Nekem az alsó lengőkaron szállt el az egyik gömbfej, meg a rugó törött el, kicserélték, de nem állítottak futóművet. Akkor picit ferdén állt a kormány, pont akkor vettem új gumikat és beállíttattam a futóművet. Utána jó lett. Amúgy nem húzott félre, de a gumikat rendesen koptathatja. Én már a harmadik lengőkar garnítúrát használom (212000 km), valamiért ez a kocsi érzékenyebb erre, ezt már több helyről hallottam. Meg ugye a remek magyar utak... Érdemes nem az "alsó polcról" venni hozzá lengőkart.
Esetleg lehet gumi is, apám autóján elég volt csereberélni a gumikat.
Megoldódott a probléma! A váltókar gömbcsuklója és a bowdenezés volt berohadva. Cserélni nem kellett, csak tisztítani/olajozni! Olcsón megúsztam (12k).
Sziasztok ha egyáltalán olvassa valaki aki (k )mindig megment minket!
Utolsó bejegyzésem magától megjavult mint kiderült a csomagtér ajtó mikrokapcsolója hibás ezért ment el a csomagtér világításom,majd jött vissza.
A következő sajnos nem lesz ilyen egyszerű járó motornál totál balra csavarom a kormányt furcsa hang gondolom szervó és leáll a motor. Nem mindig de most 3-ik alkalommal. Na ez mi lehet?
A hiba a következő: rendesen bemelegszik a motor (fűtés is van), hűtővíz rendben, viszont a műszerfali jelző sokkalta hidegebbet mutat, vagy a mutató nullán áll. Másnap például viszonylag rendesen mutat, de nehezen áll helyre. Ez időnként ismétlődik. Fűtés továbbra is jó. Tócsa nincs a kocsi alatt, nincs gőz a kipufogóból, stb.
Először kontakthibára gyanakodtam, de nem az. Vajon a jeladó, vagy a termosztát hibázhat?
Egyik sem nagy összeg, csak jó lenne tudni.
Az autó: Suzuki SX4 1.5, 2007 (219.000 km), eddig mindent megkapott (vezetett szervizkönyv, az összes számla).
Nem tudom, van-e összefüggés, de nemrég ködlámpát raktak be, lemerült az akku, be kellett bikázni, ilyenkor kb. 50-100 km-ig tanulgat a vezérlés (pl. :alapjárat), de ezt tudom. Ekkor is úgy hoztam el, hogy nem jelzett a hőfokmérő a műszerfalon. Munkából hazafele már jó lett.
Nem egy bonyolult probléma de a hétvégén ezzel szórakoztam. A csomagtér világításom elment valahová. Izzót cseréltem semmi. Két szál vezetékkel helyettesítettem a komplett kapcsolót egy izzóval de nem világít az sem. Beltér világításom működik. Hol keressem a hibát?
Hülyeséget írtál! A hőmérsékletet a fűtésszabályzó gombbal tudja szabályozni. Ha a klíma által befújt levegő túl hideg neki, akkor ad hozzá egy kis meleg levegőt. Amit Te írtál, azzal a ventilátor tudja szabályozni, milyen erővel fújjon.
Van egy 2007-es automata SX4-em, aminek a váltókarja egyre lomhább, nincs már meg az a kattanás érzés minden fokozatnál, amikor pakolgatod. És ezzel együtt (bár nem tudom mennyire van összefüggés közte), az elmúlt időben produkál olyan hibát, hogy a váltókart nem engedi ki P-ből, és elektronikusan blokkolja a beindítást is. Tisztára úgy viselkedik, mintha nem érezné, hogy P-ben van a kar.
Hibaüzenetet nem rögzít, ezért arra gondolok, hogy ott a váltókar boxnál lesz a hiba (a bowdenezéssel ? talán). Tudom, nem túl gyakori az automata SX4, de találkozott már valamelyikőtök ilyen problémával?
Köszönöm máris barátságosabb árakkal találkoztam és ráadásul prémium alkatrészként kínálja. A szerelőm nekem is a MONROE-ra esküszik akkor ennyit erről. :)
Nehogy már jól érezzem magam kicseréltük a fékbetéteket és akkor vettük észre,hogy az első jobboldali spirálrugó alsó részéből egy félkörív ki van törve. A tört darabot kidobtam de ki kell cserélni mindkét oldalon újra.
az autóm 2009-es 1.6 benzin 88kw 120 le. 4x4.
Suzukishumo alkatrészkereskedő 37890- forintba állapította meg darabját.
Természetesen annyit nem vagyok hajlandó érte fizetni. Valakinek esetleg elfekvőbe vagy sokkal-sokkal olcsóbban esetleg valami utángyártott?
Nekem 2007-es van, 214 e km-rel, jó pár éve Eneos Sustina, vagy Hyper Multi 5w-30 -ast használok (valahol ajánlanak 0w-20-ast is). Főleg elővárosi-városi forgalomban, napi 50 km-t megyek, ritkán becsúszik egy hosszabb út, akkor megküldöm neki. Nem nagyon eszi az olajat. Viszont minőségi (MANN, Hengst) szűrőt veszek, 10 ezrenként olajcsere. Váltóba pedig nekem bevált a Mannol. Nagy mínuszokban is rendesen tudok váltani.
Baloldali hátsó ajtómon egy 15 cm-en felvált a gyári díszcsík / már így vettem /. Próbáltam szilikonnal,palma-tex, stb De nem tart tovább egy hétig. Milyen brutál ragsztóval tudnám maradásra bírni?
Sziasztok . Á-sure 2 din fejegység, a gyári beállításokra való vissza állításnál,elkezdett melegedni ,majd füstölni . Gyorsan levettem a akku neg. sarut, majd kivettem a rádiót ami forró volt. Mi történt nem tudom , 4 évig hiba mentesen működött. A gond az,hogy miután vissza raktam az akkusarut, indult elsőre,minden működik,csak a központi zár nem működik, nem is ad ,,katt" hangot. Lehet csak biztosíték ment tönkre? Hol találom a biztit a központi zárhoz? A csomagtartót lehet kulccsal nyitni ?? 2014 év.j 1.6 vvt
Valaki rájött már, hogy a "pohártartó" (váltó előtt) mire jó, azon kívül hogy beledobald az aprót? 😂
Telefont belerakni nem lehet, 250 ml ücsis doboznak túl nagy, felborul. Esetleg nem lehetne kapni vmi átalakítót vagy nem tudom mit (ha igen hogy keressem, melyik autóval lehet megegyező ha van ilyen)?
Vagy olyan telefontartót ami bele illik? Vagy csak engem zavar? Teljesen használhatatlan így. 😅
A körülmények fennforgása, és bizonyos csillagzatok együtt állása miatt elköszöntem az öreg sx4-től. Az ezerötös benzines motorba szélsőségesen vegyes használattal 12 év alatt belegyűrtem majdnem 280.000 km-t. Egyfelől sajnálom, másfelől azért kétszer tréler kellett. Nem lett ezekből nagy baj, de lehetett volna, és ennek lehetősége azért folyamatosan aggasztott. És az utóbbi 1-2 évben már kezdtek előjönni a korral járó nyűgök és kiadások. Összességében remek bokorugró autó volt, ide vidékre meg a bihari hegyekbe ilyen is való.
Ebbe a topikba keveset írtam, de annál többet olvastam:), és amikor infó kellett, mindig jószándékú és segítőkészség márkatársakkal találkoztam, köszönöm szépen.