Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VéLaci73 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 23171

Sziasztok! Autócsere miatt előreláthatóan október végén eladóvá váluk Clio III. 1.2 benzines autóm.2008-as évjárat,végig garázsban tartott,170e km-t futott.Ellenőrizhető adatbázisban,nem volt törve,km óra állása valós.Jár hozzá egy garnitúra,kb 10e km-t futott téli gumi garnitúra is.Akit érdekel keressen! Köszönöm!

kisötös Creative Commons License 2020.08.09 0 0 23170

A szellőzés, hűtés-fűtés alkatrészei jellemzően a középkonzol mögött az utastérben találhatók. Borzasztóan rosszul szerelhető. Ha szerencséd van elég a kesztyűtartót, középkonzolt, műszerfal alsó burkolatát megbontanod, de lehet, hogy az egész műszerfalat ki kell venned.

Nemrég próbálkoztam hasonlóval egy érintkezési probléma megszüntetése kapcsán.

Előzmény: Lajos Kéri (23169)
Lajos Kéri Creative Commons License 2020.07.21 0 0 23169

Sziasztok !

Valaki meg tudja mondani hol találom a klímának a terelő lapátját ? 2002-es, digit klímás az autó.Állítólag a terelő lapát megszorult benne és azt kellene javítni valahogyan. válaszokat előre is köszönöm. lehet az e-mail címemre is : k.lali@freemail.hu

OLLE13 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 23168

Szia!

 

Az enyémben a fejtámlákon van oldalt egy-egy kerek gomb amit be kell nyomni, hogy ki tudjam húzni őket a helyükről.

Előzmény: ark03 (23167)
ark03 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 23167

Sziasztok!

 

Üléshuzat fekrakása miatt szeretném az első fejtámlákat kiszedni, ám nem boldogulok vele. Hogyan kell?

Attil66 Creative Commons License 2020.01.10 0 0 23166

Sziasztok.

Érdeklődnék hogy van e valakinek tapasztalata Clió III Privileg felszereltség automata váltóval szerelt 2006-10 kiadású 1.6-os típussal kapcsolatban?

A váltó kezelhetősége, megbïzhatósága, szerethetősége?

Attila

lp3 Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23165
Szerintem kész kabaré, hogy egy márkaszerviben is egy hónap a várakozási idő.
Előzmény: babusatus (23164)
babusatus Creative Commons License 2019.12.02 0 0 23164

Szia,

nem, más tünet nincs, magasabb fokozatokban működik hibátlanul..nem rángat, semmi...csak ez az alapjárat...

Bejelentettem én is szakszervizbe, talán ott megoldják a problémát. Majd januárban viszem, arra tudtak időpontot adni. Addig meg rágom a kefét, nehogy valami nagyobb baja legyen...

Előzmény: lp3 (23163)
lp3 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 23163

...nálam is volt hasonló (Clio lll 1,2 combi 2009.)

Alapjáraton, illetve pl 4. sebességben 50 km/h-nál rángatott. Szakszervizben mindent átnéztek többször is visszavittem, mire úgy döntöttek, hogy akor szisztematikusan visszabontják a motort. Lényeg, hogy a legvégén találták meg a hibát, nevezetesen az egyik szeleprugót tartó pöcök (nem tudom pontosan én sem leírni) eltörött, és az a szeleprugó gyakorlatilag egy rögzítésen volt csak, lötyögött. A szakirodalmukban sem találkoztak még hasonló hibajelenséggel.  Azóta hibátlanul működik. (Győri Iniciál Renault szalon)

 

Előzmény: babusatus (23161)
lp3 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 23162
... amúgy húz rendesen? Nem hagy ki egy henger kis fordulaton?
Előzmény: babusatus (23161)
babusatus Creative Commons License 2019.11.28 0 1 23161

Sziasztok!

 

Tanácsot kérnék. Nemrég vettünk egy 2007-es Clio III-mast, 1.2 benzin 140.000 km-rel.

