Sziasztok! Autócsere miatt előreláthatóan október végén eladóvá váluk Clio III. 1.2 benzines autóm.2008-as évjárat,végig garázsban tartott,170e km-t futott.Ellenőrizhető adatbázisban,nem volt törve,km óra állása valós.Jár hozzá egy garnitúra,kb 10e km-t futott téli gumi garnitúra is.Akit érdekel keressen! Köszönöm!
A szellőzés, hűtés-fűtés alkatrészei jellemzően a középkonzol mögött az utastérben találhatók. Borzasztóan rosszul szerelhető. Ha szerencséd van elég a kesztyűtartót, középkonzolt, műszerfal alsó burkolatát megbontanod, de lehet, hogy az egész műszerfalat ki kell venned.
Nemrég próbálkoztam hasonlóval egy érintkezési probléma megszüntetése kapcsán.
Valaki meg tudja mondani hol találom a klímának a terelő lapátját ? 2002-es, digit klímás az autó.Állítólag a terelő lapát megszorult benne és azt kellene javítni valahogyan. válaszokat előre is köszönöm. lehet az e-mail címemre is : k.lali@freemail.hu
nem, más tünet nincs, magasabb fokozatokban működik hibátlanul..nem rángat, semmi...csak ez az alapjárat...
Bejelentettem én is szakszervizbe, talán ott megoldják a problémát. Majd januárban viszem, arra tudtak időpontot adni. Addig meg rágom a kefét, nehogy valami nagyobb baja legyen...
...nálam is volt hasonló (Clio lll 1,2 combi 2009.)
Alapjáraton, illetve pl 4. sebességben 50 km/h-nál rángatott. Szakszervizben mindent átnéztek többször is visszavittem, mire úgy döntöttek, hogy akor szisztematikusan visszabontják a motort. Lényeg, hogy a legvégén találták meg a hibát, nevezetesen az egyik szeleprugót tartó pöcök (nem tudom pontosan én sem leírni) eltörött, és az a szeleprugó gyakorlatilag egy rögzítésen volt csak, lötyögött. A szakirodalmukban sem találkoztak még hasonló hibajelenséggel. Azóta hibátlanul működik. (Győri Iniciál Renault szalon)
Tanácsot kérnék. Nemrég vettünk egy 2007-es Clio III-mast, 1.2 benzin 140.000 km-rel.
A probléma, hogy az alapjáraton a fordulatszám alacsony, 500-600 környéke és berezonál az autó, nem olyan szép egyenletesen működik.
Elvittük szervizbe, megállapították, hogy a kartergázba "fullad" bele az autó, kicserélték a kertergáz elvezető szelepet (bocsánat, ha nem pontosan tudom visszaidézni az alkatrész nevét). De nem igazán lett jobb a helyzet. Visszavittük átnéztek mindent, fojtószelepek stb. ,de azt mondták, hogy nem találnak semmi hibát, minden jól működik. A probléma viszont továbbra is fennáll.
Van esetleg valami tapasztalat ezzel kapcsolatban? Tipp, hogy mi lehet a probléma?
gondom a következő lenne : digit klíma feltöltve leellenőrizve. hideg levegőt fúj. következő indításnál meg meleget fúj nem hideget. valahol olvastam, hogy a levegő terelő lapát megszorulhat. van ilyen ? mi lehet a probléma ? köszönöm a segítséget.
A kínai igaz, hogy 900 ft. de 35-50 napos szállítást igérnek. Mo-ról másnap itt volt, igaz, 5e ft-ért a kulcs-tok, egy kulcsmásolós spéci szaki pedig 2e ft-ért átrakta.
Adott egy Clio 3-as (2007) és a következő a probléma vele:
A tompított mikor elindítom az autót bekapcsol szépen, de ha kiteszem az indexet, elalszik. Utána a kapcsolóval vissza lehet kapcsolni és úgy is marad, indextől függetlenül.
Valamint az ablaktörlő csak akkor megy (bármely fokozatban) amikor az index is, tehát csak indexelve lehet ablakot törölni :)
Van esetleg ötletetek miért lett index "függő" minden? :D
Ez az ablaktörlő motor beázás tipushiba. Enyém is állt a vízben. Gyári szervizben cserét akartak, kb 80e forintért. Nem mentem bele, elvittem egy jó autóvill szerelőhöz, aki szétszedte a motort, minden érintkezőt nagyító alatt megcsiszolt, bezsírozott és a túlfolyónak a lelógó gumicsövét eldobta, mert abba tömődik bele a sok szemét. 3e ft-ból megúsztam.
Szia! Nekem is ablaktörlő motor csere lesz mert beazott! Rendeltem egy valeot de mint kiderült a felfogatási pontok furataiban nincsen menet hmm te találkoztál ilyennel? Milyen motort rendelték bele? Ára?
