E87-nél nyikorog, recseg, nyöszörögnek az A oszlop mögötti kárpit elemeim, Melegben főleg.
Már 4x leszedtem, befújkáltam, kis szivacsokat ragasztottam a feltételezett recsegési pontokhoz. Igazából azt látom, hogy olyan brutálisan kicsi a gyári hézag a műanyag elemek között.
(A oszlop burkolatok, műanyag elemek és a műszerfal között) hogy elindulok az autóval és 2 perc után hallom a recsegő hangot ahogy összeérnek. HELP! ha valaki tud valami megoldást!
Sajnos az nem megoldás szerintem ha havonta leszerelem és befújkálom valami wd40-nel, mert előbb utóbb már látszani fog ha 70x leszedtem a burkolatot, mondanom sem kell ezek nem arra vannak kitalálva hogy az ember állandóan leszerelgeti. Kérem valaki írjon valami megszüntető intézkedést!
Sziasztok. Segítség kellene. Olyan gondom van hogy a kétzónaás fütés egyik fele közbe hideg levegőt fuj míg a másik meleget. Lehet hogy a fütés csap ? Ha igen akkor hogy tudom kitakaritani ? Vagy cserés ? A segítséget előre is köszönöm.
Bár látom, itt nem sok élet van, azért bedobom a kérdést, hátha valaki...
Melyik jobb motor vajon? 118i 143Le (N43B20) vagy 118d 143Le (N47D20)?
Nem tudom, hogy ez a 2 literes benzines van-e olyan megbízható és kigyensúlyozott, hogy visszajön az olcsóbb karbantartáson, meg a kényelmen a többlet fogyasztása. Vagy fordítva, a diesel megtakarít-e annyit, hogy megérje a nagyobb költség rizikó, a kereplő, vagy csak a nyomaték szól mellette? Évi 25.000 km kb.
Ha abból indulok ki hogy a benzines 30.000 km kevesebb óraállással indul, és kb azonos ár, és felszereltség. Melyikkel lehet jobb az együttélés?
Tudom, sok sok paraméter közbeszól még, de nem ismerem annyira BMW négyhengeres benzinmotorjait, hogy összevethessem a hasonló dieseljével.
Tervezem egy 2009-es 120d megvásárlását és felmerült néhàny kérdés, remélem tudtok segíteni!
Szóval adott egy 2009-es 120d, 130kw-177le, EURO 5. Az auto egy német férfié, első tulaj. Az autoban 165000 km van, vezetett szervizkonyves, sérülésmentes. van valakinek esetleg tapasztalata, vagy véleménye?
Első sorban az érdekelne, hogy ha végig törődtek az autóval és minden cserélve lett rajta, akkor ekkora futásteljesíménynél kell-e rákölteni valamit olaj és fékbetétcserén kívül? Gondolok itt vezérműláncra, szíjjakra, vagy esetleg futóműben valami hiba előfordulhat? Mekkora díjjal dolgozik egy normál hozzáértő szerelő és esetleg van-e valakinek bevált, korrekt szerelője?
Előre is köszönöm!
emailen hamarabb megkapom a választ: matehor23@gmail.com
Sziasztok! 116i olajnyomás hibaüzenete volt-e már valakinek? A szerelő nyomást mért, azt mondta rendben, olajnyomás vezérlő szelepet cseréltem, olajcsere megvolt, de hébe-hóba hosszabb út után alapjáraton bejön az olajnyomás hiba. 4 5000km alatt kb. 4szer csinálta. A segítséget előre is köszönöm!
Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu
116i- vel azt tapasztaltam,hogy a fedélzeti számítógépen kijelzett l/100km es fogyasztás nem reális, jóval magasabb értéket mutat annál mint amit valójában eszik az autó. Mi lehet ennek az oka illetev lehet ezek állítani vagy csak valami beállítási probléma? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Szeretnék majd venni BMW 120i-t, de mindenhol csak az 120d-re ad információkat és teszteléseket. Valahogy a benzines kiadásáról megfeledkeztek vagy nem tudom, hogy miért találok róla kevés információt.
Sziasztok, van egy 2006-os Bmw116-om.az autoba van 118.000km.folyamatosan leszivja valami az aksit.van valakinek vmi ötlete mi lehet? ja és aux funkcio eltűnt a radóból.
Sziasztok! Adott egy 2007 118d bmw. A jelenség, hogy alkalmanként (mostanában egyre sűrűbben) indulásnál "elmegy a szervó". Nem minden alkalommal. Menrt közben még szerencsére nem.Ilyenkor nagyon nehez tekerni a kormányt. De van ha várnak vele, többszöri indítás után minden rendben. Bevitték márkaszervízbe ahol megállapították, hogy cserélni kell a kormányművet elekteonikai probléma miatt. Na most ennek az alkatresznek az új ára ~500.000huf körül mozog. Vagy van még egy olyan alternatíva, hogy bontott-at beraknak (250.000+50.000huf munkadíj). Esetleg van erre mas megoldás is a problémára? Hallottam vannak erre specializalt szakemberek is, akik fel tudják újítani, de nem tudom, hogy ez milyen költségekkel járna. Milyen megoldást javasolnátok? Járt már valaki így? Köszi a válaszokat előre is!
