Keresés

Részletes keresés

arisztokraták_ma Creative Commons License 2018.01.08 0 0 336

Sziasztok!
2007-es S80 V8-hoz nem tud valaki újraírt szoftvert (ha jól tudom, Benzo van benne) illetve utángyártott katalizátort és lambda szondát? 

vasapuka Creative Commons License 2017.12.16 0 0 335

Szia! Nekem is S 80  van ugyan ezt írja minden indításkor.Meg nézettem a Volvónál a hiba a riasztó akkumulátora rossz.  Az aku együtt van a szirénával 60000 ezer lett volna a csere. :-(

Előzmény: hjoe72 (332)
Year Creative Commons License 2017.12.13 0 0 334

Sziasztok!

 

Kocsi vásárls előtt állok és szemezek az s80 modellekkel.Abból is a 4.4 V8. Tudtok erről valamit? Esetleg valakinek tapasztalat?

Hallotam jót is rosszat is. Állítólag az autómata váltót nagyon hamar tönkrevágja és felkell újítani.

szi-car Creative Commons License 2017.11.30 0 0 333

Szia,

 

Én is azt keresem már két éve de eredménytelen. Sem club sem igazi fórum. Sem a márkával, sem a típussal kapcsolatban. Ha esetleg Te találtál oszd meg kérlek.

 

Üdv

Előzmény: szi-car (331)
hjoe72 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 332

Szép Napot!Sziasztok!

Most járok itt először,1 hónapja lettem boldog Volvo tulajdonos!Kérlek segítsetek,riasztórendszer hiba szervíz szükséges hibaüzenetet kaptam,hogyan tovább...?

Köszönettel,Peti!!

szi-car Creative Commons License 2017.11.17 -1 0 331

Sziasztok

Volvóm van és keresek olyan fórumot vagy club-ot ahol megosztják a Volvóval kapcsolatos dolgokat ez az oldal elég szegényes és inaktív. Tud valaki aktív Volvós életet mutató oldalról?

tamozsnyik Creative Commons License 2017.09.10 0 0 330

Sziasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni a hirdetésben szereplő gyönyörűséggel kapcsolatban.

Ha van, akkor mik a gyerekbetegségei ennek a motornak? Megoszlanak a vélemények, az emberek írnak/mondanak jókat és rosszakat is egyaránt. Minden pro/kontra vélemény érdekelne. 

 

Köszönöm.

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s80/volvo_s80_2.4_d_d5_momentum_geartronic_kituno_allapot._navi_bor-10287031

 

 

 

Bandi.1 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 329

Sziasztok!

 

Mai napon vásároltam egy VOLVO s80 2005 2.5T automata (150.000km) gépet.

Mivel használtam vettem (aaa) ezért nincs hozzá kézikönyv meg alkatrész csere "lista"(amiben le van írva hogy hány kilométernként kell lecserélni az egyes alkatrészeket)

Ha valaki tudna e nekem linkelni olyan oldalt ahol ez le van írva azt megköszönném. :D

 

Üdv!

szi-car Creative Commons License 2017.08.30 0 0 328

Vákuumos a motortartó gumibak. Ez működik rajta?

Előzmény: vasapuka (297)
szi-car Creative Commons License 2017.08.30 0 0 327

Szia,

 

Tudomásom szerint nem fog működni mert az autónak a vezérlő egységében szerepelnek az extrák és ha nem gyárilag jött ki nem is fog működni normálisan. Ha áramot adsz rá működik a motor de központilag menet közben "gyári" módon nem. Ha esetleg azóta meg oldottad és találtál szakit aki ezt meg tudta oldani jelezz kérlek mert engem is érdekel, de a fentieket egy Volvo szerelő mondta, így nem is próbálkoztam.

Kösz ha visszajelzel.

Előzmény: Paleee2017 (303)
Nyúl Jenci Creative Commons License 2017.07.22 0 0 326

sziasztok, volvo s80 '99 évjárat d5252t 140lovas , devanderen szereplő vákuum szelep ami felelős a tempomatért van valakinek jó állapotú eladó, vagy esetleg valaki tudja a gyári cikkszámát ? válaszokat előre is köszönöm

straycat78 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 325

Sziasztok! Lenne egy S80 T6-osom, amit eladnék. Bízom benne, hogy nem gond ha itt is marketingelem egy kicsit. Autószerelő vagyok, az S80-at beszámítottam egy másik kocsijuk javításába (mondhatni humanista okokból) de nekem nincs túl nagy szükségem rá. Műszakilag teljesen rendben van, 1 éve lett felújítva a váltója, körben a fékek és a gátlók. Most, hogy hozzám került kapott egy friss olaj- és szűrőcserét, csak a rend kedvéért. Át is írattam, mivel a törvény erre kötelezett, tehát az okmányai teljesen rendezettek.

