Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

derekbell Creative Commons License 2006.12.17 0 0 394

háát, én 149.000.-ért is elvállaltam volna. Én is az "ezredes" ember vagyok, szerintem hányingert és kétoldali infarktust kap, ha meglát.

Szóval ennyiért még én is elintézném neked az én (!!) hátteremmel az OT rendszámot - feltéve, ha nem nagyon kuka a gép és a papírjai rendben vannak....

Előzmény: Törölt nick (393)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.17 0 0 393

Csak van "JOLY-JOKER",150.E KÉRT a teljes ügyintézésért.Épp,az általatok emlegetett "katonatiszt"MAVAMSZ"os az embere.Remélem,nem futok árnyékra...

Előzmény: Törölt nick (269)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.14 0 0 392
És lőn: http://index.hu/gazdasag/magyar/regado061214/
Előzmény: tatrafan (387)
derekbell Creative Commons License 2006.12.12 0 0 391

Tul. képpen velem is nagyjából ezt csinálták. Csak másképpen, de a lényeg ez volt.

Hogy megmutassák, hogy csakazért is ők a Kemény Jánosok....

 

Ismert a történet: a kocsit március közepén vettem a július kellős közepén bekövetekző szülinapomra. Saját magamnak.  Naivul azt  hittem, hogy egy külföldön érvényesen forglaomban lévő járművet nem lesz akkora hókusz-pókusz ennyi idő alatt tokkal-vonóval idehaza "honosítani" és a kívánt időpontban csak sikerül magyar rendszámmal felszabadultan forgolódni vele.

 

Hát nem sikerült. Igaz, kicsit másért nem, de a lényeg itt is a kibaszás, az erő- és hatalomfittogtatás volt. Semmi más.

Előzmény: cadillac (388)
derekbell Creative Commons License 2006.12.12 0 0 390

Ha költő lennék, ezer féle képpen jellemezhetném, köntörfalazhatnám, de felesleges, mindenki tudja: amíg egy kiszolgált, nagyon múlt rendszerbéli  katonatiszt irányítja küldetéstudatos bigottsággal a magyar veteránozás adminsztrációját, addig nincs nagyon kegyelem, józanság, segítőkészség. És nincs nagyon más, mint erőfittogtatás, hatalomvillogtatás...

 

(Ez még rosszabb azoknál, akik vastagon korrumpálódva saját zsebre játszanak. Mint pl. állítólag a magyar autópsort vezetésében. Azokat egyszer csak meg lehet buktatni az igazságszolgálatás révén, de egy megszállott, önjáró küldetéstudatossal nem lehet mit kezdeni.)  

 

Unalmas, undorító, szánalmasan primitív szavak-mondatok ezek, de sajnos változatlanul triviális és aktuális. Mindíg.

 

És persze sajnos minősítére ezután is szükség lesz, főleg azoknak, akik nagy "adótartalmú" járműveket akarnak üzembe helyezni...

 

Hát igen, látni kéne a pontos súlyadó rendeletet és utána köpni egyet a minősítésre.

Előzmény: cadillac (388)
cadillac Creative Commons License 2006.12.12 0 0 389

anyira hibátlan az autó, hogy a legnagyobb rossz indulattal sem lehet megbuktatni.

A cadillacclub honlapon ez a 76-os aranyszínű, vaj bőr tetővel.

Előzmény: derekbell (386)
cadillac Creative Commons License 2006.12.12 0 0 388

Februárban van csak.

Anyira biztos, hogy kissgyuri is ott volt amikor a haverom vitte az autót és még neki sem ment a decemberi vizsga még úgy sem, hogy csak januárban kellene a papír róla.

Elméletileg 1 hüónap amire rendszám van az autón.

Szűken még így is meglehet a rendszám március közepére.

Csak kényelmesebb lett volna ha most megszemlézik az autót és január 2-án kiállítják róla a papírt.

Előzmény: derekbell (386)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.12 0 0 387
Talán ő már tudja, hogy jövőre nem kell veteránvizsga a forgalombahelyezéshez? Úgy legyen! : )
Előzmény: derekbell (386)
derekbell Creative Commons License 2006.12.12 0 0 386

...és a "hatalom" - bármennyire aprócska és jelentéktelen - az akkor is Hatalom....

 

És persze már megint a saját magunk választotta, saját érdekvédelmünk packázgat velünk, nem is elsősorban az állami bürokrácia....

 

De mi az, hogy 2007 januárjában NINCS is minősítés?????  Idén is volt négy alkalom!!!

 

Megkérdeztétek a főtitkár urat és ő mondta, hogy nincs januárban dátum???

 

Habár: ha februárban végre lesz minősítés, akkor azéert márciusig el lehet a rendszámot is intézni - ha minden valóban jól elő van készítve.... Gonodlok itt a műsazki vizágra felkszítésre, előre bejelntett időpontra, az okmányirodán a származás ellenőrzés elvégzésére, ugyancsak előre bejegyztt időpontra...

 

De hát mostn me óhajtom lekezdeni leírni, hogy meniy idő alat tlehet egy rendszámot mondjuk Ausztriában elintézni....  Ez már nem az érdekvédelem dolga....

Előzmény: cadillac (385)
cadillac Creative Commons License 2006.12.11 0 0 385

Megint a rugalmatlanságáról adott számot a mavamsz.

