Nos valóban 5 percen belül van a tempomat belővése,h működjön ahogy mondani szokás,köszönéssel együtt :))Ha összevan dugva a gép a laptoppal és benne vagy a programban,mappában akkor 2 perc :)
De meg kell találni,hol van eldugva,melik almenüben :)
A tudást kell megfizetni ,meg az eszközt (beruházást). Egy szerelő is úgy javította meg egy autó ajtaját amin nem működött a zár és már többen nézték,hogy tenyérrel ráütött.Mikor megkérdezte a tulaj mennyi lessz,az rávágta ötezer.Kérdezte miért ilyen drága ez az öt perc? Szerelő mondta:mert tudtam hová kell ütni :)))
Nem tör le. :) Használati értékét amúgy se látom, szerintem nemigen használnám, csak ha már ilyen kart vettem jobb lett volna. Néztem videót, illetve leírást, eszerint pár kattintás az egész (egy helyen kell beállítani, hogy aktiv), ha van Lexia3, az emberem, aki megcsinálta mégis vagy 20 percet szórakozott vele. 2 perc és pár kattintás múltán már aktív volt a cucc, de azt mondta, hogy még a motorbeállítások között is be kell lőni, és ezután még vagy negyed órát nyomkodta. Ezt azért csinálta, hogy ne 2 perc melóér kérje el a lóvét, ami esetleg szarul nézne ki, vagy tényleg mást is be kell állítani a tempomat aktiválásán kívül? Ez a limiteres funkció külön beállítandó?
Ugye,hogy megmondtam neked? A perforálást a ker helyén, ami nincs , meg , h nem működik az csak úgy ha a kar a helyén :)))) Nem adja a pözsó olyan 1xűen :) Mi a PPS 2000-el többek közt a tempomatokat kezeljük, komplett hibakeresést ,kigyűjtést illetve azok törlését végezzük. Pl a com 2000 cserénél is kellhet , mert a távkulcsot meg a kiszolgáló egységet (BSI-t) lehet össze kell hozni kóddal.Amit persze rutinos auto tolvajok levadásznak az éterből :))
SZóval hardver hozzáadásokat fel kell tanítani,meg persze amiket gyárilag rátettek és lehet ki-be kapcsolni.
Lehet élőképet nézni a mototr befecskendező rendszeréről,nyomásokról,injektorok-porlasztók állapotáról...stb-stb.
Örülök,h jó lett a tempód. Ne törjön le,h nem műxik a limit. Ha gyorsítol előzéskor ez is visszaáll az eredeti sebességre ha elveszed a cipőd a g.pedálról :)))
Ebay-en néztem Lexia 3 kábel olyan 20 ropi körül van. A tempomat bekapcsolásán kívül átlag halandó tudja még valami értelmesre használni? Esetleg van még valami, ami benne van a Pözsókban, és csak aktívvá kellene tenni?
Megtörtént a "tempomatosítás" a Peugeot Partneremben. Sajnos a kormányoszlop burkolaton a kikönnyítés tényleg csak annyi volt, hogy rárajzolták a helyét, amit ki kellett faragnom, és esztétikusan nem volt könnyű megcsinálni. Kart bedugni a helyére csak egy mozdulat, de természetesen nem működött kapásból, kellett hozzá egy szaki, aki egy ötösér PPS2000-el felokosította a Rezsó computerét. Limiteres kart vettem, de azt mondta a limiter részt felejtsem el, mert ahhoz másik gázpedál is kellene. Faszán megy, bár jobban örültem volna, ha a limiter is működne...
A gyár és márkaképviselet nem adja csak úgy az extrákat,köztük a tempomatot sem,csak felárral.
Gondoltak arra,hogy ne csak bepattintsuk a helyére a kart és van tempomat és öröm :D:D Ezért kell a "feltanítás" avagy jelen van-e ,(vagy nincs,) a motor vezérlésben az eszköz. Ehhez már kell a laptop a programmal,vagy szervíz :)) Vagy ismerős,barát aki ezt elvégzi :)
Army74. Köszönöm a tájékoztatásodat. Ami furcsa volt nekem, hogy semelyik fórum nem írt tanítást. Csak annyit hogy bedugták a kart, és működött. Az általam becsatolt szerelési útmutató sem tartalmaz ilyet. Természetesen ez nem azt jelenti hogy nem kell, csak furcsának tartom. Egyeztetek a megadott személlyel, és Köszönöm a kommentet.
A kar rádugása nem csinál egyből tempomatot. Azt rá is kell tanítani a motorvezérlőre. Peug 307SW-m volt abba is lehet kapni gyári kapcsolót amit be lehet pattintani a helyére de ettől még nem fog működni. El kellett vinnem a Peug szervízbe ahol rátanították. Gyáriként működött, annyi különbséggel, hogy a műszerfalon nem mutatta a beállított sebességet a kijelzőn.
Szóval egyenlőre ne aggódj a kar még lehet jó. Inkább keress egy hozzáértő szerelőt aki rá tudja tanítani a kocsid a tempomat karra.
