Sziasztok!2013-as Toyota Auris-om van 1.6 benzines,kéziváltós sport turing,tudna valaki kezelési útmutatót hozzá vagy hogy honnét tudnám letölteni?Köszönöm szépen a segítségeteket.
Sziasztok! Valakinek van ötlete mitől nem müködnek az indexem,tolatólámpám féklámpa egy oldalon.Viszont az elakadás jelző megy de csak abból is három.Auris 2010 és 1.33.
Van egy 2013-as 1.4-es toyota aurisom. Dizeles. Az utobbi idöben teljesen véletlenszerüen elkezd sipolni. Pedig az övek bevannak kapcsolva és az ajtok is becsukva. A müszerfalon nem jelez semmit. Egy idő után abbahagyja. Találkozott valaki ezzel a problémával? Mitöl lehet ez?
Úgy jártam a 2008-as Aurisommal, hogy a vezetőoldali kivételével a többi ablakemelő egyik napról a másikra nem működik. Gondolom valami biztosíték lehet, csak nincs kézikönyvem. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném.
Fél éve vásároltam egy 2014 évjáratú 1,4 Diesel Aurist.
Pár hete egy érdekes jelenséget tapasztalok. Indításkor, amíg az össze ellenőrző lámpa el nem alszik, egy jól hallható zümmögő hangot lehet hallani a műszerfal irányából.
Vagy is én oda tudtam azonosítani.
Ugyancsak jelentkezik ez a hang akkor is amikor már leállítottam az autót, mintegy 1 percen belül. Időnként, amikor a kulcs benne marad, ez a hang ismétlődik is de már rövidebb ideig.
Lehet, hogy ez összefüggésben van az autó belső tesztelési folyamatával, de korábbi autóimnál soha ilyen hangot nem tapasztaltam.
Találkozott már valaki közületek ilyen jelenséggel?
Vagy tudna abban segíteni nekem, hogy mi ez a jelenség.
Kérdésem lenne tapasztalt e már valaki ilyet 2.2 177 lovas auris 2007 dpf szűrővel kisebb út után is legyen az akár 20 km leállítás után hihetetlenül hangosan pattog a dpf tudom hűl ki hőtágulás ezzel jár de ilyen durván és hangosan egy autón se hallottam még (mint amikor a zománc pattog). Normális? Lehet jele az eltomodesnek? Füstölés főleg mostanában hidegben van. Ennyire szerintem nem szabadna felmelegednie, hogy akár fél óra múlva is hallom hogy hűl ki és pattog a fém...
Egyik lehetőség a műszerfal alatt kormánytól picit balra alulról a biztosíték táblával egybe. A takaró műanyag könnyen óvatosan kipattintható. Van ott is két vagy három relé. A másik pedig a motortérbe az akku mellett, műanyag fedelet levenni és abba is találhatóak relék és biztosítékok szintén. Lassan óvatosan mozgatva kivehető bármelyik relé.
Engem is utolért p/s vagyis a szervo hiba... Egyik pillanatról a másikra, pár perc telt el a leálítások között. Volt már gépen is de sajnos azzal sem lettem okosabb. Van vkinek ötlete h hogyan tudnám orvosolni a problémát vagy hasonló cipőben járt?
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Autóvásárlás előtt állunk és a kinézett modell a toyota auris lenne 1.33-as motorral. az elgondolás az volt, hogy városban sem eszik talán sokat a kis motorral, viszont ha utazunk akkor is kényelmes a hat sebességes váltó miatt. Jól gondolom? Tudtok valami problémáról amire oda kell figyelni a vásárlákor? Vagy inkább az 1.4-es 1.6-os motorokat érdemes keresni?
Üdv! 2007-es Toyota Auris szintèn szervó probléma. Beinditas után a P/S jelzés nem alszik ki hanem folyamatosan világít és nem működik a szervó az autóba. Előző nap még tökéletesen vègezte a dolgát. Az akkumulátorról le lett vève, nem felejtette el a hibát. Mi lehet vele a gond első gondolatra?
Sziasztok! Kérdésem lenne egy 2014-es, 1.6-os benzines Auris Touring Sports-ról. Hol találok olyan listát/leírást, ahol le van írva kilométerfutásra lebontva, hogy mi a gyári szervizelési előírás. Magyarul hány km-enként kell szervizbe vinnem, és melyik kilométernél mit cserélnek?
Nemrèg megvettem almaim aurisàt (2009 1.33vvti). szepen megy, viszont az ECOval ugy fest vannak gondok. Annak rendje modja szerint leàllitja az autót, viszont vissza màr nem inditja ha lenyomom a kuplunkgot, csak ritkànt. Leàllit mindent es csak kulccsal lehet újraindítani. Néha a műszerfal is bevibràl ha epp tolatok vagyalacsony a fordulatszám. Valami elektromos hibàra gyanakszok. Barmi ötlet?