Keresés

Részletes keresés

cliffgreen Creative Commons License 2 napja 0 0 89706

Nézegetem az 1200R-eket.

Tudom, a kereskedők nem kapkodnak, ha szerintük reális az ár, kivárják a vevőt. Ez a két motor (emlékeim szerint) ősz óta hirdetve van. A Leier engedett is az árból, de még mindig nem keltek el.

Mi lehet ennek az oka? Nincs kereslet az R-re? Pedig csak 17db van a HaHu-n, GS meg 82db..Nagyon drága? (én nem látom irreálisnak)

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_r/bmw_r_1200_r-19981426#sid=feb542d3-183e-4cac-b8f4-5ce565388da3

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_r/bmw_r_1200_r_garanciaval-abs-19406015#sid=feb542d3-183e-4cac-b8f4-5ce565388da3

tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 89705

Igen, ezekben már ez van. Amit Zöldi rakott be, abban még a régi (illetve abban semmilyen, de azokban az évjáratokban).

Előzmény: cliffgreen (89704)
cliffgreen Creative Commons License 3 napja 0 0 89704

Ha jól tippelek, akkor ez lenne az - legalábbis nekem ilyen van (szervós / vinnyogós ABS)

https://rhelectronics.de/de/reparatur/geraet/motorrad/abs-motorrad-am/type-am1

 

 

Előzmény: tcaoe (89703)
tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 89703

Ez, amit linkeltél, a mai napig elég megbízható rendszer, javítani sem nehéz. De az R100 által linkelt motorban nem ez van.

Előzmény: rfc (89701)
cliffgreen Creative Commons License 3 napja 0 0 89702

Az enyém szerencsére nem olvas hirdetéseket meg fórumokat, így abba a büszke 3 vagy 50%-ba tartozik, amelyik (még) működik. :)

Csak annak tudatában mertem megvenni, hogy kiépíthető belőle, így a drága (és megbízhatatalan?) javítás kiváltható.

 

Amúgy nem rossz - kis sebességénél tényleg nem jól adagolható - de azt sem állítom, hogy hiányozni fog, ha egyszer nem szervós fékem lesz.

 

Ha teljesen berántom a féket, kis sebességnél bakkecske a működése, de nagyobb sebességnél észrevétlenül szabályoz - nincs az a pulzálás, mint az autókban. Először azt hittem nem is működik, de rájöttem, ennyi az elérhető fékhatás murván, egyszerűen csak lassul a motor, de stabilan, mindenféle csúszásnyom nélkül. Persze aszfalton rendesen harap.

 

Motorkerékpárokon ennyire finoman szabályoznak az ABS-ek? Nincs összehasonlítási alapom.

Előzmény: R100 (89697)
rfc Creative Commons License 3 napja 0 0 89701

Nem volt egy megbízható rendszer a maga korában sem, és az azóta eltelt idő sem tett jót nekik.

Olyannyira ismert hiba, hogy van, aki erre szakosodott:

https://rhelectronics.de/de/reparatur/geraet/motorrad/abs-motorrad-am/type-am2

Ha szerencséd van, csak a három tantál kondi ment ki a panelon, ha nem, akkor a szelepblokk rohadt be.

Előzmény: R100 (89697)
tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 89700

Jóvanmá', hát ilyenje kinek nem volt?:))

Előzmény: zöld_I (89698)
tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 89699

Ez már szervo ABS-es, szóval ha nem is 97%, de mondjuk 50. A régebbiek ABS-e kevésbé hisztis.

Viszont hibás ABS-szel nem illik hét számjegyért árulni. Törött első sárvédővel meg még az is túlzás, ha a hat számjegy kilencessel kezdődik.

Előzmény: R100 (89697)
zöld_I Creative Commons License 3 napja 0 0 89698

Ebben az abs2 van, az meg egy javítható/cserélhető cucc, szóval ez inkább nyugtató szöveg :)

Tavaly volt ilyenem pár hónapig.

Terveim szerint lesz még.

Előzmény: R100 (89697)
R100 Creative Commons License 3 napja 0 0 89697
cliffgreen Creative Commons License 4 napja 0 0 89696

Neked elhiszem ;)

Akkor az lehet, hogy a fölösleges folyadék ugyan bemegy a fékfolyadéktartályba, tehát a kopás miatt emelkedik a szint, de a tányérrugó más szögben áll, vándorol a nyomáspontja. 