Az RS-t tudtommal teljesen máshol a többitől a RenaultSport gyártja. Összeszerelés minősége újként biztos jó. Ma most mi marad belőle használtan az az előző tulajon műlik. Ha jól tudom annál már az olajcsere is max 10ekm, de lehet kevesebb.
Ha látsz eladót szerintem vidd el márkaszervízbe átvizsgálásra. Előtte rá is kérdezhetnél, járt-e náluk már ilyen autó egyáltalán :)
Szervusztok! Clio 3 RS 2006-2010 vásárlását tervezem. Érdeklődnék, van-e bárkinek szerviz-tapasztalata az RS-sel kapcsolatban? Ha nincs, akkor úgy általában a Clio 3-mal kapcsolatban: mennyire tartós szerkezet, alkatrészárak? Korábban 10 évig használtam egy 2001-es 1.6 benzinest. Imádtam vezetni, de sajnos mire elérte a 130 ezer kmt a mutatója, az autó darabjaira esett. Elég gyenge minőség volt, vagy csak én fogtam ki... Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!
210ekm után új jövevény miatt (Talisman) elválnak majd útjaink, de a családon belül marad a sas. Mivel sokan kérdwezik általában milyen megbízható egy Clio, leírom a történetét. 0km-től van nálam a kocsi.
1.5 dCi 86 ló a kocsi, 30ekm-nél átírták a vezérlést. Le nem mértük, de a rugalmasság 3-4 másodpercet javult 80-120 között azt lemértem előtte utána. Amúgy monacoII a felszereltsége +ESP +kártya +mp3 fej
Akiket érdekel, hogy menniyre megbízható a kocsi, leírom mik voltak 10,5 év alatt:
2 év után ablaktörlő motor csere gaiban (megállt a szélvédő alatt a víz és víz alá került a motor. Tisztítás után működött még, de ki tudtam cseréltetni. a 2 oldali lefolyókat tisztítsátok rendszeresen, ha fa alatt parkoltok.)
6 év után kipuff hővédő burkolat (ezt valami alulról összegyűrte, kiegyengetés sokat nem segített, ezért a kritikus részt kivágtuk. Buta traktor hangon csörgött alapjáraton. Gyári ára horror, 30eFt felett)
7 év után nyáron akku (Baren lett helyette, azóta is jó)
8 év után izzítógyertyák (már előbb kellett volna cserélni, de még ha nehezen is, de mindig elindult 1 jó izzítógyertyával) (2700Ft/db, kedves barátom cserélte, 15Nm-rel kell meghúzni, nem is volt berohadva, mert száraz a blokk)
8 év után bal külső kormányösszekötő (pár ezer Ft az anyag, munkadíj se vészes)
amit most kéne csináltatni rajta 10 év után:
vezető oldalon a biztonsági öv csatját van hogy nem érzékeli, valami kontakt hiba lehet. Ettől menet közbe elkezd csipogni, hogy nem vagyok bekötve.
belső kormányösszekötő szilentek cserések (igazából már 1 éve, hihetetlen hangot ad télen fekvőrendőrön) (2-3eFt az anyag, de 4 óra munkadíj levenni a futóművet) (enyni km után és a magyar utakat ismerve, ez semi igazi hiba)
az ajtón lévő gombok nyomására nem zár be, kontakt hiba, mert esős időben jó. Jelenleg csak a csomagtér ajtóval működik a szabadkéz (3 ajtós a kicsike)
Szóval 10,5 év alatt egyszer hagyott cserbe, amikor nem indult, az is az akku halála miatt. Amúgy 300 napot biztos megyek vele egy évben, jellemzően BP-en vagy autópályán. Volt, hogy 2 éven keresztül, csak napi 2x5km volt a munkába járás, azt is bírta a dízel. Egyik műszaki vizsga előtt se kellett semmit szerelni rajta, csak megnézni, hogy épp ég-e az összes izzó :)
Fogyasztás 5.2 és 5.8 között van, utóbbi télen, rakparton araszolással. Ha főutakon járna az ember munkába mondjuk 2x30km, akkor simán 5L alatt lenne. Illetve 6. fokozat hiányzik belőle, 130-nál 3000-et pörög. Így legalább, ha jönnek a belső sávban akkor is elé lehet menni, mert megindul még jól :)
Olajcsere max 15ekm-ként, pollen légszűrő évente, gázolajszűrő 2 évente cserélve. Fékek 130ekm-nél cserélve, elül és hátul is tárcsa, betétek fullba, bár pl a hátsó tárcsa biztos bírta volna még. (ESP miatt tárcsa van hátul is!) A hátsó tárcsa ára meredek, egybe van építve csapággyal, jeladóval.
Igazából a tompított izzókat nem írtam, azokat ette rendesen, 1-1,5 év volt a max időtartam, bár folyamatosan felkapcsolt tompítottal jártam városban is, nyáron is, mert gyújtással együt kapcsolja. volt pár másik izzó is, cseréjük nem vészes, kis kéz és egy kis ügyesség kell hozzá.