Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Iconingyoursoul Creative Commons License 2020.11.02 0 0 51498

Sziasztok! 

 

Octavia 3ra, Rs Gemini felnit szeretnék venni. Valakinek van esetleg eladó?

 

ckerti Creative Commons License 2020.11.01 0 1 51497

Ja, nem is újságoltam -mert képet nem tudok kicsinyíteni és emiatt beszúrni, de- kb. 5 hete egy 2015-ös, dízel, DSG RS Octavia kombi a céges autóm.

Első héten azt hittem ez maga a nirvána, de most már bátran lepadlózom a gázpedált, sőt, néha hiányzik egy kis “kraft”. 
papkának igaza volt,  a teljesítmény egy drog....:-)

Papka11 Creative Commons License 2020.10.20 0 0 51496

Csapágyat políroztatni? Nagyméretű, drága csapágyaknál eltudom képzelni, de egy autónál inkább cserélném. :-)

https://www.uni-miskolc.hu/gepelemek/tantargyaink/501m_gepszerkezettan-tervezes/gordulocsapagyak_karosodasa.pdf

Előzmény: jajjdejolenne (51494)
Andriska1988 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 51495

Kíváncsi vagyok hogy nálam is mi a baj. Melyik csapágyat kellet polirozzák. A sebessegvaltóban? 

jajjdejolenne Creative Commons License 2020.10.08 0 0 51494

Sziasztok!

 

Én amit lehet futóművel és kapcsolatosan végig szoptam az RS-emmel. (2016 végi). Én vagyok az első tulaj, megvettem kattogó/ciccenő fémes hang jött a fék/kerek felől. Közölték, hogy ez biztosan fék meg is van égve meg vállas úgy hogy nem volt 6000 km az autóban, mondom meg sem hajtottam még. Közölték ők szétszedik de ha a fék az, akkor én fizetem, de használhatom így majd betét cserénél elmúlik. Nem múlt el. Kicserélték a kormányművet, szétszedték az autót nem múlt el. Végső elkeseredésükben szedtek egy VW-s tippet, miszerint szét kell szedni a csapágyat polírozni a golyókat összerak és jó lesz. Jó lett... Búgó hangom is volt de csak nagyobb sebességnél 80 felett jött elő. Annak kerékagy csapágy csere lett a vége mindkét első keréken. Most kormány tekerés közben van nyekergő hang a szervó felől működés érzetre nincs különbség. Ezt fogják vizsgálni.... Lassan ki lesz cserélve ami kormányzással kapcsolatos minden az autóban, hála égnek gariban.

Hörbi Creative Commons License 2020.10.01 0 0 51493

Ugyanez van nálam is. Nézte márkaszerviz és független is, de nem jöttek rá. (2015 - 170.000)

Előzmény: Andriska1988 (51492)
Andriska1988 Creative Commons License 2020.10.01 0 0 51492

Sziasztok. Van egy 2016 rs-m

75000 km be van az autó és a problémám a következő:

Menetközben balra kanyarban bugó hangot ad ki, eleinte kerákcsapágyra gondoltunk de nem az. Volt valakinek hasonló probléma, ha igen mi volt a hiba.

Papka11 Creative Commons License 2020.09.30 0 0 51491

Ha csak a futóművet akarod megnézetni:  OTT Szervíz Bp-en a volt Osztyapenko szobornál vagy ha többet akarsz, a Doni Motors a Budaörsi ipari parkban (viszont ők nem tudnak futóművet nézni)

Előzmény: moszat1978 (51489)
Pitylogós Creative Commons License 2020.09.29 0 0 51490

Halisztok,

 

ha itt van az LZG-XX3 frsz 2011-es fekete dízel kombi jelenlegi tulajdonosa, megkereshet privátban. Én hajtottam a gépet új korától 2év2jónapig, szívesen mesélek neki :)

moszat1978 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 51489

Sziasztok.