Előzmény: zöld_I (89695)
zöld_I Creative Commons License 4 napja 0 0 89695

Nekem mikor elkopott a kuplungom, az utolsó pár centin kint fogott. Amikor betettem újat, akkor meg ott, ahol kell. De kocsikon is hidros a kuplung, ott is elkezd egyre feljebb fogni.

Előzmény: cliffgreen (89694)
cliffgreen Creative Commons License 4 napja 0 0 89694

A hidraulikus az én legjobb tudomásom szerint nem fog sehova elmászni.

A főfékhenger (főkupplunghenger?) mindig beáll alaphelyzetbe, összenyitja a fékfolyadék tartályt a fékcsővel, a kopás miatti térfogatkülönbözet kiegyenlítődik. Behúzáskor mindig ugyanattól a ponttól, ugyanazt a fékfolyadékmennyiséget tolja ki.

 

Előzmény: zöld_I (89693)
zöld_I Creative Commons License 4 napja 0 0 89693

Amúgy ahogy kopik, úgy fog egyre kijjebb a hidrós is. 

De most tényleg, egy 30 ezer forintos munkán vekengenek....

Előzmény: Horpa1 (89679)
befaster Creative Commons License 4 napja 0 0 89692

Köszönöm, próba lesz és most már sztm kivárok. 😉

Rendezem a dolgokat a fejembe is.

🤣

Előzmény: ArchieGS (89690)
Stenmark1 Creative Commons License 5 napja 0 0 89691

Szívesen!

 

Kapkodni nem szabad, de szalasztani a lehetőséget sem, legalább is a próbákat illetően. A sima vizes Gs tényleg komolyan megfontolandó, szerintem, és az ára is jóval kedvezőbb az Adventure változatnál. Szeretem a robusztus kinézetet, ezért is van Dohc Gsa-m, de a vizes Gsa-n nekem nem esett jól az üléspozíció, a nagy terpesztés miatt. Egyébként a győri Leier Bmw-nél tudsz bérelni Gsa-t, érdemes egy hosszabb kört menni vele, és azonnal világos lesz minden.

 

Jó döntést!

Előzmény: befaster (89689)
ArchieGS Creative Commons License 5 napja 0 0 89690

Szia, nem tudom merre vagy, én Gödön lakom, ha gondolod az enyémet is felpróbálhatod. Nekem egy ültetett sima GS 1250-m van (bár ahogy írták az ületett GS és GSA is ugyanazt a futóművet kapta) de a normál komfort üléssel, szóval út közben a térdszög komfortos de ha meg kell állni akkor jobb a talajfogás. Én is olyan 176 körül vagyok és az előző tulajnak volt még egy excenteres Wunderlich ülés stücnije ami elől még egy kicsit lejjebb viszi az ülést. Ha jól tudom a gyári alacsonított ülésben nincs ülésfűtés, talán azt érdemes még megfontolni illetve hogy hát mivel sok tömés sincs benne a hosszútávú kényelme is kérdéses.

Előzmény: befaster (89689)
befaster Creative Commons License 5 napja 0 0 89689

Köszi a segítséget, 😉😉  most már  úgy vagyok vele hogy nem kapkodok.  Előbb utóbb le tisztul a dolog. 🙃

 

Előzmény: Stenmark1 (89687)
befaster Creative Commons License 5 napja 0 0 89688

Na ná hogy elfogadom a próba lehetőségét,🙏 előre is köszi. Kicsit vergődik az idő és kereslek hogy megbeszéljük. Előre is köszi.

Azt hittem megerősítetek hogy felejtős a Gsa.

