Itt találsz magyart 2001-től, de Partner-hez, ami igazából tökugyanaz mint a Berlingo. Eredeti Citroën-es is van, de csak 2008-tól, azt azért nem linkelem be.
Szokásosan a spamban lenne pánikszerűen jópár kérdésem elnézést érte kissé hosszú lett. Aki ezt az autót így agyon bonyolította mérnököt simán agyon kellene verni...
A többieknek meg ide kirakom a szakszerűen szakszervízben cserélt pollenszűrőről a képet(így jött ki vagyis így volt benne). Bár nem vagyok meglepve így sikerült nekik, mert ennek cseréje előtt be kell venni egy tripla xanaxot. Biztosan nem volt normális aki ilyenre tervezte meg...
Remélem nekünk ennél szebben sikerült, de én most biztosan nem bontom meg mégegyszer megnézzem. Nincs idegzetem rá...
Tartájcsere lesz a vége csak megosztom a nagyérdeművel(adblue szivatyúnak annyi). 140 ezer km alatt méltányosági szerűség van a gyár állja a tartáj 50%-t. 200 ezer a munkadíjal együtt a csere szakszervízben. Hátha valakinek ez a kis infó jól jöhet...
Ez így van gyártják a szemetet. Benne volt a kalapban a Suzuki Vitara lehet azt kellett volna. Bár nekem még a Duster is nagyon bejön, de az is francia na meg romám is ami még szebb... :) Lehet fejlődtek igaz valamit, de szép emlékek vannak az Arók és egyéb társaikról. Mikor kijött a gyárból már akkor is egy hulladék volt. :D Na jó egyedül az UTB az világbajnok módon lekopintották a fiatról...
Masterbe már lassan nem is merek beülni az áll sokat és ha az is elkezdi a viccelődést akkor lesz baj...
Sokszor kérdezik tőlem, hogy melyiket vegyék a PSA palettáról az újak közül és sajnos mindig azt mondom, hogy szerintem egyiket se. A dieselt azért ne, a benzinest meg ezért ne. Persze akad még 1-1 bevállalható motor, de összességében hulladékgyártásba mentek át. A nagyobbik baj az, hogy nem csak a PSA. :-(
Nem szépen magyarul is lehet. :D Kurv. drága lesz vagy besz.ptuk! :D Akkor pedig megy a háztól és többet disel nem jön csak max. valami régebbi faékszerű. Ahogy megyünk előre egyre hitványabbak jönnek.
Bennem ez a gondolat kezd érni:
"Hogy a fene azt a francia jó édes k.rva a.yát, hogy egy ilyen szemtet hozott össze. Én marha meg megvettem." Bár nekem tehetségem van ehhez, hogy kifogjam az ilyenek sajnos... El kell mennem a paphoz vegye le rólam a rontást... :D
Kezdenek halmozódni a hiba üzenetek. Nem tudom ez másnál is így van, hogy jönnek mennek az üzik? Vagy ezek ilyen fantom hibák vagy nem tudom, de mikor sípol már idegállapotom van. Erről azért nem sokat olvastam, hogy 500km nem megy el a pocok vele és jön valami hiba üzi. Nem valami megbízható ez így...
Azért nem vettem meg még a diagot mert kezdem azt érezni ez a citroen téma nem lesz az enyém akármennyi jó emlékem van a régiről el kell engednem őket soha többé nem lesz már olyan fasza autonk...
Na mindegy megyünk tovább azt majd elválik meddig bírjuk idegekkel...
Szépen magyarul ? :-P Mondjuk emissziószabályozási hiba. De ezek a kijelzőn leginkább csak általánosabb hibaüzenetek, a valódi, pontos ok diaggal deríthető ki.
Na most meg egy ilyen jött ez mit jelent? Jött és pár perc után eltünt. Kisérte még urea lámpa is és a haverja. Kissé vicces kezd lenni kb. nincs 500km és jön valami hiba üzenet. Ami a múltkor volt már jött vagy 5x de aztán el is tünt mint ez...
Akkor ide is jó lesz ha írod a gázolajszűrő számát. Emailra nem válaszoltál aztán vagy lehet meg se kaptad nem tudom. A többi száma megvan amint küldted is.
Amúgy ez így akkor rendben van? Ekkora "bitang" méretű pollen szűrő kell ezekbe?
Üdv. Van egy 2006 Citroen Berlingo 1.4 75 le benzin Multispace autóm.Pár napja van meg. A kérfésem az lenne,hogy a hűtővíz hőfoka álló helyzetben felmegy 105-110 fok közé.Beindul a ventilátor lehűti kb. 95-98 fokra. A használati könyv szerint ez normális,akkor van baj ha csak a piros sávban lenne a mutató. Elvileg az eladó szerint most volt benne termosztát és hőgomba csere.A termosztátot megnéztem,elég olcsó gyagyinak tűnik. Menetközben 100 km/h körül ,kb. 92-93 fokra megy le.Az olaj nem habos,a víz sem olajos,nem füstöl fehéret,a víz nem fogy,nem forr. Normális e ezeknél ez a jelenség. A válaszokat előre is köszönöm.
Elvitte valami bontos kupec nagyon pici pénzért a régi Berlingot. Így egy korszak lezárult sajnos. Remélem lesz tapasztalatod az újakkal sok mert szerintem lesz kérdésem bőven a jövőben...
Nézzétek el a tudatlanságomat: a Berlingo és a Partner között van bármi különbség az emblémán kívül?
Tervezgetem, hogy veszek egyet, rövid távú gyerek- és árucipelős autónak (napi kb. 10 km, lakott területen kívül), de fogalmam sincs, hogy mire figyeljek oda. A kiszemelt példányok, amik a pénztárcámnak és az ízlésemnek megfelelnek, azok kb. 20 évesek. Dízelt vagy benzineset nézzek-e? Mik a típushibák, mik a kerülendő motorok, stb?
ESP/ASR hiba :-P , de ennyiből még ne vonjunk le messzemenő következtetéseket, főleg, ha el is tűnt magától.
Amúgy motorhiba esetén az ESP /ABS hibát automatikusan beírja, néha még hamarabb látod mint a motorhibát, úgyhogy esetleg az is lehet, hogy valami átmeneti motorgond volt, de igazából mindent diaggal lehetne kideríteni.
Ismét jött egy ilyen valami. Ez mit jelentene? Pár újra indítás után ráléptem a fékre határozottan és eltünt azóta semmi. Ez is lehet fantom hiba? Ja és egy kissé komolyabb fékezésnél dobta be. Komolyan mondom ez kissé kezd vicces lenni kb. 1000km jön valami. Ezt tudnák a 2018 Berlingók?
Bowden szakadt balos e-ablak mechanika 3 E ft Ablaktörlő motor 2 E ft Injektor kábel 2 E ft Főtengely szíjtárcsa 2 E ft Új vonóhorog csatlakozó + kábel 2 E ft 4 db Injektor 10 E ft Pedál jeladó 5 E ft Javított leömlő 10 E ft Vadonat új generátor 1.6 HDI-hez 30 E ft
2003as Citroen Berlingoban ami a hűtő ventilátornál van előtétt ellenállás 2db az melyik mit csinál? Mert 95foknál nem indul a ventilátor de 110foknál már igen meg klímával is indul. Diag szerint relé a hibás. Köszönöm a válaszokat!