Történt, hogy egy 76-os kifogástalan állapotú autót meg sem néztek be sem engedtek a vizsgára mert csak januártól lehet, januárban meg nincs veterán vizsga, gondolta a tulaj naívan, hogy egy kis rugalmassággal megnézik az autót, forgalombahelyezve úgy is csak jövőre lesz.

Történt mind ez azért, hogy a gép biztosan rendelkezzen márciusi évadnyitóra rendszámmal.

Az autó egyébként bizonyíthatóan idén májusban betöltötte a 30. életévét.

De a szabál az szabál.

tatrafan Creative Commons License 2006.12.06 0 0 384

Amikor anno a veterán topikban meghallottam, hogy léghűtéssel is volt, elmerengtem az ötleten...   :-)))

 

De igazad van, kicsi, meg nem is farmotoros. Fene tudja miért ragaszkodok tudat alatt ehhez a hátsómotoros témához. Valahogy bármi megtetszik, két hét alatt lecseng.

 

Eszembe jutottak a képek, elküldtem.

 

DAF 33 profi. Megnézem milyeneket árulnak. Csak kíváncsiságképpen  :)

Előzmény: csabicsucsu (383)
csabicsucsu Creative Commons License 2006.12.05 0 0 383

Fan!

Képek neked! boxer,léghűtés,Variomatik, mi jöhet még? :-)))

 

Nem lesz az új kedvenced mert elég kicsike autó neked! :-))))

 

DAF 33
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 382
:)
Előzmény: 504LACI (380)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 381
Az apróbetűs rész még érdekesebb, mint a kép. Vezérlés szívócsővákuummal, röpsúllyal, stb.
Előzmény: tatrafan (376)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 380

Szerintem valami hidraulikus korlátozás lehet a váltóban, mert nem engedi hátrafelé gyorsítani. Kipróbáltam :-)

De külön vezérlőegysége biztosan nincs.

Előzmény: tatrafan (373)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 379
Megjött, köszi! Intézkedek.
Előzmény: keepitretro (374)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 378
Izé...  a "kúp-fogaskerekes elosztómű" nem difi. Műszaki analfabéta vagyok.
Előzmény: tatrafan (376)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 377
Hát bizony, itt rángatásmentes a váltás!  :))))
Előzmény: tatrafan (376)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 376

Még a DAF-fal állított fel valaki hátrafele rekordot, jópárezer kilométert ment tolatva, nagy sebességgel. Zárt pályán.

 

Na ilyen volt a DAF. Rosszul emlékeztem, volt benne difi! 

 

Forrás: Liener

 

Előzmény: Törölt nick (375)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.02 0 0 375

nincs lekorlátozva és lehet vele 140-el tolatni.

komolyan.

:)))))

Előzmény: 504LACI (365)
keepitretro Creative Commons License 2006.12.02 0 0 374
504laci: küldtem egy mailt!
Előzmény: 504LACI (372)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 373
Van ennek valami (elektronikus/hidraulikus/mechanikus) vezérlése, vagy egyszerűen a rugóerő ellenében az ékszíj által szétfeszített tárcsák szabályoznak automatikusan?
Előzmény: 504LACI (372)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 372
Ha gondolod tavasszal kipróbálhatod. Igazából a jópofa az amikor konstans fordulatszámmal gyorsítasz :-)
Előzmény: merciw115 (367)
tatrafan Creative Commons License 2006.12.02 0 0 371
Kösz szépen.
Előzmény: pizo (370)
pizo Creative Commons License 2006.12.02 0 0 370

A DAF 66 (1672-75) az 55 (1967-72) külsejében (eleje) kissé módosított változata. Az erőátvitel ugyanúgy De Dion h. tengely Daf Variomatic erőátvitellel. A 66-osból volt kétajtós limuzin, coupe, kombi és kisteher. 1975-ben a Volvo vette át az üzemet, és Volvo 66 néven tovább gyártották a gépet, de már csak limuzin és kombi kivitelben 1980-ig. Az átvételkor már készen álltak a DAF 77 tervei, ez lett végül a Volvo 343. 1967-ig a DAF saját fejlesztésű 850 cm-es boxermotort használt, de 1967-től közös DAF-Renault fejlesztésű 4 hengeres soros motort. Ezt a Volvo is továbbb folytatta, pl. a 343-ban R12 (Dacia) motor volt.

 

Zoli   

Előzmény: tatrafan (363)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 369
a Volvo-nak volt olyan CVT-je, amivel a jól emlxem akkor a rekorodok könyvébe is bekerültek
talán a 133-asban?
Javítsak, ha nem jól tom!
Előzmény: 504LACI (365)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 368
...csökken...
Előzmény: merciw115 (367)
merciw115 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 367
Én még nem vezettem CVT-s váltót
Most mesélték nekem, hogy érdekes élmény mikor nyomod a gázt és a fordulatszám nemhogy nőne, de csükken...
Előzmény: 504LACI (365)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 366

Mi az a váltóhiba? Bontatlan mindene.

Előzmény: tatrafan (364)
504LACI Creative Commons License 2006.12.02 0 0 365
Miért lenne gáz? Olyan mint bármelyik automatával, gondolom valahogy le van korlátozva a fordulatszám, hogy nem lehessen vele 140-el tolatni :-)
Előzmény: tatrafan (364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!