Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ferenczi78 Creative Commons License 2020.03.27 0 0 159

Szia! Nem automata. Azóta egy ujjabb szerelő adta fel! Annyira jöttek rá, hogy amikor a motor fordulaton dolgozik, kéri az erőt, a túrbó tökéletesen dolgozik, nyomás rendben. Amikor eléred a kívánt sebességet, tartod a gázpedált vagy tempomatot használsz, tehát nem kell túrbónyomás, ekkor tíltja le. 

Előzmény: Szilard46 (157)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 158

Szia! Amit én tudok róla...Nézd meg az előző hozzászolásomat,jelenleg ezzel a problémával küzdök. Valószínű hogy hengerfej repedés,vagy rosszabb esetben blokk repedés. Egy hónapja 179.000km nél kuplung+kettőstömegű csere. Baráti alapon 460.000 Ft volt.Jó,ebben volt egy önindító felújítás is,de az filléres tétel volt.Mondjuk a kuplung és a kettőstömegű élettartama nagyban függ a használattól,a miénk 85%-ban városi használatban van. A miénk 184 lóerős,de a két motor ugyanaz,csak a 160 lovas az elsőkerék hajtású a 184 meg négykerék hajtású,de ugyanaz a motor a motorkódja Z22D1 mindkettőnek,csak a motorelektronikája más.Ezeken a hibákon kívűl még volt egy részecskeszűrő tisztítás,/nyilván ez ugyancsak a városi használatnak tudható be/,és egy turbócső csere,mert elrepedt. Ezen kívűl más probléma nem volt vele ebben a 180 ezer kilóméterben. Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: Deniel03 (155)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 157

Szia!Automata váltós az autód?Autómatánál előfordulhat hogy a váltóban egy fordulatszám jeladó hibás.Ha manuális akkor ne vedd figyelembe. E 280 as mercinél fordult elő ilyen hiba,és mercedes szervízben simán turbófelújítással nyitottak,mert a diagnosztika azt adta,persze utána sem lett jó,aztán egy öreg szaki 15 ezer anyagdíjért meg egy kis munkadíjért megcsinálta,utána tökéletesen működött.

Előzmény: Ferenczi78 (153)
Szilard46 Creative Commons License 2020.03.07 0 0 156

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy valaki járt-e már így?Az autó egy 2012-es 2.2disel Captiva. 184 lovas. Probléma: megnőtt a kartergáz,nem látható,a kocsi nem füstöl,viszont kinyomja a helyéről a nívópálcát,és a nívópálca helyén veri ki az olajat.Probléma2: olaj van a kiegyenlítőtartályban. Az első hiba arra utal(na) hogy a kartergáz visszavezető cső eldugult,de nem. A második hengerfejre,de az meg nincs összefüggésben a karterben lévő nyomással. Valakinél valami ötlet?

Deniel03 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 155

Sziasztok. 

Captiva 2.2 Disel 120Kw 

170.000 km van benne. 

Most akarom megvenni, tanács kellene mennyire strapás az ilyen motor? 

 

 

Falke25 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 154

Szia merk123!

A 2.0 motorolajszűrő cserénél, nem kell az üzemanyag szivattyút leszerelni!!

Az üzemanyagszűrő van útban, azt kell leszerelni (két anyát letekerni, az alsó tüskéről lehúzni a szűrőházat) és hozzáférsz a motorolajszűrő házhoz. Egy kardános crova szár kell a letekeréshez, mert a szűrőház a tűzfal felé "bukik".

Előzmény: merk123 (144)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 153

Szia! Legalább tudod, hogy merre kell elindúlni. Nekem P200a hibakódot hoz folyamatosan. Voltam egy autószerelő mesternél, de kb. két hetet kell várni, hogy tudjon vele foglalkozni. 

 

Előzmény: Kisménes (152)
Kisménes Creative Commons License 2020.02.25 0 0 152

Hello, en meg szenvedek vele, hibakodok: P2263, P0299 ezek a turbo alacsony nyomasara utalnak, ez lehet barmilyen cső hiba, vagy geometria letapadas, nyomasszabalyzo szelep hiba... Ha hetvegen időm engedi elkezdem keresni a hibat, de szerintem az enyemnek a geometria letapadas lesz a baja, varosi auto, 124k km van benne ritkan van meghajtva orszaguton, ja es egr szelepet is meg kell nezni!