A kocsi teljesen jól működik, bár esztétikailag nem túl megnyerő. Itt-ott kisebb horpadások, jobb hátsó ajtó alja meghúzva, első lökhárító és gépháztető lakkhibás, fényezendő, csak úgy mint a két külső tükör borítása. A beltérben a két első ülés bőrhuzata repedezett, kézifékszoknya és a könyöklő kopott. A gyári alufelnijei nincsenek meg, elfogadható állapotú nyári gumik vannak a lemezfelniken.

Ha van közöttünk valaki akinek megér ennyi pénzt (499e irányáron) és nem retten meg attól, hogy 3 elemet lefújasson, néhány horpadást kihúzasson (még fényezni sem kell, ki lehet húzni spot technológiával) és van kedve és türelme, hogy kajtasson két első vajbőr ülést, meg négy szép felnit, akkor ne habozzon keresni, publikus a mail címem és a telefonszámom is megtalálható a hirdetésben. A Hasznaltauto.hu-n rákeresve az egyetlen bordómetál példány. Előre is köszönöm!

Fratermonster Creative Commons License 2017.06.27 0 0 324

van, ha kéziváltós

Előzmény: [Praetor] (323)
[Praetor] Creative Commons License 2017.06.24 0 0 323

Sziasztok!
2002-es s80 d5-ösökbe van kettős tömegű?
Előre is köszi a választ! :)

imerfi Creative Commons License 2017.05.29 0 0 322

Szia mindenki! Autó vásárlás előtt állok, a kör leszűkült három típusra, közöttük az S80, vagy V70, 2007 utáni 2.4 D, sajnos csak 200-300.000 km közöttiben gondolkodhatok ami elérhető nekem, automata kocsim még nem volt, nem is ragaszkodom hozzá, de ezek nagy része az. Mire figyeljek? könnyű belenyúlni valamilyen nem észlelhető hibába? Itthoni, vagy kinti? Évi 25-30.000 km mennék kb. Kettős tömegű mennyit bir / km/, ill. mibe fáj egy ilyen csere? Na és a váltó, átlagos használatot és karbantartást figyelembe véve mennyit megy? Sajnos ezek a betegségek a 10 év körüli autóknál már várható tudom. Várom a hozzászólásokat, köszi előre.

Retépx Creative Commons License 2017.05.27 0 0 321

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne , hogy a levegő befújással van valami gond. Elöl hideget hátul meleget fúj. Mitől lehet ez? Válaszokat elöre is köszönöm.

Mitre89 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 320

Szia! 8-10 fokban is csinalja ott nem klimazom illetve meg egyenlore nem nagyon hasznaltam a klimat ki van kapcsolva.. es igy is csinalja..:-(

Előzmény: vasapuka (319)
vasapuka Creative Commons License 2017.05.13 0 0 319

Szia!

Nekem is ilyen autóm van, nem akarok okoskodni csak egy tipp, én is  tapasztaltam de nekem a fűtő ventilátort kapcsolja be.A könyvében meg néztem és benne van ha az autót klímával  használod a le állítást követően kis idő elteltével be kapcsolja a szélőztétest pár percre.

Előzmény: Mitre89 (318)
Mitre89 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 318

Sziaszok!

 

Köszönöm a válaszotokat. :-)

 

Lenne még egy kérdésem ezzel a volvo s80 2.4 d5 163le-s motorral kapcsolatban. Amikor leállítom a motort mindig elindul a hűtőventilátor megy vagy 3 percig. Pedig 8-10 fok van odakint.... Víz nem melegszik még 200 km után sem autópálya tempónál sem és 18 kinti hőmérséklet mellet sem. dugóban sem. víz nem fogy... Voltam autó szerelőnél semmi hibát nem mutat. Termosztát rossz volt nem melegedett fel az autó. az is ki lett cserélve. de akkor is csinálta régebben amikor rossz volt a termosztát és nem volt üzem meleg az autó. Most már a termosztát jó felmelegszik teljesen de ettől független is fent állt a probléma. Mi lehet a hiba? Segítséget előre is köszönöm.

Fratermonster Creative Commons License 2017.04.18 0 0 317

 

:-)

Előzmény: Fratermonster (316)
Fratermonster Creative Commons License 2017.04.18 0 0 316

Szia!

