Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pengepetike Creative Commons License 2019.08.26 0 0 348

Szia,

Melegen, hogy indul?

Esetleg nézd meg a felső holtpont jeladót, illetve a trafókat?

Illetve lehet valamelyik vákumcső melegen kitágul és falsot szív.

A vákum csöveket úgy tudod ellenőrizni, hogy persze álló motornál lehúzod, befogod a végét a másikat megszívod és a nyelveddel megnézed, hogy beszívva tartja-e vagy nem.

A Vákum csöveket forgatva látod rajta a kicsi repedéseket esetleg, van, hogy jók van hogy nem jók.

 

Vagy járó motornál befújkálod a lehetséges helyeket féktisztítóval, ha berántja a motor akkor fel kell picit pördülnie, de csak picit.

 

 

Rem valamelyik beválik.

 

Üdv.:

Peti

Előzmény: Racznorbi (347)
Racznorbi Creative Commons License 2019.08.12 0 0 347
Sziasztok. Golf4 1.6 AZD motorkodu motornál mikor uzemhomersekletre melegedik az alapjaratom ingadozni kezd. Az autó különben húz ahogy kell és nem észleltem más működési problémát. De ez az alapjarat nagyon idegesít. Cseréltem egr szelepet, fojtoszelepet, vizhomerseklet érzékelő, gyertyákat, VAG szenzort. De csak nem jött helyre a foljtoszelep és az egr alapbeallitasa is megtortent. Ha valakinek valami jó tipje van megkoszonnem.
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.07.29 0 0 346

Sziasztok

Meg tudjátok mondani hol van a 99 es golf 4 1.4 benzinesben hol van a förelé? A motor nem indithato mert nem megy áram a gyujtásmodulra és a befecskendezésre,ellenben ha a gyujtásmodulra viszek 12 voltot akkor indithato a motor elindul a befecskendezö rendszer is,ebböl következtetek hogy a förelénél lehet gond csak nem tudom hol van,ráadásul a diagnosztikávyl sem jön össze a computer,kicserélték az ecut és ugy sem,vagyis rájöttem hogy máshol van a hiba, a kocsi nem az enyém csak probálom életre kelteni

nyugiba2 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 345

Gugli a barátunk. Pl:

https://www.autokulcsmasolo.hu/

Előzmény: GoLf04 (344)
GoLf04 Creative Commons License 2019.07.20 0 0 344

Hali!

Kulcsomat szeretném újra tanittatni az autoval, de viszont levan dugozva a zaram, azt hogy tudom megoldni?

Dika26 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 343

Szevasztok! Az a problémám a Borámmal, hogy hidegen pöccre indul, viszont melegen nem. Akkor is indul, csak többet forgat, mire elkapja. Akksi kb fél éves. Mitől lehet ez? 1.9 tdi, 1999-es a gép.

 

Lowlife_Petya Creative Commons License 2019.07.02 0 0 342

Lehet motorcsere is lesz... 

1.8 20V T vagy 2.3 v5  esetleg 2.8v6 lenne. 

Tisztában vagyok az ehhez kapcsolódó szívással, de nekem megérné :) 

Melyik motorral lenne jó hosszútávon?

Előzmény: jeda1 (335)
Péter Zoli Creative Commons License 2019.06.12 0 0 341

Sziasztok.
ESP problémával fordulnék hozzátok.
Golf 4 1.4 16v   2002-es évjárat AXP motorkód.
Ha ráadom a gyújtást néha kialszik az esp lámpa néha nem. Ha nem alszik ki akkor menet közben is világít és a kapcsolóval sem lehet visszakapcsolni az ESP-t.
Ha gyújtás után kialszik akkor utána semmi gond,minden működik.
Több fórumot is megnéztem már illetve videokat a témában,de nem sikerül megoldani a problémát.

Hibakód: 01423 oldalgyorsulás érzékelő hiba az áramkörben.
A szenzort már cseréltem,csatlakozókat megnéztem nem láttam se lazulást sem kábel sérülést.
Egyik videoban láttam,hogy ha az akksi nincs rendesen feltöltve az is szívathat.Akksit feltöltöttem a tetején lévő 30A-es biztiket kicseréltem újakra.
Mindenhol az van hogy ez tipushiba az audinál,seatnál és vw-nél megoldást mégsem találtam.  :(
Amire még gondoltam,(mert az előző tulaj felújította a féket és fékfolyadékot is cseréltek),hogy esetleg az ABS blokkot kellene kilégteleníteni.Nem tudom,hogy az segítene-e.
Szintén egy videoban láttam,hogy ha a fékfolyadék tartálya kiürül akkor mindenképp légteleníteni kell az abs blokkot.
Ehhez viszont program kell és a fékelektronikán keresztül kell elvégezni.(alap,elő és utó légtelenítés)

Van valakinek tapasztalata ilyen téren?
Esetleg ötlet?
Köszönöm az érdemleges válaszokat.
Szép napot.

fodorzolii Creative Commons License 2019.05.25 0 0 340

Szevwasztok.