 

Érdeklődni szeretnék, hátha valakinek ismerős a probléma. Négy éves 3-as Rs 220 lovas TSI. Az első futómű felől surrogó hangot hallok, ha lassabban megyek hangosabb, főleg a harmincas tartományban. A fékezés is kicsit hangosabbá vált az elmúlt hetekben, de elvileg 3 hónapja volt szakszervízben a kötelezőn és azt mondták minden oké. Kapott két új gumit is előre, de nem szűnt meg a surrogás. 150 környékén meg olyan érzésem van, mintha picit rezonálna a kormány. Nem érzem olyan stabilnak valahogy. Tudtok e esetleg tippet adni mi lehet, illetve tudtok e ajánlani valami normális nem lehúzós szerelőt aki meg tudná nézni, ha kell akkor pedig megcsinálni. A szakszervízbe azt mondták elfékeztem a gumit, de miután kapott két újat nem szűnt meg. Szóval kidobott pénz volt, meg ezek után nem szívesen viszem oda. 

Előre is köszönöm a segítséget. 

Oliver Schmied Creative Commons License 2020.09.01 0 0 51488

Sziasztok!

Eladó 2. generációs Skoda Octavia RS érdekelne, ami szívesen ajánlanátok Ti is. TDI vagy TFSI nem tudom mindkét típustól hallani jókat és kevésbé jókat :)

A válaszokat és ajánlásokat előre is köszönöm!

 

ÜDv,

Oli

Sir Gunar Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51487

Igen tudom köszönöm! A klíma hűtő és a vízhűtő között is sok kosz bogármaradék stb szokott megülni, szinte filcesedve is láttam már. Most volt egy nagy szétszedés és összerakás de a szerelő nem csinálta meg a takarítást sajna, így majd megy hozzá vissza és akkor az olajhűtőt is megcsináltatom vele. Sajnos nem lett készen addigra mikor a múltkor a Balcsiról hazafelé nagyon komoly szakadó esőben jöttem végig, lehet az kimosta volna kicsit :D, volt hogy csak 50-nel lehetett jönni mert semmit nem láttunk max törlés mellett sem. 

Előzmény: sr1 (51486)
sr1 Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51486

130 fok az olajnal nem problema. Az motor hojenek nagy reszet a viz viszi el, mert sokkal nagyobb a hokapacitasa, mind az olajnak. 

Az auto elejen van 3 huto. Klima, intecooler, vizhuto.

Nemtom milyen az RS elso maszkja, nekem Scoutok voltak, de a maszk aljan volt egy res, amin atjutottak a bogarak.  

Egyszer megneztem es a klimahuto kb. fele tele volt kosszal. Ahol ertem benyomtam egy sima vizesslaggal egy csomo vizet, rettento koszos viz folyt le.  

Nagyon alaposan mosd ki a koztuk levo reseket is, felulrol valamennyide hozza lehet ferni. 

 

Előzmény: Sir Gunar (51485)
Sir Gunar Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51485

Hát nem tudom, mert olajnyomással sosem volt gond nálam sem, bár azt tudom, hogy ha nem nyomás mérő óra van akkor a lámpa többnyire csak a végső problémáról ad tájékoztatást. Tegnap a pályán 150-160 km/ó -s tempó mellett az olaj hőfok 115-120 között volt a kompi szerint, a víz eddig nem ment 90 C fok fölé a mutató szerint (erre olvastam vhol, hogy eléggé nagy intervallumban ott szokott maradni középen) Majd volt pár lassítás és utána tempós kigyorsítás és ezt mintha nem szerette volna annyira, mert az olaj hő felment 128 fokig és ott elindult a vízhő is kicsit, mikor visszavettem a tempót a normál 130-140 közé és aránylag gyorsan lement újra 120 tájára (5-10 km alatt) persze a külső hőmérő 36-36.5 fokot mutatott, így lehet csak túl lihegem. Igaz tavaly nyáron a 38 fokban is többször pályáztam és siettem is, akkor nem jelentkezett semmi rendellenes. Arra vonatkoztatva, hogy mennyi a normál és mennyi maximum olajhő sehol nem találtam infót, ezért is kérdeztem itt, ja és jelzi-e valami ha már vissza kell venni a hajtásból mert az olaj kezd túlmelegedni, mint a váltó esetében írják a könyvében. (DSG olajos kuplungos)

Előzmény: sr1 (51484)
sr1 Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51484

nézzék meg az olajszívattyú hatszög hajtását. 

