Keresés

Részletes keresés

ZöPö Creative Commons License 2011.12.12 0 0 389

"amit 11 órát repült kapitány vezet"

 

...az AF-nál? :-)

Előzmény: Törölt nick (388)
ZöPö Creative Commons License 2011.12.12 0 0 387

Ennyi félrefordított faszságot rég olvastam egy cikkben. :-/

 

Az utolsó párbeszéd a lezuhant repülőről

A két éve lezuhant Air France járat pilótájának fogalma sem volt arról, hogy mit kellene tennie. Itt a fekete doboz tartalmának elemzése. Tovább »

forrás: Index.hu

 

 

 

Miocsó Creative Commons License 2011.11.30 0 0 386

Talán azért,mert régen az újszülötteket bölcsöbe rakták.( Elavult szokás, manapság már nem használatos.)

Előzmény: neofrix baszmacs (385)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2011.11.29 0 0 385
jóóózsi Creative Commons License 2011.05.23 0 0 383
CAT IIIc Creative Commons License 2011.05.11 0 0 382

Biztos, hogy jó helyre tetted be a reklámot? :)))

 

Előzmény: Törölt nick (381)
heted7 Creative Commons License 2011.05.06 0 0 380

http://index.hu/kulfold/2011/05/06/letettek_a_pilotak_a_reszeg_repulogepet/

"A feltételezések szerint a műszerek zöme tönkrement, és elszállt a magassági kormány is. Az esetről több amatőrvideó is készült."

 

Pár gondolat:

- miből feltételezik, hogy a műszerek zöme tönkrement?

- a magassági korámány nem elszáll, pláne nem egy repülős cikkben, hanem tönkre megy, elromlik

- az "amatőr videó" szerintem két szó

Ízirájder Creative Commons License 2011.02.04 0 0 378

Elvakult pilóták átlandolnak

Egy fokkal azért jobb annál mintha fordítógéppel készült volna. Tovább »

forrás: Blog.hu

mrandor Creative Commons License 2011.01.26 0 0 377

Vagy gépelési hiba, mert a 430-nak 16%-a 70.

Előzmény: zsitvica (376)
zsitvica Creative Commons License 2011.01.26 0 0 376

MTI-ben sem számtan zsenik ülnek :....."...... 430 fős pilótaállományából 70 főtől, vagyis 6 százaléktól válik most meg........."

 

http://index.hu/gazdasag/blog/2011/01/26/ujabb_elbocsatasok_a_cseh_legitarsasagnal/

 

marcipannyuszi Creative Commons License 2011.01.25 0 0 375

Elromlott a klíma, ezért hirtelen kellett csökkenteni a magasságot.

ATV

Ízirájder Creative Commons License 2010.11.23 0 0 372

"Lord Sugarnak hamarosan sokat kell ingáznia Spanyolország és Florida között, ehhez egy hatmilliárd forintos magángépet vásárolt. A 63 éves milliomos a Twitterre és a Facebookra is feltöltött képeket a 13 személyes Ebraer Legacy 650 modellről."

http://www.deluxe.hu/maganrepulo-lord-sugar/20101123

malazs Creative Commons License 2010.11.22 0 0 371

Csak hogy érdekesebb legyen:

http://avherald.com/h?article=433b9465&opt=0

Előzmény: Törölt nick (370)
marcipannyuszi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 369

A fékezőernyőt!  :)

Előzmény: Törölt nick (368)
Miocsó Creative Commons License 2010.11.17 0 0 366

Üdv!

A jobb szárny  "alatti" tartályba a P-28-as esetében nyugodtan lehet kerót tölteni -ha jól láttam -mert olyan nem volt al szárny alatt

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (365)
Vetinari Creative Commons License 2010.09.22 0 0 364

Ez úgy van, hogy az újságírók nem tudnak írni.... a rejected take-off meg a "visszafordult" azért nem igazán fedi egymást... :)

 

Szegény pilóta...reméljük nem szenvedett maradandó sérüléseket :) (ez viszont sajnos azért van, mert az egy dolog, hogy nem érti amit ír, de még fogalmazni se tud rendesen...)

Előzmény: Ízirájder (363)
Ízirájder Creative Commons License 2010.09.22 0 0 363
Ez, most akkor, hogy volt?

"Felszállhatott az a gép, amelynek kora délután vissza kellett fordulnia Ferihegyre, miután egy madárral ütközött."

"A felszálláshoz készülő Boeing 737-600-as pilótája egy madárral ütközött, így a felszállást - az előírásoknak megfelelően - megszakította. A futóművek azonban túlmelegedtek, mivel a 6 tonna kerozinnal feltöltött repülőgépnek rövid szakasz állt csak rendelkezésére a megálláshoz. "

Ha vissza kellett fordulnia, akkor felszállt. De ha megszakította a felszállást és alig tudott megállni, akkor mégsem...

