A külső elvileg fekete színű kerékjárati műanyagok igen ki vannak fakulva. Hőlégfúvós megoldással már próbálkoztam, látványos és eredményes megoldást produkált, de kb. 6 hónap elteltével újra ki van fakulva a műanyag. Van valakinek bevált módszere, vagy bármilyen anyaga amivel lehetne tartós eredményt elérni (vagy 2 évet legalább)?
Szia, a bontó zsákutca. Ennek az alkatrésznek a törése típushiba. tehát vagy már eltörött vagy el fog törni vagy már el is van törve csak még nem látod, mert csak repedés van. Én magamnak megjavítottam, ragasztás plusz kívülről rá melegített erős zsugorcső combo. Évek óta tökéletes, igaz úgy néz ki mint egy néger fasz a pornófilmben de ez van 🤷
Igen ez, de magyarországi oldalról rendelt hasonló cseredarab nem passzolt bele, a borítás még csak jó lenne de a "közepe" müanyag rész, amit megnyom az ember a gombbal és oldja bowdent , na az vastagabb a sinnél mint amibe bele kéne menjen. :/
Sziasztok, azért írok a topikba hátha tud nekem segíteni valaki.
Tavaly vettem egy 2001es évjárat Honda Civic 1,4 benzines.
Motorkódja D14Z6. Eddig kiválóan müködöt. Városban használom napi szinten 100 Km megyek vele.
Olyan hibát produkál hogy a hajam kihullik tőle. Fogja magát és meg áll a motor utána indítózni lehet csak éppen nem indul, azután gondol egyet és újra megy. De megcsinálja ezt úgy is hogy reggel beülök és nem indul.
Sziasztok, honda civic 2006 2,2 D ufo, úgy jártam hogy eltört a kézifék karon a műanyag rész, gomb borítás úgy kompletten a vége. tehát a kéziféket most egy csavarhúzó jól irányzott "belehelyezésével" oldom ki ha véletlen behúzom. a neten felkutatott cseredarab nem passzol persze, a gyári 48ezer... járt már valaki hasonlóan? és ha igen milyen megoldást talált a problémára. nyilván a bontók hivogatása lenne a következő lépés...
Nekem is ez van, bedugtam a szellőzőbe egy digitális hőmérőnek az érzékelőjét, ha menet közben legalább 2000-es a fordulatszám, akkor lemegy 10-12c-ig a befújt levegő hőmérséklete, viszont ha megállok pl. piros lámpánál, akkor elkezd melegedni.
Egy vasúti átjárónál felmegy 20c fölé is a befújt hőmérséklet.
Szia, ha alapjárati fordulaton nem hűt kellően, magasabb fordulaton viszont igen előfordulhat, hogy nincs elég hűtőközeg a hűtőkörben. De ezt egy klímás szakember üzem közben meg tudja nézni az adott töltőközeg ismeretében. Azt megnézted, hogy az autó vízhűtő ventilátora üzemel araszolás közben? Ha nem akkor a kondenzátor túlmelegszik és túlnyomás miatt megáll a kompresszor. Persze ilyenkor egy idő után a víznek is illik felforrni. :)
Másnak a rádióvétele is szakadozik, ugrál, vagy csak az enyém? Leginkább a Kossuth. Van, hogy nem lehet érteni, mit mondanak, mert eltűnik a mondat fele.
A másik eset, amikor mindig bekapcsol magától, amikor nagy hideg után hirtelen meleg lesz. Mint pl. tegnap. Persze nem automata állásban van, és a műszerfalon OFF-ban van.
üdv! segítséget kérnék. 1999-es "angol" civic középső paneljában égőt akarok cserélni,mert nem világítanak a forgó kapcsolók,de nem jövök rá hogy tudok hozzá férni. mit kell leszedni,hogy kijöjjön a panel?
Halvány lila gőzöm nincs a motorvezérlő gondolkodásmódjához, de én is bekapcsolnám még a hátsó ablak fűtést is, hogy terhelje a motort, több tűz jusson a koromba.