A segítségetek szeretném kérni: fenn maradt a héven Szentistvántelepen egy zacskóban a csomagom. A csomagban egy lila színű pulcsi és egy fekete harisnya volt, mindkettő kis méretű, nem mindenkire jó... A mai, 18.48-as hévről van szó, ami kb. 19.00 körül ért be Szentendrére.
Ha valaki tud róla, és becsületesen vállalja, hogy visszaadja nekem, nagyon hálás volnék...
Rettentően el vagyok keseredve. :((( Egy úr nagyon kedvesen rögtön a hév távozása után, mikor észleltem, hogy nincs meg a csomag, felvett, és elvitt Szentendrére, de akkor már nem volt fenn a hévkocsiban. Mindenki segíteni próbált, de a csomagom nem lett meg. :(
Kérem, ha bárki tud valamit róla, szóljon. Szívesen megegyezem jutalomban is!
Üdv....leginkább nem a búcsúk minősége,milyensége határozza meg azt hogy hol keresek lakóhelyet magamnak.Mindazonáltal jópáran osztják a véleményemet az "őslakosok" közül is.Sokan menekülnek el a környékről emiatt 20.-a körül.
Elég egyszerűen kideríthető, menjetek körbe kocsival a környéken. És ne a főúton hanem eggyel beljebb. Új építés jah, én is ezt mondom... Hogy jó helyre.
Segítséget kérnék. Pomázon a Margitliget utcában (Csobánka felé) nézegetünk házat. mi az általános vélemény a területről? forgalom, közöség, busz a HÉVig, stb. A válaszokat löre is köszönöm.
Ez fer úgy lenne, hogy nem ide telepítenék ki az emberek infrastuktúra nélkül. 20 éve élek itt, régebben nemhogy ekkora, de forgalom sem volt, út viszont ugyanennyi. Azóta nem Pomáz kb kétszeresére nőtt, Budakalász még relatív nem annyira, de Csobánka szintén, akik szintén erre kárnak, mert a 10-es út is halál. Amúgy az elkerülőút felesleges, Budakalászon kéne megcsinálni a Lenfonó kereszteződést, és itt nem lenne dugó.
Azt jól is teszik, hogy rendbehozzák a HÉV-et. Amúgy meg az önkormányzat elkezdhetett volna gondolkodni a 60-as években, mikor odaengedte a kitelepülőket, hogy hol fognak azok majd közlekedni. (Mert már az II. világháború után hozták fel vidékről a népet, hogy építsék újra a fővárost...)
Én bizony inkább tömegközlekedést fejlesztenék és a meglévő utakkal operálnék, egy centi új utat nem építenék, míg a megalapozottsága nem bizonyított. És arról nem kell vitatkozni, hogy mennyire bizonyított vagy sem, mert az átmenő forgalomról mindenki csak dumál, de senki nem mérte még meg. Ez tény. Benne van a településrendezési tervben, ahogy benne van az is, hogy a Barát-patak völgyét és a Majdánt megkutatták és bizony értékes élővilág van mindkét helyen. Mivel lakóterületet lehet másutt fejleszteni, ami ott van, azt viszont csak ott lehet megvédeni, ezért a méregzöld pomázi vezetés eldönthetné, hogy mit akar.
Arra mért nem gondol senki, hogy
a) Ha a lakosság okozza a forgalmat az elkerülőút nem megoldás.
b) Ha viszont megépítik azt az elkerülő utat, ami nem megoldás, akkor az fogalmat és kereskedelmi-gazdasági létesítményeket fog vonzani, és az egész olyan lesz, mint Törökbálint, agyon építve, nő a zaj és a levegőszennyezés, elvész a szép ZÖLD érték, elpusztulnak az élőhelyek és ott fog ülni Pomáz a Pilis megcsúfolt kapujában.
Budakeszin lakom, elég a térképre nézni és bárki láthassa, hogy Keszi helyzete közlekedésileg sokkal rosszabb. Elkerülőutat nem lehet építeni. Minden reggel elindulok 7-kor akkor is, ha 10-re megyek, mert 7 után olyan dugó van, hogy a 3/4 órás utat másfél óra alatt is nehéz megtenni (persze vannak szerencsés napok, de arra nem alapozhatok ugye.) Ha baleset van közlekedés nincs, télen a hó miatt, nyáron a felforrt hűtővíz miatt gyalogolok haza. Rendes bicikliút nincs, a főút pedig életveszélyes. És nem akarok elkerülőutat! Mert inkább én szívjak, hamár itt lakom a zöldben, minthogy egy fát is kivágjanak! És aki kiköltözik a zöldbe az csak viselje csak el a dugókat. Ez így fair.
A Kormány általi beruházások (Ipartelepi körforg, város bejáratánál a terelőszigetek és a lámpás csomópont) már tervezés alatt vannak.