 

Előzmény: Ferenczi78 (151)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 151

Szia! Neked rájöttek, hogy mi a baja? Vagy Te is szenvedsz még vele? 

Előzmény: Kisménes (149)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 150

Diagnoyztika volt, cseréltek is benne egy szelepet, de ugyan azt csinálja! A túrdó le volt véve, padon lemérve, beállítva, de ugyan az! Hozzáértő szerelőt még nem találtam, a szakszervízben meg csak lehúznak, de nem csinálják meg! Azért köszönöm a hozzászólást! 

Előzmény: Varshi (148)
Kisménes Creative Commons License 2020.02.24 0 0 149

Hello,

Nekem is ugyanez a problemam, 2012 Chevy Captiva 2.2 vcdi annyi különbséggel hogy a félgáz fullgáz után kb 1 percre letilt ha tempomattal megyek ha nem, viszont felgaz-fullgazzal barmeddig el tudok menni... aztan ujrainditas utan megint jo par percig... :-(

Előzmény: Varshi (148)
Varshi Creative Commons License 2020.02.24 0 0 148

Diagnosztika kellene neki, de komoly esély, hogy a turbónyomás száll el, mert le van kormolódva. (De persze lehet más baja is.)

 

Mindig csinálja? Mert ha igen, akkor könnyű megnézni, hogy javul-e: menj ki az M0-ra, és 3-4-esben "járasd meg" sok padlógáz-visszalassítás-padló művelettel a geometriát. 3-as és 4-esben 5-10 km, 2000 és 3500 között. Fél gáz, teligáz. Ha itt rögtön letilt, akkor ne is bántsd -> szerviz.

Ha utána való tesztnél (akár rögtön) nem csinálja, akkor ez volt a baj. Egy takarítás amúgy is ráfér. De örökre nem fogja megoldani ezt a gondot.

 

Ha csak tempomatnál csinálja, akkor mindenképpen kell hozzáértő szerelő. Az interneten keresztül ne akarjunk autót javítani. :)

Előzmény: Ferenczi78 (145)
Leslee/Alfa Creative Commons License 2020.02.24 0 0 147

 

Előzmény: Leslee/Alfa (146)
Leslee/Alfa Creative Commons License 2020.02.24 0 0 146

Szia merk123 ! Köszi a választ íme a gép ..megvásárolva :) pénteken szervi ,olaj  szűrők ..stb a kötelező körök :) eddig tetszik ,remélem jól szolgál majd. 2-3  évre tervezem .

Előzmény: merk123 (143)
Ferenczi78 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 145

Sziasztok! Van egy 2013-as 2.2-es captivám. Agondom az, hogy ha állandó gázpedál állással (tempomat) megyek kb. 2 percen belül letíltja a túrbót. Ha leállítom és újraindítom akkor megint van túrbó. Valakinek volt már ilyen gondja? 

merk123 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 144

Sziasztok! 2008-as diesel olajszűrőjét tényleg csak úgy lehet cserélni, ha az üzemanyag szivattyút kiszerelem? Tecsőn így láttam, de nem akarom elhinni. Gyakran (10e km) cserélek olajat és most telt be a pohár, hogy 10.000 forint alatt már nincs jelentkező, aki kicserélné az olajat és a szűrőt (csak a munkadíjról beszélek) , úgyhogy bevállalom én.

merk123 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 143

Szia Leslee! Én lehet, hogy csak piszok mázlista vagyok, de 5 éve hajtok egy 2008-ast 2.0D és eddig a kopó dolgokon kívül szűrőket és olajat cseréltem. Meg egy kormányösszekötőt, ami nem volt gáz állapotban. 

Most van benne 119e km. Nagyon szeretem, pedig egy csomó "papíron" jobb céges kocsim volt vele párhuzamosan, vagy előtte. 

Előzmény: Leslee/Alfa (142)
Leslee/Alfa Creative Commons License 2020.02.09 0 0 142

Sziasztok !

Vásárlás előtt állok 2013 2.2 automata 114 e km a kiszemelt járgány .

Jó állapotban van minden működik .

A kérdés kell e félnem ,érdemes e, ? Vagy ....? 

Előre is köszönöm az infókat :) 

Vizinorbi Creative Commons License 2020.01.12 0 0 141

Sziasztok ápolttársak!

