Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csoki986 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 2524

szia. nekem fél éve van meg, azóta folyamatosan költök rá. nem feltétlenül minden az autó hibája, inkább el lett használva kicsit.

össze fék nullán volt, kb 120.000ft az anyag. 3 lengéscsillapító kuka, vettem bele egy új állítható futóművet 135.000ért. egy hűtőventi bontottan 27.000ft, közben találtam egy kirepedezett vízcsövet az új 10.000ft. most beszart a kézifék kapcsoló, 2.500ft. egy olajcsere kb 25.000ft.

még fogok cserélni kuplungot, mert elég kemény és szerintem fent fog, a tető is cserés lesz. a vízcsövön és a kézifék kapcsolón kívül mindent külföldről vettem, ebay és design911.co.uk.

viszont olcsó volt az autó, még ezek után is árában leszek. szerencsére a nagy részét meg tudom csinálni én is, a futómű cserében meg segített egy szerelő haver, mert azt csápos nélkül nem vállaltam be.

8000km-t mentem vele eddig, egyszer rendbe kell rakni és akkor nem lesz vele sok gond szerintem, ha hobbiautóként használod.

Előzmény: 60bela60 (2521)
A6Q Creative Commons License 2018.05.17 0 0 2523

Kicsit árnyalnám.

Sokan "félnek" tőle, mert jaj, hol a motor, és nem lehet hozzáférni, holott annyira azért nem bonyolult, annak aki tudja hogy hogyan kell.

Na ezekből már kevesebb van.

Azokból meg még kevesebb akik értenek is hozzá.

 

Mai story, generátorom sokat tölt, ki kellene cserélni a fesz. szabályzót. Oké.

Autóvillamosságis, aki nem feltétlenül szerelő, hanem inkább elektromos, kérdezi hol a generátor, mondom az ülés mögött.

Alul? Nem, felül. Hátő..

A végén nem kellett hozzányúlni, mert normális volt a töltés, de ha kellett volna, akkor külön szerelő kellett volna, aki kibányássza a generátort. És szerintem olyat sem találtam volna a sarkon.

 

Hobbiautó szinten is van azért költsége, és nyilván több, mint egy "átlagos" hobby autónak. Volt előtte Audi S2 Coupe-m, kb. 2x az eltérés, mondjuk éves szinten.

Mondjuk ez van, ezt meg kell fizetni.

Előzmény: robsyy (2522)
robsyy Creative Commons License 2018.05.17 0 0 2522

Tömören összefoglalva:

Szia,

Hozzáteszem hogy ez az én véleményem:

->Igen van hozzá alkatrész(nem drágább mint a legtöbb német autóalkatrész),szerelőt is találni,és nem bonyolultabb autó mint bármelyik német márka.

->Fenntartási költségek ua. mint bármilyen más autó,de hozzá kell tenni hogy a Porsche hál isten nem a "minden sarkon lerobban" típus....

Ha meg hobbiautónak használod akkor sztem szinte elenyésző a költsége.

->Az újgazdag Porschésokat meg le kell sz@rni csak úgy mindenki mást aki nem nézi az autódat vagy téged jó szemmel a márka miatt...

->Programok azok nem naon vannak,de itt a fórumon lehet ezt azt szervezni

Előzmény: 60bela60 (2521)
60bela60 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 2521

Sziasztok,

Egyre inkább izgat ez a "kis" porsche.  Leginkább a 2000-es évjáratúak. (Ismerem a roadster és kabrio érzést van egy japánból). Fenntartási költségekre lennék kíváncsi hobbi szinte jasználva. Van e hozzá alkatrész, szerelő? Szoktak lenni közös programok? Utakon nagyon utálják az "újgazdag" porschesokat? (Mégha több mint 12 éves az autó)

csoki986 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 2520

Sziasztok! Jövő hét szombaton (május 26.) páran találkozunk a balatonfüredi MOL kúton és onnan gurulunk valamerre. Várunk mindenkit szeretettel, 2-3 óra körül lesz a gyülekező.

