Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2016.12.16 0 0 494

Meg nem mindegy, hogy Magyarorszagon vagy külföldön. Itt kint nem lehet, bar itt is latni, elvetve.

Előzmény: dgatto (492)
pesta8 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 493

Ha megfeleloen van rogzitve es a sulyok stimmelnek, akkor igen. 

Előzmény: dgatto (492)
dgatto Creative Commons License 2016.12.16 0 0 492

Sziasztok

 

Az lenne a kerdesem hogy a hosszuplatos sprinterrel lehete autot szallitani a platon. Nincs automentonek bejegyezve. Gyari szeria platos sprinter.

Koszi.

Lara1020 Creative Commons License 2016.11.05 -1 0 491

Szeretnék ajánlani egy megbízható autómentő céget: http://automento-24.hu/ . Engem Németországból mentettek, gyorsan és korrekt áron.

espace2015 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 490

Üdv Urak és mindenki, ha autómentősök is olvasnak itt és véletlen üresen jönnek  kulfoldröl hazafelé 

Renault espace III 2.2 dci -t keresek, vennék /foleg dci érdekel, de olcsobban  más motorral is/ 

akár motorhibás is bármilyen állapotban - autómentőn mindeg:D- elérhetőség nevemnél Köszönöm

 

Liviati Creative Commons License 2016.07.20 0 0 489

Ha 3.5 tonna az össztömeg vagy van B+E kategóriás jogosítványa a jelöltnek, akkor egyszerűbb. Nem kell C és többi se, de tachográf az kelleni fog.

Előzmény: Audista tzs1 (488)
Audista tzs1 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 488
Liviati Creative Commons License 2016.03.01 0 0 487

Előbb azt írtad 2600 kg a megengedett össztömege a terepjárónak.

Előzmény: mj620di (486)
mj620di Creative Commons License 2016.03.01 0 0 486

Tachográf szempontjából nem baj hogy 3,5 fölött vagyok ?

Előzmény: Liviati (485)
Liviati Creative Commons License 2016.02.29 0 0 485

Ha személykocsira van vizsgáztatva akkor nem kell bele tachográf, bár az olaszoknál már hallottam olyat is hogy azért bűntették meg mert hiányzott. PÁV-ot külföldön nem is ismerik. Pár éve még nem kellett rá fuvarozói engedély, de érdeklődd meg a megyei NKH-nál ha még így hívják egyáltalán.

Előzmény: mj620di (484)
mj620di Creative Commons License 2016.02.29 0 0 484

Sziasztok.

Ha egy 2600 kg összsúlyú terepjáróval és egy 2000kg össz súlyú trélerrel mentőzni szeretnék akkor abba kell tachográf?

gki kártya kell a tevékenységhez?

Illetve (végülis) mik a feltételei a szakmának a páv és az E. kat. kívül?

Köszönöm.

csakesz2 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 483

Hello! Tréler vontatásra dieselt ajánlok. Minden autómentéssel kapcsolatos információhttp://automentobudapest.com/

Előzmény: Misus (480)
juli123 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 482

Ha valakinek autómentő szolgáltatásra van szüksége: http://automento-24.hu/

Liviati Creative Commons License 2016.01.13 0 0 481

Dieselt, minél nagyobb vontatható össztömeggel. Pl vmelyik Land Rover, de lehet a Range Rover 3,5 tonnát húzhat. Ja véletlen se automatát vegyél. Vagy veszel vmi 3,5 tonnás kistehert, de nyugaton min EU3-as kell legyen osztrákoknál és a németeknél is kell rá környezetvédelmi matrica.

Előzmény: Misus (480)
Misus Creative Commons License 2016.01.13 0 0 480

Kösz. És milyen verdát ajánlasz a trélert vontatni? Dieselest?Benzinest?

Előzmény: Liviati (479)
Liviati Creative Commons License 2016.01.12 0 0 479

B kategóriával kb olyan trélert húzhatsz amivel max Trabantot húzhatsz. Tök mindegy a tengelyek száma, ha 3500 kg össztömeget meghaladja az autó és a futó együttes  megengedett össztömege akkor kell.

Előzmény: Misus (478)
Misus Creative Commons License 2016.01.12 0 0 478

Úgy érted A nagyobb: 2tengelyes trélerhez kell az E vizsga?

Szerinted/szerintetek ez elé a tréler elé milyen nyomatékos,lóerős autó menne el hosszútávon? Gondolom ide kell a 3,5t-s vohóhorog. 

Előzmény: Liviati (443)
Liviati Creative Commons License 2015.12.27 0 0 477

Nincs határ hány éves, de Ausztria több részére csak EU3-assal lehet behajtani és németbe a nagyvárosokba is kell zöld matrica.

Tudtommal 2006-tól kell digitális tachográf.

Előzmény: Elneeno (476)
Elneeno Creative Commons License 2015.12.27 0 0 476

Milyen idős autóval lehet kimászkálni, van valami korhatár?

Korongos menetírót  meddig lehet beszerelni,mert ha jól tudom 2007-be csak kártyást lehet.