Viszont az ültetett verziót még nem néztem- az ülés mókolás terveben volt. Na kezdődik minden előröl.  🙃🙃 .persze van 1 anyagi keret is ami fölé nem fogok menni.  ( ha csak nem nyerek a kaparóson 🤣)

Előzmény: Horpa1 (89685)
Stenmark1 Creative Commons License 5 napja 0 0 89687
Előzmény: Stenmark1 (89686)
Stenmark1 Creative Commons License 5 napja 0 0 89686

A vizes széria jobb kisebb embereknek, mert keskenyebb az ülése elől, és van belőle ültetett verzió, amiről biztosan leérne a lábad. Szerintem fogadd el Horpa ajánlatát az ülés próbával kapcsolatban, van a rugózásnak egy minimum beállítása, egy próbát megér. És néznék egy alacsony futóműves hirdetett Gsa-t (lehet 1250 is, a pozíció ugyanaz), ráülni biztos lehet, mindenképpen tájékozódj, mielőtt vásárolsz. Pl itthon: https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1250_gs/bmw_r_1250_gs_adventure-20707815#sid=ab174694-4aef-49f5-8c70-7aeed1ac46b7

 

Kinti alacsony, tehát létezik 1200 GSA-ból is (Tieferlegung): https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=370744684&fr=2014%3A&isSearchRequest=true&ms=3500%3B%3B%3Br+1200+gs+adv&od=up&pageNumber=4&ref=srp&refId=53715102-821d-7033-2697-2d8cec7f5b47&s=Motorbike&sb=p&searchId=53715102-821d-7033-2697-2d8cec7f5b47&vc=Motorbike

 

Jó válogatást!

Előzmény: befaster (89684)
Horpa1 Creative Commons License 5 napja 0 0 89685

Nekem vizes GSA-m van, egy alacsonyított Touratech üléssel futómű alacsony állásra állítva 170 cm-es ember talajt fog biztonsággal, ha gondolod rápróbálhatsz, felülhetsz rá, szóval ne hagyd magad lebeszélni😉

Előzmény: befaster (89684)
befaster Creative Commons License 5 napja 0 0 89684

Igen, be kell látnom nagy nekem a vizes gsa. ( csak ne tetszene 😪 ennyire) 176cm hez nem való és elég sokat megyünk 2en. Szinte biztos hogy kintről fogok hozni motort. Lehet jobb is így, beleugrottam volna a gsa-ba és csak erőlködnék vele. 🙄🙄

 

Előzmény: Stenmark1 (89682)
Stenmark1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89683
Stenmark1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89682

Hány centi vagy? A vizes Gsa nagyon nagy batár, de az ülése elég keskeny, már a Dohc Gsa-hoz képest, azaz szerintem arról jobban leérne a lábad. Persze tudom sima Gs-ed van, de az egy jó viszonyító pont. Ha azzal is küzdesz, akkor a vizes gsa nagy lesz.

 

Néha én is kisebbet kívánnék, főleg mikor feltankolom, és tologatnom kell a Dohc Gsa-t (183 cm vagyok). A sima vizes Gs sokkal jobb döntés szerintem, nem kell küzdeni vele, és árban is szerényebb, illetve a Gsa árából, már egy 1250 Gs is kijön, ami már nem is egy csörgőkígyó. A Dohc után készülj fel mindenféle furcsa zajra, mert abból lesz bőven.

 

Jó döntést, és türelmet a vevőkhöz!

Előzmény: befaster (89676)
Stenmark1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89681

Hát a mai vevőktől mentsen meg az ég, nagy fokú türelem kell hozzájuk, megértelek.

Előzmény: Horpa1 (89679)
Stenmark1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89680

Hát igen, kezd összeérni az ára, az első generációs vizes gsa-val, legalább is a németeknél. Itthon még biztos tartani fogja az árát, mert annyi nincs a piacon, amit meg ne vennének. Egyébként már No-ban is egyre kevesebb van belőle, a vizesből meg egyre több.

Előzmény: zöld_I (89678)
Horpa1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89679

Nagy a birka áradat, ma megnézték a KTM-et, kuplungos, mert nagyon kint fog, mondom neki lassan… hidraulikus a kuplung, ez mindig ott fog🤗 (persze nem csúszik)

Előzmény: befaster (89676)
zöld_I Creative Commons License 6 napja 0 0 89678

Biztosan nem cserélek, de ha értelmes áron lenne dohc gsa, azt megvenném, mert ahogy nézem, kínálat függvégnyében ugyan, de értelmezhetetlen áron is elmegy :D 

Előzmény: Stenmark1 (89677)
Stenmark1 Creative Commons License 6 napja 0 0 89677

Csak nem csere!?

Egyébként úgy tudom sima Gs, de jó áron van.

Előzmény: zöld_I (89675)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!