A probléma, hogy az alapjáraton a fordulatszám alacsony, 500-600 környéke és berezonál az autó, nem olyan szép egyenletesen működik.

Elvittük szervizbe, megállapították, hogy a kartergázba "fullad" bele az autó, kicserélték a kertergáz elvezető szelepet (bocsánat, ha nem pontosan tudom visszaidézni az alkatrész nevét). De nem igazán lett jobb a helyzet. Visszavittük átnéztek mindent, fojtószelepek stb. ,de azt mondták, hogy nem találnak semmi hibát, minden jól működik. A probléma viszont továbbra is fennáll. 

Van esetleg valami tapasztalat ezzel kapcsolatban? Tipp, hogy mi lehet a probléma?

 

Köszönöm előre is!

 

 

BudaAttila Creative Commons License 2019.11.09 0 0 23157
Sziasztok. Van egy 2010-es clio 3-asom. 1.5 dci kisteher.

Vettem bele bontottan egy tomtom ecran a6 gps cuccot, kompletten.

Egy bibi van vele, hogy a kábelek el lettek vágva(gondolom a szétszedéskor).


Tud valaki esetleg valmi okosat erre a dologra, hogy mit hova hogyan?


Előre is köszi!

roberto123450 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 23159

Sziasztok!

 

Renault Clio3 2008 1.5 dci 5 ajtós 147 ezer km.

Kérdéseim:
1. milyen diagnosztikai kábelt és szoftvert érdemes használni?

 

2. Mi az első müszaki ellenörzési lépések?Mit érdemes megnézni még?

 

Amin túlvagyok már:):

-külső belső takaritás

-motorolaj csere szürő csere

-légszürő és pollen szürő csere

-üzemanyag szürő csere

-torony és tüzfal közötti rész takaritása és tisztitása...

- lassan vezérlés csere

 

3. Szeretnék vásárolni: akku fedelet és motorburkolatot és kalaptartót.Hol érdemes?Van-e valakinek eladó?

 

 

4. Müszercsoporton a kijelző nagyon halvány....:( Hibáa állitok a fényerőn!

Mi lehet az oka?

 

5.Valakinek van szeriz vagy javitási könyve .pdf formában?

 

6. 5 ajtós változat motoros ablak kapcsolási rajz van valakinek?

 

Segitségeket előre is köszönöm szépen!!!!!!

 

Roberto123450

Lajos Kéri Creative Commons License 2019.09.05 0 0 23158

sziasztok

gondom a következő lenne : digit klíma feltöltve leellenőrizve. hideg levegőt fúj. következő indításnál meg meleget fúj nem hideget. valahol olvastam, hogy a levegő terelő lapát megszorulhat. van ilyen ? mi lehet a probléma ? köszönöm a segítséget.

lp3 Creative Commons License 2019.09.05 0 0 23157

A kínai igaz, hogy 900 ft. de 35-50 napos szállítást igérnek. Mo-ról másnap itt volt, igaz, 5e ft-ért a kulcs-tok, egy kulcsmásolós spéci szaki pedig 2e ft-ért átrakta.

Előzmény: lp3 (23155)
Gregito Creative Commons License 2019.08.25 0 0 23156

Sziasztok!

 

Adott egy Clio 3-as (2007) és a következő a probléma vele:

A tompított mikor elindítom az autót bekapcsol szépen, de ha kiteszem az indexet, elalszik. Utána a kapcsolóval vissza lehet kapcsolni és úgy is marad, indextől függetlenül.

Valamint az ablaktörlő csak akkor megy (bármely fokozatban) amikor az index is, tehát csak indexelve lehet ablakot törölni :)

 

Van esetleg ötletetek miért lett index "függő" minden? :D

Köszi!

lp3 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 23155

Nagyon sokat segítettél, köszönöm

Előzmény: cipic (23154)
cipic Creative Commons License 2019.08.21 0 0 23154
Előzmény: lp3 (23153)
lp3 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 23153

Címet kérek, de azonnal :) :) :)

...és akkor a belsejét meghagyom, csak a gombot kell lecserélnem?