 

 

"Azt hiszem egy kis fogalom tisztázás nem fog ártani."

 

Valóban!

 

"addig a DPF-be közvetlenül egy külön rendszer nyom be gázolajat a tisztításához. Ehhez kell rá a csőrengeteg, ami a befecskendezést intézi."

 

Hát nem! A csőrengeteg nem a befecskendezés..., nem gázolaj.. előtte, utána egy cső, ami nyomásmérés.

A gázolaj kizárólag a befecskendezőkön keresztül, kipufogás ütemben befecskendezett gázolaj, mely a DPF= részecskeszúrő ben ég el, így a normál hőmérséklete, mely kb 200+ celsius, megemelkedik kb 600 celsiusra, így elég a korom, regenerálódik a szűrő. stb.. A Volvo-nál

A koromszűrő elé direkt befecskendezés az Add Blue, az teljesen más tészta, nem üzemanyag, korrozív égésjavító...

 

Üdv!

 

:-)

 

Előzmény: gurulókocka (313)
Janika 78 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 315

Sziasztok! Van egy s80 2.4 benzin auttóm napi használatban van.Nem tudom miért az első indításkor ha nem járatom a motort erőtlenül indul,mintha csúszna a kuplung pörög,de nem megy(amúgy autómata váltós).Utánna minden rrndbe bárhányszor indítok bármilyen időközönként,csak a napi első indításkor ilyen.Szivesen vennék néhány tippet.Köszi

gurulókocka Creative Commons License 2017.04.09 0 0 314

A tolatóradarodra nem válaszoltam...

 

Ez csak tipp, de az összes a hátramenetbe tételre indul be, tehát kapcsoló nincs. A visszajelzés meg a gyári tolatóradaroknál csipogós szok lenni. Amikor hátramenetbe teszed(és jó a tolatólámpa kapcsolód!) Akkor egyet csipogni kellene talán neki, hogy üzemkész, aztán amikor neki akarsz menni valaminek, akkor először ritkábban, majd egyre sűrűbben csipogni visítani kezd... Ha naon extrás, akkor talán úgy, hogy a gyári hangszórórendszernek abból az oldalából sikoltozik, amerről le akarod rombolni a világot. A gyáriak olyan 1m-0,5m távolságon belül kezdenek hisztizni, az eddigi tapasztalataim szerint(bár ez nem Volvós élmény, hanem fanszia).

 

Az enyémből ez a fícsőr kimaradt, vagy az évek során szublimált, most meg a tolatókamera applikálás a buli, a gyári kijelzőre...

Előzmény: welco2 (309)
gurulókocka Creative Commons License 2017.04.09 0 0 313

Szia!

 

Azt hiszem egy kis fogalom tisztázás nem fog ártani.

 

Minden DPF-es autó részecskeszűrős, de nem minden részecskeszűrős autó DPF-es.

 

Megnéztem a 2005-ös olajkályhás motorok kipufogó rendszerét a VIDA-ban, egyiken se látszik az ábrákon a karácsonyfa, ami a DPF szűrő jellemzője.

 

De ezt elég egyszerű megállapítani. Alá kell nézni az autónak, a motorhoz legközelebb a kipufogón a részecskeszűrő van elhelyezve, ha ez úgy néz ki, mint egy rövid kipufogódob, akkor sima részecskeszűrő/katalizátor a drágám, ha meg körbe van rakva egy rakás vékonyabb csővel úgy, hogy szinte ki se látszik belőle, akkor DPF. Mert míg a sima részecskeszűrő "öntisztuló" (A motorvezérlő időnként megküldi extra gázolajjal), addig a DPF-be közvetlenül egy külön rendszer nyom be gázolajat a tisztításához. Ehhez kell rá a csőrengeteg, ami a befecskendezést intézi.

 

Egyébként úgy tudom 2006 után terjedt el a DPF őrület a gyártóknál...

 

Remélem tudtam segíteni.

 

Üdv!

 

t.

Előzmény: Mitre89 (311)
gurulókocka Creative Commons License 2017.04.09 0 0 312

Szia!

 

A VIDA szerint a manuális váltókban, normál használat mellett(NEM taxi üzem és nem állandó városi vagy hegyek közötti használat) nem kell olajat cserélni.