A víz nem szabad elinduljon 90 fokrol, mert az több mind 11o fokos vizet jelent. 

Nekem egy 2 literes PD, amibe már volt komplett olajszívattyú cserélve kb. 290e km-ben,  500e-ben felfőzte a vizet és besült. A hatszög hajtás miatt. 

Érdekes, hogy olajnyomásprobléma soha nem volt a motorral- pedig többszőr megmérték. 

 

Előzmény: Sir Gunar (51480)
Sir Gunar Creative Commons License 2020.08.30 0 0 51483

Olaj és az összes szűrő is. Az olajhűtőt merre találom, nem csak egy kivezetett cső a zárhídon vhol a hűtők előtt? 

Előzmény: Lónyak (51481)
gsis Creative Commons License 2020.08.29 0 0 51482

A víz és olajhűtő lamelláinak se ártana egy alapos takarítás!

Előzmény: Lónyak (51481)
Lónyak Creative Commons License 2020.08.29 0 0 51481

Olaj volt most cserélve vagy olajhűtő? Hasonló km-t futott Saab 9-5 Aeromban ki kellett pucolni az olajhűtőt, ilyesmi tünetek voltak. Egyszerű volt ellenőrizni: üzemmeleg motornál ellenőriztem az olajhűtőt, hideg volt.

Előzmény: Sir Gunar (51480)
Sir Gunar Creative Commons License 2020.08.29 0 0 51480

Üdv!

Szerencsére ritkán kell kérdeznem, mert jó a verda. (2.0 CRTD 2012.260e km) De most tapasztalok némi lehet rendelleneset az olaj hő terén, bár nem tudom mennyi a normális és ha pl pályán folyamatosan  haladok 160 körül. Azt vettem észre hogy ha 3000 fölött pörög akkor hajlamos felmenni 125 fok fölé is és akkor elindult a víz is kicsit 90-röl. Azaz az lenne a kérdésem, mennyi C-fok és mennyi a mi már sok? Ja és jelez valamivel esetleg, vagy kellene? Olyan mintha nem lenne igazán jó egy ideje az olajhűtés. Most volt cserélve és a belevaló van benne .

Köszönöm előre is az infókat és segítséget!

sonar123 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51479

A Falcon Heavy onnan jutott eszembe, hogy egy éve nézegettem a Tesla részvényét, hogy eladom a lakást, és veszek belőle Teslát. Napra pontosan egy éve 214 dollár, ma 2140. ... Persze a lakás azóta is megvan...

Előzmény: skt15 (51474)
sonar123 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51478

Asszem előbb pénzemnél leszek, ha elkezdem alkatrészenként kiárusítani :DDD

 

Előzmény: skt15 (51474)
sonar123 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51477

Azér gondolkodom, mer nincs pénzem. Ha lenne, akkor vennék egy nullkilóméteres Falcon Heavyt,

azt azzal közlekednék. 

Mellesleg se megvehető BWA kódos motort nem sikerült még találnom itthon, se olyan szakit (ez a meglévő

motor javítására vonatkozik), aki addig eljutott volna, hogy értékelhető árajánlatot adjon a javításra. Akinél most áll az autó, órákon keresztül képes magyarázni, hogy miért nem ad pontos ajánlatot a javításra, ahelyett, hogy rászánná azt az egy órát, és mondana egy hozzávetőleges ajánlatot, de inkább lebeszéli magát az egészről. 

