Van gyári rajzom a bekötésről. A kérdés mit szeretnél? Az ISO csatlakozó ami benne van már régen nem szabvány.
De el tudom küldeni email-ban de kell az cím.
Ha újat akarsz berakni akkor nagyjából arról le kell vágni az összes vezetéket. Ja fontos még alapból tudni a rádióhoz gyárilag van antenna erősítő hátul az antenna fejénél. Ehhez megy egy plusz vezeték(+12V) a testelés a helyszínen. Enélkül nem fog szólni a rádió, vagy csak a helyi erős adók jönnek gyenge minőségbe és álló helyzetbe.
De az egész bekötés nem egy ördöglakat, mivel semmihez nem csatlakozik a 2db hangszórón és a tápon kívül.(ez a gyári!) HA(?) már mókolták akkor meg teljesen mindegy az amit gyári rajz mutat.
Ha utánfutó index visszajelzésről van szó, kicseréltem a relétáblán az indexrelét ilyenre, ha van benne izzó, a kis kéthegyű nyíl a műszerfalon a visszajelzés. Futó nélkül, index kapcsoláskor is villan egyet, ez jelzi, hogy működik.
Bár gondolom reménytelen de keresnék 4db 7 ágú 13colos Ronal Apollo felniközepet. Lehet bármelyik Skoda logós de Ronal feliratos is jó csak egyforma legyen. Vettem egy garnitúrát a Feliciámra de a közepe egyiknek sincs meg sajnos. Köszönöm a segítségeteket. Árban megegyezünk.
Hááát! A linkelt videón csak laza volt. De nála amint írta nincs hajtás! Vagyis a kerék lejött a bordáról, vagy a lötyögésnek köszönhetően megette vagy a kerék vagy a tengely bordáit. Az a baj, hogy ezt nagyon szarul oldották meg! Egy körmös alátét és egy sima acél anya jobb párosítás lett volna vagy egy sasszeg is! :-)
Légyszi, majd írd meg mit találtál a fedél alatt. Sv leírta a menetet (én nem felkötöttem, hanem kis olajemelőt tettem alá, kényelmesen le-fel mozgatható a motor-váltó egység)
Szia! Nagyjából 3-4 óra ha megvan a csere darab és jó is(?). Na meg ilyenkor legalább a kuplung tárcsa és a kinyomócsapágy is ajánlatos cserélni, vagy! Ha van valamilyen képzettséged és alapvető hely és szerszámozottság akkor:
Fel bakolod az autót
leveszed a kereket felkötöd a motort és kiszabadítod a váltótartót
leengeded annyira, hogy hozzáférj a teljes zárórészhez a végén
lelazítod a csavarokat
eltávolítod a végéről a fedelet
megnézed a felső tengely végén lévő anya+alátét meglétét
ha nincs ott akkor megkeresed az olajban
visszarakod meghúzod amennyire lehet esetleg le is szokták egy pöttyel hegeszteni
minden vissza és próba.
Sajna ha a léptető villa van eltörve esetleg a váltó tengely sérült akkor ez nem segít de már félúton jársz
a teljes csere felé.
Nyilván ezek csak találgatások de így látatlanban csak ennyire futja.
Szia! Hátramenetbe könnyen kapcsolható? Ha igen akkor a váltóban ment szét egy rögzítő anya és eltudott mozdulni az 5. sebesség fogaskereke. Ennek azért olyan 5.-ben alacsony fordulaton síró hangú előzmény szokott lenni. Sajna ehhez is ajánlott levenni a váltót.
Viszont ha a hátramenetet is nehezen veszi akkor simán lehet a váltórúd lötyögése.
Szia! Oldalt nincs korlátozás csak a kábelek. De a 26cm széles lazán elfér. A mostani is 24 cm széles és még van hely mellette. Nekem soha nem volt egyikben sem 44Ah aksi mindig 55-65Ah volt benne. Attól függően milyet kaptam "occón" :-)
Akkumulátorral kapcsolatban volna kérdésem hozzátok. Belefér-e egy 242 mm széles (55 Ah) akkumulátor egy Skoda Feliciába? Most egy bele való 207 mm széles 45 Ah kapacitású van benne, ami sajnos nem úgy tűnik, hogy ezt a telet túléli. A magassága és a mélysége mindkettőnek ugyanaz.
A használt motort én akkor alkalmaznám ha fizikai sérülés pl egy lik vagy törés lenne a blokkon, esetleg belső törés esetén! A használt motorral az a gond, hogy amit most el akarsz kerülni az a motor lehet azért került bontóba. Egy ilyen motorban biztosan nem cseréltek szelepszár szimeringet, csiszolták be a szelepeket. Így szinte biztosan megeszi azon felül, hogy drága még üzemanyagból és olajból a gatyádat. Nyilván egy motor csere egyszerűbbnek "tűnik" de nem az! Sokkal több dolgot kell megbontani mint egy hengerfej javítás esetén!
Arról nem beszélve, hogy a következő műszakin csak tiszta vásárlási papírral megy át és kell új forgalmi mindenképpen! Mert ha esetleg a KPM ellenőrzésbe beleesel akkor mélyen kell a zsebbe nyúlni. Amit én leírtam az pedig teljesen legális->felújított hengerfej.
De hát kinek a pap kinek a papné!(nekem meg inkább a lánya) :-)