Nekem 2000-es évjáratú Vanettám van, annak gyárilag (gondolom a forgalmazó itthon rakatta rá valamelyik céggel, kb. ennyire "gyári") annak a verziónak 1800 kg volt a terhelhetősége. Még bosszankodtam is rajta, mivel ha 750 kg-os utánfutót akasztok rá, az még simán beleférne a B kategória keretei közé és még tachográf sem kellene.
Legalábbis régen ezzel szivatták a népet. Volt, hogy le is szedették az első vizsga alkalmával, aztán újabb két év múlva nagy kegyesen megengedték, hogy visszategyem.
Azóta nem követem, hogy most éppen mi az aktuális agymenés ezen a téren.
Kedves kollégák!Jobb oldali motortartó bakra volna szükségem.Természetesen bontott is jó.Esetleg a gödöllői bontós számát nem tudja valaki?Előre is köszönöm és Áldott Karácsonyt kívánok!
Nos, 4 lakatosnál jártam a délelőtt folyamán a környéken (Bp., XX.) sikertelenül. Ebből egy nem vállal ilyen munkát csak kasztnit, a másik három tulajdonképpen nem akar dolgozni... és ezt meg is mondták. Unják a szakmát, emberük nincs(már), csak maguk dolgoznak. De tényleg látszott is rajtuk, meg is sajnáltam őket, bár ez nem segít az én problémám megoldásán.
A kocsit megnéztem, jól van, el sem mozdult és nem gyógyult meg mára.
- Elkészült lakatosnál az új küszöb mindkét oldalon - de erről már írtam.
- A kocsi feneke és jobb hátsó oldala saját kivitelezésben meg lett lakatolva - a lakatos elhajtott vele (de jól megy neki most)...
- Fék csere hátul, némi fékcsővel kiegészítve:
eddig...
Aztán tegnap villámcsapás szerűen egy szerencsés hirtelen jött nagy erejű de tervezett próbafékezés után a bal első kerék alsó felfüggesztése kitámasztott balra az emelési pont felé:
...nos, a kocsi egy mellékutcában áll (Bp., XX. ker), meg sem merem mozdítani és nem is tudom mit lehetne vele csinálni, hogy kerül haza, ez kb 1km 4db 90fokos kanyarral aszfalton.
- Mit szoktak ilyenkor tenni - hogy lehetne nyilván a legolcsóbban megúszni?
- Megint azt sem tudom hova vihetném, a lakatosok elszálltak teljesen...
Esetleg megcsinálnám én is (...) - nem feltétlen kell az autó (csak szeretem) - de akna nincs csak udvar.
Hát ez a kép nagyszerű munka, első ránézésre nekem is valami ilyen megoldás kellhet...:
Halódik már egy ideje ez a topic, én is csak véletlenül néztem be most.
Utángyártott küszöbre korábban tettek fel itt konkrét elérhetőséget. Akkoriban, ha jól emlékszem 10 körül ment darabja, de mostanra biztos megdrágult az is.
Próbáld visszakeresni.
A hátsó javító ívről korábban az az info terjedt, hogy nem árulnak hozzá gyári javító íveket.
Ha nem túl nagy a rohadás, érdemesebb kifoltozni. Én így csináltam, jó lett.
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem! Lassan másfél éve vagyok Cargós pasi! Meg vagyok elégedve vele, de most a segítségetekre szorulok, hátha együtt megoldjuk. Egy hengerfejre lenne szükségem. Sajnos ami Szolnokon van két darab ugyanazon évjárat, ugyanazon köbcenti, mégsem ugyanaz a hengerfej mint az enyémen.
Kedves Kisgyuresz! Kerestem telefonon, de azt mondta az automata, hogy megváltozott a telefonszáma! Szeretném megtudni az új telefonszámát! Máris mondanám a problémámat:
A bordás műanyag vízcső meg van repedve! Folyik! SOS szükségem lenne egy jó darabra! Az én telefonszámom: 06-30-605-12-26 Ha megadja az új okostelójának a számát, a fiam okostelójáról el tudjuk küldeni a bordás műanyag vízcső fényképét! Előre is köszönöm. Nickerl István
Szia! Köszi,igen tudom de az alvázról nem találtam túl sokat. Holnap megrendelem amit találtunk külföldi raktálból remélem jó lesz mert nem birjuk visszaküldeni.Ha van infóm közköm veletek. Sziasztok.
aziasztok találtam talán ujjat de pontosan nem lehet kinézni az ábráról teljesen.Van orosz oldal is elég jó a rajz de de ot se találom.752619c031. Könnyű volt levenni a mintát a kocsiról? vagy darabokba jött le?