelnivel jött le a szalagról a büszke, viszont akkor azt mondták hiába klímás, nincs pollenszűrője- ami tudtommal létező, de igazából emiatt szeretném látni a fűtésbox tetejét. Nem párásodik, szépen működik a fűtése is, szóval utóbbi elhanyagolható.
Srácok egyszer valaki leírta (jóval régebben), nagyon tüzetesen hogy milyen sorrendbe kell szétszedni a 2000 előtti transit műszerfalát, hogy a nyekergő fűtésventi motorjának a tengelyperselyeit csapágyra cserélje. Sehol nem találom... el is volt mentve nekem, de sajnos az a winchesterem bedöglött és elveszett. Ha valakinek esetleg könnyebben megy, vagy megvan, nagyon megköszönném.
Megint kikaszniztuk a dobozosom, kapott egy teli fényt is, szeretném rendbeszedni az apróságokat rajta. (Vélhetően velem temetik majd :D)