Kellene egy kis táv segítség. Olyat produkál az autóm (bora) hogy vagy nem zár le vagy nem nyit ki a vezető oldali záram. Mi lehet a gond?

Ja meg még annyi hogy a gyújtás kapcsolót lehet javítani valahogy? Mert ott sem érzékeli néha hogy kiveszem a kulcsot.

Köszi a választ előre is.

Üdvw Zoli

Szkajvolker Lajos Creative Commons License 2019.05.19 0 0 339

Üdv!

Bora 1.6 16V AUS motorkód, hol találom benne a főtengely jeladót ?

Szilvi G4 Creative Commons License 2019.05.19 0 0 338

Szia, komfort-modul és/vag mikrokapcsoló-hiba gyanús a dolog. Az enyémmel is volt szenvedés rendesen, de most már “csak” az ablakok szaroznak, ugyanezek lettek cserélve.

Előzmény: Armored (324)
Szilvi G4 Creative Commons License 2019.05.19 0 0 337

Sziasztok, lehet, h lerágott csont, de csak ülünk, és a hajunkat tépjük. A kocsi egy 2002-es kombi IV-es, 1.6 benzines.Megint nem működnek az ablakaim. Komfort modul meg komplett zárcsere után kb 2 hétig működött, azóta megint nem. Relé kattog, ablakemelő modul okés, kapcsolótábla az ajtóban cserélve, kábeltörés nincs, mindenhol rámérve, motor is jó. Akármelyik ajtón próbáljuk, csak szépen kattan egyet a relé, de meg se nyekken. Nem tudom, h kellett-e volna valahogy tanítani az ablakokat komfort modul csere után. Közben meg elrepült a centrálzár vezérlőm, de már úton van az új. Ablak működött úgy is, h szórakozott a centrál vezérlő a csomagtartóval. Van esetleg valami tippje, h mit lehet tenni? Itt Skóciában az elektromosságiak csak diagnosztika után nyúlnak akármihez, namost a computer semmi hibakódot nem ad. Röviden ennyi

herrkz Creative Commons License 2019.05.08 0 0 336

Sziasztok! 98-as 1,6 SR, AKL. Nemrég vettük. Kb két hete volt olajcsere. Azóta 320km-t ment. Ma jött vele haza a fiam, a háztól pár száz méterre olajnyomás lámpa kigyulladt. Megnéztük, a nívópálca nem érte el az olajat. Nyitott rendszer van alatta, eddig beindítások után, kb 30cm hosszú olajos koromfolt maradt a földön a kipufogó mögött. Valamint szürke füstfelhőt eregetett. Gondoltuk a hideg motor és a nyitott rendszer...

Ma mikor indult haza a fiam, egy haverja mondta neki, hogy kékes színűt füstöl az autója. Ezután 10km-el volt az olajnyomás eltűnése. Miután feltöltöttük olajjal - 3kg!!! - , hogy hazajöjjünk vele, nem volt semmilyen látható füst. Nem füstöl és az erő is megvan. Mi lehet a gond?
Alatta nincs egy csepp olaj sem.

Faces csoportban is kérdeztem. Ott szelepszár szimering problémát írtak. Meg teljes motorgenerált...

Nem értünk hozzá. A szelepszár szimering cseréhez le kell venni a hengerfejet? Mert akkor már köszörülés stb..

Így, hogy elvileg erő csökkenést nem tapasztaltunk, a dugattyú gyűrűket kizárhatjuk?

Köszönöm!

jeda1 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 335

Úgy tudom, hogy a DUU és a DUW váltó a gyenge szegecselése miatt hírhedt. Kb 2002-től az ERT kódú váltóval szerelték az 1.4 és 1.6-os VW konszern autókat, az jó a tiédre is. A CZM melyik motor váltója?

Előzmény: Lowlife_Petya (333)
Armin09 Creative Commons License 2019.05.01 0 0 334

Üdv!

 

Valaki találkozott már az alábbi problémával ? Sajnos mást nem tudok mondani/mutatni róla csak ami a videóban van.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QP4YmpDq9fI&feature=youtu.be

Lowlife_Petya Creative Commons License 2019.03.21 0 0 333

Sziasztok!

 

2002-es 1.6 AKL motorkód és talán DUU váltókódú Borát hajtok, meg vagyok elégedve vele, kivéve a váltót!

Difi is hangos illetve kopog, 4-5.ben pedig visít,ráz is kicsit. Cserére gondoltam és a CZM váltót ajánlották, szerintetek mennyire jó? ti milyet raknátok alá?