De jó lenne!!!

Előzmény: cipic (23152)
cipic Creative Commons License 2019.08.21 0 0 23152

Kínából, ~900 Ft.

 

Előzmény: lp3 (23151)
lp3 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 23151

Nincs valakinek egy ilyen bicskakulcsa? Gagyi műanyagnak köszönhetően az egyik gomb eltörött, amúgy működik.

Vagy valami tanácsot tudnátok adni?

Egy új kulcs 50-60e ft lenne...horror...

.

OLLE13 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 23150

Szia m_and_m!

 

Tudnál esetleg egy képet feltenni róla?

 

Köszönöm előre is.

Előzmény: m_and_m (23149)
m_and_m Creative Commons License 2019.07.03 0 1 23149

Én még egy fekete szúnyoghálót is ráaplikáltam a szélvédő tövében lévő rácsra. 20 cm-ről nézve észre se venni, a gané nagy részét kint tartja.

Előzmény: lp3 (23148)
lp3 Creative Commons License 2019.06.19 0 0 23148

Ez az ablaktörlő motor beázás tipushiba. Enyém is állt a vízben. Gyári szervizben cserét akartak, kb 80e forintért. Nem mentem bele, elvittem egy jó autóvill szerelőhöz, aki szétszedte a motort, minden érintkezőt nagyító alatt megcsiszolt, bezsírozott és a túlfolyónak a lelógó gumicsövét eldobta, mert abba tömődik bele a sok szemét. 3e ft-ból megúsztam.

Előzmény: Peter Virag (23146)
Peter Virag Creative Commons License 2019.06.04 0 0 23147

Valószínű önmetszős lesz!

 

Előzmény: Peter Virag (23146)
Peter Virag Creative Commons License 2019.06.04 0 0 23146

Szia! Nekem is ablaktörlő motor csere lesz mert beazott! Rendeltem egy valeot de mint kiderült a felfogatási pontok furataiban nincsen menet hmm te találkoztál ilyennel? Milyen motort rendelték bele? Ára? 

Előzmény: Hard83 (23143)
Hard83 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 23145

Az RS-t tudtommal teljesen máshol a többitől a RenaultSport gyártja. Összeszerelés minősége újként biztos jó. Ma most mi marad belőle használtan az az előző tulajon műlik. Ha jól tudom annál már az olajcsere is max 10ekm, de lehet kevesebb.

Ha látsz eladót szerintem vidd el márkaszervízbe átvizsgálásra. Előtte rá is kérdezhetnél, járt-e náluk már ilyen autó egyáltalán :)

Előzmény: tomtom5555 (23144)
tomtom5555 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 23144

Szervusztok! Clio 3 RS 2006-2010 vásárlását tervezem. Érdeklődnék, van-e bárkinek szerviz-tapasztalata az RS-sel kapcsolatban? Ha nincs, akkor úgy általában a Clio 3-mal kapcsolatban: mennyire tartós szerkezet, alkatrészárak? Korábban 10 évig használtam egy 2001-es 1.6 benzinest. Imádtam vezetni, de sajnos mire elérte a 130 ezer kmt a mutatója, az autó darabjaira esett. Elég gyenge minőség volt, vagy csak én fogtam ki... Válaszotokat előre is nagyon köszönöm!  

Hard83 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23143

210ekm után új jövevény miatt (Talisman) elválnak majd útjaink, de a családon belül marad a sas. Mivel sokan kérdwezik általában milyen megbízható egy Clio, leírom a történetét. 0km-től van nálam a kocsi.