Kis híján tragédia történt Ferihegyen?

Ráadásul tuti nem a pilóta ütközött madárral, hanem a gép :)
malazs Creative Commons License 2010.09.13 0 0 362
Dehogynem! A főszereplő is meg a csajszi is, mikor a laptopot csatlakoztatták, majd ment a fight, és a gép visszafordult a hasára.
Előzmény: Törölt nick (361)
malazs Creative Commons License 2010.09.12 0 0 360
Nyitott futóműaknából kifelé lógva? Szinte alig volt menetszél is :)
Előzmény: Törölt nick (359)
ZöPö Creative Commons License 2010.08.13 0 0 358

No, megpróbáltam összeszedni, mitől szar a végtelenségig az ekranoplános cikk:

 

http://route66.blog.hu/2010/08/12/nagy_ekranoplan_poszt_1_igy_irtok_ti 

Előzmény: ZöPö (354)
jooooe Creative Commons License 2010.08.12 0 0 357
robicsek Creative Commons License 2010.08.02 0 0 355
Ontopik

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=102374951&t=9025622
ZöPö Creative Commons License 2010.07.31 0 0 354
http://index.hu/tudomany/2010/07/30/legparnashajo-repulogep_hibridet_eleszt_ujra_oroszorszag/

Beteszem ide is. Rekorder cikk, valszeg fingja nincs a szerzőnek, miről beszél.
széles tamás Creative Commons License 2010.06.20 0 0 351
Az eredeti cikk itt olvasható. :-(

Sajnos. :-(
Előzmény: széles tamás (350)
széles tamás Creative Commons License 2010.06.20 0 0 350
Ma a hazai újságíró társadalom egyik tagja ismét kitett magáért! :-(

"nem kellett csökkenteni az üzemanyag mennyiségét, hogy a gép elérje a maximálisan megengedett felszállósúlyt"

Köszönjük kedves index! :-) Nem kéne ezt a munkatársat kiküldeni Szibériába? Szívesen olvasnék beszámolót a Bajkál- Amúr vasútvonal építéséről!
heted7 Creative Commons License 2010.05.15 0 0 349
Felesleges. Ilyen az egész újság. Ócska hatásvadász az összes cikke. Olyan ez, mintha a Blikk főszerkesztőjének írnál, hogy vegyenek vissza a bulvár stílusból.
Előzmény: Foltos (348)
Foltos Creative Commons License 2010.05.15 0 0 348
No eléggé felpaprkázódtam, meg kaptam máshonnan is dühös üzeneteket, úgyhogy írtam a főszerkesztőnek. Ha jön válasz, jelzem.
Foltos Creative Commons License 2010.05.15 0 0 347
Van benne igazság, de nagyon sok kedvem még egy menethez nincs, és nem is tudom, ki a főnöke. De azért ha nyomra jutok, lehet, hogy megpróbálom. Mindenesetre kilinkelem magamnak ezt a nagyszerű opuszt.
Amúgy ez a szerkesztői-újságírói szabadság egy hangyányit bonyolultabb, ak kettő ugyanis sokszor egybe esik, ahogy pl. én magam szerkesztem és vezetem a műsoraimat. Másrészt az az elvem, hogy mindenkire ugyanaz a szabályrendszer vonatkozik, aki dolgozik a szakmában, újságíróra és szerkesztőre, gyakornokra és rovatvezetőre egyaránt. És én régebben a gyakornokot is eltanácsoltam, ha nem akarta ezt elismerni, meg a szerkesztőt is. Olyan ez, mint hogy az aerodinamika sokat nem változik attól, hogy a típusfőpilóta vezeti a gépet, vagy egy másodpilóta-növendék.
Előzmény: tri-tonus (346)
tri-tonus Creative Commons License 2010.05.15 0 0 346
Foltos miért nem írsz inkább a gimnáziumba az osztályfőnöküknek hogy írjon be nekik egy intőt :-) Már ha egyáltalán létezik még ez az intézmény. Nekem a kocsmában mindig el szokta mondani egy régi firkász haverom (szintén öreg RÉDOSz aktivista) amit te mint profi nyilván ismersz: újságírói szabadság van, szerkesztői nincs. Magyarán, miért nem a főnöküknek írsz inkább? Miért kell neked szóba állni az ilyen hülyegyerekekkel? Ámbár amillen a főnök, ollan a beosztott (copy right Dollárpapa c. szuperfilm). Hasonló a hasonlónak örvendezik :-(

Előzmény: Foltos (343)
viricsi Creative Commons License 2010.05.15 0 0 345

"..Egy atlagos olvasonak nincs ezzel a cimmel baja, es csak ez szamit..."

...És ezért beletolja az arcunkba a sz.rját, egyétek ez való nektek!

 

Nem elég, hogy hülyének néz, még arrogáns is.

Előzmény: Foltos (343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!