Egy 2013-as Bmw 116i 136Le olyan 80000km-ert futottl autót szeretnék vásárolni,valaki valami tapasztalata,esetleg hibákat tudna mondani,előre is köszönöm.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy hogyan tudom kikapcsolni azt a funkciót, hogy a hátsó ablakokat csak a vezető oldali ülés melletti panelről lehet le-felhúzni?
(A zöld leddel világító kis gombot a panelon nem tudom benyomni, csak jelzi, hogy be van kapcsolva.)
autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni.
1.) BMW 116i autót néztem (2005-2006-os) manuális klímája van ez cserélhető e digitálisra, akár középkonzol cserével, megoldható ez?
2.) Az autónak a sebváltója nagyon szét van kopva,pedig elvileg csak 120.000 kmvan benne, több autót megnéztem ebből a szériából, azok nem voltak, de azért rákérdezek, találkoztatok ilyennel? Nyilván használatfüggő, de akinek BMW-je van mit gondol mennyinél tud teljesen szétkopni?
3.) Az autó forgalmijában 2006 van, de az alvázszám alapján 2005-ös, ez mitől lehet?
Elvisszük szervizbe biztos ami biztos, de szerencsére minden hibára meglett a megoldás. Az aksi volt szar, pedig fél éves volt össz-vissz..A hátsó ablaktörlőnél pedig egyszerűen eldugult a cső. Bagatel,nem?! :))
Feleségemnek is volt hátsó ablaktörlős problémája. Az elektromotor, amelyik mozgatja a lapátot, vélhetően meghalt. Ki kell cserélni és újra működni fog. Arra figyeljetek, hogy az ablakmosó spricni is be van szúrva a tengelybe, így mikor összeszerelésre kerül a sor, a régiből azt ki kell venni, különben a mosófolyadék nem megy az üvegre. Ez így bonyolultan hangzik, de élőben egyszerűbb, logikus.
A másik problémádra: szerintem a kulcs lesz a hunyó, vélhetően az abban lévő akku kezd lemerülni (egy gombelem méretű akku van benne). Ha jól tippelek, akkor sajnos csak roncsolva lehet szétszedni a kulcsot, de pl. a vaterán 6e Ft-ért lehet venni kulcsházat, amibe a meglévő kulcs elektronikáját át lehet tenni, új akkuval. Érdemes volna egyébként kipróbálni pl., hogy a pótkulccsal is produkálja-e ezt a hibát.
Nekem viszont olyan problémám lenne, örülnék ha valaki tudna segíteni, szintén egyes bömös, hátsó ablaktörlő az istenért sem működik. Hol keressük a hibát? Csövön repedést nem véltünk felfedezni..Illetve start-stop "kulcsos" az autó (2007-es), néha csinál olyat, hogy gondol egyet és nem indul el. Van hogy százszor kulcs ki-be, mert nem indul el az autó. Gyújtást még ad, de aztán nem indul be, hanem amikor megnyomom a start-stop gombot, egyszerűen leáll az autó. Megőrülök tőle. Van meg, hogy pöccre indul, ezért nem is értem mi lehet ez. Aksi fél éves és jó minőségű van benne, mi a fene okozhatja ezt? Köszi előre is, eléggé SOS lenne, ha tudna valaki legalább némi segítséggel szolgálni.
Inicializálni kell és ennyi. Műszerfalnál van a gomb hozzá. Gyári értékekre kell beállítani a guminyomást és nem lehet gond vele utána. Szervíz könyvben megtalálsz hozzá minden infót :)
Nekem is egy 2008-as kiadású 116i -m van és ugyan azok a hibajelenségeim mint neked. Sajnos senki sem tud rájönni, hogy mi lehet a hiba. Nálad van már valami fejlemény?
Héten vettem egy Bmw 120d kicsi kocsit:-) tegnap gumi cserén volt és azóta jelzi bent az autó,a guminyomást.Mit kell vele csinálni??Hogyan tudom törölni??,Valaki ,ha tudja legyen kedves írni!Előre is köszönöm
2008 évj. 116i reggel az első hideg indításkor az alapjárat pár másodpercig 1000-1100 körül majd visszaesik olyan 5-600-ra és elkezd rázkódni a motor. Olyan mintha kihagyna egy henger. Ha egy picit rálépek a gázra kicsit megtorpan a motor és csak ezután veszi a fordulatot. Ez a jelenség kb 2-3 percig tart majd helyreáll minden és többet nem is jelentkezik a nap folyamán semmilyen körülmények között. Ha esetleg reggel az első indítás után egyből indulnánk akkor meg rángatózik egy ideig meg mintha erőtlenebb is lenne a szokásoshoz képest. Másnap reggel ugyan így kezdődik ismét a napunk.
Sziasztok! Párom barátnője szeretne magának valami autót venni és szóba jött az 1-es BMW is. Mekkora motorral érdemes venni ezt az autót? Az 1.6 benzines ill. a dízel mennyire viszi a kasztnit? Nekünk 320d van 177 LE, azt neki mindenképp soknak találnám, ezért a 318 és 316-ok jönnek számításba. Ha van valakinek véleménye ill, jó állapotú eladó autója kb. 3 milláig az írjon pár sort itt vagy privátban. Köszi előre is.