Köszönöm szépen az ötletek a megoldáshoz, illetve még elfelejtettem még azt megkérdezni, hogy a légszűrő ház, motor burkolat jobb oldali részéhez csatlakozik egy szűrő, vagy érzékelő, stekker is csatlakozik rá, Kettőcsavar fogja hozzá a motorburkolathoz. A kérdés, az milyen funkciót lát el?
Tulajdonosa lettem egy 2009-es Doblo cargo-nak, 1.3 multijet 75Le.
Csak hobbira lett véve, ezért én mertem hétvégi hobbistaként nekiállni egy kis kötelező karbantartásnak, mert nem kellett napi üzemben futnia a kocsinak.
Kicseréltem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt, fékfolyadékot, elől betéteket + tárcsát, szervóolajat.
Amivel rettenetesen szívtam:
-olajleeresztő: ezen 12mm-es belső hex csavar van, csak egy 70centis erőkaros kulccsal tudtam megnyitni. Nagyon küzdős volt. Van arra vmi bevett módszer, hogy ez ne gyógyuljon ennyire össze?
-féktárcsa cseréjekor: a nyeregtartó konzolt tartó torx fejű csavarok szintén kutyául meg voltak húzva, az is szenvedős volt. Ki is kellet cserélnem két csavart is. (csak érdekesség kedvéért: az egyik nagy alkatrészáruházban lehet venni ilyen csavart (M12*1,25), de csak 10-es csomagban, 23e Ft-ért... Vettem bontóból.)
Ezeken túlmenően kapott egy nagytakarítást (céges szerelőkocsi volt...), de mindösszesen 100e km van "csak" benne, mégis tömör retek volt a belseje.
Amit találtam még hiba:
- b.o. féltengely külső gumiharang cseréje: ezt már szervizzel csináltatom, mert vizsgáztatnom is kell,
- hűtőfolyadék csere,
- izzítógyertya jelző néha bevillog indítás után: ezt is olyanra bíznám, aki már csinált ilyet,
- a rádión nem jön be semmi; antennaszerelés már megvolt, most megyek az antennakábel másik végére, azaz rádiókiszerelés.
Szeretnék néhány dologban, megoldásban, segítséget kérni most vásárolt Doblo 1.3 Multijet tulajdonosként.
Az egyik dolog, hogy a vezető ülés bal szélén lévő süllyesztő-emelő karok csak lefelé mozognak, szóval nem igazán működnek...Ezzel lehet valamit kezdeni?
A másik dolog, hogy a gyári stekkerel összedugott fejegység az autó leállítása, újrainditása után elfelejt mindent...
Esetleg van valakinek ötlete a megoldásokkal kapcsolatosan?
adott egy 2018-as Doblo. a kormány amikor a szervó nem segít rá fura hangot ad...a kormányoszlop hozza fel a szervó felől a hangot...a Fiatnál nem hallottak ilyenről...két szerelő tette szét a kezét,
kapott új szervó olajat próbaként nem ért semmit. valaki tapasztalt már ilyet? egyenesen mész, sípol-sistereg-fütyül, a legapróbb kormánymozdulatra elhallgat...
Szia Sajnos ez tip. hiba. A kip. katalizátor lefele áll, és ezen van a labdaszonda. Valószínű el van repedve a kipufogó cső a katalizátor alatt. Alulról látható. Ha nem akkor a sor tömítés égett ki... ua.. a tüneteket produkálja. Ezért ég a motor chek lámpa mert más adatokat mér. Emeld meg vagy akna le a védő burkolat és látható ha a rázkódástól elreped a cső vagy a hegesztés. Ha ez akkor ez egy kipufogós helyén meg tudja hegeszteni. max 5000 ft...
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Vásároltam egy 2003 as 1.9 d Doblot 46 kw os és aza problémám vele hogy ha beinditom világít a motor lámpa olyankor a gázadásra sem reagál.Ilyenkor ha leálllítom és újra indítom elalszik a motor kontrol visszajelző és szépen hibamenteaen jár működik.Minden esetben hideg és meleg motornál egyaránt előszőr lekell állitanom és a második inditásnal hibamentes.Segitséget nagyon köszönöm
Sziasztok! Fiat doblo 1.3 mjet 2008as olyan hibát produkál, hogy nincs nyomaték és nem hajlandó 100 fölé menni és kormol, de veszettül. Kipufogó szivosor, Egr szelep, Legtomegmero, mapszenzor, uzemanyagszuro, teljes vezérlés cserélve lett rajta, de továbbra is aturbo nyomás szenzort dobja be hibának. Dpf és Katalizátor már az előző tulajnal ki lett írva. A turbót atneztuk de jó. Valakinek van bármi ötlete mi lehet a gond? Olyan mintha nem dolgozna a turbó menet közben. Segítségeket előre köszönöm.
Elvileg Bluetooth-on keresztül tudod a rádióhoz csatlakoztatni a telefont. Ha a telefont keresésre állítod, akkor látja a rádiót?
De meg kell nézni a rádió menüjét is (ha nincs meg a használati útmutató), hogy van-e benne olyan rész ami erre utal. Ha már egymásra talált a két készülék, akkor még az lehet a problémás, ha kér valami kódot az első csatlakozáshoz, mert azt általában a felhasználói kézikönyvbe írják bele.
Sziasztok nekem van egy rejtéjes hibám. Adott egy Fiat Doblo 1. 3 multiJet ami időnként azt csinálja mintha egy henger nem menne a turbót letiltja és alig megy az autó. Hibakódot kiírja turbóra viszont semmi más hibát nem találni de a turbót csak akkor dobja hibára amikor olyan mintha nem menne egy henger. A szerelő szerint injektor problémája volt kivettük az injektorokat elvittük beméretni de nem találtak semmi gondot mindegyik rendesen működik vissza lettek rakva És láss csodát az autó megy. Megy úgy két hétig aztán újra előjön ugyanez a jelenség Felhívtam a szerelőt és mondtam hogy megyek hozzá egy két nap. Nem jutottam el hozzá csak pár napra rá aztán egyik pillanatról a másikra megint megjavult az autó úgy hogy hozzá se nyúltunk. Aztán két hétre újra ugyanez a hiba jelenség érkezett akkor az eggyes hengere gyanakodtunk újra kivettük elvittük beméretni újfent azt mondták hogy semmi baja aztán vissza lett szerelve és az autó megint tökéletes hiba nélkül. Valakinek lenne 5lete mi lehet ez?