A topikkal célunk egy olyan közösségi tér létrehozása, ahol bárki megoszthatja a másikkal véleményét, tapasztalatát, kritikáját, hogy jobb, minőségibb buszok készülhessenek.
Azért így májusban, 4 hónappal a próba körök megkezdése után már kíváncsian várom az ELECTRONELL 12 hivatalos bemutatójãt, es tartós tesztjét. Mind a Volánbusz egyes elővárosi vonalain, mind pedig több város helyijãratán is. mégiscsak így lehetne valós forgalmi körülmények között megtapasztalni a busz hatótávjãt, megfelelő működését. Persze érdekel, a gyári tesztek hozták-e a tervezett 300km-t egy feltöltéssel.
feltételezem, időszakos a probléma. lehet, hogy fals értéket mér, és egy ideig kint hagyja a hibajelet. az számít, amit megfelelő körülmények között te magad nézel meg.
erről az jut eszembe, bár nem tudom, mennyire általános a jelenség, amit néhány EC12 biztosan produkál, hogy a furcsa kialakítás miatt még 60-70 liter gázolajjal a tartályban (talán jobbra) kanyarodásnál, vagy körforgalomban kifekszik a szintjelző -ha egyáltalán működik-, és szerencsésebb esetben levegőt szippant az üzemanyagszivattyú, így a motor letilt, és lehet várni a szerelőkre, hogy légtelenítsék a rendszert.
Egyébként érdemes figyelni, mert ha Econellről van szó, könnyen lehet, hogy kirepedt a tartály. Ugyanis a szakképzett mérbökök úgy találták jónak, ha mindenféle rezgéscsillapítás nélkül kerül rögzítésre a kiegyenlítőtartály. Ebből adódóan nem az a kérdés, hogy elreped-e, hanem hogy mennyit bír.a negatív rekord eddig ~6500km volt
Elvileg igen, de a nyert helyet vagy annak egy részét meg elveszi az ülés kemény vastag műanyag hátsó része. A vékonyabb plüss kárpit esetén megmaradna fél - 1cm. Plusz eleve nem mindegy milyen típusú a be szerelt ülés. Egy lelkes Miskolci busz rajongó a videójában azt is említi, alacsonyabban vannak ebben az ülések pozocionalva mint más gyártók esetén.