A Közbeszerzési értesítőben olvasható a pomázi elkerülő, közbeszerzés útján kiválasztják a tervezőt, a nyertesnek egy éve van megtervezni.
A Hősök terén létesítendő körforgalom tavasszal indul, államtól nyert 80millióból, aminek kikötése az volt, hogy 2009-ben épülhet...
A BKV felújítja a HÉV külső szakaszát, a pomázi HÉV-átjárót felüljáróval építik meg, új állomás az Ipartelep közelében és Békáson a volt Óbuda TSZ helyén (ez azért jó, mert akkor Pomázra elég lesz az 5km-es jegy/bérlet). Ennek a projectnek 2009-ben kell indulnia, 2011-ig tart, gondolom nyaranta buszok járnak majd.
Ne csak reggel 7-kor gyere Pomázra, hanen 2-től 9-ig nézheted a forgalmat.
Jöhetsz a HÉV-állomásra is, ott látnád a peronon álló embertömeget is:)
Elkerülőút:
A budakalász elkerülő Pomáz közig. határán halad, és Dolina magasságában fog kettéválni Pilisvörösvár illetve Üröm felé. Szóval a 11-es és Dolina között közös a két elkerülő.
de ha megnézzük, akkor minden agglomerációs régióban (Gyál, Érd, Dunakeszi, Kistarcsa) épültek utak, van alternatíva, csak itt az észak-budai régió az, aminek van egy Szentendrei útja, azt' jónapot. Le van maradva ez a térség, ne sajnáljuk már tőle:D
Nincs forgalom?!:) Felmérések szerint 3-szorosára nőtt az átmenő forgalom, és ezt is lehet tapasztalni, ezért ad az állam újabb körforgalmat, és lámpás csomópontot.
Esztergom - Budapest közötti úton nincs forgalom, akkor hol van???:)
Azért van dugó Budakalászon, mert kisebb az áteresztőképessége, a lenfonós csomópontot a lehető legrosszabb módon alakították ki, Pomáz felől jövőknek elsőbbséget kell adni, szóval vicc. Nem csak azért áll a forgalom ott, mert annyi az autó, hanem vasúti átjáró is keresztezi, ami csúcsidőben 6 percenként enged le, ezért torlódik ott.
11-es út felől Pomáz irányába is állnak az autók, múltkor 5 percbe telt míg átértem.
Szóval csínnyán bánjunk itt a szavakkal, ilyet kijelenteni, hogy nincs forgalom...
Ez nem településfüggő, ez magyarország! Ha pénzed vagy hatalmad van, bármit megtehetsz. Ha nincs, akkor kussolj. De asszem ez innentől egy másik topic.
Hát, ennyit én is megtaláltam a nagy klímabarátságról, de többet nem, pedig érdekelne, hogy pl. az iskolások vajh tudnak-é róla, tesznek-é valamit a fejesek, vagy csak ráírták szép nagy zöld betűkkel a városi zászlóra, hogy "Ződek, vagyunk, királyok vagyunk"
Költői kérdés:
Hogyan lehetséges az, hogy volt Pomázon egy 0238 hrsz számú szántóföld a Kovácsi-patak és a főút között a Papmalom alatt, a település keleti végében, amit a Pilisi Tájvédelmi Körzet (ma ugye Duna-Ipoly Nemzeti Park) része volt és ma beépítve áll (3260 hrsz néven), holott az alkotmánybíróság megsemmisítette a védettség feloldásáról szóló rendeletet.
1. Passz, raktárak szerintem, kb egy éve még egy motorszerelő műhely is volt arra, de ha megkéred a portást, beenged és meg tudod ott is kérdezni :)
2. Passz :)
3. Elkerülő út??? Hová? Mikor? Kinek? Szerintem tök felesleges. Nem Pomázra kell elkerülő, hanem Budakalászra, mert áll a dugó a Lenfonói HÉV átjárónál mindig. Amúgy nap közben tényleg kicsi a forgalom.
A diplomamunkámban foglalkozom Pomázzal és szeretnék kérdezni tőletek pár dolgot, remélem lesz aki válaszol.
1. Kiskovácsiban a kórháztól a település felé mi az a sok csarnok? Gyár vagy raktár? Csak annyit tudtam kideríteni, hogy ez a Rácz és Fia Kft. tulajdona. Node mit csinálnak ott, nemzeti parki területen?
2. Ki hallott és mit a Klímabarát települések szövetségéről? Volt vlami tájékoztatás erről a programról? Illetve pár hete a Kossuth rádióban volt erről egy riport. Esetleg nem hallotta valaki? Nem tudjátok, hogy melyik műsorban s mikor volt a riport? Sajnos nem találom a Kossuth rádió honlapján.
3. Akárhányszor járok Pomázon sosincs forgalom, bár tény, hogy reggel 7-kor még sosem voltam. Nos, szerintetek tényleg kell az elkerülő út? Kinek épül, ki fogja használni?