STS Creative Commons License 2019.03.19 0 0 332

Sziasztok,

 

én is bepróbálkoznék egy kérdéssel, hátha tipikus és ismerős jelenség.

 

1999-es évjáratú Golf IV Variant, 1.4 16V, 289000 km-rel. Jön, megy dudál, világít, de random időközönként egyszer csak elkezd rángatni. Van, hogy csak egy rándulás az egész, de olyan is, hogy a szöcske csak ugrál a tankban, akár motorféküzemben is. Eközben a fordulatszámmérő mutatója is leesik, vagy épp fel-le ugrál a rángatások ritmusára. Olyan, mintha elmenne az áram az autóból ilyenkor, de mivel este még nem csinálta, így a világítást nem tudtam rajtakapni, és nem derült ki, hogy a teljes elektromos rendszer áll le, vagy csak egy része. Pár kilométer alatt többször is elő tudja adni, aztán egy hétig, kettőig semmi. 

 

Van valakinek tippje, merre érdemes keresgélnem? Tipikusan korrodálódó testpontok, jellemző kontakthibák, ilyesmik...?

 

Köszönöm előre is.

Jakker Creative Commons License 2019.01.28 0 0 331

Szia!

 

A Sebességmérő és az üzemanyag szintjelző nekem is hülyült már meg. Sípolt össze vissza a szintjelző, meg lement nullára. Ugyanígy a sebességmérő is. Néha ment, de később már nem. Diagból lehet műszerfalat tesztelni, beállítani a mérőórákat értékekre. Nálam diagból működött a sebességmérő. Volt egy kis szakadás a vezetékben a sebességmérő szenzor kábelénél. és ennek kijavítása megszüntette az üzemanyag szintjelző gondját is. Ezt a szakadás a sebességszenzor kábelén volt, ahol már össze volt bandázsolva egy másikkal. Valamelyik angol fórumon olvastam, hogy a bandázs alatt 5-10cm-el már több embernek elszakadt. Ott magamtól nem kerestem volna szakadást. Másoknak az segített, hogy az akksi alatt lévő testkábelek csatlakozásai lettek megigazítva. 

Nálam viszont nem volt akkor egyéb hiba.  Olyat csinál néha, hogy megyek felfelé dombon, és megtorpan az autó, és 3-4 másodperc után kezd el újra húzni. EGR szelepet már cseréltem én is, de ezt a megtorpanást nem oldotta meg. Szerencsére ez havonta 1szer fordul csak elő. 

Előzmény: Inspiron6284 (330)
Inspiron6284 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 330

Hali!Van egy 1.4 16V golfom,semmi gond mem volt vele,egyszercsak kidobta,hogy egr hiba,rögtön másnap hogy fojtòszelep hiba illetve elment a km òrám,meg sem mozdult plusz baszakodott a tankjelzőm.. Az autònak ha lepadloztam 2500as fordulatnál megtorpant,ès erőtlen lett.Egr-t lehúztuk,fojtòszelep tisztítás,hiba megamradt.Vettem egy használtat,beraktuk,kb fèl òrát jò volt,hiba előjött.Vettem egy vadiújat,de azzal is csinálja.Járt már vki így?Lehet hogy a motorvezèrlő romlott el?

 

Jakker Creative Commons License 2018.10.11 0 0 329

Nekem is 1.4es IV-es golfom van, kombi. 6.2 liter alá soha nem sikerült leszorítani a vegyes fogyasztást, bármilyen finomkodással sem. Általános használat mellett nekem 7-7.5 litert fogyaszt tankolástól tankolásig számolva.

Előzmény: Thot Zoltan (327)
nyugiba2 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 328

Kérdés, hogy milyen a vezetési stílusod ill. a városi forgalmad. Ha sokat araszolsz dugóban, akkor nincs mit tenni. Egyébként sokat segíthet a minél kevesebb gyorsítás/fékezés. Gumi nyomás, lengéscsillapítók rendben vannak? Pár decit az is jelenthet.

Hosszú felhasználásnál a németeknél ennélk b. fél literrel kevesebb is elég:

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2004&power_s=75&power_e=80&minkm=150000&gearing=1&powerunit=2

Előzmény: Thot Zoltan (327)
Thot Zoltan Creative Commons License 2018.09.09 0 0 327

Sziasztok!

Kicsit úgy tűnik,hogy ez a fórum csak kérdésekből áll,de megpróbálkozom,én is...:)

VW Golf  IV. 1.4 benzines elég sokat fogyaszt..8 l átlag..fele 90-100-as átlag,fele városi....szerviz,gyertya rendben...motor nem zabálja az olajat..