 

PeTo70 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 2519

Gratula! Remélem Neked is annyi örömöd lesz benne mint nekem az enyémben:)

Előzmény: zeuszmotoros (2517)
robsyy Creative Commons License 2018.05.13 0 0 2518

Üdv. Boxster társak,

Nem akarok bántani senkit!Egyáltalán nem mindegy hogy milyen ATF olaj kerül a váltóba:

Az ATF= AUtomatik Transmission Fluid 

Atf- ből rengeteg(179féle) specifikáció létezik.... Dextron II, Dex.-D, Dex-E  Dex.III Dex.-G   Dex.-M   Dex.-Tasa

Dex.-DSG  Dex.-MBIII   Dex.-CVT   Dex. Jako...... stb

 

Az olaj specifikációt a váltó típusszáma határozza meg ami a váltó és a motorblokk illeszkedés környékén a jobb oldalon  kis táblán található.

Előzmény: paprika13 (2494)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.13 0 0 2517

zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.13 0 0 2516

Motorhibas volt. Zsolt tett bele masik motort.gyakorlatilag töle van.

Előzmény: bimut (2515)
bimut Creative Commons License 2018.05.13 0 0 2515

Meg vetted at nezetted?

Előzmény: zeuszmotoros (2513)
A6Q Creative Commons License 2018.05.12 0 0 2514

Így nem, de talán 10e huf is megvan egy rendszám csere.

Előzmény: zeuszmotoros (2513)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2513

MAG_764 a  rendszám.  ismerős innen  talán valakinek?

Előzmény: A6Q (2510)
Mr. Cool Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2512

Az IMS-t csak annyi motorolaj éri, amennyi átszivárog a porvédőjén ;) Persze a gyakorlat azt mutatja, hogy idővel így is kimossa belőle a zsírt a motorolaj, és már csak az utóbbi ken. Én nem vagyok ennyire parás, szerintem túl van ez lihegve, majd kicserélem, ha a kuplung időszerű lesz. A hűtőket idén kipucoltam, igaz eddig sem melegedett, mondjuk nem is volt benne sok kosz.

Előzmény: A6Q (2511)
A6Q Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2511

No, azt nem "merem", mivel az IMS a motorolajban van, ezért én inkább évente cseréltetem, mégha nem is megyek sokat, akkor is.

Sőt, ha extrém használat van, akkor az 5000km/csere erősen ajánlott.

 

Állítólag nagyon háklisak ezek a motorok az olajra (986 főleg, de talán a 987 is), és annak a viszkozitására. Az olajat hűti a víz, és ha a vízhűtő nem működik rendesen, akkor akár 5C-os motorolaj emelkedés (90C ról 95C-ra) is olyan viszkozitásbeli esést eredményez, amitől lecsökkenhet az olajnyomás.

Az meg nem tesz jót semminek.

Szóval az olajcsere, és a kiegészítő hűtőventillátorok ellenőrzése is ajánlott időnként. Mondjuk évente.

Előzmény: Mr. Cool (2509)
A6Q Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2510

Képeket-képeket! :)

Sok varia nem kell, használd, és élvezd, ennyi!

Előzmény: zeuszmotoros (2508)
Mr. Cool Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2509

Én a tavalyi olajcsere óta 2600km-nél tartok, az is csak hosszútáv, szóval az ezévi olajcsere kimarad :)

Előzmény: A6Q (2507)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2508

Ugy nèz ki lett egy S-em. Hogy mennyire szèp azt nem tudom megitelni. Túl sokat nem nèztem meg. Szerintem a nem szèp de talàn jó kategória lesz.Motorban 100ezer van.

Lètezik magyar nyelvű leíràs a kocsihoz? Mi hogy mükodik stb.?

A6Q Creative Commons License 2018.05.11 0 0 2507

10.000.. haha, annyit 2 szezon alatt nem megyek el. :)

Marad az ~5000km utáni olajcsere.