 

A használatiból konkréten érdekel valami, vagy az egész kéne? Mert nekem is csak papíron van meg az autóhoz, tehát szkennelni tudnám, de a hőkötéses könyv, pláne 15 évesen, nem biztos, hogy szeretné... én meg tönkretenni nem szeretném. Az autóhoz általános használati van magyarul, az RSE rendszernek is van magyar leírása, de az RTI-hez ne is keressen senki, ahhoz Magyarországon az angol nyelvűt adták (mivel eleve nem tud a navi magyarul (köszönjük NAVTEQ!)) Ha valamelyik rész konkrétan érdekel akkor megpróbálhatom lefényképezni a lapokat, de az egész könyvet.... Bocs, de nem!

 

MÁS!

 

(A Bi-Fuel miatt azt hiszem téged is érint!)

 

Valaki itt írta lejjebb, hogy döglenek a hengerenkénti gyújtótrafók. NEM a trafók a rosszak, hanem a spúrkodás az oka! Csak a gyári, vagy azzal teljesen kompatibilis gyertyákat szabad tenni az autóba, különben pusztulnak a trafók. A gyári BOSCH gyertyát ne akarja senki megvenni boltban, mert nem kapható, a BOSCH oldala a gyertyán lévő Boschos! cikkszám hatására is átdob a VOLVO gyári alkatrész oldalára, csak a Volvón keresztül lehet venni.

 

Az NGK gyárt egyedül teljesen kompatibilis gyertyákat. (Futottam pár kört annó a témában.) A B6294T motorba a BKR6EIX való, végszükség esetén ideiglenesen bele lehet tenni a BKR6E gyertyát, de az max. 20ekm bír ki, aztán vége és szintén elkezdi ölni a trafókat. Míg a bele való Iridiumos 120e km után cserélendő. Mondom ezt úgy, hogy 411000km van a kocsiban és gyári benne az összes trafó. Amikor megvettem a 6 hengerben 4 féle gyertya volt, amiből 2 volt belevaló. Még szerencse, hogy egyből ki lett szúrva. Az előttem lévő utolsó 20e km-ben barkácsolták bele, (220 és 240ekm között) mert előtte vezetett szervizkönyves volt, ami, (mint később kiderítettem) fedésben van a gyári Svéd adatbázissal, tehát valós. Valakinek kellettek az Iridiumos gyertyák és olcsóbb volt kilopni belőle... Pedig nem egyszerű kiszedni őket... A kritikus pont a gyertyák belsejében lévő zavarszűrő ellenállás értéke, csak ebben a 3 típusban jó az értéke. Ha mást tesznek az autóba, egy ideig tolerálja, de aztán vagy a nagyfesz tekercs, vagy a jóval nagyobb visszarúgás miatt a trafón lévő indító elektronika megadja magát és lehet menni másik(-ak)at venni.

 

A leírásom a B6294x motorra biztosan igaz. Az S40-ekbe elvileg került annó Renault származék motor(talán 1 évig?), valamint gyakorlatilag a Mitsubishivel egyező valamelyik motor is.(Megjegyzem: a Japókkal nagyon jól sikerült együtt működniük, A turbók egy része Mitsu a volvókban és a szórakoztató rendszer egy az egyben Mitsubishi származék, egy kis Panasonic/Technics vonallal vegyítve) A többi motorral kapcsolatban nem tudok nyilatkozni.

 

Üdv!

 

t.

Előzmény: welco2 (309)
Mitre89 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 311

Sziasztok! Van egy 2005-ös volvo s80 egy 2.4 d5 163 lóerős autóm. Ez már ráncfelvarrot de még nem az új forma mint pl a 2007 es. Az lenne a kérdésem hogy ez részecskeszűrős motor? Tehát dpf es?? 

Segítségeteket előre is köszönöm. 

Janika 78 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 310

Köszönöm

welco2 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 309

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Az autó 2002-es S80 Bi-Fuel.
Magyar nyelvű használatit keresnék hozzá.
Váltóolajat kell cserélni manuális váltóban?
A tolatóradar hogyan működik? Gyári,de se kapcsoló se visszajelző.
Köszönöm

vasapuka Creative Commons License 2017.03.17 0 1 308

 

 

Szia!

 

Próbáld így :

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=XIorgtnduT8y :

 

 

Előzmény: Janika 78 (306)
Arrakis T6 Creative Commons License 2017.03.07 0 0 307

Sziasztok,

Szakdolgozatomat Volvo témában írom, ha szánnátok 4-5 percet a kitöltésére, nagyon megköszönném a segítségeteket!

Ha megosztjátok, továbbkülditek ismerőseiteknek nagyon sokat tesztek hozzá a szakdogám eredményéhez! :)

Itt találjátok:
https://goo.gl/forms/l2oVo1jZ4xUGsEPb2


Köszönöm szépen előre is!

Üdv,

A.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!