Vettem egy Captivát(2009 2.0D 150LE) pedig az okosok szerint olyan autót nem szabad venni amelyikből nincs taxi :) Én szeretem és tetszik is. A jobb oldali tükröt valami vírus megtámadhatta mert beteg. Nem akar gombnyomásra becsukódni csak kerreg. Hova kell vinnem? Karosszériáshoz, autószerelőhöz vagy villamosságishoz? (opció még a piócás ember).

Kösz ha segít valaki!

kistaca Creative Commons License 2019.11.15 0 0 140

Jónapot népek.

Elfekvőben valakinek klímakompresszor? 2012-es 2.2 diesel

Köszi

 

Falke25 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 139

Szia!

Igen tudom, hogy a klíma adatok a navin jelennek meg. Én is használtan vettem egy zöld színű klíma/fogyasztás/iránytű kijelzőt, és ahogy a délelőtt becsatolt fotón is látszik a 7" gps alá szereltem be. A kereten is látszik a helye.

Előzmény: kistaca (136)
lajbi77 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 138
Szép napot mindenkinek!

Most szereltem be egy tesla style navit az atutóba. 2011-es 2.2 facelift.
Az lenne a problémám,hogy bármit is állítgatok,nem jelzi ki a klímát. Valakinek valami ötlet?
kistaca Creative Commons License 2019.11.06 0 0 137

Köszi, ránézek majd othon, mert a munkahelyi gép nem engedi letölteni. köszi

Előzmény: Falke25 (135)
kistaca Creative Commons License 2019.11.06 0 0 136

Köszi, de a 12-es Captivámban a szellőzés, klíma kijelzése is a navi képernyőn van. ha átszerelném, nem látnám a szellőzés, klíma állapotát. (igy sem)Ezért is érdekelne a javítás valamilyen formája.

Előzmény: Falke25 (134)
Falke25 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 135

Szia!

 

Próbáld meg megkeresni a magyar nyelvű szervizkönyvben:

http://data.hu/get/9807938/captiva.zip

Kicsomagolás után az index.htm-re indul a program.

Előzmény: Ozogkrisz (132)
Falke25 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 134

Üdv! Nem akarlak elkeseríteni, de sajnos a gyári NAVI hajlamos a tönkremenetelre. Nagyon sok külföldi fórumon panaszkodnak rá, javítása majdnem a lehetetlennel egyenlő. Én jómagam is átszereltem / kicseréltem a navigációt egy 2010 Captivában. Az Ebay-en vettem a képen látható

Navi tartó keretet, és ebbe szereltem be egy 7" colos GPS-t.

 

Előzmény: kistaca (133)
kistaca Creative Commons License 2019.11.05 0 0 133

Üdv. Vettem egy 2012-es Captivát. Természetesen Navi problémákkal. Konkrétan nem műxik. Néha bekapcsol, de inkább nem. Ha be is kapcsol, akkor sem enged semmit nyomkodni. Megjelenik a logó, esetleg a kezelő panel ikonjai, de ennyi. Ötlet?

 

Ozogkrisz Creative Commons License 2019.11.02 0 0 132

Sziasztok Cartársak :)

 

Segítségetek szeretném kérni 2006-os Captivánk tolatólámpa javításában. Meg tudja mondani valaki, hol találom a tolatólámpa biztosítékát/reléjét? sajnos egyik szervizkönyvben sem találtam külön feltüntetve...

Az autó 2.4 benzines.

 

Előre is köszönettel,

 

Üdv:

 

Krisz

érces krisztián Creative Commons License 2019.06.05 0 0 131

sziasztok érdeklődnék, hogy van egy 2.2 diesel 184 lovas 2012 es captivám. Nos ez a csodálatos járgány saját kerekein gurult be a garázsba, de már nincs kedve onnan kijönni. semmi előzmény. motorba 125.000 km teljesen szuperül működött, másnap meg nem hajlandó elindulni. önindító teker hibátlanul, akár perceken át, viszont mintha valami tiltás lenne benne. szerintem üzemanyagot nem kap, a tank tele. Járt már így valaki? van tapasztalat, esetleg ötlet?

köszi

Budajoci Creative Commons License 2019.05.16 0 0 130

Üdv.

Szeretnék érdeklődni Captivak iránt. 2.4 benzin 2012-es évjárattól. Tapasztalatokra lennék kiváncsi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!