1.5 dCi 86 ló a kocsi, 30ekm-nél átírták a vezérlést. Le nem mértük, de a rugalmasság 3-4 másodpercet javult 80-120 között azt lemértem előtte utána. Amúgy monacoII a felszereltsége +ESP +kártya +mp3 fej

 

Akiket érdekel, hogy menniyre megbízható a kocsi, leírom mik voltak 10,5 év alatt:

2 év után ablaktörlő motor csere gaiban (megállt a szélvédő alatt a víz és víz alá került a motor. Tisztítás után működött még, de ki tudtam cseréltetni. a 2 oldali lefolyókat tisztítsátok rendszeresen, ha fa alatt parkoltok.)

6 év után kipuff hővédő burkolat (ezt valami alulról összegyűrte, kiegyengetés sokat nem segített, ezért a kritikus részt kivágtuk. Buta traktor hangon csörgött alapjáraton. Gyári ára horror, 30eFt felett)

7 év után nyáron akku (Baren lett helyette, azóta is jó)

8 év után izzítógyertyák (már előbb kellett volna cserélni, de még ha nehezen is, de mindig elindult 1 jó izzítógyertyával) (2700Ft/db, kedves barátom cserélte, 15Nm-rel kell meghúzni, nem is volt berohadva, mert száraz a blokk)

8 év után bal külső kormányösszekötő  (pár ezer Ft az anyag, munkadíj se vészes)

 

amit most kéne csináltatni rajta 10 év után:

vezető oldalon a biztonsági öv csatját van hogy nem érzékeli, valami kontakt hiba lehet. Ettől menet közbe elkezd csipogni, hogy nem vagyok bekötve.

belső kormányösszekötő szilentek cserések (igazából már 1 éve, hihetetlen hangot ad télen fekvőrendőrön) (2-3eFt az anyag, de 4 óra munkadíj levenni a futóművet) (enyni km után és a magyar utakat ismerve, ez semi igazi hiba)

az ajtón lévő gombok nyomására nem zár be, kontakt hiba, mert esős időben jó. Jelenleg csak a csomagtér ajtóval működik a szabadkéz (3 ajtós a kicsike)

 

Szóval 10,5 év alatt egyszer hagyott cserbe, amikor nem indult, az is az akku halála miatt. Amúgy 300 napot biztos megyek vele egy évben, jellemzően BP-en vagy autópályán. Volt, hogy 2 éven keresztül, csak napi 2x5km volt a munkába járás, azt is bírta a dízel. Egyik műszaki vizsga előtt se kellett semmit szerelni rajta, csak megnézni, hogy épp ég-e az összes izzó :)

 

Fogyasztás 5.2 és 5.8 között van, utóbbi télen, rakparton araszolással. Ha főutakon járna az ember munkába mondjuk 2x30km, akkor simán 5L alatt lenne. Illetve 6. fokozat hiányzik belőle, 130-nál 3000-et pörög. Így legalább, ha jönnek a belső sávban akkor is elé lehet menni, mert megindul még jól :)

Olajcsere max 15ekm-ként, pollen légszűrő évente, gázolajszűrő 2 évente cserélve. Fékek 130ekm-nél cserélve, elül és hátul is tárcsa, betétek fullba, bár pl a hátsó tárcsa biztos bírta volna még. (ESP miatt tárcsa van hátul is!) A hátsó tárcsa ára meredek, egybe van építve csapággyal, jeladóval.

 

Igazából a tompított izzókat nem írtam, azokat ette rendesen, 1-1,5 év volt a max időtartam, bár folyamatosan felkapcsolt tompítottal jártam városban is, nyáron is, mert gyújtással együt kapcsolja. volt pár másik izzó is, cseréjük nem vészes, kis kéz és egy kis ügyesség kell hozzá.

Hard83 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23142

Szie!

 

Ez szerintem normális jelenség, nekem is hasonló az a cső, de én már 210ekm-nél járok.

Előzmény: kope123 (23096)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!