ötlet,hogy valamennyit lefaraghassunk belőle? Zoltán

dave500 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 326

Sziasztok!
Vettem egy kinai "keyless entry" szettet, működik is, viszont nem találom az index vezetéket.
A vezető oldali ajtóba kötöttem be, elvileg úgy olvastam, hogy a fekete/fehér, és a barna/fehér az index kábele, de nem, nekem nem csinál semmit.
Olvastam azt is, hogy a fekete/fehér, fekete/zöld, de nekem fekete/zöld nincs. Melyik kábel az?
Előre is köszönöm!
(Illetve ha valaki véletlenül tudja, hogy melyik húzza fel az ablakokat, annak nagyon örülnék!)

Ssik74 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 325

Sziasztok!

 

Nekem egy VW Golf IV sr 1.6-os kocsim van.

Az a problémám van hogy esős sáros időben csúszik

a kuplung.Van valami megoldás erre a problémára?

Hozzászólásokat előre is köszönöm!!!

Armored Creative Commons License 2018.02.27 0 0 324

Sziasztok.

 

Golf IV 1998-as 1.6 benzin

 

Olyan problémám lenne hogy az autó menet közben rángat, alacsonyabb fordulatnál azonnal leáll ( menet közben is).

 

-központi zár ha éppen működik gondol egyet lezár, kinyit.

 

-az elektromos tükör állítás és ablakemelők már egyáltalán nem működnek

 

és még sorolhatnám az elektronikai problémákat 

olyan mint ha a belső elektronika szépen egyesével leállna

 

volt mér több szerelőnél is de egyik sem tudott kiolvasni a diagnosztikai programokkal semmit mert a kocsi nem kommunikál a számítógépekkel.

 

peetong Creative Commons License 2018.01.27 0 0 323

sziasztok !! olyan problémám van...(Golf 4 1.6 benzin) inditás után , azonnal le áll !! gáz adok rá, le ugrik a fordulat, szintén le áll...kb 2-3 másodpercig megy és automatice leáll !!! tán le tilt a kulcs végett !! de két kulcsal is probálkozom pedig...gyujtás kapcsolo cserém is volt már, ac pumpa, fo vezér tengely( adapter vagy kábel ) is volt !!uj aksi is van benne.... Help me :D kétségbe vagyok esve nagyon :(

Normali Creative Commons License 2018.01.12 0 0 322

Sziasztok 

Van egy IV golf -om a csomagtérrel valami nem okés, és nem tudok rájönni mi lehet a bibi.

Egész pontosan nem zárja a központi zár (manuális kulcsra nincs kiépítve)  Nem tudom mi lehet az oka, azt sikerült megnéznem hogy a zárást végrehajtó kis motorjába befutó 2 darab  kábelben csak akkor van áram impulzus ha nyitom a központizárat. Záráskor semmi...

 
Az is érdekes hogy, nyitáskor ugyan kap áram impulzust, de mégsem hallom a záron hogy mozdulna, vagy az olyan helyzetben mikor pl nyitva és rányitok nem is ad ki hangot? (már nem emlékszem rá..) 
Mi a véleményetek? a csomagtér világítás/zár biztosítékot megnéztem, rendben van.

Köszönöm.

szaki0212 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 321

Helló!

 

Egy golf 4 1.9 tdi-t vettem lassacskán 1 éve. ALH a motórkód. Már kétszer cseréltem olajat. Előszőr Shell UH 5w40, majd Castrol Edge 5w40 ment bele. Mind a kettő teljesítette a VW505.01 előírásokat. A Shell olaj 8000 km után kezdett hangosodni, a most benne lévő Castrol meg 4000 km után kezdett zajosodni. 15000 km az olaj csere periódusa, de a Shelt 10000 km után kidobtam, a Castrolt pedig most a tavasszal fogom kidobni belőle. A gyári könyv szerint mehet bele 0w30 is, illetve 5w30, és 5w40 is. 

Következőek a kérdéseim:

- tapasztalatotok alapján melyik a legjobb viszkozitás?

- tapasztalat alapján melyik olaj bír ki 15000 km-et?

- érdemes prémium olajat belerakni?

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

Danika1993 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 320

Üdv. 

Golf 4 1.9 tdi 90 lovas motorkod AGR .

Olyan kérdéssel fordulnek hozzátok hogy nem működik a víz hőmérséklet mutató, nem is mozdul meg teljesen inaktív. Ki olvastam a hibakodot és mutató szenzor hibát diagnosztizált. 3 szerelő 3 különböző dolgot mondott. Ez pontosan mit takar? Az óra a rosz vagy esetleg valami más? 

Előre is köszi a választ. 

Vwbora16 Creative Commons License 2017.12.09 0 0 319

Sziasztok!

Vw bora első lökhárítóra keresek usa díszlécet amibe helyzetjelzőt lehet rakni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!