Bp.-en talán a Prius szervízben ért hozzá Dodó. de ez csak feltételezés. Hívd fel. Jófogáson beírod "prius" és van több hirdetése is. 100Ft. áron is hirdet.
Abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy van egy 2008-as Toyota Auris-om 1.4-es manuális váltóval, és tempomatot szeretnék az autóba szerelni. A következő leírást találtam: http://nusiu.pl/obrazki/toyota/tempomat/tempomat_auris.pdf E szerint ha van csatlakozási pont a légzsák alatt, akkor elvileg működnie kell. A PDF-ben lévő kart vásároltam meg. Sajnos a jófogáson vettem. Mielőtt befaragtam volna, csak provizór bedugtam a csatlakozóba, hogy teszteljem, de nem csinál semmit. A kérdés hogy a vásárolt karról miként lehet megbizonyosodni hogy jó, vagy rossz? Ellenállás, vagy szakadásjelzővel megállapítható? Szerelés előtt azutó áramtalanítása mindenképp kell? Én csak simán rádugtam, de az akkusarut nem húztam le. Továbbá ha jó a kar, mi lehet a probléma, illetve a megoldás? Segítségeteket előre is Köszönöm! Üdv
Nagyon kevés ,ami prforált,a tiéd kivételes :))) Meg kell nézned,h a pedáloknál (fék,kuplung) milyen kapcsoló van.Főleg a fékpedálnál. 2 vagy 4 vezetékes.Mert ugye ha kuplungot vagy véket megnyomod akkor a tempomatnak oldani kell,ugyanúgy mintha a pause gombot megnyomod a kar végén.
Ha a kar be van helyezve a helyére az még nem elég a működéshez. A computerébe be kell lépni és ott kell
üzembe helyezni,felprogizni ahogy mondják. Nekünk Peugeot Planet System 2000 van ,azzal lehet ezt megcsinálni az OBD2 csatin keresztül.Lehet neked nem is ez van mert 2011-es a gép.Most nem tudom,h középen van vagy balra az ajtó felé
Megnéztem a kormányoszlopot, a tempomat kapcsoló lyukja nincs ugyan rajta, de ki van perforálva a helye, lehet csak ki kell nyomni, nem is értem miért spórolták ki ebből a darabból. Elég nekem a kapcsoló, vagy vezetékelni is kell? Ha pedig fizikailag bennvan a helyén minden gondolom az obd2-n keresztül kell aktiválni/tanítani? Igazából ezt a tanítás dolgot nem teljesen értem, mit tanítok mire? A kart (ha van benn vmi okosság), vagy az autó computerét, hogy kapott egy új kart?
Valószínű,h ahhoz a tipushoz is jó,mint pl.a Citroenek egyes tipusaihoz is.
Nem nagy faragást kell végezni,csak kormányburkolatot kell kivágni a kar miatt,de ez szinte gyárinak minősül.Ha ki van építve a vezetékelés a pedáloknál akkor kb. 1 óra elég hogy működő tempomatod legyen
Szia! Peugeot Partner Tepee 2011-eshez keresek tempomat megoldást. Amit te szereltél/adtál el vajon jó lehet ehhez a típushoz? Ha igen mennyire bonyolult beszerelni (felprogramozni), kell fúrni/faragni a kormányoszlopot vagy van neki valami (esetleg kikönnyített) helye? Az autó gyári használati utasítása szerint pont így néz ki a gyári tempomat kar is, mint amit te hirdettél, gondolom akkor ugyanaz lehet...
Én magamnak Hyundai Trajet-embe szereletem ami szintén 2.0CRDI motoros. Szóval bizonyosan megoldható. Az ára attól függ mennyiért tudsz hozzájutni egy használt vagy bontott tempomatt szetthez. Az új ára 100e Ft felett van.
Waeco MS800 vagy egy másik cég AP800-asa megfelelő lenne. Nekem az AP800-as sikerült 50.000-ért megvenni a jófogáson.
A lényeg, hogy elektromos gázpedált tudjon kezelni.
A + - funkció nem szüklséges csak az akuális sebesség tartása egy gombnyomással a műszerfalról,kapcsoló mintha létezne hozzzá az ebay-en,de nem tudom hogy előkészítés van e benne.
Sziasztok,segitseget szeretnek kerni_Pegeot 307 1,6 16v,110le 2006,5ajtos,sajna Tempomat nelkuli_kerdes, lehet e utolag Tempomatot,, szerelni,,? Illetve van olyan aki mar szerelt bele? Segitseget es a választ elore is koszonom, akar a mailomra is Kissarpi66@gmail.com
Sebesség jelet a hozzájáró mágneses megoldásról kapja, vagy a kilométeróráról? Ha esetleg a mágnesről akkor az mennyire adja megbízhatóan?
Köszi
BIG
Hozzáértők! (mert én nem nagyon:) )
MS-50 Elektromos kilométeróráról tudja venni a jelet, viszont nekem régi spirálos van. A fordszámmérő viszont elektromos, arról nem tudná venni? Megoldható ,vagy jó nagy hülyeséget kérdeztem?:)