Azt a 6 kilót az ujjamból szoptam, nincs konkrét ajánlat. Valami olyami volt a mondás, hogy ha csak ezt meg azt számolom, akkor is drágább, mint egy bontott motor. Ha elkezdek vele izmozni, akkor majd egy egymilliós ajánlatot, hogy elmenjen a kedvem. Igazából azt várja, hogy vigyek egy bontott motort, azt berakja, slussz.

 

A bontott motor piac meg olyan, hogy a "mesélő szerint" rajtuk évi 1000 motor megy keresztül, hiba nélkül, de 

egyébként simán elküldött volna egy axx-es motort bwa helyett. Más helyen meg mondtam, hogy kell a motor, de mire kiértem, eladta róla a hengerfejet, mivel nem volt lefoglalózva. Aztán rájöttem, hogy minden hirdetésén ugyanaz a kép van, ami engem is érdekelt volna, de szerintem, ha volt is nála az a motor, az lehet, hogy évekkel ezelőtt volt. 

 

Ezt a hozzáállást egyébként nem értem, mert ez nem olyan, hogy jaaa, nincs meg az a bwa kódos motor, akkor adj egy 1.5-ös tdi-t, az olcsóbb is, és kevesebbet fogyaszt.

 

 

Előzmény: skt15 (51474)
Hun1717. Bowman Creative Commons License 2020.08.24 0 0 51476

Sziasztok!

 

Gazdaja lettem egy O3 RS245-nek, lama kerdes: teli kerekszettet vennek ra, a 17"-os felni is felmegy a 340-es elso fekhez, vagy csak 18"-ban gondolkozzak?

Koszi a segitseget

Papka11 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 51475

A kuplungos oldalon van lánc is.

Előzmény: Lónyak (51472)
skt15 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 51474

Az ismeretlen előéletű használt tehát 500 (gondolom + papírozás) 

 Az ismertnek a feljavítása pedig 5-600.

 

Nem értem mit kell ezen gondolkodni! ? 

Előzmény: sonar123 (51471)
sonar123 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 51473

Pont ez a baj, hogy én is azt hittem, amíg el nem szakadt a lánc. A szíj+egyebek 180-nál voltak cserélve, úgyhogy nyugodt voltam. 

Előzmény: Lónyak (51472)
Lónyak Creative Commons License 2020.08.17 0 0 51472

Bocs, nem a témához kapcsolódik, de az a motor elvileg szíjas...

Előzmény: sonar123 (51471)
sonar123 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 51471

Sziasztok!  

 

2007-es TFSI-m vezérműlánca megadta magát, keresnék  használható, leinfomálható bontott BWA motort. Több helyen próbálkoztam már, Kistarcsán és Vecsésen, de vagy "az nincs már meg", vagy nem árulja el a futásteljesítményt, stb, szóval problémás. Pl. lett volna egy BWA-s, 150 ezer km-rel, mondta a rendszámot, hogy melyik autóban volt benne, lekérdeztem a vehiclesmarton (ő javasolta), de aszerint Golf V-ben volt,  és AXX kódú. 

Szóval nem akar összejönni se a használható bontott, a benne lévő motor javítása meg drágább lenne. Használt motor  kb 400+100 beszerelés, javítás 5-600 körül néz ki.

 

Tudtok esetleg eladó motort, vagy van egyéb ötlet?  Kösz

skt15 Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51470

Ha 26-os a motor (Győr), akkor Schwechatról jön tartálykocsival - tudtommal. 

Előzmény: sr1 (51469)
sr1 Creative Commons License 2020.07.18 0 0 51469

Ezt mástol is hallottam- hogy nincs, de nekem minden új VW konszernes autómban ott volt ez a matrica. Skoda  O1-O2-O3-ba VW Saharan, Tiguan és Touareg.  

Vegyél neki Mobil 1 ESP 0W20-ast 508.00, ha tartani akarod a kocsit sokáig és legalább 20e km -be cseréld le.

 

 

Előzmény: Iconingyoursoul (51468)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!