Köszi

Liviati Creative Commons License 2015.12.25 0 0 475

Ducato és Boxer elsőkerekes, motorba szintén csak a Sofim motorost szabad megvenni. 2.3 FIAT és 2.2 Ford motoros kerülendő. Suzuki Swift cipelésre lehet használható a szimpla kerekes, de instabil. Mondjuk FIAT-ot még nem láttam félbetörve, Renaultból párat, de Merciből és VW-ből annál többet a fülke után egyszerűen összecsuklottak. Renault Messenger is hátsó kerekes (bár igaziból az egy Iveco) az újat nem ismerem. Én majd 1 évig nézegettem, egy jó masszív nehéz felépítményes Ivecot vettem, nekem fülkét is cserélni kellett és az egészet rendbe tettem időközbe, de nemzetközizni a vasplató és a kora miatt nem éri meg, én csak hobbiból tartom. Vontatni akár 3,5t-t is húzhatsz, mondjuk egy elsőkerekessel a max 1,5t össztömeg az ideális.

Előzmény: Elneeno (474)
Elneeno Creative Commons License 2015.12.25 0 0 474

 Fiat Ducato és Boxerbe gondolkozok, mert az Iveco az nehéz. Ki szeretnék járni és ott a súly fontos. Szimpla kerekest nézegetek a súly miatt, talán 100 kg spórolok. Korongos tagráfot 2006.05.01 lehet beszerelni, tehát 2006.05 utánit már nem nagyon szeretnék.

Melyik legalább 2500 vontatás jó lenne, már egy honapja keresgélek autót de nem könnyű. Tudsz valamit ajánlani?

Előzmény: Liviati (473)
Liviati Creative Commons License 2015.12.25 0 0 473

Mindenképp hátul duplakerekeset és ebből következően hátsókerékhajtásút vegyél. Ha nehéz autókat is viszel akkor alvázasat válassz, . Így 2 lehetőséged maradt az Iveco és a Gazella, az új Gazellát nem tudom milyen, a régi hanyagolandó. Ivecoból a 2.3-as FIAT eredetű motort kerüld, SOFIM motorost válassz ha lehet minél erősebbet.

Sérült autók felhúzására hidraulikus csörlő kell. Hosszú távra meg nem árt egy klíma és ősztől-tavaszig egy állófűtés, az ülést ha nem súlyhoz állítható, akkor idővel cseréld ki, legalább rugós legyen, de légrugós a legjobb. Ha ki is akarsz járni nyugatra akkor minimum EU3-ast vegyél. Mindenből a legkönnyebbet próbáld (persze nem a használhatatlan alulméretezett dolgokra gondoltam), mert 3,5 tonnából nehéz jól használható (raksúly) autómentőt kihozni. Nehezebb járművekre ott marad a trailer, így vonóhorog se árt, de tachográfköteles leszel (kiskapuk vannak a mentességre, de lassan mind bezárul)

Előzmény: Elneeno (472)
Elneeno Creative Commons License 2015.12.25 0 0 472

Az a plató 3 éve készült és az óta használja a gyártó.

Még a feljáró se görbe, nem tudom milyen alumínium de nagyon könnyű a feljáró is.

Elmentem személyesen megnézni és jónak ütnék. Két törést csináltatok én is ha megtalálom az autót. Még azon is töröm a fejem milyet vegyek. Mit javasolsz?

Előzmény: Liviati (471)
Liviati Creative Commons License 2015.12.24 0 0 471

A két helyen tört plató jobb és talán nem kerül sokkal többe. Meg nem tudom mire van méretezve, mert hülyén néz ki az alu plató ha kihullámosodik.

Előzmény: Elneeno (470)
Elneeno Creative Commons License 2015.12.24 0 0 470

 

Sziasztok.

 

Erről a felépítményről mi a véleményetek?

 

http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/felepitmeny_tartozek_adapter_haszonjarmu/egyedi/egyedi_aluminium_200kg-8740442

 

Köszönöm

Liviati Creative Commons License 2015.12.24 0 0 469

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.

Liviati Creative Commons License 2015.12.05 0 0 468

Meg ha nemzetközizel akkor alap a klíma, meg az állófűtés se árt, télre valamint kell téligumi garnitúra is. Ha egyedül mész akkor elég a hely a fülkében is aludni, ha ketten akkor vagy hálófülke vagy duplafülkést kéne venned, De ez mind plusz súly. Gondolom E kategóriás jogsid is van mert ha vontatni akarsz, külföldre tartósan járni csak úgy éri meg. Egy tényleg jó és viszonylag könnyű, költségmentes futó ami nagyobb méretű használtan 1 millió környékén van.

tajby Creative Commons License 2015.12.05 0 0 467

kezded elvenni a kedvemet...

Előzmény: Liviati (466)
Liviati Creative Commons License 2015.12.05 0 0 466

Ja németbe kell tachográf is vagy Kontrolltagesblatt-ot vezetned a német határtól. EU3 200-től volt, EU4 2005-től de az tuti nem fér bele a keretedbe. Rengeteg a lepusztult több mint félmilliót futott példány. Kívül nem is látszik mert pályán futnak, de belül azért elkopik a technika. A km órának sose higgy, 90%-ba vissza van tekerve.

Előzmény: tajby (465)
tajby Creative Commons License 2015.12.05 0 0 465

Akkor minimum az euro 3. Jó tudni. de inkább euro 4.?

Előzmény: Liviati (464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!