Előzmény: paprika13 (2504)
paprika13 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 2506

Így van! Szerintem egyébként mindegy, hogy 2.5, 2.7, vagy 3.2. Nyilván van közöttük különbség, de a 2.5 is megy illetve énekel úgy, amit közúton értelmes keretek, a szabályok lehetőség szerinti betartása között maximalisan elégséges! Aki nem így gondolja az menjen pályára és vegyen egy gt3 RS-t :)

Azt kell megvenni amiből az ember normálisat, jó állapotút talál... csapagyat mindegyikben érdemes cserélni :)

Előzmény: Mr. Cool (2505)
Mr. Cool Creative Commons License 2018.05.10 0 0 2505

Az M96-os blokkoknál a lökettérfogat növekedésével csökken a tartósság, mert egyre vékonyabb a henger fala a nagyobb furat miatt. Ugye ezek open deck motorok, és a vékonyabb fal miatt kevésbé állnak ellent a terhelésnek. A 2.5-ös Boxster örök életű hírében áll, a henger torzulásából adódó hibákat tekintve. 

Az olaj vallási kérdés, simán bele lehet önteni bármit, ami teljesíti az előírt teljesítményszintet. Nincs folyékony szerelő. Ha nincs téli használat, lehet ez akár 20W-60 is. Én 5W-40-es Eneos Sustina-t használok a C4-ben, mondjuk én használom télen is, ellenben nem pályanapozok vele. Két szett télikerekem van, egy 18-as és egy 17-es a hólánchoz. 8)

Előzmény: zeuszmotoros (2502)
paprika13 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 2504

jól meg kell gondolni, hogy mit vesz az ember... viszont ha szembejön egy jó vetel arra le kell csapni, mert gyorsan elviszik!

nekem Castrol edge ( Titanonim fst) 5w40 van benne. 10e alatt kb 0,5-1l utantöltés mellett kiválóan működik

Előzmény: zeuszmotoros (2503)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.09 0 0 2503

Olvasgatva a  fórumot  látom nincs egyetértés  milyen olaj kell a motorjába.Találtam  egy  videót  ahol  15W50-es Mobil1 olajat  mondanak. Vagy  akkor  még nem  létezett jobb  hideg  oldali  olaj?

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ohyOA6DwcLo

 

zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.09 0 0 2502

Még  nem,  van  több is  amit  most  megnézek. Ahogy  olvasgatom  a  magyar  irásokat a boxiról,nem  nagy a kör. Xoyox neve feltünik  párszor és a népitéletben is  megtaláltam a  leirását.

 

S-nek  tényleg  gyorsan  szétmennek a motorjai?

 

 

Előzmény: paprika13 (2501)
paprika13 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 2501

megvetted?

Előzmény: zeuszmotoros (2495)
bimut Creative Commons License 2018.05.05 0 0 2500

987 s boxi vagy 987 s  911 max 2008ig..illetve mar az sl 55,65 is jatszik..baszott nehez talani olyat ami minden szempontnak meg felel..magas a merce..mert, ha veszem mar orokre veszem..egyutt oregszunk meg..terveim szerint..en marha eladtam gyermekem szuletese miatt 😂

zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2499

Milyen Porsche lesz a következő auto? Boxter? 

 

Előzmény: bimut (2480)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2498

Köszönöm.

Előzmény: paprika13 (2497)
paprika13 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2497

70 371-1195

Előzmény: zeuszmotoros (2496)
zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.04 0 0 2496

Sziasztok. Zsolt telefonszàmàt megadnà valaki? A szerelöèt. Köszi.

zeuszmotoros Creative Commons License 2018.05.03 0 0 2495

Nem akarom  elkiabálni, hétvégén  nézem  meg. HA  ezt  is  elviszik  addig, nem lesz  boxter.

 

Előzmény: paprika13 (2494)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!